Niet noodzakelijk maar als Wit-Rusland actief gaat meedoen wordt die kans niet kleiner natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat is dus NATO. Met andere woorden we worden er allemaal in meegezogen.
Russia irritated? Vandaag zeiden ze nog dat alles toch door hen in de fik wordt gezet dus zou geen irritatie moeten zijn, hooguit voor de moeite die het ze kost.quote:
Als dat waar zou zijn , zou dat een vreemde zaak zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 19:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrijp is die markt nog weinig transparant wegens gebrek aan beschikbare data.
[..]
Alles wat het Kremlin zegt moet je omdraaien, dus ze vrezen wel degelijk dat aanvoer van moderne tanks de doorslag kan geven.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Russia irritated? Vandaag zeiden ze nog dat alles toch door hen in de fik wordt gezet dus zou geen irritatie moeten zijn, hooguit voor de moeite die het ze kost.
[ twitter ]
Een aanval door een NATO-lidstaat zelf levert geen artikel 5 op. De facto heb je waarschijnlijk gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat is dus NATO. Met andere woorden we worden er allemaal in meegezogen.
Pakistan is failliet aan het gaan en heeft geen FX meer om LNG te kunnen inkopen. Of China er later dit jaar bovenop krabbelt is ook onzeker want hun export is nog dalende. Of de prijs van LNG flink gaat stijgen later dit jaar is onzeker. Wat voor weer februari nog breng in europa is ook onzeker. Het lijkt me dan ook dat er nu goede deals te sluiten zijn met LNG-leveranciers.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn , zou dat een vreemde zaak zijn
wat daar staat is dat de EU te weing data heeft tot de beschikking , of wel ze snappen niets van die gas termijn business
MBT's? Hun eigen generale staf noemde 300. Daar zal een ingecalculeerde 10-15% extra opzitten, Dus zullen er zo'n 270 nodig zijn. Dat is te doen. Maar daarbij heb je ook Marders en Bradleys nodig. En arty.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ukriane heeft er wel een 500 van nodig
Als jij er brood in ziet , ik zou zeggen regel een geldschieter en ga in de termijn LNG handelquote:Op maandag 16 januari 2023 19:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Pakistan is failliet aan het gaan en heeft geen FX meer om LNG te kunnen inkopen. Of China er later dit jaar bovenop krabbelt is ook onzeker want hun export is nog dalende. Of de prijs van LNG flink gaat stijgen later dit jaar is onzeker. Wat voor weer februari nog breng in europa is ook onzeker. Het lijkt me dan ook dat er nu goede deals te sluiten zijn met LNG-leveranciers.
Ik heb mijn gasverbruik weten reduceren naar circa 2 kuub per maand en heb dat niet nodig.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als jij er brood in ziet , ik zou zeggen regel een geldschieter en ga in de termijn LNG handel
Uiteraard. Ze snappen in het Kremlin ook wel dat bij succesvol gebruik van Challengers, Leopards en Bradleys en de rest door Oekraïne iedereen meer gaat leveren. Daarom komt er ook eerst training voor de crew en officieren en gaan ze niet direct het slagveld opscheuren. (En dat lukt ze vast wel, maar of ze dan alle voordelen weten te gebruiken is natuurlijk een ander verhaal.)quote:Op maandag 16 januari 2023 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles wat het Kremlin zegt moet je omdraaien, dus ze vrezen wel degelijk dat aanvoer van moderne tanks de doorslag kan geven.
Dat de misdadigers geen Bradleys jatten?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
Wie weet de reden, dat de legertransporten in de haven van Vlissingen bewaakt worden door mannen met bewapening en alles?
Tegen sabotage en spionage?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
Wie weet de reden, dat de legertransporten in de haven van Vlissingen bewaakt worden door mannen met bewapening en alles?
Je geeft het antwoord al in je vraag.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
Dat kun je zeker wel. Alsof alles maar een noodzakelijkheid is. Hiroshima en Nagasaki konden we niet voorkomen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:27 schreef Perrin het volgende:
Uiteindelijk kun je uitbreiden van de oorlog niet voorkomen als de vijand maar vastberaden genoeg is om te escaleren, behalve door bij voorbaat de overgave te tekenen.
Wtf? 2 kuub is 1x mijn bad vullen?!quote:Op maandag 16 januari 2023 19:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn gasverbruik weten reduceren naar circa 2 kuub per maand en heb dat niet nodig.
Gewoon machtsvertoon en het alfa mannetje spelen. Niemand gaat immers die shit jatten noch is dat praktisch amper mogelijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
Of ze helemaal plat te bombaderen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk maar als Wit-Rusland actief gaat meedoen wordt die kans niet kleiner natuurlijk.
Ja
Uiteindelijk kun je uitbreiden van de oorlog niet voorkomen als de vijand maar vastberaden genoeg is om te escaleren, behalve door bij voorbaat de overgave te tekenen.
Dat meeluisteren is wel echt goud waard.quote:
Sorry Nikita, maar jouw lot is nu eenmaal sneuvelen voor het moederland.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef Starhopper het volgende:
Nikita wil niet terug naar Rusland om te vechten
Je vraagt je toch af wat er gebeurd was als de Zelensky tijdens de oorlog ook vóór de oorlog zo was. Pas enkele uren voor de invasie, terwijl er 200 duizend Russen bij de grens stonden, werd de noodtoestand afgekondigd. Op de achtergrond hebben ze natuurlijk wel allerlei belangrijke militaire assets verplaatst, maar als ze eerder waren geweest had Rusland wellicht niet zo makkelijk zoveel grondgebied kunnen bezetten.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:12 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)th_zelenskyy_before/
CIA director secretly met with Zelenskyy before invasion to reveal Russian plot to kill him as he pushed back on US intelligence, book says
CIA Director Bill Burns met with Ukrainian President Volodymyr Zelenskyy on a secret trip to Kyiv ahead of the Russian invasion last year to share news that appeared to surprise the Ukrainian leader: the Russians were plotting to assassinate him.
"Burns had come to give him a reality check" and the CIA director shared that Russian Special Forces were coming for Zelenskyy, writes Whipple, adding that President Joe Biden told Burns "To share precise details of the Russian plots."
Russia invaded Ukraine the next month, launching the largest military conflict in Europe since World War II. Since that time, Ukrainian officials have spoken about Zelenskyy surviving more than a dozen Russian assassination attempts.
Dat soort transporten worden altijd beveiligd, in dit geval door het gastland.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
Ooit gehoord van sabotage, spionage?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon machtsvertoon en het alfa mannetje spelen. Niemand gaat immers die shit jatten noch is dat praktisch amper mogelijk.
Wow nice!quote:
Ja hoe zit dat, worden de frequenties/wachtwoorden niet standaard elke dag gewisseld zodat na een dag de vijand niet meer kan meeluisteren?quote:
De bestuurder van die drone heeft ongetwijfeld vele uren open hengelen op de kermisquote:
Is met een magneet dus iets makkelijker.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
De bestuurder van die drone heeft ongetwijfeld vele uren open hengelen op de kermis
Ik vraag me af hoe, is bijna een en al mijnenveld en bijna elke brug daar is opgeblazen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:17 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als Belarus Oekraïne aanvalt, acht ik de kans aanwezig dat Polen ingrijpt.
Iedere keer dat ik Poetin in dit soort gezelschap zie, denk ik: Gemiste kans om hem dood te trappen.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Zien er hier alle twee een stuk jonger uit.
Al is dit niet zo lang geleden.
Deze dude snapt het. It's all business.quote:
Dat mag vattenfall wel eens gaan doorrekenen.quote:
Rusland heeft in de zeer recente geschiedenis al eerder navo installaties aangevallen met doden tot gevolg.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
'Je krijgt een baantje bij het loket, om kalashnikov's uit te delen'quote:Op maandag 16 januari 2023 21:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Als je hier in trapt...![]()
[ twitter ]
Het is daar ook nog eens 1 groot moeras. Normaal halen mensen die er in de buurt wonen de bever dammen altijd weg, maar dat hebben ze nu niet gedaan vanwege de oorlog.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe, is bijna een en al mijnenveld en bijna elke brug daar is opgeblazen.
Sinds Rusland daar terug trok.
Arme Snowden.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Je krijgt een baantje bij het loket, om kalashnikov's uit te delen'
Hij is een trofee voor de Russen, die zullen echt niet oproepen om te dienenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |