Feestje mag wel.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lind komt mee kleppen
ze denkt dat de tape/casettebandje code
de naam is van de nwe bwoner
Shel kirrt oh tijdens het feestje een nwe beoner/s
ali op de bank aan het slapen, michela met zijn koffer weet de rest al niet meerquote:Op zondag 15 januari 2023 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
groepje van 4 gaten buiten zitten
over het spel
Shell had er 9,, ze noemt op welke ze had
..voorwerpen op foto's en de verschillen "memory "
Ja. Klopt.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
Ahh de nagels.. dat is misschien Jolien die heeft toch een nagelstudio of zoiets
bijnaquote:Op zondag 15 januari 2023 17:20 schreef bpi het volgende:
En dan bijna vergeten de microfoon af te zetten.
Ja heel veel. Lees maar de streamverslagen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik heb net de liveshow gezien (zaterdag is echt geen goede dag hiervoor, wat de kijkcijfers ook aantonen) is er vandaag nog wat bijzonders gebeurd?
Gaat niet gebeuren, dus probeer het uit te vogelen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, kunnen julie stoppen
met dada,mimi,
we zijn niet in kindergarten
dat doen de damesquote:Op zondag 15 januari 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, kunnen julie stoppen
met dada,mimi,
we zijn niet in kindergarten
Meer zangeressen hopen ze.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Charlotte hoopt dat er geen mensen inkomen die de boel gaan opstoken.
Van Twitter gepikt...quote:Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik heb net de liveshow gezien (zaterdag is echt geen goede dag hiervoor, wat de kijkcijfers ook aantonen) is er vandaag nog wat bijzonders gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
mimi kan mij watquote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
die mich.gelo gaat julie verklagen wanneer hij weet dat
julie hem mimi noemen
like we care.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:32 schreef mario390 het volgende:
die mich.gelo gaat julie verklagen wanneer hij weet dat
julie hem mimi noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |