Bart ook niet want hij staat er daar lachend opquote:Op zondag 15 januari 2023 14:18 schreef suzi1 het volgende:
mimi lijkt totaal niet op die pika in de OP
De arme meid. Misschien is de challenge wel heel heftig. Ze wil niet als tweede hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Shell klaagvaak over een bakje kwark ..
das het enige wat ze nog op heeft
zielugh
Ja hij voorziet dat de cheche en chacha anders als ze aan de beurt zijn zich langg gaan omkledenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:20 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet ze nu ook uitleggen dat ze nu even kunnen omkleden
En de rest is beetje zwak na het sporten gaven ze al aan.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
De arme meid. Misschien is de challenge wel heel heftig. Ze wil niet als tweede hoor.
die noedels zijn normaal toch heeel snel klaarquote:Op zondag 15 januari 2023 14:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott zou alles doen om dat stukje brood nu op te eten..
Danny is de noedels aan het opwarmen , roeit als een malle culinair feitje
Ali begint over honger
Wil je em dragen?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
sport suplamenten boxer
jason is erg blij ermee
Ja zodat ze nu meer kunnen eten in de middag, omdat ze ook meer verbranden overdag en dan in de avond brood.quote:
is net nieuwe kip de pan in gegaanquote:Op zondag 15 januari 2023 14:28 schreef Flori het volgende:
Er is nu voor 5 personen eten zegt Danny.
Is die kip al gaar dan??
Ah .. dat klinkt wel logisch.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja zodat ze nu meer kunnen eten in de middag, omdat ze ook meer verbranden overdag en dan in de avond brood.
nee het avondeten , eten ze nu voortaan in de middag.. en in de avond dan de lunchquote:Op zondag 15 januari 2023 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus ze zijn op rantsoen, maar wel uitgebreid lunchen???
Hmm zag er niet echt gaar uit, wel aan de buitenkant.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is net nieuwe kip de pan in gegaan
en ligt dus al wat gare kip ergens
quote:Op zondag 15 januari 2023 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze hebben toch kwark?
nou teen knof dr door en hopla knofsaus
Maar hebben ze knoflook?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze hebben toch kwark?
die gebruikt veel zout en suiker inddquote:Op zondag 15 januari 2023 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En er gaat flink wat zout overheen bij Bart.
Denk niet dat ze knoflook hebbenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze hebben toch kwark?
Nee. Hebben ze ook niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:37 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze bouillon blokjes of iets? hadden ze daar niet broccoli en noodles in kunnen koken.
Ik zou ook slechte hebben, lust geen pindakaas dus ik zou droog brood eten.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:55 schreef Monique___ het volgende:
wat een verwende mensen daar (sommigen dan) Charlotte lust echt echt geen pindakaas, nu heeft ze niks voor op haar boterham. Tja als je honger hebt dan eet je dat denk ik wel.
nadenken mbt weekmenu makenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:37 schreef Flori het volgende:
Satésaus vd pindakaas kan ook , maja geen kruiden of niets
Ik bak het zoals hem en dan nog 3 uur sudderen op licht vuurtje om te garenquote:
Die lust ik ook haha zie je lust wel watquote:
ik snij in stukjes en wok ze gewoon helemaal kapotquote:Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik bak het zoals hem en dan nog 3 uur sudderen op licht vuurtje om te garen
Verzoek van Cheche om die niet op de socials te plaatsenquote:
zou bijna socials aanmaken nuquote:Op zondag 15 januari 2023 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Verzoek van Cheche om die niet op de socials te plaatsen
Ik herhaal: niet op de socials plaatsen
Ze kan het altijd verzoekenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:45 schreef Hunter het volgende:
[..]
Verzoek van Cheche om die niet op de socials te plaatsen
Ik herhaal: niet op de socials plaatsen
Ja bijna hahaquote:
Ja met kippenbouten maar niet met filequote:Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik bak het zoals hem en dan nog 3 uur sudderen op licht vuurtje om te garen
Nee. Dat hebben ze nog niet door.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze de bechamelsaus al gemaakt?
Muffins, croissants, snoep, cola.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke producten staan er in de wall te koop?
Koffie, cupcakes, snoepjes, chocolade, daar hoorde ik ze vanmorgen in elk geval over pratenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ze hebben borsten ma alleen Ali kipfilequote:Op zondag 15 januari 2023 14:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met kippenbouten maar niet met file
chilisausquote:Op zondag 15 januari 2023 14:50 schreef jorietje het volgende:
[..]
Koffie, cupcakes, snoepjes, chocolade, daar hoorde ik ze vanmorgen in elk geval over praten
dit meen je? dat is wel echt beetje zonde dan!quote:Op zondag 15 januari 2023 14:50 schreef Donna1000 het volgende:
Ze hebben een grote pot pesto in de koelkast staan, waarom niet lekker over de kip gesmeerd. Danny houdt er niet van [dus de rest moet dan ook maar flauwe kip eten]
Memory spel voor de streamersquote:Op zondag 15 januari 2023 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ohhh cola, zou ik zeker nemen wel light dan hahaquote:
Wereldvreemdquote:Op zondag 15 januari 2023 14:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali dronk nooit water, heb hier meer water gedronken dan in heel mijn leven
Nog nooit van noedels gehoord
Deze man
Was naar mijn idee ook pas in week 3 of 4quote:Op zondag 15 januari 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze vanavond of morgenavond opeens een feest met drank/taart krijgen nu ze in de moneyweek zitten.. Of is dat vorige seizoenen wel gekregen toen ze op rantsoen waren? weet het al niet meer.
ja grappig he hij zei zelfs: die heb je zeker met flinke korting gekocht (zoiets was de strekking) hahaquote:Op zondag 15 januari 2023 15:04 schreef engine het volgende:
Rob dacht dat Chelsea een stuk blouse afgeknipt had
Klinkt beter als dat gebler van die 2 wandelende satisfyersquote:
Vorig jaar haddeb ze lang rantsoen toch?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was naar mijn idee ook pas in week 3 of 4
quote:Op zondag 15 januari 2023 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vorig jaar haddeb ze lang rantsoen toch?
quote:Op zondag 15 januari 2023 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Echt die Chelsea mag er van mijn zo snel mogelijk uit!
Ze heet Valentinaquote:Op zondag 15 januari 2023 15:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
leuke job
vast een mooie zus
Turksquote:Op zondag 15 januari 2023 15:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Roots heeft Ali eigenlijk ?
Geboren in België maar turks ja.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Roots heeft Ali eigenlijk ?
Sterker nog, ze zijn al opquote:Op zondag 15 januari 2023 15:24 schreef Juud79 het volgende:
Gaat er nu iemand coins uitgeven voor drie snoepjes?
Vaak wel, soms twijfel ikquote:Op zondag 15 januari 2023 15:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha lachen dit. Ik vind het wel een komisch figuur
Niemand geïnteresseerd in een een vrijstelling blijkbaarquote:Op zondag 15 januari 2023 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte wil wijn of kindersuprise
noodles, broccoli en kip. en brood met beleg voor de hele week geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2023 15:28 schreef Juud79 het volgende:
Maar hebben ze geen eten meer in overvloed?
hhahahaha Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2023 15:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha lachen dit. Ik vind het wel een komisch figuur
Ow nice! Dat vele eten maakte ze alleen maar hysterisch en t was een kippenhok.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
noodles, broccoli en kip. en brood met beleg voor de hele week geloof ik
Mwah, op dat gebied is er helaas nog weinig veranderdquote:Op zondag 15 januari 2023 15:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow nice! Dat vele eten maakte ze alleen maar hysterisch en t was een kippenhok.
zolang shell en lott dr in zitten samenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow nice! Dat vele eten maakte ze alleen maar hysterisch en t was een kippenhok.
Misschien 2 zussen ! Val en Tina !quote:Op zondag 15 januari 2023 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mooie naam
Tina de geile pits poes
Heineken is geen bier. Grrrr.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
blikje heineken bier koud, daar gaat rob wel voor om
Dat heb je met vloerbedekking, dat kan je niet dweilenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:48 schreef Jockari het volgende:
Er wordt weinig gepoetst in BB-huis blijkbaar
[ afbeelding ]
quote:
Bizar.. laat het hem maar doen zou ik zeggenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:51 schreef Jockari het volgende:
Ali wil zelfs 5 coins betalen voor een half uur dutje.
Nee hij had dat zelf niet zei hijquote:Op zondag 15 januari 2023 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie zou er anders rond zijn wagen staan ?
Ook echt op een feestje rekenen na amper een weekquote:Op zondag 15 januari 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
ALs er geen feestje komt zijn ze kapot vanavond zegt Charlotte
Ja, onvoorstelbaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:56 schreef Flori het volgende:
[..]
Ook echt op een feestje rekenen na amper een week
It doesn't stop, not vonzelfquote:Op zondag 15 januari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott was heel erg teleurgesteld,, dat ze geen zonnebril in BB mocht dragen
ze heeft een coole ,and when the time is right she wil put it on
LOtt en dr ingliesch immer wieder![]()
.
Die eet straks de plastieken planten op die er staan.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:13 schreef Ireth het volgende:
Ik zie Ali vanacht wel alles vreten wat los en vast zit
sowieso gaat er worden gesnaaid door diverse mensenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:13 schreef Ireth het volgende:
Ik zie Ali vanacht wel alles vreten wat los en vast zit
Terwijl dat mij juist degene lijkt die normaal het meest eet.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny is the master over het eten ??
en alle schaapjes volgen
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ali: Mogen we ook geen mandarijn, ik heb daar wel zin in, ik mag er toch wel 1 testen? Dat kan ik wel doen.
Rauwe muizen met zijn blote handen gevangen in de tuinquote:Op zondag 15 januari 2023 16:14 schreef bpi het volgende:
[..]
Die eet straks de plastieken planten op die er staan.
precies dat,.. sukkels hebben dat niet doorquote:Op zondag 15 januari 2023 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Terwijl dat mij juist degene lijkt die normaal het meest eet.
irriteer me totaal niet aan Aliquote:Op zondag 15 januari 2023 16:17 schreef Jockari het volgende:
Ali is precies irritant om één of andere reden ?
Is halal. Lusten de anderen niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:18 schreef Ireth het volgende:
Als Ali zo irritant blijft zeuren over eten denk ik dat hij zelf de maaltijd gaat worden
Ze mogen niks maken met de plakband.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:20 schreef Jockari het volgende:
Als ze nu met tape een bowlingbal creëren, zouden die paaltjes ook nog nut hebben. Strike, spare e.d.
Helemaal niet. Je kan er gewoon goed mee lachen met zijn lompigheid.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
irriteer me totaal niet aan Ali
lkkr manquote:Op zondag 15 januari 2023 16:23 schreef engine het volgende:
Zo Ali neemt maar meteen een mandarijntje
Dat huis zit al vol muizenstront volgens mij. Wordt amper gepoetst, en eten overal te vinden.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:24 schreef bpi het volgende:
Chacha wil muizenstrontjes in de muur. Moet ze snel zijn hoor want Ali zal dit ook wel lusten.
hij hoopt dat er mensen zijn die het niet etenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:26 schreef bpi het volgende:
Ali 3 mandarijnen voor de week. Gaat nu zijn 2 de pakken.
Dat was hij al aan het vragen aan sommige.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij hoopt dat er mensen zijn die het niet eten
Maar hij is wel grappigquote:Op zondag 15 januari 2023 16:26 schreef Monique___ het volgende:
Ali lijkt een beetje impulsief en op sommige dingen net een klein kind.
+1quote:Op zondag 15 januari 2023 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jason is de persoon waar ik me aan erger. Zo een betwetertje.
Hij heeft het erg hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:35 schreef Monique___ het volgende:
`OMG ali weer over de mandarijnen hahahaha
Denk dat Danny zich nu al vaker irriteert aan hemquote:Op zondag 15 januari 2023 16:36 schreef Krambo het volgende:
Ali hangt de dorpsgek uit, bestvgrappig maar voor hoelang?
leuk bontjequote:Op zondag 15 januari 2023 16:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ali: Wanneer ik in de zetel ga zitten is het raak.
Jason: Dan niet in de zetel zitten Ali.
Duurt lang zeiden ze net al. Maar die staan idd overal hysterisch over te doen.quote:
Stond in het recept om te laten rijzen op een plaats van 28 graden.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:57 schreef RobjeGeus het volgende:
Verwarming op 28...voor het brood__!
low Budgetquote:Op zondag 15 januari 2023 16:57 schreef RobjeGeus het volgende:
Verwarming op 28...voor het brood__!
Ja maar slaat natuurlijk helemaal nergens op he...quote:Op zondag 15 januari 2023 16:58 schreef bpi het volgende:
[..]
Stond in het recept om te laten rijzen op een plaats van 28 graden.
Nee. Dat weet ik ook. Maar hun niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:02 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja maar slaat natuurlijk helemaal nergens op he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |