Ehm, speelt 'ie niet voor pick 3 vannacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef papert het volgende:
Ik had als pick2 Couacaud, deze wedstrijd zou eigenlijk wel in ronde 2 gespeeld worden. Mag ik pick 3 doen, op voorwaarde dat Couacaud vannacht wint?
Ja dit mag je doen. Je hebt geen andere optiequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef papert het volgende:
Ik had als pick2 Couacaud, deze wedstrijd zou eigenlijk wel in ronde 2 gespeeld worden. Mag ik pick 3 doen, op voorwaarde dat Couacaud vannacht wint?
Dat mag!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef papert het volgende:
Dit mag niet, want...quote:
.... hij speelt niet voor pick 3 vannacht. Hij moet z'n eerdere wedstrijd nog inhalen, dus je moet iemand anders kiezen!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm, speelt 'ie niet voor pick 3 vannacht?
30 seconden te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als mijn 3e pick niet mag, dan wordt het 3. Tiafoe
Galan had verloren toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Check!
@:Wereldgozer en @:doornbossie hebben nog geen pick doorgegeven, door de regen hebben zij echter nog keus uit diverse wedstrijden!
* IN (20/32)
Ambrosius: Griekspoor, De Minaur
APK: Fucsovics, Evans
BobW: Khachanov, De Minaur
Bruce117: Hurkacz, De Minaur
BVO: Hurkacz, De Minaur
Cioscioa: Fucsovics, Popyrin
danusz1986: Griekspoor, Evans
de_boswachter: Tiafoe, Rune
doornbossie: Fucsovics
knijn1985: Cerundolo, Carreno-Busta
mickael79: Cerundolo, Galan
papert: Van de Zandschulp, Couacaud
Sarabi: Griekspoor, De Minaur
Sebastiaan92: Millman, Gasquet
Snakehead85: Griekspoor, Ruusuvuori
TheVulture: Griekspoor, De Minaur
voetbalmanager2: Cerundolo, Ruusuvuori
Wereldgozer: Griekspoor
wimderon: Hurkacz, De Minaur
Wopper1: Van de Zandschulp, Fritz
* OUT (12/32)
Pick 1:
Cavalier: Munar
erkel: Rinderknech
franklop: Musetti
heywoodu: Musetti
intel: Musetti
norich: Musetti
superniger: Otte
Szura: Otte
Timmeeh: Musetti
Vaduz: Musetti
wimderon: Hurkacz
XL: Hanfmann
Klopt ja, in mijn actuele overzicht deed je al niet meer meequote:Op woensdag 18 januari 2023 09:20 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Galan had verloren toch?
Bijna niet te geloven tegen iemand die een jaar niet getraind of gespeeld heeft, maar is toch gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |