Ietwat meer info:quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:50 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De eerste trailer van Ahsoka, die in Augustus in première gaat op Disney+.
Op Celebration is ook meer aangekondigd over Skeleton Crew, The Acolyte en Andor seizoen 2.
Ook zijn er 3 nieuwe films aangekondigd, waaronder een sequel op de sequel trilogy met de terugkeer van Rey.
Veelzeggend zinnetje "Perhaps it is time to start again"quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ietwat meer info:
Op de Star Wars-conventie in Londen zijn vrijdag drie nieuwe films aangekondigd. In 2019 kwam vooralsnog de laatste film uit de franchise uit, Episode IX: The Rise of Skywalker. Ook werd bekend dat Daisy Ridley de rol van Rey Skywalker, die zij speelde in de laatste drie Star Wars-films, opnieuw op zich gaat nemen.
Ridley zal te zien zijn in de film die Sharmeen Obaid-Chinoy maakt over de nieuwe Jedi Order die door Skywalker wordt opgebouwd. Dit verhaal speelt zich vijftien jaar na de gebeurtenissen uit Episode IX af.
Verder maakt Dave Filoni een film rondom de gebeurtenissen in de tv-serie The Mandalorian, die op Disney+ te bekijken is. James Mangold, die ook de aankomende Indiana Jones-film regisseert, neemt de regie op zich van een film over de eerste Jedi.
Prima plek!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:46 schreef Starflyer het volgende:
Misschien niet helemaal de juiste plek, maar er is een serie Star Wars High Republic en Legends (e-)boeken te koop via Humble Bundle
https://www.humblebundle.(...)-high-republic-books
Zeker niet slechtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:09 schreef over_hedge het volgende:
Stil wel hier. Maar Ik heb Ahsoka gekeken. En vond het best wel goed
Ik heb rebels nooit gezien. Dus geen problemen meequote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Zeker niet slechtSabine Wren met lang haar was wel een beetje wennen.
Het borduurt juist voort op een van de meest creatieve verhaallijnen van Star Wars (Rebels). Reizen naar een andere galaxy, Thrawn, Sabine/Ahsoka als apprentice/master. Genoeg moois om te ontdekken de komende weken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik hou echt van Star Wars, maar de kwaliteit van de storywriting/script van de afgelopen series van Star Wars is echt van een verschrikkelijk laag niveau. Ahsoka is geen uitzondering. Het is weer alleen maar een herhaling van zetten. Ook is de choreografie echt heel zwak. Er wordt gevochten als kinderen zonder enige vorm van skill.
Ik vind het bijzonder dat jullie dit weer als zoete koek inslikken. De creativiteit van het verhaal is echt 0.0.
U heeft Andor niet gezien dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik hou echt van Star Wars, maar de kwaliteit van de storywriting/script van de afgelopen series van Star Wars is echt van een verschrikkelijk laag niveau. Ahsoka is geen uitzondering. Het is weer alleen maar een herhaling van zetten. Ook is de choreografie echt heel zwak. Er wordt gevochten als kinderen zonder enige vorm van skill.
Ik vind het bijzonder dat jullie dit weer als zoete koek inslikken. De creativiteit van het verhaal is echt 0.0.
Dat laatste zinnetjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:57 schreef henkklaas1994 het volgende:
Die trailer van Rebel Moon zag er wel weer te Snyder uit, dus maar goed dat hij geen Star Wars mag maken. Straks gaat ie natuurlijk ook zeuren om een Director's cut.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:21 schreef christmastsunami het volgende:
De 2 nieuwe darkforce jedi's zijn wel goed getypecast.
De eerste 2 afleveringen zijn okee, maar of dat zo blijft is nog maar de vraag. Het is disney, het kan niet al te duister worden. Een Zack Snyder Starwars komt later: Rebel Moon.
[ afbeelding ]
Rebel Moon
F&S / Rebel Moon: A "Zack Snyder" Movie (1e Deel: 22-12-'23 op Netflix)
Zack Snyders' Space Fantasy Starwars' versie.
Doe het nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Alle films na deel 1 t/6 moet ik nog kijken, die heb ik nog nooit gezien.
bwaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetjeKomt een beetje over als: Kijk mij eens zo geweldige smaak hebben dat ik wel kan zien dat het slecht is!!
Ondertussen ben je aan alle cijfers te zien ver in de minderheid die het kut vind. Wat helemaal prima is. Maar moet je er nou echt zo denigrerend om doen
Durf zelf te stellen dat het een fout is geweest om JJ Abrams terug te halen voor Episode 9, had hem of 7 t/m 9 gegeven of 9 niet laten doen. Daardoor is er inderdaad geen lijn gekomen in de sequel trilogie. Persoonlijk kan ik deel 8 wel waarderen als film.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef catfish het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten met dergelijke budgetten dat men ook de beste schrijvers zou aantrekken, een overkoepelende visie in gedachten heeft,... blijkbaar niet. (Dat heeft men met Episode 8 wel bewezen.)
Na alle fratsen kan ik niet zeggen dat ik uitkijk naar naar Episode 10, wel naar Andor S2.
Het ging om het denigrerend doen. Dat die het niet leuk prima.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef catfish het volgende:
[..]
bwa
Naar mijn mening heeft hij toch wat gelijk hoor. Zo uit het hoofd:
Episode 7 was gewoon nostalgie, 8 slecht en 9 had potentieel, maar niet goed
Solo had potentieel, maar niet goed
Mandalorian is veel te wisselvallig
Fett is nog wisselvalliger (nog slechtere stukken)
Obi-One ging van goed tot vreselijk.
Rogue One vond ik wel goed en van Andor durf ik zelf zeer goed zeggen.
Je zou toch verwachten met dergelijke budgetten dat men ook de beste schrijvers zou aantrekken, een overkoepelende visie in gedachten heeft,... blijkbaar niet. (Dat heeft men met Episode 8 wel bewezen.)
Na alle fratsen kan ik niet zeggen dat ik uitkijk naar naar Episode 10, wel naar Andor S2.
Ik heb de intentie om als ik 80 ben ofzo het hele universum in een hele lange zitting nog eens te kijken. Ik heb mezelf wel automatisch voorgenomen om dan echt alles te kijken, en in de volgorde waarin het is uitgekomen zoals ik altijd mijn marathons heb gedaan. Maar dan speel je dus met het voordeel dat je het zo van buiten kent. En eigenlijk raad ik je dat gewoon aan. Kijk ze zo vaak dat het ook gewoon niet boeit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Recent Disney+ aangeschaft, vooral vanwege die nieuwe Star Wars serie en The Mandalorian waar ik goede verhalen over hoor.
Maar als ik de OP zo zie, moet ik nog een hele hoop kijken![]()
Dat het voor de verhaallijn van de films van belang is dat je de films in de juiste numerieke volgorde kijkt lijkt me logisch.
Ligt dat bij de series ook zo nauw?
Ik zie bijvoorbeeld dat The Mandalorian en Ahdoka ergens na Return of the Jedi en Star Wars Resistance staan, maar weer voor de laatste 3 films.
Ga die serie kijken danquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Pics van die strakke bibsenbroeken?
Doe het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Recent Disney+ aangeschaft, vooral vanwege die nieuwe Star Wars serie en The Mandalorian waar ik goede verhalen over hoor.
Dat het voor de verhaallijn van de films van belang is dat je de films in de juiste numerieke volgorde kijkt lijkt me logisch.
Doe het wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ligt dat bij de series ook zo nauw?
Ik zie bijvoorbeeld dat The Mandalorian en Ahdoka ergens na Return of the Jedi en Star Wars Resistance staan, maar weer voor de laatste 3 films.
Sterker nog, de film komt in twee delen op Netflix en daarna verschijnt de director's cut van Snyder van Rebel Moon die nog eens een uur langer schijnt te duren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Die trailer van Rebel Moon zag er wel weer te Snyder uit, dus maar goed dat hij geen Star Wars mag maken. Straks gaat ie natuurlijk ook zeuren om een Director's cut.
ja.quote:Op zondag 10 september 2023 14:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Is Ahsoka goed begrijpelijk en kijkbaar zonder TCW en Rebels te hebben gezien?
ja. Heel aflevering 1 en 2 is 1 grote introductie eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2023 14:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat vond jr van the Mandalorian?quote:Op zaterdag 9 september 2023 03:10 schreef pokkerdepok het volgende:
gewoon wel kijken hoor, 7-8-9. vooral 8 is geweldig, de meest gedurfde star wars film van allemaal. de gehele achterban stond op hun achterste benen lol.
eerste twee ahsoka afleveringen vond ik iets tegenvallen, maar nu zit ik er helemaal in. leuker serie weer.
maar ja, ik vind vaak dingen andersom kennelijk. ik vond andor veel te langzaam, maar halverwege werd het wel goed, in de gevangenis.
en ik vond obi-one super leuk.
ook vond ik 2 de beste prequal film.
leukste serie. ook echt anders, met nieuwe karakters, western thema.. daarna gingen ze met alles weer terug naar oude dingen. ik snap het niet.quote:Op zondag 10 september 2023 18:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat vond jr van the Mandalorian?
ja prima. je mist wel wat, maar zat filmpjes op youtube die alles wat erin zit uitleggen. youtube kanaal New Rockstars is goed.quote:Op zondag 10 september 2023 14:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |