Zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze?
InTrePidIvity in SPT / XL Tennisgame #234 - Big in Japan
Weet iemand of dit op tijd was?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 05:04 schreef de_boswachter het volgende:
Goffin teruggetrokken:
Switch.
1: Rune
ruim op tijd!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet iemand of dit op tijd was?
Wedstrijd ervoor begon volgens planning om 01.00 uur en duurde 2,5 uur...
Nu ken ik de_bowa als een goudeerlijke man, maar ik kwam er onlangs achter dat hij in Limburg woont. Toch even dubbelchecken dan.
Oh ja, die verloorquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat mag helaas niet meer als je in de eerste ronde Musetti had
Check!quote:
Je bevindt je in goed gezelschap hoor! @XL is traditiegetrouw ook weer in de eerste ronde uitgeschakeld, dit keer door een of andere onbetrouwbare Duitser.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die verloor
Op speeldag 1 van het jaar af, lekker hoor.
Je bedoelt dus gewoon een Duitser?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bevindt je in goed gezelschap hoor! @:XL is traditiegetrouw ook weer in de eerste ronde uitgeschakeld, dit keer door een of andere onbetrouwbare Duitser.
Ik ben woestquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet iemand of dit op tijd was?
Wedstrijd ervoor begon volgens planning om 01.00 uur en duurde 2,5 uur...
Nu ken ik de_bowa als een goudeerlijke man, maar ik kwam er onlangs achter dat hij in Limburg woont. Toch even dubbelchecken dan.
Er stond wel 1. dat was dan weer discutabelquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben woestMijn integriteit is in twijfel getrokken.
Als is dat van de andere kant ook wel logisch. In Limburg regelen we alles via achterkamertjes.
Maar was ruim op tijd vanwege de hittestress in Australië.
Ehm, speelt 'ie niet voor pick 3 vannacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef papert het volgende:
Ik had als pick2 Couacaud, deze wedstrijd zou eigenlijk wel in ronde 2 gespeeld worden. Mag ik pick 3 doen, op voorwaarde dat Couacaud vannacht wint?
Ja dit mag je doen. Je hebt geen andere optiequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef papert het volgende:
Ik had als pick2 Couacaud, deze wedstrijd zou eigenlijk wel in ronde 2 gespeeld worden. Mag ik pick 3 doen, op voorwaarde dat Couacaud vannacht wint?
Dat mag!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef papert het volgende:
Dit mag niet, want...quote:
.... hij speelt niet voor pick 3 vannacht. Hij moet z'n eerdere wedstrijd nog inhalen, dus je moet iemand anders kiezen!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm, speelt 'ie niet voor pick 3 vannacht?
30 seconden te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als mijn 3e pick niet mag, dan wordt het 3. Tiafoe
Galan had verloren toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Check!
@:Wereldgozer en @:doornbossie hebben nog geen pick doorgegeven, door de regen hebben zij echter nog keus uit diverse wedstrijden!
* IN (20/32)
Ambrosius: Griekspoor, De Minaur
APK: Fucsovics, Evans
BobW: Khachanov, De Minaur
Bruce117: Hurkacz, De Minaur
BVO: Hurkacz, De Minaur
Cioscioa: Fucsovics, Popyrin
danusz1986: Griekspoor, Evans
de_boswachter: Tiafoe, Rune
doornbossie: Fucsovics
knijn1985: Cerundolo, Carreno-Busta
mickael79: Cerundolo, Galan
papert: Van de Zandschulp, Couacaud
Sarabi: Griekspoor, De Minaur
Sebastiaan92: Millman, Gasquet
Snakehead85: Griekspoor, Ruusuvuori
TheVulture: Griekspoor, De Minaur
voetbalmanager2: Cerundolo, Ruusuvuori
Wereldgozer: Griekspoor
wimderon: Hurkacz, De Minaur
Wopper1: Van de Zandschulp, Fritz
* OUT (12/32)
Pick 1:
Cavalier: Munar
erkel: Rinderknech
franklop: Musetti
heywoodu: Musetti
intel: Musetti
norich: Musetti
superniger: Otte
Szura: Otte
Timmeeh: Musetti
Vaduz: Musetti
wimderon: Hurkacz
XL: Hanfmann
Klopt ja, in mijn actuele overzicht deed je al niet meer meequote:Op woensdag 18 januari 2023 09:20 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Galan had verloren toch?
Bijna niet te geloven tegen iemand die een jaar niet getraind of gespeeld heeft, maar is toch gebeurd.
Never in doubt!quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Bautista gaat een treintje laten ontsporen als ie zo doorgaat
Pick 5 is bovenste deel van het schema.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Never in doubt!
Vraagje: mag ik een wedstrijdschema, want ik weet nu niet welke wedstrijden bij ronde 4 en welke bij ronde 5 horen?
* Algemeen verzoek: als je switcht, zet je nieuwe pick dan even in een aparte postquote:
Was inderdaad een (tijdige, dat welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
* Algemeen verzoek: als je switcht, zet je nieuwe pick dan even in een aparte post
Houdt het iets overzichtelijker om te kunnen checken of je wel in aanmerking komt/kwam om nog te wijzigen.
@:BVO: weet niet of het hier het geval was, maar je post was een mooi haakje voor dit verzoek
Ik mag bij pick 2. Ik had Nishioka al genoemd. Maar Gasquet kon zijn partij niet winnend afsluiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN (16/31)
Pick 4:
Sebastiaan92: Millman, Gasquet, Nishioka, -
Pick 6:
Check, aangepastquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:44 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik mag bij pick 2. Ik had Nishioka al genoemd. Maar Gasquet kon zijn partij niet winnend afsluiten.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
* Algemeen verzoek: als je switcht, zet je nieuwe pick dan even in een aparte post
Houdt het iets overzichtelijker om te kunnen checken of je wel in aanmerking komt/kwam om nog te wijzigen.
@:BVO: weet niet of het hier het geval was, maar je post was een mooi haakje voor dit verzoek
Ik zie de nieuwe posts in dit topic best regelmatig en werk de lijst vaker bij dan dat ik 'm in het topic post. Als een eerdere pick dan wordt gewijzigd, klopt m'n lijst niet meer zonder dat ik het doorheb. Zodoende!quote:Op maandag 23 januari 2023 14:02 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nu wel heel vroeg was dus dat het wel zo kon.
Helaas!quote:Op maandag 23 januari 2023 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik mezelf wil opvolgen ga ik volle bak voor uitspelen. Voor nu:
9. Korda
10. Tsitsipas
11. Djokovic
En nu is de OP na één topic ook al niet meer actueelquote:Wat ook belachelijk is (maar eigenlijk belachelijk goed) is dat @wimderon met 4 (!) XL-jaarzeges en 2 (incl. 1 gedeelde) WTF-titels nog nóóit een Grand Slam heeft gewonnen. Wat een hosselaar, die wim!
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag niet op het schema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |