Feestje mag wel.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lind komt mee kleppen
ze denkt dat de tape/casettebandje code
de naam is van de nwe bwoner
Shel kirrt oh tijdens het feestje een nwe beoner/s
ali op de bank aan het slapen, michela met zijn koffer weet de rest al niet meerquote:Op zondag 15 januari 2023 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
groepje van 4 gaten buiten zitten
over het spel
Shell had er 9,, ze noemt op welke ze had
..voorwerpen op foto's en de verschillen "memory "
Ja. Klopt.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
Ahh de nagels.. dat is misschien Jolien die heeft toch een nagelstudio of zoiets
bijnaquote:Op zondag 15 januari 2023 17:20 schreef bpi het volgende:
En dan bijna vergeten de microfoon af te zetten.
Ja heel veel. Lees maar de streamverslagen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik heb net de liveshow gezien (zaterdag is echt geen goede dag hiervoor, wat de kijkcijfers ook aantonen) is er vandaag nog wat bijzonders gebeurd?
Gaat niet gebeuren, dus probeer het uit te vogelen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, kunnen julie stoppen
met dada,mimi,
we zijn niet in kindergarten
dat doen de damesquote:Op zondag 15 januari 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, kunnen julie stoppen
met dada,mimi,
we zijn niet in kindergarten
Meer zangeressen hopen ze.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Charlotte hoopt dat er geen mensen inkomen die de boel gaan opstoken.
Van Twitter gepikt...quote:Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik heb net de liveshow gezien (zaterdag is echt geen goede dag hiervoor, wat de kijkcijfers ook aantonen) is er vandaag nog wat bijzonders gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
mimi kan mij watquote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
die mich.gelo gaat julie verklagen wanneer hij weet dat
julie hem mimi noemen
like we care.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
julie hem mimi noemen
Zo noemen ze hem in het huis ookquote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
julie hem mimi noemen
Chelsea moet zsm naar huis. Die stookt het zingen en gillen aan. Charlotte is zonder haar vast wel uit te houden.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:31 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb Charlotte liever dan Chelsea. Chelsea waait met de winden mee die haar op dat moment uitkomen
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van Twitter gepikt...Oh, mooi dat twitterbericht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wordt toch een beetje afzien. En dingen in morse, dat ken ik ook nog
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Daar niemandquote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, mooi dat twitterbericht!dat wordt toch een beetje afzien. En dingen in morse, dat ken ik ook nog
hij wrd door de meiden in het Huis mimi genoemdquote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
julie hem mimi noemen
de gaat zich nog wonderen wanneer ze zweten werdquote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Charlotte : Ik had dit avontuur heel anders verwacht. Het voelt niet alsof we in de show zitten. Het voelt alsof ik op vakantie ben.
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor charlotte vergeet dat het gefilmd word
Hey @BekiekUtMoar, ik heb deze post hierheen verplaatst.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:11 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Ik heb nu een uurtje oortjes in met de stream van BB op de achtergrond, maar mijn hemel wat zijn die 2 schreeuwwijven irritant met hun pseudo-engels continue en hun geschreeuw, iedereen overstemmend.
Luxe paardjesquote:Op zondag 15 januari 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
1 dag wat minder eten en nu al miepen
op foto'squote:Op zondag 15 januari 2023 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel ging dus over verschillen zoeken, maar ze hebben ook nieuwe bewoners gezien.
Lijkt er wel opquote:Op zondag 15 januari 2023 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Nog geen nieuwe bewoner(s) dus. Ze gaan dit flink uitmelken denk ik. 1 voor 1 naar binnen.
en bitter van de schillquote:Op zondag 15 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat de muffins zwart uit de oven komen
Het zijn niet de scherpste messen uit de ladequote:Op zondag 15 januari 2023 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveel gram is een eetlepel
hoeveel mililiter
Lott,..
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig vergeet chacha dat het gefilmd word
dan loop ik nu bijna 10 minuten achterquote:Op zondag 15 januari 2023 18:13 schreef Schakeltopia het volgende:
rob is geen broccoli fan, absoluut niet
[ afbeelding ]
bij danny geloof ik in oogje gespotenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob vertlde aan Bart
dat Chell van morgen parfum int gezicht spoot bij ..?? hem ?
dat was niet fijn
Bart kijkr trekt een kop .. Rob knikt
ja zegt rob dat is 1 keer he.. doet pijn
.
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bij danny geloof ik in oogje gespoten
Eentje met haar tot over haar billen, eentje met korter haar en eentje met een bril op.quote:
zal mij me kont oxciderenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het lijkt wel of de groep elk jaar irritanter en betweteriger wordt.. ik zou ze niet kunnen handelen in mijn dagelijkse leven. Wat moet er van ene Jason, Charlotte en Chelsea terecht komen?
Ja. Van deze voormiddag.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De zandloper loopt leeg .... is dat al de hele middag?
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De zandloper loopt leeg .... is dat al de hele middag?
Een stuk beter dan niks eten iig.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Onbeperkt noodles en broccoli dus Danny stelt voor om 2x per dag noodles te gaan eten.
Onbeperkt was het niet hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Onbeperkt noodles en broccoli dus Danny stelt voor om 2x per dag noodles te gaan eten.
Ja er is in principe genoeg.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een stuk beter dan niks eten iig.
Zo werd het net wel op stream verwoord. Dat dat aangevuld wordt.quote:
lkkr manquote:Op zondag 15 januari 2023 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ja broccoli en noodles worden aangevuld, dat is wat danny net zei inderdaad
waarvanquote:Op zondag 15 januari 2023 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
spierpijn aan de poep heeft chacha
Ja echt even kijken maatquote:
oh lossen ze zo op bij Feboquote:Op zondag 15 januari 2023 18:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: ik heb grote spierpijn van voren bij mijn ballen en bij me poepske,
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh lossen ze zo op bij Febo
doe je broekje maar uit
Of ze hebben gezegd: "Doe maar weer omhoog, we zijn klaar."quote:Op zondag 15 januari 2023 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh lossen ze zo op bij Febo
doe je broekje maar uit
quote:Op zondag 15 januari 2023 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of ze hebben gezegd: "Doe maar weer omhoog, we zijn klaar."
Hier in het zonnige zuiden is het droogquote:
je bedoeld die was geboren als Kevin ?quote:Op zondag 15 januari 2023 19:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vinden jullie die Charlotte niet een beetje een 2e Kelly lijken
Yepquote:Op zondag 15 januari 2023 19:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je bedoeld die was geboren als Kevin ?
bij de zweed ?quote:Op zondag 15 januari 2023 19:06 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand waar die mooie borden vandaan komen?
Ja en die hadden een broodbakmachinequote:Op zondag 15 januari 2023 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar deden ze vorige edities wel wat langer over.
Wat een mega plakken snijden ze trouwens.
muffinquote:Op zondag 15 januari 2023 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet niet wat dit moet zijn.
[ afbeelding ]
Denk dat ze meer valt op stoere dada.quote:
Ja had ook wel gekund maar nu kan ze kiezenquote:
Ze zal haar moeten haasten wel voor de andere binnenkomen.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had ook wel gekund maar nu kan ze kiezen
Brood.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:14 schreef engine het volgende:
Allemaal een boterham pindakaas of pompoenpitpasta![]()
Wat eet Chacha nu?
Klopt helemaal.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Bart : In Belgie krijg je aan niemand pindakaas verkocht ...
wat anders...quote:Op zondag 15 januari 2023 19:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Het had zo anders geweest wanneer Judy hier was geweest, ik zei het ook in de dagboekkamer.
Bart : Ik heb nog nooit gehoord van pompoenpitpasta .. ik kan me niet voorstellen dat iemand dat koopt.quote:
Is mooier als brood van vorig jaar, hebben ze nu een vorm ofzo?quote:
die staat echt kilometers af van de maatschapij denk ikquote:Op zondag 15 januari 2023 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bart : Ik heb nog nooit gehoord van pompoenpitpasta .. ik kan me niet voorstellen dat iemand dat koopt.
2 stuks zelfsquote:Op zondag 15 januari 2023 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is mooier als brood van vorig jaar, hebben ze nu een vorm ofzo?
Misschien moet hij nog wat uit de muur halenquote:Op zondag 15 januari 2023 19:29 schreef Lillfex het volgende:
Ali klaagt steen een been dat het gewoon lollig is het is echt een klein kind hahaha
Destemeer blijft er over voor de Nederlandersquote:Op zondag 15 januari 2023 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus alle belgen eten geen pindakaas?
Wat een luxe die hadden ze eerdere edities niet, die hadden rond plat brood haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat die vast doen. Hij zal niet veel coins overhouden deze week.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet hij nog wat uit de muur halen
99 %quote:Op zondag 15 januari 2023 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus alle belgen eten geen pindakaas?
24/7quote:Op zondag 15 januari 2023 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
knap he
maar ze kan wel lkkr zingen
vreseLIJKquote:Op zondag 15 januari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Laat dat Amsterdams maar aub Chelsea klinkt voor geen meter
poep heeft spieren?quote:Op zondag 15 januari 2023 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
spierpijn aan de poep heeft chacha
hoe raadt je het ?quote:Op zondag 15 januari 2023 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat Direa van Ester uit de Loods??
Dat is zoals het Antwaarps van Nickx. Klopte volledig niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Laat dat Amsterdams maar aub Chelsea klinkt voor geen meter
Dit BB harder dan ooitquote:Op zondag 15 januari 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niks dat ze geen normal eten kregen
in de loods is gistern al en meisje samengevallen
van buikpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |