Ja was tof. Zag er ook goed uit! Vorige week leek die een beetje op een cutscene uit een videogame. Maar deze week was stuk beter had ik het ideequote:Op woensdag 13 september 2023 19:35 schreef lord_bono het volgende:
Hayden Christensenen young Ahsoka <3
Nu wil ik een live action Clone Wars special
Klopt, vorige week was het gezicht te smooth, deze week was het heel erg goed gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja was tof. Zag er ook goed uit! Vorige week leek die een beetje op een cutscene uit een videogame. Maar deze week was stuk beter had ik het idee
Wacht maar tot de volgende aflevering en de vervolg series in de Mandoverse. Als je geen voorkennis van de serie Rebels hebt snap ik je punt wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ben bijna bij met kijken. Die thrawn vind ik maar een matige villain. Hele opbouw hoe verschrikkelijk hij is en dan komt er zo'n ambtenaar in een te grote broek aanlopen
Je hebt de timothy zahn versie uit de boeken, een sluwe vos, een fit atletische man, strategisch genie, leider, mentor die talenten ontwikkeld. En je hebt de Disney Thrawn die totaal geen deukje in een pak boter slaat, en meer op een saturday morning cartoon villain lijkt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ben bijna bij met kijken. Die thrawn vind ik maar een matige villain. Hele opbouw hoe verschrikkelijk hij is en dan komt er zo'n ambtenaar in een te grote broek aanlopen
tot nu toe heeft hij ook nog niets gedaan, natuurlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:37 schreef Doler12 het volgende:
Ja ik ben ook niet onder de indruk van Thrawn.
De Expanded Universe was ook vooral chaos en niet samenhangend. De Thrawn boeken zijn zo ongeveer het enige hoogtepunt. En Heir to the Empire lijken ze te gaan verwerken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
tot nu toe heeft hij ook nog niets gedaan, natuurlijk.
Hopelijk wordt hij zoals we hem kennen uit de boeken van Zahn, maar ik vrees ervoor. Ik heb Clone Wars wel gezien, Rebels niet, dus ik weet niet precies hoe en waarom Thrawn een pokke-eind weg is geraakt, en blijkbaar hebben ze zijn tijdlijn veranderd (want ja, Disney moest natuurlijk alles zelf verzinnen ipv de bestaande expanded universe te leren kennen).
Star Wars gevechten zijn meer pew pew pew, mooie lichtjes en explosies, tactiek, strategie en logistiek komen amper aan de pas. Een personage zoals als Thrawn kan dan moeilijk in zijn element komen. Wat ook niet meehelpt zijn de vele tegenstrijdigheden. De ene keer wordt een jedi meester zeer simpel neergeknald door zes clone troopers en op de andere moment slacht een padawan tientallen stormtroopers af. Neem nou dat belachelijke mijnenveld. Wat voor nut heeft dat ding als een simpele ´T-6 jedi shuttle´ een beschadigde trouwens, makkelijk er doorheen kan vliegen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
tot nu toe heeft hij ook nog niets gedaan, natuurlijk.
Hopelijk wordt hij zoals we hem kennen uit de boeken van Zahn, maar ik vrees ervoor. Ik heb Clone Wars wel gezien, Rebels niet, dus ik weet niet precies hoe en waarom Thrawn een pokke-eind weg is geraakt, en blijkbaar hebben ze zijn tijdlijn veranderd (want ja, Disney moest natuurlijk alles zelf verzinnen ipv de bestaande expanded universe te leren kennen).
EU begon als chaos, juist totdat de Bantam boeken kwamen en Zahn's Heir to the Empire werd gepubliceerd. Toen kwam er lijn in. Als dan Vector Prime uitkomt en alle losse verhaal-lijnen worden gekoppeldwordt het opeens weer interessant (want de Bantam serie werd een beetje Empire-remnant leader staat op met superwapen, Han, Leia, Luke redden de boel x20).quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De Expanded Universe was ook vooral chaos en niet samenhangend. De Thrawn boeken zijn zo ongeveer het enige hoogtepunt. En Heir to the Empire lijken ze te gaan verwerken.
Shin en Baylon gingen uit elkaar. Shin kwam op het eind bij de mercenariesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:59 schreef SiGNe het volgende:
Prachtige choreografie in het gevecht tussen Morgan en Ashoka, kreeg toch wel het idee dat de actrice bekend is met vechtsporten.
En wat zijn ze toch allemaal optimisten in de serie, Thrawn leidt enorme verliezen maar hey, geeft niet, zolang ze maar van de planeet af komen.
Ashoka weet Trawn niet tegen te houden en dat is enorm slecht voor het univerum maar hey, geeft niet, Ezra is eindelijk weer thuis..:')
Wat het doel is van Baylon en Shin is ook onbekend helaas, ze hebben (of hadden) een eigen agenda maar wat die agenda is.. geen idee..
Sowieso zeer balen dat de acteur die Baylon speelde is overleden, in de serie is geen rekening gehouden met z'n dood en we weten nu dat ie op die planeet op een groot standbeeld staat en dat is het.. zin verhaal lijn is over, horen we net zoveel van als van Mace Windu, alleen kunnen we van die nog zien dat die verslagen wordt in een gevecht en mogelijk dood is.
Baylon zit op die planeet en komt er niet meer van af.
En hoe zit het nou met Sabine, in de intro zie je een rode Mandalorian helm, rood is de vijand.
Huyang zegt ook dat Ashoka de Jedi training van Sabine is gestopt omdat dat mogelijk niet goed zou eindigen.
En nu wordt ze alsnog als Jedi getrained en Ashoka is trots op haar.
Ook al is een tweede seizoen nog niet aangekondigd wijst alles er wel op dat er een tweede seizoen MOET komen. Het verhaal van Thrawn kun je makkelijk in de andere series van de Mandoverse behandelen. Maar ik ga ervan uit dat Ahsoka/Sabine etc terug zijn voordat de afsluitende film start.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 00:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Shin en Baylon gingen uit elkaar. Shin kwam op het eind bij de mercenaries
Baylon was naar een grotere macht op zoek en ik denk dat daar ook het antwoord zit in hoe Ahsoka en Sabine van deze planeet af gaan komen. Maar zoals je al stelde, de acteur is dood. Dus geen idee hoe ze dat gaan fixen.
Vraag is of we een Ahsoka Season 2 krijgen, of dat dit net als Book of Boba Fett is en verder opgepakt gaat worden in een andere serie... Er blijven nog genoeg open eindjes over:
- wat gaat er gebeuren nu Thrawn terug is?
- waar was Baylon mee bezig/naar op zoek?
- Hoe komen Sabine en Ahsoka weer terug?
Helemaal mee eens. Andor is misschien wel het beste wat ik ooit van Star Wars gezien heb, hoopte al heel lang op een serieuzere en wat meer volwassener versie van Star Wars en het was fijn om te zien dat mijn gebeden zijn verhoord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:01 schreef YourCaptor het volgende:
Ik was een tijdje Star Wars moe. Dus toen Andor uitkwam heb ik de eerste 3 afleveringen gekeken en toen gestopt. Vond het erg traag. Nu weer opnieuw begonnen en van het weekend afgekeken; damn wat een goed Star Wars verhaal, het pakt je echt. Nu ben ik weer vanaf begin gaan kijken om de eerste afleveringen met meer aandacht te kijken. Er wordt al zoveel verteld in die eerste afleveringen, maar ik keek er gewoon amper naar.
Andor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |