Hier is de peuterpubertijd in volle kracht uitgebarsten, zo van de ene op de andere dag

Hij had wel eens een kleine tantrum maar nu is het voortdurend nee, gillen, alles moet precies het tegenovergestelde als wat ik wil, hard slaan met dingen. Echt de grenzen opzoeken to the max. Laten we hopen dat deze fase niet al te lang duurt want ik vind het maar een partij vermoeiend

Maar dan krijg je zo'n zompige kus en dan smelt je meteen weer

quote:
Op dinsdag 28 februari 2023 10:36 schreef taxibabe het volgende:[..]
Oh wat sneu, hopelijk gaat het nu alweer wat beter!
Bestaat er een antigroeimiddel?

Die reus van mij is alweer gegroeid, gewoon 4 cm en 2 kg in 3 maand tijd.
Ik moet alweer broeken wegdoen omdat ze hoogwater zijn.. hij is nu 107 cm en 20,5 kilo.
Stop ff met groeien!!!

Jeetje, dat is een heuse groeispurt! Aapie is ook flink aan het groeien, heb gelijk wat rompers ingeslagen in de grootste maat en een set nieuwe broeken. Hij wordt ook echt groot nu! Ik zal hem weer eens meten binnenkort, de laatste keer is hij gemeten door het CB.
Afgelopen weekend hebben we voor de tweede keer afgesproken met O., waar hij laatst een speeldate mee had. Wederom goed bevallen en wij hebben een goede klik met de ouders. Ik kan me voorstellen dat we hier wel een vriendschap aan overhouden

Aan het eind gingen die twee knuffelen, zo cute
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam