abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210431855
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 11:21 schreef christmastsunami het volgende:
De 2 nieuwe darkforce jedi's zijn wel goed getypecast.

De eerste 2 afleveringen zijn okee, maar of dat zo blijft is nog maar de vraag. Het is disney, het kan niet al te duister worden. Een Zack Snyder Starwars komt later: Rebel Moon.

[ afbeelding ]

Rebel Moon
F&S / Rebel Moon: A "Zack Snyder" Movie (1e Deel: 22-12-'23 op Netflix)
Zack Snyders' Space Fantasy Starwars' versie.
Die trailer van Rebel Moon zag er wel weer te Snyder uit, dus maar goed dat hij geen Star Wars mag maken. Straks gaat ie natuurlijk ook zeuren om een Director's cut.
pi_210440775
Maar een heel nieuw universum dus. Dus zo gaan ze uitleggen waarom Mando, Grogu en ahsoka etc allemaal niet bij de laatste 3 films te zien waren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210441764
Recent Disney+ aangeschaft, vooral vanwege die nieuwe Star Wars serie en The Mandalorian waar ik goede verhalen over hoor.

Maar als ik de OP zo zie, moet ik nog een hele hoop kijken :D
Alle films na deel 1 t/6 moet ik nog kijken, die heb ik nog nooit gezien.

Dat het voor de verhaallijn van de films van belang is dat je de films in de juiste numerieke volgorde kijkt lijkt me logisch.

Ligt dat bij de series ook zo nauw?

Ik zie bijvoorbeeld dat The Mandalorian en Ahdoka ergens na Return of the Jedi en Star Wars Resistance staan, maar weer voor de laatste 3 films.
pi_210441798
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Doe het niet :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210449131
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat laatste zinnetje :') Komt een beetje over als: Kijk mij eens zo geweldige smaak hebben dat ik wel kan zien dat het slecht is!!

Ondertussen ben je aan alle cijfers te zien ver in de minderheid die het kut vind. Wat helemaal prima is. Maar moet je er nou echt zo denigrerend om doen
bwa
Naar mijn mening heeft hij toch wat gelijk hoor. Zo uit het hoofd:
Episode 7 was gewoon nostalgie, 8 slecht en 9 had potentieel, maar niet goed
Solo had potentieel, maar niet goed
Mandalorian is veel te wisselvallig
Fett is nog wisselvalliger (nog slechtere stukken)
Obi-One ging van goed tot vreselijk.

Rogue One vond ik wel goed en van Andor durf ik zelf zeer goed zeggen.

Je zou toch verwachten met dergelijke budgetten dat men ook de beste schrijvers zou aantrekken, een overkoepelende visie in gedachten heeft,... blijkbaar niet. (Dat heeft men met Episode 8 wel bewezen.)
Na alle fratsen kan ik niet zeggen dat ik uitkijk naar naar Episode 10, wel naar Andor S2.
pi_210449326
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef catfish het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten met dergelijke budgetten dat men ook de beste schrijvers zou aantrekken, een overkoepelende visie in gedachten heeft,... blijkbaar niet. (Dat heeft men met Episode 8 wel bewezen.)
Na alle fratsen kan ik niet zeggen dat ik uitkijk naar naar Episode 10, wel naar Andor S2.
Durf zelf te stellen dat het een fout is geweest om JJ Abrams terug te halen voor Episode 9, had hem of 7 t/m 9 gegeven of 9 niet laten doen. Daardoor is er inderdaad geen lijn gekomen in de sequel trilogie. Persoonlijk kan ik deel 8 wel waarderen als film.
pi_210449708
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 19:54 schreef catfish het volgende:

[..]
bwa
Naar mijn mening heeft hij toch wat gelijk hoor. Zo uit het hoofd:
Episode 7 was gewoon nostalgie, 8 slecht en 9 had potentieel, maar niet goed
Solo had potentieel, maar niet goed
Mandalorian is veel te wisselvallig
Fett is nog wisselvalliger (nog slechtere stukken)
Obi-One ging van goed tot vreselijk.

Rogue One vond ik wel goed en van Andor durf ik zelf zeer goed zeggen.

Het ging om het denigrerend doen. Dat die het niet leuk prima.
pi_210449984
quote:
Recent Disney+ aangeschaft, vooral vanwege die nieuwe Star Wars serie en The Mandalorian waar ik goede verhalen over hoor.

Dat het voor de verhaallijn van de films van belang is dat je de films in de juiste numerieke volgorde kijkt lijkt me logisch.

Ik zie bijvoorbeeld dat The Mandalorian en Ahdoka ergens na Return of the Jedi en Star Wars Resistance staan, maar weer voor de laatste 3 films.
Ik heb de intentie om als ik 80 ben ofzo het hele universum in een hele lange zitting nog eens te kijken. Ik heb mezelf wel automatisch voorgenomen om dan echt alles te kijken, en in de volgorde waarin het is uitgekomen zoals ik altijd mijn marathons heb gedaan. Maar dan speel je dus met het voordeel dat je het zo van buiten kent. En eigenlijk raad ik je dat gewoon aan. Kijk ze zo vaak dat het ook gewoon niet boeit.
-nee-
pi_210485147
Nou, gisteren de eerste twee afleveringen van Ahsoka gezien. Conclusie: Andor heeft de lat voor StarWars series wel hoog gelegd, doch is het leuk kijkvoer en zijn er bij tijd en wijlen mooie plaatjes te zien en toffe geluidseffecten te horen (bv in de tempel waar ze die kaart vindt).
Minpuntje vond de Animeplaatjes die her en der verstopt zitten.
Maar weer een pluspuntje zijn de strakke bibsenbroeken van Sabine Wren en Hera Syndulla. :7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210486535
Pics van die strakke bibsenbroeken? O-)
pi_210486619
quote:
11s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Pics van die strakke bibsenbroeken? O-)
Ga die serie kijken dan :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210486660
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 13:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ga die serie kijken dan :P
Wou eigenlijk wachten tot alle afleveringen erop staan.
Maar ben nu toch wel benieuwd :9~
pi_210494320
quote:

Doe het niet.

7 is een moderne versie van deel 4. Met alle plus en minpunten die daarbij horen.

8 is verschrikkelijk. Oude karakters worden uitgekotst. De hele onderliggende logica van SW wordt overboord gegooid. En aan het einde zijn de hoofdpersonen nog precies op dezelfde plek qua persoonlijke groei en situatie in het verhaal als dat ze gestart zijn. Heel die film is eigenlijk overbodig.

9 probeert 3 films in 1 te persen. Letterlijk om de 20 seconden een andere scene, geen moment rust, maar onderliggend een heel standaard op zoek naar de MacGuffin om de bad guy te verslaan verhaal. Druk, vermoeiend en het verhaal 13 in een dozijn. Wel het eerste lesbische kusje in SW, maar zo laf erin gezet dat ze het makkelijk kunnen weghalen voor de Chinese release.
pi_210494346
quote:

Doe het wel.

Het is lang niet allemaal niet zo goed als de eerste films. Zolang je kijkt om je te vermaken komt het helemaal goed.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210547171
Ahsoka _O_ Wat een aflevering
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 8 september 2023 @ 14:40:40 #41
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_210569055
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 15:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]
Die trailer van Rebel Moon zag er wel weer te Snyder uit, dus maar goed dat hij geen Star Wars mag maken. Straks gaat ie natuurlijk ook zeuren om een Director's cut.
Sterker nog, de film komt in twee delen op Netflix en daarna verschijnt de director's cut van Snyder van Rebel Moon die nog eens een uur langer schijnt te duren.

On-topic: het internet lijkt helemaal hyped op Ahsoka, maar voor een oude milennial die opgroeide met de Special Editions en de animaties dus niet gezien heeft, is het allemaal wat ver van mijn bed en ik 'voel het niet'.
pi_210575259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ahsoka _O_ Wat een aflevering
Snips.
pi_210575264
Ik vind het echt stervensgoed, kan ook uitleggen waarom maar daar heb ik geen zin in, Dave Filoni _O_
pi_210575513
gewoon wel kijken hoor, 7-8-9. vooral 8 is geweldig, de meest gedurfde star wars film van allemaal. de gehele achterban stond op hun achterste benen lol.

eerste twee ahsoka afleveringen vond ik iets tegenvallen, maar nu zit ik er helemaal in. leuker serie weer.
maar ja, ik vind vaak dingen andersom kennelijk. ik vond andor veel te langzaam, maar halverwege werd het wel goed, in de gevangenis.
en ik vond obi-one super leuk.

ook vond ik 2 de beste prequal film.
pi_210591356
Is Ahsoka goed begrijpelijk en kijkbaar zonder TCW en Rebels te hebben gezien?
Incelfrikandel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 september 2023 @ 15:24:17 #46
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_210591756
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2023 14:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
ja.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_210592143
quote:
ja. Heel aflevering 1 en 2 is 1 grote introductie eigenlijk
pi_210593305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 03:10 schreef pokkerdepok het volgende:
gewoon wel kijken hoor, 7-8-9. vooral 8 is geweldig, de meest gedurfde star wars film van allemaal. de gehele achterban stond op hun achterste benen lol.

eerste twee ahsoka afleveringen vond ik iets tegenvallen, maar nu zit ik er helemaal in. leuker serie weer.
maar ja, ik vind vaak dingen andersom kennelijk. ik vond andor veel te langzaam, maar halverwege werd het wel goed, in de gevangenis.
en ik vond obi-one super leuk.

ook vond ik 2 de beste prequal film.
Wat vond jr van the Mandalorian?
-nee-
pi_210598473
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2023 18:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Wat vond jr van the Mandalorian?
leukste serie. ook echt anders, met nieuwe karakters, western thema.. daarna gingen ze met alles weer terug naar oude dingen. ik snap het niet.

laatste seizoen was wat minder, maar de eerste twee, met dat einde... fantastisch
pi_210598490
quote:
ja prima. je mist wel wat, maar zat filmpjes op youtube die alles wat erin zit uitleggen. youtube kanaal New Rockstars is goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')