SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quincy Pro-mesquote:Op zondag 15 januari 2023 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
Die tweede man van Wagner, zouden de Russen al hebben bedacht voor wie ze die gast willen ruilen?
Het blijft me verbazen hoe dom de meeste mensen zijn (die op Twitter zitten, maar waarschijnlijk ook die niet op Twitter zittenquote:Op maandag 16 januari 2023 01:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die reacties op die tweetVijfde colonne is goed aanwezig.
Als ze haar zin krijgt moeten de bundeswehr haar tanks om de 3 uur stilzetten naast een zonnepark en hopen dat de vijand dit enorme doelwit met rust laat.quote:
Duidelijk op zoek naar excuses, zelfs onzinnige.quote:Op maandag 16 januari 2023 07:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ze haar zin krijgt moeten de bundeswehr haar tanks om de 3 uur stilzetten naast een zonnepark en hopen dat de vijand dit enorme doelwit met rust laat.
Daarnaast is klimaatverandering voorkomen door genocide op jezelf te laten plegen nogal een slechte deal voor Oekraïne. Waar doe je het dan voor is de vraag.
Dus ja: oorlog is vervuilend, maar de opmerking heel wereldvreemd.
Social media is toch vooral een selecte verzamelplaats van gemankeerde mensen. Die dag in dag uit bezig zijn met wat er allemaal wel niet mis is in de wereld.quote:Op maandag 16 januari 2023 01:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk, oorlog is gewoon zeer vervuilend. Hopeloos naief is het echter wel, kennelijk snapt deze mevrouw nog niet helemaal dat begin jaren 90 al weer wat decennia achter ons liggen.quote:
zE mOeTeN oNdErHaNdElEn!1!!quote:Op maandag 16 januari 2023 07:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze zelf moet oplossingen komt.
Want normale mensen maken zich niet druk om misstanden?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Social media is toch vooral een selecte verzamelplaats van gemankeerde mensen. Die dag in dag uit bezig zijn met wat er allemaal wel niet mis is in de wereld.
Welke misstanden?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want normale mensen maken zich niet druk om misstanden?
Er valt veel te verbeteren aan de samenleving op veel vlakken. Jij vindt het normaal om daar geheel je mond over te houden?quote:
Wat me opvalt is dat die groep mensen allemaal vindt dat er maar onderhandeld moet worden, maar dat deze mensen nooit eens kunnen vertellen over waar er dan over onhandeld moet worden. Het lijkt er dan ook op dat deze groep elkaar maar een beetje napraat (zie ook het in deze groep populaire woordje "oorlogshitser").quote:Op maandag 16 januari 2023 01:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zeg vooral, niet iedereen. Geen bizarre aanname, vooral een constatering. Je ziet nauwelijks goed gefundeerde meningen op de socials. Eigenlijk alleen geschreeuw, gejank en geklaag.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er valt veel te verbeteren aan de samenleving op veel vlakken. Jij vindt het normaal om daar geheel je mond over te houden?
Er zijn natuurlijk genoeg misfits die hun wrijving met de maatschappij externaliseren. Maar om nu te stellen dat iedereen die zich op internet druk maakt over iets een misfit is, lijkt me nogal een bizarre aanname.
Maakt niet uit waar er over onderhandeld wordt of wat de uitkomst daarvan is als de benzine maar goedkoper wordtquote:Op maandag 16 januari 2023 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat die groep mensen allemaal vindt dat er maar onderhandeld moet worden, maar dat deze mensen nooit eens kunnen vertellen over waar er dan over onhandeld moet worden. Het lijkt er dan ook op dat deze groep elkaar maar een beetje napraat (zie ook het in deze groep populaire woordje "oorlogshitser").
En om een beetje te fantaseren, het zou me ook niks verbazen als er een stiekeme Russische beïnvloedingscampagne is waar deze wakkere mensen met open ogen intrappen.
De ene groep wil de ander uitroeien, de ander wil dat niet. Daar moet toch een gulden middenweg te bedenken zijn?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat die groep mensen allemaal vindt dat er maar onderhandeld moet worden, maar dat deze mensen nooit eens kunnen vertellen over waar er dan over onhandeld moet worden. Het lijkt er dan ook op dat deze groep elkaar maar een beetje napraat (zie ook het in deze groep populaire woordje "oorlogshitser").
En om een beetje te fantaseren, het zou me ook niks verbazen als er een stiekeme Russische beïnvloedingscampagne is waar deze wakkere mensen met open ogen intrappen.
me gas! Zelensky corrupt!!11!! Biden Pedo!111!!!!quote:Op maandag 16 januari 2023 09:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar er over onderhandeld wordt of wat de uitkomst daarvan is als de benzine maar goedkoper wordt.
Eens. Bovendien, wat is onderhandelen met Putin waard? Hij wil van geen wijken weten en daarom valt er niet te onderhandelen. Beetje laf gelul dus, het gaat niks worden. Deze man is blind voor rede, menselijkheid en gezond verstand.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |