Het is denk ik ook het idee dat je sprinkhanen eet, dat een afknapper is. Mentaal. Tenminste voor mij wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel eens gefrituurde krekels, kevertjes e.d. gegeten als zijnde een snack. Gezouten smaakte dat best prima eigenlijk. Soort borrelnootje. Maar of ik een hele burger gemaakt van insecten wegkrijg…
Ik combineert twee onderwerpen waarover je post. Eens met je vaststelling dat het slap gelul is.quote:Op maandag 16 januari 2023 07:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wat heb je het over lul niet zo slap.
Genoeg hooikoorts patiënten die al pissebedden eten.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:51 schreef Za het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de pissebedden binnenkort beschikbaar komen in smeerbare versie.
Voor op je boterhammetje tijdens de schaft.
Dus omdat iets een keer anders uitgepakt heeft dan verwacht kunnen we nooit meer iets nieuws proberen, of wat probeer je nu precies te zeggen?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
Dat dachten ze ooit ook van dierlijk meel gemaakt van koeien en schapen kadavers voor koeien. De praktijk heeft anders uitgewezen.
Er is een periode geweest dat ieder vliegtuig dat de mens bouwde neerstortte of niet van de grond kwam.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
Dat dachten ze ooit ook van dierlijk meel gemaakt van koeien en schapen kadavers voor koeien. De praktijk heeft anders uitgewezen.
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:43 schreef Za het volgende:
[..]
"Iets anders uitgepakt" is nogal mild uitgedrukt.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
Dus omdat iets een keer anders uitgepakt heeft dan verwacht kunnen we nooit meer iets nieuws proberen, of wat probeer je nu precies te zeggen?
Iets denken maar er vervolgens geen argumenten voor hebbenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:55 schreef Za het volgende:
[..]
"Iets anders uitgepakt" is nogal mild uitgedrukt.
Ik denk gewoon niet dat je grazers/planteneters dierlijk meel moet gaan voeren.
Welkom op fokquote:Op maandag 16 januari 2023 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets denken maar er vervolgens geen argumenten voor hebben
Het argument staat in mijn post, het is tegennatuurlijk uiteraard.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:56 schreef Dven het volgende:
Iets denken maar er vervolgens geen argumenten voor hebben
Vind je deze act grappig ja? Of leuk gevonden?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ook onder je matras of hoofdkussen zal je waarschijnlijk de nodige insecten kunnen vergaren voor op je bammetje.
Het argument dat uitlegt waarom je denkt dat grazers geen dierlijk meel gevoerd moet worden.quote:
Jij die achter een computertje de hele dag naarstig op zoek bent naar berichtjes die met een beetje fantastie en het weglaten van de meeste feiten je eigen mening kunnen bevestigen, dat is pas natuurlijk joh bohquote:Op maandag 16 januari 2023 14:00 schreef Za het volgende:
[..]
Het argument staat in mijn post, het is tegennatuurlijk uiteraard.
Net zoals het ooit voeren van koeien (grazers) met dierlijk meel gemaakt van kadavers.
🥱quote:Op maandag 16 januari 2023 13:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ook onder je matras of hoofdkussen zal je waarschijnlijk de nodige insecten kunnen vergaren voor op je bammetje.
Het is niet natuurlijk. En het is voor koeien die op heel natuurlijke wijze in de stal staan en het voor hen geheel natuurlijke soja te vreten krijgen natuurlijk wel zo belangrijk. Ondanks dat de wetenschap bewijst dat dit niet het geval is.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het argument dat uitlegt waarom je denkt dat grazers geen dierlijk meel gevoerd moet worden.
Ja man mooi toch die natuur: gigantische lappendekens Engels raaigras, praktisch volledig geautomatiseerde megastallen waar de koeien die aan de lopende band zwanger zijn zichzelf melken, en het importeren van scheepsladingen krachtvoer uit Zuid-Amerika (waarvoor daar het niet-natuurlijke regenwoud tegen de vlakte gaat) omdat diezelfde koeien dusdanig ver doorgefokt zijn dat ze zonder door hun poten zakken, de kalfjes direct na geboorte weghalen en verwerken tot kroketten, etc.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet natuurlijk. En het is voor koeien die op heel natuurlijke wijze in de stal staan en het voor hen geheel natuurlijke soja te vreten krijgen natuurlijk wel zo belangrijk. Ondanks dat de wetenschap bewijst dat dit niet het geval is.
Niet echt, dat is gewoon een delicatesse, net als slakken overigens. Maar de dag dat ik op sprinkhanen ga zitten kauwen zal nooit aanbreken.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:20 schreef Bananenpap het volgende:
Ach, we waren ook eerst sceptisch over garnalen.
Planten zijn ook levende wezens. Het gaat echter om waarnemingsvermorgen. Hoe hoger het waarnemingsvermogen van een organisme, hoe hoger het vermogen om te lijden (fysiek en emotioneeel). Daarom zal een dierenactivist zich eerder inzetten voor een varken (dat een zelfde of hoger waarnemingsvermogen heeft dan een hond) dan voor een bloemkool. Een insect zit hier 'tussenin' en is daarmee ergers een beter alternatief als je het hebt over zoiets als totale hoeveelheid dierenleed.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:31 schreef kleinvogelijn het volgende:
Lekker 'groen' hoor! Staan er nu geen dierenactivisten op eigenlijk, of de partij voor de dieren? Wie controleert de leefomstandigheden van deze insecten? Het zijn toch levende wezens die over de kling gejaagd worden om ons in onze dierlijke eiwitbehoefte te voorzien...
Om een eventueel misverstand te voorkomen dat de eiwitten bv afkomstig zouden zijn uit melk afval producten als wei.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:09 schreef Dven het volgende:
Lekker suggestief ook het woordje kadaver blijven gebruiken ja.
Want dat is wel 'natuurlijk'quote:Op maandag 16 januari 2023 14:33 schreef Za het volgende:
eiwitten bv afkomstig zouden zijn uit melk afval producten als wei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |