Allemaal wit privilege.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel op een memorabele manier, want er is geen Nederlander die niet weet wat je bedoelt, als je het zegt.
Boomer privilege eerder. Heb het werkelijk nog nooit gehoord of gezienquote:
Nou: ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel op een memorabele manier, want er is geen Nederlander die niet weet wat je bedoelt, als je het zegt.
Nou ja ik weet wat ze ermee bedoelen omdat ik het versta.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel eerst netjes bidden he ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:54 schreef marc0871 het volgende:
Vandaag weer lekker bruine bonen in de chili con carne
[ afbeelding ]
![]()
Hij heeft een bijzondere levensloop gehad, waarin creativiteit als een rode draad doorheen liep. In onderstaand artikel is te lezen dat hij aan een hersentumor veel te vroeg is overleden.quote:Een bevlogen acteur is Jan overigens niet geworden. Zijn levenspad was kronkelig. Na de havo volgde hij de hbo-opleiding jeugdwelzijnswerk in Leeuwarden. Vervolgens ging hij werken in een centrum voor epilepsiebestrijding. Daarna verzette Jan de bakens naar Duitsland, waar hij leraar werd in Weimar en schoolcircus Waldorfschule opzette. In Amsterdam volgde hij een clownsopleiding en raakte hij betrokken bij de Stichting Anders Beleven, die personeel in de zorg zintuiglijk prikkelt. Jan Krol sloot zich ook aan bij het in 2001 opgerichte internationaal theatergezelschap Sign Dance Collective. Hoewel actief als acteur en clown bleef hij in de zorg werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |