Ook geen prakkie zuurkoolquote:Op maandag 16 januari 2023 13:18 schreef NoXia het volgende:
Nu echt nooit meer bruine bonen eten. RIP.
[ afbeelding ]
Eg welquote:Op maandag 16 januari 2023 13:23 schreef tesssssssss het volgende:
Bruine bonen, daar maak je hele lekkere chili concarne mee.
Rust in Vrede.
Legendarische zin dusquote:Op maandag 16 januari 2023 13:29 schreef Solotovski het volgende:
Die zin scheen ie in die hele serie maar 1 keer gezegd te hebben.
Wel op een memorabele manier, want er is geen Nederlander die niet weet wat je bedoelt, als je het zegt.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:29 schreef Solotovski het volgende:
Die zin scheen ie in die hele serie maar 1 keer gezegd te hebben.
Wat zeggiequote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel op een memorabele manier, want er is geen Nederlander die niet weet wat je bedoelt, als je het zegt.
Misschien is het m'n leeftijd maar ik denk dat ik meer mensen ken die geen flauw idee hebben waar het over gaat dan mensen die het wél kennen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel op een memorabele manier, want er is geen Nederlander die niet weet wat je bedoelt, als je het zegt.
Probeer het eens zou ik zeggen, ik denk dat je nog versteld staat.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien is het m'n leeftijd maar ik denk dat ik meer mensen ken die geen flauw idee hebben waar het over gaat dan mensen die het wél kennen.
Bartje 2.0 ookquote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef superniger het volgende:
Van bruine bonen moet ik veel scheetjes laten.
Nog veel erger, bruine bonen met Knorr Aromat.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Bruine bonen met stroop
10/10 zou ervoor bidden als het moest
Met piccalilliequote:Op maandag 16 januari 2023 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Bruine bonen met stroop
10/10 zou ervoor bidden als het moest
quote:
Slechts 60 jaar, hoorde ik zonet op de radio. Hij lag in een hospice.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:29 schreef rutger05 het volgende:
Triest dat hij niet zo oud heeft mogen worden. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte toe.
Allemaal wit privilege.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boomer privilege eerder. Heb het werkelijk nog nooit gehoord of gezienquote:
Nou: ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet wat ze ermee bedoelen omdat ik het versta.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel eerst netjes bidden he ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:54 schreef marc0871 het volgende:
Vandaag weer lekker bruine bonen in de chili con carne
[ afbeelding ]
![]()
Hij heeft een bijzondere levensloop gehad, waarin creativiteit als een rode draad doorheen liep. In onderstaand artikel is te lezen dat hij aan een hersentumor veel te vroeg is overleden.quote:Een bevlogen acteur is Jan overigens niet geworden. Zijn levenspad was kronkelig. Na de havo volgde hij de hbo-opleiding jeugdwelzijnswerk in Leeuwarden. Vervolgens ging hij werken in een centrum voor epilepsiebestrijding. Daarna verzette Jan de bakens naar Duitsland, waar hij leraar werd in Weimar en schoolcircus Waldorfschule opzette. In Amsterdam volgde hij een clownsopleiding en raakte hij betrokken bij de Stichting Anders Beleven, die personeel in de zorg zintuiglijk prikkelt. Jan Krol sloot zich ook aan bij het in 2001 opgerichte internationaal theatergezelschap Sign Dance Collective. Hoewel actief als acteur en clown bleef hij in de zorg werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |