Zo viel bij ons ook al een hoop af vanwege piepschuim bakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:09 schreef Mariposas het volgende:
hebben bijna altijd houten bakken (geperst hout ook nog)
Voorlopig niet. Inderdaad buiten bereik van kinderen houden en zus instrueren om hetzelfde te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kind heeft ontdekt dat overal op te tekenen valt. Ik kan het aardig in de gaten houden. Alleen vanmorgen ging het mis...
Ik was bezig met het bed te verschonen van grote zus en A had blijkbaar haar stiften te pakken gekregen. Zie hier zijn broek.
[ afbeelding ]
Hoe leer je zoiets af?
Maar dan krijg je toch juist weer zo'n babydoekjesplek op je muur?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:26 schreef B.ertha het volgende:
Babydoekjes werken heel goed voor stift op tafels en muren!
En een hele lange adem.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:26 schreef taxibabe het volgende:
Stiften ergens neerleggen waar hij niet bij kan en alleen mee tekenen als je er bij bent. En 10.000 keer zeggen dat ie alleen op papier mag tekenen. Dat was hier het enige wat werkte.. (en nog gaat het soms mis)
Oh en uitwasbare stiften halen.
Voor deze broek, een nacht laten weken met echte dreft werkte heel goed met een broek waar Thomas ook op had getekend.
Haha oeps!quote:Op maandag 27 februari 2023 17:27 schreef taxibabe het volgende:
Grote broers zijn niet altijd handig..De middelste heeft hem net dus de middelvinger geleerd..
![]()
Oh wat sneu, hopelijk gaat het nu alweer wat beter!quote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
Helaas is peuter wel ziek geworden. Gisterenavond 4x spugen en ergens midden in de nacht is ze eindelijk in slaap gevallen. Vandaag zombietje natuurlijk, maar verder redelijk 'ok'.
Morgen nog maar een dagje thuis.
Jeetje, dat is een heuse groeispurt! Aapie is ook flink aan het groeien, heb gelijk wat rompers ingeslagen in de grootste maat en een set nieuwe broeken. Hij wordt ook echt groot nu! Ik zal hem weer eens meten binnenkort, de laatste keer is hij gemeten door het CB.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh wat sneu, hopelijk gaat het nu alweer wat beter!
Bestaat er een antigroeimiddel?Die reus van mij is alweer gegroeid, gewoon 4 cm en 2 kg in 3 maand tijd.
Ik moet alweer broeken wegdoen omdat ze hoogwater zijn.. hij is nu 107 cm en 20,5 kilo.
Stop ff met groeien!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |