Je niet moet EMDR gaan doen met iemand die geen werkelijke opleiding heeft.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Je ziet, zoals ik in het vorige topic benoemde, een shift naar de alternatieve therapien. Gewoon een nieuw verdienmodel over de rug van de goedgelovigen. Nog zo’n voorbeeld: https://www.dekrachtisinjou.com/
Het lijkt zo positief en lief, maar tussen de regels door zie je dat het gewoon twee creatieve kletskousen zijn, die met lieve verhaaltjes hun maandelijkse lasten financieren.
Ik heb ze er nog nooit over gehoord.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achja, het valt onder de vele wappie-initiatieven. het had ook rechercheursteam.nl kunnen zijn. Daar kun je dan donaties doen aan anonieme figuren met een BUNQ bankrekening. Allemaal zeer betrouwbaar hoor.
Hij is zelf toch ook elke keer aangehouden met extreem geweld, we hebben de beelden allemaal kunnen en mogen zien. Niet normaal wat die agenten deden.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:19 schreef Magister_Artium het volgende:
[ twitter ]
Willem Engel doet nog altijd huilie-huilie over die boze meneren die hem hebben beperkt in zijn nobele strijd tegen onrecht.
Helende paarden. Waar comic sans werkt als lettertype voor een menu.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb ze er nog nooit over gehoord.
http://www.helendepaarden.nl/over-ons/quote:Mijn naam is Cynthia. Ik ben als Lichtwerker naar de aarde gekomen om mensen in deze bijzondere tijd te helpen bij de transitie naar de nieuwe dimensie en ze op verschillende manieren bij te staan. Ik doe dat samen met mijn lieve en wijze paarden, met hulp van het universum en de natuur. Ik breng mensen weer in contact met hun oerbron, hun ware Zelf en help met het helen van oude traumatische ervaringen. In contact met het universum mag ik ook kennis doorgeven.
[knip]
Sinds 2010 werk ik als paardencoach en help ik andere mensen met het helen van hun trauma’s. Daarbij maak ik intutief gebruik van diverse methodes en hulpbronnen zoals de Schumann resonantie, energetische healing, EMDR therapie, systemisch werk, geboortewerk, klank healing, edelstenen, hulp- en affirmatiekaarten, meditaties, helende reizen, reiniging en bach remedies.
Echt heel kwalijk... EMDR hoort gewoon thuis in de GGZ met opgeleide psychologen/psychiaters. Niet dat die altijd goed zijn, maar hebben iig een opleiding gehad om door te vragen...quote:Op maandag 16 januari 2023 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Helende paarden. Waar comic sans werkt als lettertype voor een menu.
[..]
http://www.helendepaarden.nl/over-ons/
en zo zijn er zat anderen die het toegevoegd hebben op hun 'holistische' praktijk.
Dat is iets anders dan EMDR therapie waar de topic starter het over heeft.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[..]
en zo zijn er zat anderen die het toegevoegd hebben op hun 'holistische' praktijk.
EMDR = EMDR.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan EMDR therapie waar de topic starter het over heeft.
Maar ze hebben zelf onderzoek gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik bedoelde de helende paarden. EMDR hoort hier gewoon niet in thuis.
Niet wetenschappelijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Maar ze hebben zelf onderzoek gedaan.
Bij die tekst krijg ik een beetje Jomanda crossover met Chris Chan gevoelens.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[..]
Wetenschap is niet te vertrouwen, de echte waarheid haal je uit plaatjes die gepost worden in Facebook of telegram bubbels.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Maar ze hebben zelf onderzoek gedaan.
Mensen die de echte waarheid kennen zijn herkenbaar doordat er Holistisch op de website staat en als je er kunt betalen met de Florijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wetenschap is niet te vertrouwen, de echte waarheid haal je uit plaatjes die gepost worden in Facebook of telegram bubbels.
Benieuwd welke winkel hem als vakkenvuller wil aannemen. Kan me zo voorstellen dat zelfs dat niet lukt.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanaf 04:00 begint Max te oreren over 'zijn eigen zaak'. De rechtszaak over de fakkel bij de deur van Kaag.
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1491608347994617
30 Januari 2023 staat hij opnieuw voor de rechter. waarom is niet duidelijk, het hoger beroep was al eerder geweest. Max zegt in de video dat hij een baan gaat zoeken omdat hij niet genoeg donaties binnen krijgt om van te leven.
die obsessie met pedo's van wappies...quote:Op maandag 16 januari 2023 18:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Gisteren had Max het licht ook weer eens gezien. De afkorting in de P.C. Hooftstraat betekent ‘pedocentrale’. Het zijn er miljoenen wereldwijd die kinderen ontvoeren en misbruiken. En allemaal via de winkel van Gucci, mensen!![]()
In een ander filmpje klaagt hij dat hij binnenkort moet voorkomen, alleen omdat hij een fakkel droeg. Alsof hij Sigrid Kaag alleen maar een vuurtje wilde geven…
Begint aardig op Micha Kat te lijken. Daarover gesproken: die zit nog altijd vast en blijft vergeefs procederen om een lichter regime te krijgen. https://www.hartvannederl(...)luchtrisico-te-grootquote:Op maandag 16 januari 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die obsessie met pedo's van wappies...
Dat is geen obsessie hoor dat is gewoon puur vergif als je iemand beschuldigd van een graaiende klootzak zijn dan maalt niemand erom. Pede daarentegen dat vind iedereen erg zulke beschuldigingen zijn puur bedoeld om iemand compleet te verwoesten want zelf als duidelijk is dat je onschuldig bent blijft dat aan je kleven.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja. Linke soep dat soort aantijgingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is geen obsessie hoor dat is gewoon puur vergif als je iemand beschuldigd van een graaiende klootzak zijn dan maalt niemand erom. Pede daarentegen dat vind iedereen erg zulke beschuldigingen zijn puur bedoeld om iemand compleet te verwoesten want zelf als duidelijk is dat je onschuldig bent blijft dat aan je kleven.
Dit is de uitspraak en daar moet u het mee doenquote:
Links- of rechtsom weet hij het wel te verdraaien als een groot onrecht dat hem, de lieve Willem Engel die zo nobel, puur voor het geluk van anderen aan het strijden is, wordt aangedaan.quote:
Deze schizo is wel de randdebiel der randdebielen.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Gisteren had Max het licht ook weer eens gezien. De afkorting in de P.C. Hooftstraat betekent ‘pedocentrale’. Het zijn er miljoenen wereldwijd die kinderen ontvoeren en misbruiken. En allemaal via de winkel van Gucci, mensen!![]()
In een ander filmpje klaagt hij dat hij binnenkort moet voorkomen, alleen omdat hij een fakkel droeg. Alsof hij Sigrid Kaag alleen maar een vuurtje wilde geven…
Lijkt op projectie. Wellicht heeft Max zelf heimelijke, verboden fantasien op dat vlak.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die eerste komt wel weer terug maar afgelopen paar dagen was het echt erg hij had bij Kaag gezeten en dan komen de extreemrechtse even verhaal halen walgelijk gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tom van Boxsel, een bekende op Twitter met messcherpe reacties op wappies, heeft zijn twitteraccount verwijderd, na aanhoudende bedreigingen.
Max van den Berg stond vandaag te schreeuwen in Haarlem. Twee boeren Jan en Piet zijn op Wappietournee met een tractor plus tekst op aanhanger. De grote leugens route
Ik zou gewoon aangifte doen en besef ook dat 9 van de 10 van die kneuzen in het echt helemaal niets doet. Beetje schreeuwen met of zonder roeptoeter en een beetje met een omgekeerde vlag lopen marsen. Ja, er zitten gekken tussen.. Kom dan!quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die eerste komt wel weer terug maar afgelopen paar dagen was het echt erg hij had bij Kaag gezeten en dan komen de extreemrechtse even verhaal halen walgelijk gewoon.
Ik heb ze ook aan de deur gehad hoor. "Zo, dus jij bent van Videre" Zo, dus jij wilt gearresteerd worden of een psychologisch onderzoek? Kom ff binnen man. En dan druipen ze af, met wat scheldwoorden. Een dag later staan er wat leuzen op je ramen maar daar blijft het bij, vooral die Defend figuren. Echt een succesverhaal is dat gewordenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is triest dat dit gebeurde nadat Kaag zich beklaagde over de hoeveelheid ellende die deze figuren met zich meebrengen. Dan krijg je blijkbaar nog meer bedreigingen. Het is makkelijk praten om dan te stellen dat die wappies toch niets uithalen, behalve met prive-gegevens strooien. Dan staat hooguit Max van den Berg voor je deur....
Ik wil best geloven dat het verwijderen van het Twitter account op advies van anderen is gedaan.
Zo, dus jij bent van Videre?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:08 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik heb ze ook aan de deur gehad hoor. "Zo, dus jij bent van Videre" Zo, dus jij wilt gearresteerd worden of een psychologisch onderzoek? Kom ff binnen man. En dan druipen ze af, met wat scheldwoorden. Een dag later staan er wat leuzen op je ramen maar daar blijft het bij, vooral die Defend figuren. Echt een succesverhaal is dat geworden
Die stickers waren tof! Ik heb er nog een paarquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:56 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Stickerplakkert heh... niets meer en niets minder.
Ik heb er nog 1. De rest is bij Defend figuren geplakt en op een prominente Wappie Ontmoetings Plaats. Lekker WOP'en.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die stickers waren tof! Ik heb er nog een paar
quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:01 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1. De rest is bij Defend figuren geplakt en op een prominente Wappie Ontmoetings Plaats. Lekker WOP'en.
Dit is iets uit 2011, en het is nog steeds niet gebeurd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:43 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zeg even wanneer dat gebeurt, dan pak ik de popcorn erbij.
Ja, mooie tijden. Wel onderkend (kut Ring Deurbel) maar hey, ik ben wel polies heh. KOM DAN!!! En dan nog, ze hebben allemaal een grote bek en ze doen misschien een dingetje, ramen onderkalken bijvoorbeeld, maar neuh.. het zijn geen gangsters hoor. Er is nog maar weinig over ook. Gegokt en verlorenquote:
In de bak had hij nog een kans om tot rust te komen, maar een klein groepje dwarsdenkers heeft hem actief ‘gesteund’. Van die mensen bevrijden en een paar maanden lekker rusten op de hei, het zou hem de balans in zijn leven teruggeven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
En de volgende auto van Mike Otte (of ja, van iemand waarvan hij de auto heeft geleend) wordt in beslag genomen omdat hij zijn rijbewijs al maanden kwijt is! Hij leert het ook nooit.En hij stopt nooit blijft-ie zeggen, dus hij zal het ook nooit leren:
https://videre.fail/mike-otte-zijn-auto-wordt-in-beslag-genomen/
Aanhouding, het gebruikelijke zuigen van soevereintje, agent is het zat, Mike wordt op de grond vastgehouden, voertuig in beslag genomen en op het einde gaat-ie jankend lopend verder.
OEh, meteen even kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:28 schreef Tengano het volgende:
Ik dacht dat mensen dit live aan het volgen waren:
[ twitter ]
Vast een FvD-rechter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Zo te horen komt meneer Engel er mee weg.
Hij is nog niet klaar met zijn betoog. De tweets an sich is weinig strafbaars op aan te merken. Maar de hele tendens is weldegelijk opruiend en destructief, dus volgens mij gaan ze in de conclusie toch wel iets vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Zo te horen komt meneer Engel er mee weg.
Welke oproep?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:07 schreef Tourniquet het volgende:
1 maand voorwaardelijk met proeftijd van 2 jaar, voor n van de oproepen. Vrijspraak voor de andere oproepen.
Het zal zo direct wel online staan. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Oproepen, het gaat om meerdere berichten.
Ook niet echt dramatisch. Maar dat is het belangrijkste punt dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oproep tot deelname aan een verboden demonstratie.
Oproepen om te komen demonstreren onder het zogenaamde labeltje 'liefde en geduld'quote:
Nee de opruiing en het aanzetten tot geweld. Dat is wat hem wordt kwalijk genomen en waar hij nu voor is veroordeeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:12 schreef Jaroon het volgende:
Ook niet echt dramatisch. Maar dat is het belangrijkste punt dus.
Nou, volgens de rechter was het geen oproep tot het plegen van een misdrijf, maar een oproep tot het plegen van een overtreding. Vandaar ook de voorwaardelijke gevangenisstraf. Om te voorkomen dat hij het nog eens doet en om een signaal af te geven aan anderen om geen lak te hebben aan de autoriteiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee de opruiing en het aanzetten tot geweld. Dat is wat hem wordt kwalijk genomen en waar hij nu voor is veroordeeld.
De rechtbank trapt dus niet in de woordspelletjes en de valse voorspiegelingen en illusies van deze tovenaar.
Hij het demonstratierecht belangrijker acht dan de wens van lokale autoriteiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:19 schreef Jaroon het volgende:
Door opzettelijk op te roepen om toch aan de demonstratie deel te nemen heeft Engel laten zien dat hij lak heeft aan de (lokale) autoriteiten.
Whut?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:19 schreef Jaroon het volgende:
Dergelijk ondermijnend handelen kan leiden tot gedrag dat een gevaar oplevert voor het maatschappelijk leven.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:19 schreef Jaroon het volgende:
De ernst daarvan wordt versterkt door de coronacrisiscontext. De samenkomst van veel mensen bij elkaar kan een gevaar voor de volksgezondheid opleveren.
Oproep tot vreedzaam demonstreren (ook al zegt een lokale autoriteit "mag niet") is opruiend?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:19 schreef Jaroon het volgende:
Engel heeft bovendien de in de samenleving heersende onrust met zijn oproep gevoed. Dat alles in de wetenschap dat hij een groot bereik had.
Deze oproep is opruiend en dus strafbaar.
Moet een rechter dan niet ook eerst iets vinden over de juridische status van het inperken van het demonstratierecht? Of dat wel op orde was? Of doet dat er niet toe en moet men zich ook aan foute wetgeving houden zogezegd?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, volgens de rechter was het geen oproep tot het plegen van een misdrijf, maar een oproep tot het plegen van een overtreding. Vandaar ook de voorwaardelijke gevangenisstraf. Om te voorkomen dat hij het nog eens doet en om een signaal af te geven aan anderen om geen lak te hebben aan de autoriteiten.
Voor wat betreft de Youtube-link in de uitspraak gaf de rechter zelf al aan dat dit een haakje zou kunnen zijn voor hoger beroep.quote:uitlating 4, op 26 juni 2020:
“Wij, op persoonlijke titel, zijn zondag op het Malieveld. Ik nodig iedereen uit te komen. Het is ons recht om te demonstreren. Dit mogen wij doen. Daar kan niemand ons bij tegenhouden en we hebben heel veel organisaties achter ons.”, en “Dit is ons land en het is afgelopen. Het is afgelopen met deze onzin. Wij gaan demonstreren zondag op het Malieveld. Niet namens Viruswaanzin, wel in de geest van Viruswaanzin, dus ik hoop dat jullie allemaal mee komen. In liefde en geduld. Natuurlijk non violent en non cooperation.”
Bewijsmotivering
De overtuiging dat de verdachte het bewezenverklaarde heeft begaan is gegrond op de inhoud van het voorgaande en op de redengevende feiten en omstandigheden die in de bewijsmiddelen zijn vervat. De bewijsmiddelen zijn in het volgende hoofdstuk uitgewerkt.
Getuigenverzoeken
Op de zitting van 21 november 2022 is de tenlastelegging uitgebreid met medeplegen. De verdediging heeft naar aanleiding van deze uitbreiding en in het kader van een effectief te voeren verdediging in voorwaardelijke zin verzocht om de veronderstelde medeplegers als getuigen te horen. De rechtbank vindt medeplegen niet bewezen, zodat de rechtbank niet toekomt aan de beoordeling van deze voorwaardelijke getuigenverzoeken.
4. Bewijsmiddelen
1. De verklaring van de getuige [naam getuige 13] op de zitting van 30 september 2022
De juridische kerngroep van Viruswaarheid bestaat uit zo’n 10 vrijwillige juristen. In de juridische kerngroep worden voorgenomen uitlatingen door [naam verdachte] / Viruswaarheid besproken. De juridische kerngroep komt in ieder geval n keer per week digitaal samen. [naam verdachte] geeft leiding aan de juridische kerngroep en is altijd aanwezig bij de bijeenkomsten.
2) De verklaring van de verdachte op de zitting van 21 november 2022
Ik word bijgestaan door een juridische kerngroep. Ik heb met de juridische kerngroep alle uitlatingen (juridisch) bezien.
3) Demonstratieverbod
Viruswaarheid, t.a.v. M. Krispijn, gedateerd 26 juni 2020.
U hebt kennisgeving gedaan van een demonstratie op 28 juli 2020. U wilt van 13.00 tot 17.00 uur met 50.000 personen op het Malieveld demonstreren.
Hierbij besluit ik, op grond van artikel 39 Wet veiligheidsregio's en artikel 5 van de Wom, uw demonstratie van 28 juni a.s. te verbieden. Ik verzoek u uw achterban over mijn besluit te informeren en aan te geven dat deze demonstratie aangekondigde demonstratie niet is toegestaan.
De plaatsvervangend voorzitter van de veiligheidsregio Haaglanden, J.W. Remkes.
4) Eigen waarneming van de rechtbank op de zitting van 21 november 2022
Op 26 juni 2020 heeft de verdachte met een livestream op Facebook de hierna opgenomen tekst uitgesproken. “Hoi beste mensen, sommigen van jullie hebben het nieuws misschien al gehoord. Ongelofelijk maar waar, ik had niet voor mogelijk gehouden dat de dictatuur zich zo erg liet kennen. We kunnen nu spreken van het ophouden van de democratische rechtsstaat. Gister hebben we gewraakt, omdat we niet het vertrouwen hadden in de rechter om een onafhankelijk oordeel te kunnen vellen. Vandaag hebben we te horen gekregen dat de aanmelding voor de demonstratie zoals we die vorige week hebben gedaan hebben we die deze week weer gedaan. We gaan naar Den Haag. Ik kan je zeggen we gaan ook naar Den Haag. Wat we niet begrijpen is dat de argumenten dat er een festival zou zijn dat het hoofdargument was om te verbieden. We hebben er deze keer geen festival van gemaakt. We hebben intensief contact met de politie gehouden, Staatsbosbeheer stond er achter en toch heeft de gemeente het weer verboden. Voor mij is er geen twijfel over dat dit een politieke zaak is. De rechter heeft viruswaanzin verboden om de demonstratie te organiseren. Wij, op persoonlijke titel, zijn zondag op het Malieveld. Ik nodig iedereen uit te komen. Het is ons recht om te demonstreren, dit mogen wij doen daar kan niemand ons bij tegenhouden en we hebben heel veel organisaties achter ons. Het is niet tegen te houden. Bouw in Verzet die komt waarschijnlijk met 500 trekkers dus maak je geen zorgen. We openen de snelwegen als dat moet. Dit is ons land en het is afgelopen. Het is afgelopen met deze onzin, wij gaan demonstreren; zondag op het Malieveld. Niet namens Viruswaanzin wel in de geest van Viruswaanzin dus ik hoop dat jullie allemaal mee komen. In liefde en geduld, natuurlijk non violent non cooperation. Wat heel goed afgelopen keer heeft gewerkt is dat iedereen alert was en heel veel heeft opgenomen daardoor is het niet gelukt om ons te framen of weg te zetten. Dit gaan we weer doen. We zullen ook een hele duidelijke instructie geven over hoe het nog beter kan. En dit kunnen we niet laten gebeuren mensen. Gister einde van de rechtsstaat vandaag weer de politiek die onze rechten afneemt. Hoe duidelijk moet het worden? Hoe duidelijk moet het worden? Natuurlijk hebben we weer een spoed kort geding aangetekend, maar daar hebben we niet heel veel vertrouwen in en we gaan er ook niet op wachten. Het zou fijn zijn als de rechter ons daarin gelijk geeft zodat Viruswaanzin toch nog de demonstratie kan organiseren maar wij zijn zondag als privaat persoon als burger op het Malieveld omdat het ons Malieveld is. Ok, later meer. Ik snap dat het iets minder prettig voelt gister voelde eigenlijk als een overwinning, vandaag is weer een tegenslag maar dit zal zo door blijven gaan. We hebben nog heel veel te doen. Tot snel mensen we gaan er een feestje van maken zondag op het Malieveld.”
Dit bewijsmiddel is te raadplegen via de hyperlink:
(geraadpleegd op 20 januari 2023).
5) De verklaring van de verdachte op de zitting van 21 november 2022
Ik ben feitelijk verantwoordelijk voor de gehele tekst die ik op de livestream middels Facebook heb uitgesproken op 19 juni 2020.
6) De verklaring van de getuige [naam getuige 13] op de zitting van 30 september 2022
De door [naam verdachte] uitgesproken tekst van 26 juni 2020 is voorgelegd aan de kerngroep.
5. Strafbaarheid van het feit
Kwalificatie
Het bewezen feit is een in de wet verboden gedraging en levert op: in het openbaar, mondeling tot enig strafbaar feit opruien.
Vrijheid van meningsuiting
Is een veroordeling van de verdachte ter zake van opruiing in strijd met zijn recht op vrije meningsuiting, zoals beschermd door artikel 10 EVRM? Als het antwoord op deze vraag ‘ja’ luidt, staat dit de strafbaarheid van het feit in de weg.
De vrijheid van meningsuiting is niet onbegrensd en kan - mits is voldaan aan strikte voorwaarden - worden beperkt. De beperking van de vrijheid van meningsuiting moet bij wet zijn voorzien, een geoorloofd doel dienen en noodzakelijk zijn in een democratische samenleving. Bij dit laatste vereiste kunnen drie beoordelingsfactoren worden onderscheiden. Er moet sprake zijn van een dringende maatschappelijke behoefte. De beperking moet daarnaast in verhouding staan tot het beoogde legitieme doel en de beperkingsgronden moeten afdoende zijn.
Vooropgesteld wordt dat de bewezenverklaarde uitlating in de kern niet meer en niet minder behelzen dan een oproep tot deelname aan verboden demonstraties. Het oproepen op zichzelf levert geen enkele inhoudelijke bijdrage aan welk maatschappelijk debat dan ook. De inbreuk raakt dan ook nauwelijks aan de vrijheid van meningsuiting. Dit brengt met zich mee dat een beperking al snel in verhouding staat tot het beoogde legitieme doel.
Mede daarom is de rechtbank is van oordeel dat is voldaan aan de hierboven uiteengezette voorwaarden, zodat een veroordeling een gerechtvaardigde inbreuk is op de vrijheid van meningsuiting. Daartoe stelt de rechtbank allereerst vast dat de inbreuk is voorzien bij formele wet. Opruiing is namelijk strafbaar gesteld in artikel 131 Sr. De rechtbank is daarnaast van oordeel dat de inbreuk strekt ter verwezenlijking van een legitiem doel, namelijk het voorkomen van wanordelijkheden en strafbare feiten. De inbreuk is ook noodzakelijk in onze democratische samenleving. De maatschappij was, zeker in de periode zoals beschreven in de coronacrisiscontext gebaat bij bescherming van de openbare orde en ook mede gelet op de volksgezondheid was er noodzaak tot beperking.
De veroordeling is dus niet in strijd met de vrijheid van meningsuiting als bedoeld in artikel 10 EVRM.
Conclusie
Het feit is strafbaar.
Aansporen met een negatieve connotatie, die negatieve connotatie bestaat niet echt, maar wordt er eigenlijk aan vastgeplakt omdat het tegen waarschijnlijk de noodverordening(?) inging.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:28 schreef Tengano het volgende:
Opruien
1) Aandrijven 2) Aanhitsen 3) Aansporen 4) Aanstoken 5) Aanwakkeren 6) Aanzetten 7) Agiteren 8) Gehits 9) Hitsen 10) Inciteren 11) Onrust verwekken 12) Opfokken 13) Ophitsen 14) Opjutten 15) Opstoken 16) Opwekken 17) Opwinden 18) Poken 19) Schudden 20) Stoken 21) Wroeten
Als jij een grote groep mensen oproept om langs te gaan bij iemand's woning doe je dat niet om daar een bloemetje te gaan leggen. Zeker niet als je daarbij tegelijkertijd zegt dat de democratie ons is afgepakt oid. Dat is gewoon pure initimidatie en dreiging. Net als die mafklapper met die grote Fakkel bij Kaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:29 schreef ludovico het volgende:
Aansporen met een negatieve connotatie, die negatieve connotatie bestaat niet echt, maar wordt er eigenlijk aan vastgeplakt omdat het tegen waarschijnlijk de noodverordening(?) inging.
Zo een opvolging in redenatie voelt alsof het met plakband aan elkaar is vastgetaped, keuze hier, heeft dan opeens tot gevolg dat het opruiend is.
Demonstratierecht onterecht ingeperkt --> Was het dan niet opruiend?
Indirect oproepen tot geweld, het oproepen van het breken van meerdere wetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oproep tot vreedzaam demonstreren (ook al zegt een lokale autoriteit "mag niet") is opruiend?
Dat doet de rechter ook? Die wappie schaapjes hebben dat meermaals aangevochten hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet een rechter dan niet ook eerst iets vinden over de juridische status van het inperken van het demonstratierecht?
Interessant dat er hier dus opeens een splitsing gemaakt wordt, vrijheid van meningsuiting is allicht belangrijker dan de noodverordening (?) dus niet strafbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
De vrijheid van meningsuiting is niet onbegrensd en kan - mits is voldaan aan strikte voorwaarden - worden beperkt. De beperking van de vrijheid van meningsuiting moet bij wet zijn voorzien, een geoorloofd doel dienen en noodzakelijk zijn in een democratische samenleving. Bij dit laatste vereiste kunnen drie beoordelingsfactoren worden onderscheiden. Er moet sprake zijn van een dringende maatschappelijke behoefte. De beperking moet daarnaast in verhouding staan tot het beoogde legitieme doel en de beperkingsgronden moeten afdoende zijn.
Vooropgesteld wordt dat de bewezenverklaarde uitlating in de kern niet meer en niet minder behelzen dan een oproep tot deelname aan verboden demonstraties. Het oproepen op zichzelf levert geen enkele inhoudelijke bijdrage aan welk maatschappelijk debat dan ook. De inbreuk raakt dan ook nauwelijks aan de vrijheid van meningsuiting. Dit brengt met zich mee dat een beperking al snel in verhouding staat tot het beoogde legitieme doel.
Mede daarom is de rechtbank is van oordeel dat is voldaan aan de hierboven uiteengezette voorwaarden, zodat een veroordeling een gerechtvaardigde inbreuk is op de vrijheid van meningsuiting. Daartoe stelt de rechtbank allereerst vast dat de inbreuk is voorzien bij formele wet. Opruiing is namelijk strafbaar gesteld in artikel 131 Sr. De rechtbank is daarnaast van oordeel dat de inbreuk strekt ter verwezenlijking van een legitiem doel, namelijk het voorkomen van wanordelijkheden en strafbare feiten. De inbreuk is ook noodzakelijk in onze democratische samenleving. De maatschappij was, zeker in de periode zoals beschreven in de coronacrisiscontext gebaat bij bescherming van de openbare orde en ook mede gelet op de volksgezondheid was er noodzaak tot beperking.
De veroordeling is dus niet in strijd met de vrijheid van meningsuiting als bedoeld in artikel 10 EVRM.
Conclusie
Het feit is strafbaar.
Dat was al aangevochten, en verloren:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet een rechter dan niet ook eerst iets vinden over de juridische status van het inperken van het demonstratierecht? Of dat wel op orde was? Of doet dat er niet toe en moet men zich ook aan foute wetgeving houden zogezegd?
Staat niet in de oproep.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als jij een grote groep mensen oproept om langs te gaan bij iemand's woning doe je dat niet om daar een bloemetje te gaan leggen. Zeker niet als je daarbij tegelijkertijd zegt dat de democratie ons is afgepakt oid. Dat is gewoon pure initimidatie en dreiging. Net als die mafklapper met die grote Fakkel bij Kaag.
Iedereen heeft toch wel door dat deze man gewoon een ordinaire raddraaier is. Daar was in principe toch helemaal geen rechtzaak voor nodig. Kom op zeg.
Dat men hem vervelend vindt zal best terecht zijn, maakt niet dat die per casus beoordeeld moet worden op de feiten en omstandigheden.quote:"Wij, op persoonlijke titel, zijn zondag op het Malieveld. Ik nodig iedereen uit te komen. Het is ons recht om te demonstreren. Dit mogen wij doen. Daar kan niemand ons bij tegenhouden en we hebben heel veel organisaties achter ons.", en "Dit is ons land en het is afgelopen. Het is afgelopen met deze onzin. Wij gaan demonstreren zondag op het Malieveld. Niet namens Viruswaanzin, wel in de geest van Viruswaanzin, dus ik hoop dat jullie allemaal mee komen. In liefde en geduld. Natuurlijk non violent en non cooperation.""
Een wet die "nietig" zou zijn i.v.m. onterecht inperken demonstratie-recht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:36 schreef bianconeri het volgende:
Indirect oproepen tot geweld, het oproepen van het breken van meerdere wetten.
Trump, Bolsonaro en Willem Engel vinden zeggen allemaal dat ze niks fouts hebben gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:41 schreef ludovico het volgende:
Staat niet in de oproep.
Ik lees in dit topic dus dit:
"uitlating 4, op 26 juni 2020:
[..]
Dat men hem vervelend vindt zal best terecht zijn, maakt niet dat die per casus beoordeeld moet worden op de feiten en omstandigheden.
Tjah dan gaat zo het balletje rollen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was al aangevochten, en verloren:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/details?id=ECLI:NL:RBDHA:2020:5865
Als je hierbij doelt op de oproep om langs te gaan bij de woning van Bruls, daarvan is hij vrijgesproken:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als jij een grote groep mensen oproept om langs te gaan bij iemand's woning doe je dat niet om daar een bloemetje te gaan leggen. Zeker niet als je daarbij tegelijkertijd zegt dat de democratie ons is afgepakt oid. Dat is gewoon pure initimidatie en dreiging. Net als die mafklapper met die grote Fakkel bij Kaag.
Iedereen heeft toch wel door dat deze man gewoon een ordinaire raddraaier is. Daar was in principe toch helemaal geen rechtzaak voor nodig. Kom op zeg.
quote:Uitlating 6
“Razzia bij Moeke, Nijmegen. Personeel meegenomen voor verhoor. De nieuwe ‘wet’ staat dit echter niet toe. Bruls begaat een misdrijf in zijn rol als mini-dictatortje. Wederom ambtsmisdrijf. Morgen koffie drinken bij de ambtswoning”.
Op 25 september 2021 plaatste de verdachte dit bericht op Twitter. Deze uitlating bevat een oproep om te demonstreren bij de ambtswoning. Dat volgt duidelijk uit de tekst: ‘Morgen koffie drinken bij de ambtswoning’. Door zowel de verdachte als de getuigen [naam getuige 13] en [naam getuige 14] is deze lezing bevestigd. Het is ook overigens algemeen bekend dat in de coronacrisiscontext ‘koffiedrinken’ synoniem stond voor demonstreren. Dat demonstreren geen strafbaar feit is behoeft geen betoog. De verdachte heeft met deze uitlating dan ook niet rechtstreeks aangezet tot een strafbaar feit. Ook kan niet worden gezegd dat in het maatschappelijk verkeer duidelijk is dat hier wordt opgeroepen tot een strafbare gedraging. Dat met de uitlating wordt opgeroepen tot bedreiging en dwang zoals de officier van justitie heeft gesteld, valt al helemaal niet in te zien.
Met uitlating 6 is dus niet ook niet opgeroepen tot een strafbaar feit en kan daarom niet als opruiing worden bewezen. De verdachte wordt ook daarvan vrijgesproken.
Maar wel interessant dat de kwalificatie opruiend afhankelijk is van eerdere rechtspraak.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was al aangevochten, en verloren:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/details?id=ECLI:NL:RBDHA:2020:5865
Probleem is dat hij goed is met woorden, hij weet precies hoever hij kan gaan. Ach ooit komt ie de verkeerde tegen en horen we hopelijk niks meer van hemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tja, dit zat er wel in. De sliert is sluw en denkt overal mee weg te komen. Hij gaat in hoger beroep.
Sliert heeft een tijdje in voorarrest gezeten en is twee keer opgepakt. Hij is nu veroordeeld voor opruiing. Klaar nu.
Oproepen om politici even te gaan opzoeken, om orde op zaken te gaan stellen, om ''koffie te drinken'' ook na meermaals gewelddadige demonstratie. Ja, oproepen tot geweld dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een wet die "nietig" zou zijn i.v.m. onterecht inperken demonstratie-recht.
Hoe kom je nou weer op oproepen tot geweld?
En meerdere wetten breken?
K staat niet in dat stukje tekst waar het volgens mij om ging.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oproepen om politici even te gaan opzoeken, om orde op zaken te gaan stellen, om ''koffie te drinken'' ook na meermaals gewelddadige demonstratie. Ja, oproepen tot geweld dus.
Meerdere wetten? Opruiing, laster, privacywetgeving, weigeren te identificeren om zo maar wat te noemen.
Net als mensen die gewoon (nu fictief) op de snelweg gaan staan en het doorgaande verkeer stil zetten. Heel vreedzaam, er is geen ruitenwisser geknakt. Sterker nog, we delen koffie uit aan de mensen die zich aansluiten bij ons protest (het systeem noemt dit ‘in de file staan’). Wij zien de politie naderen en willen hun uitleggen wat we hier aan het doen zijn. We verheffen onze stem niet eens. Gaan die lui ons ineens commanderen, hoe durven ze!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
K staat niet in dat stukje tekst waar het volgens mij om ging.
En dat hak op de tak mensen aanklagen voor oproepen tot geweld als ze zeggen "koffie te gaan drinken" hou toch op we wonen hier niet in Iran.
Gros van de Covid demonstraties waren helemaal niet gewelddadig, ja vanuit de ME. Achterlijk gedoe was het, dat zelfs een VN personage er een rapport over ging schrijven.
En geen enkele van die idioten die hebben staan slaan op hoofden waar het grof overmatig was is daarvoor opgepakt en de bak in gedraaid. Zo wel, dan faalt de nieuwsvoorziening hier. Genoeg beeldmateriaal gezien wat cht niet door de beugel kan vanuit ME/politie.
En echt het is je goed-recht om Willem Engel een enorme idioot te vinden maar als we hem op punt A beoordelen moet je niet punt B erbij gaan halen.
Dat werkt in werkelijkheid ook niet. Het verbod is handig mocht het echt uit de hand lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij geen enkele vaccinatielocatie is het toegestaan om te fotograferen. Blijkbaar voor de rechter geen overtreding waarvoor je een veroordeling krijgt. Wat dat betreft vraag ik mij af hoe je zo een verbod op fotograferen dan kunt handhaven.
Zo kan hij zijn volgelingen blijven aansturen met fantasiepraatjes want hij is er geweest, kent ze, was erbij en weet hoe het allemaal zit.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf Baudet. Grote praatjes over het World Economic Forum en dan is hij er zelf gewoon bij.
Lees ik nu dat Baudet naar de nieuwjaarsreceptie van de Koning en Koningin is geweest. "Het is een beetje een kartel-feestje, he, maar ik ga er toch naartoe!"
waarom zien die wappen het niet.....
Het heeft berhaupt geen zin om in Wappeloni te waarschuwen. Wappie-onafhankelijkheid is alles zeggen wat in het straatje past van hun eigen overtuiging. Veelal gaat dat met filmpjes waarin ze elkaar bevestigen en met loze feiten argumenteren. Fictief voorbeeld: ‘de maximumsnelheid op de snelweg staat nergens in de grondwet’, waarmee dan duidelijk zou worden dat de verlaging naar 100 in 2020 onrechtmatig was. De verzwegen aannames die je nodig hebt om tot die gedachte te komen, worden achterwege gelaten.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:42 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Zo kan hij zijn volgelingen blijven aansturen met fantasiepraatjes want hij is er geweest, kent ze, was erbij en weet hoe het allemaal zit.
Het staat ook niet in mijn contract, dus ik heb gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:16 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Het heeft berhaupt geen zin om in Wappeloni te waarschuwen. Wappie-onafhankelijkheid is alles zeggen wat in het straatje past van hun eigen overtuiging. Veelal gaat dat met filmpjes waarin ze elkaar bevestigen en met loze feiten argumenteren. Fictief voorbeeld: ‘de maximumsnelheid op de snelweg staat nergens in de grondwet’, waarmee dan duidelijk zou worden dat de verlaging naar 100 in 2020 onrechtmatig was. De verzwegen aannames die je nodig hebt om tot die gedachte te komen, worden achterwege gelaten.
Ook die.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:20 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het staat ook niet in mijn contract, dus ik heb gelijk.
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Max staat op de lijst in Noord Holland voor de politieke partij Jezus leeft.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rkiezingen~a85acf43/
Lijsttrekkerquote:Op maandag 30 januari 2023 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Max staat op de lijst in Noord Holland voor de politieke partij Jezus leeft.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rkiezingen~a85acf43/
Over eenzaamheid gesproken: iemand nog iets van de Bussumse Oppergek gehoord?quote:Op maandag 30 januari 2023 18:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max zoekt nog altijd de verkeerde mensen op. Het hoge woord kwam er uit; eenzaamheid speelt een rol. Het begon met social media, maar de waanzin gaat inmiddels verder via andere kanalen. Je kunt zo'n jongen helaas niet verbieden om omgang te hebben met Willem Engel, blckbx, de andere krant, artsen collectief, en al die andere klotewappieclubjes..... die parasiteren Max gewoon.
Die eenzaamheid, daar hebben meerdere wappen last van. Als je Steffi een berichtje stuurt heb je binnen enkele minuten al een reactie. Het zou wel helpen als ze een baan zouden kunnen krijgen.
Of hij stond vast in het het verkeer omdat mensen aan het strijden waren voor onze vrijheid.quote:Op woensdag 1 februari 2023 02:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is alweer voorbij met de politieke kans voor Max van den Berg. De fakkelman was te laat voor zijn afspraak, waardoor hij niet meer op de kieslijst komt te staan.
Uiterlijk om 17:00 uur moest hij naar het stadhuis. Ik begrijp hieruit dat Max nog geen normaal dag/nacht ritme heeft....
Ah, de grootste demonstratie ooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Er staat momenteel ook een clubje van een man of 8 op het mediapark bij de ingang van de NOS. Niet helemaal zeker of het Wappies zijn.
Ik weet een heel veilige plek voor voor de fakkelgek...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je dan kijkt naar de organisatie van die Putin-aanhangers, dan zie je dat er een clown tussen staat. Kereltje die trots met zijn halve liter Heineken op de foto is gegaan. Blijkbaar een bekende van Petraxyz Petra3852521
o btw; Max gaf een interview aan omroep Powned;
De echte verrassing zou zijn als je echt je geld terug kreeg en er geen doneerknop komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daar is BPOC2020 weer. Uitstel! Het rapport Vaccinatieschade is weer uitgesteld en de presentatie gaat definitief niet door. Ook geen nieuwe datum meer.
Zogenaamd omdat een 'arts' een ander inzicht heeft gekregen en zich niet meer wilt verbinden aan het rapport door zijn eerdere medewerking.
Wat kan ik toch intens genieten van die twee mafkezen. Pieter/Pedro/Ponzi Kuit en zijn dochtervrouw Penny McFartface. Acteurs.
[ twitter ]
Als dt zou kunnen...quote:
Oh waren die daarvoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, de grootste demonstratie ooit.
Miranda van Driel heeft live verslag gedaan. De wappies hebben voor elke overleden persoon een postit plakken op het NOS-gebouw geplakt![]()
https://www.facebook.com/(...)deos/881265723110433
Bram Willem?quote:Op zondag 5 februari 2023 12:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sliert staat met z'n opblaaspop gewoon weer bij het podium alsof het Sinterklaas is.
Leuk dat Bianca Wagt zich aangevallen voelt door 'Bram Willem'. "Wees geen Bram Willem" zegt ze.
Die wapperlak met zijn planeetstanden blijkt, heel verrassend, ook nog eens een putin apolageet te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef Magister_Artium het volgende:
Toch geruststellend dat ik nog geen theorien zie over eigen uitleg van natuurrampen. Of heb ik het mis en is het WEF al beschuldigd van het duwen tegen het randje van de Aarde?
Zoek eens op HAARP attackquote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef Magister_Artium het volgende:
Toch geruststellend dat ik nog geen theorien zie over eigen uitleg van natuurrampen. Of heb ik het mis en is het WEF al beschuldigd van het duwen tegen het randje van de Aarde?
HAARP is echt zoooo ouderwets en achterhaald, dat ze dat niet zien zeg. Als je wakker bent en een beetje onderzoek doet dan is het duidelijk dat ChatGPT de Matrix heeft gehackt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zoek eens op HAARP attack![]()
[ twitter ]
Bij mij was het tending, dus ik zoeken. Toen dacht ik WTF!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zoek eens op HAARP attack![]()
[ twitter ]
Ik las "complotdenker uit Wapperveen"quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat heeft lang geduurd, voordat er een verbod is gekomen. Er zijn ongelukken door ontstaan. Zo armoedig hoe die troep vastgemaakt is aan het viaduct. Daarbij proberen de wappen de aandacht te trekken van het verkeer. Op zich een artikel 5 waard.
Vandaag stond ene 'Arie Paap' voor de rechter in zijn hoger beroep-zaak. Niet zeker waar het precies om ging, ik lees dat hij een politiepaard heeft geraakt met iets en een agent geschopt. Van het schoppen zijn beelden.
Het is de man die later met bebloed hoofd een filmpje gemaakt heeft.
Paap heeft een taakstraf van 48 uur gekregen. Bij de rechtbank stond een klein groepje wappen.
Tevens was vandaag een kort geding over de krankzinnig gestoorde Agnes Plaatje. Dat geflipte mens weet het te presteren nog altijd desinformatie te verspreiden over andermans overleden kind. Eerder was er al een kort geding en werd 500 euro boete opgelegd per keer dat Agnes Plaatje deze desinformatie zou verspreiden. Ze ging er gewoon mee door, blijkt geen ene cent te bezitten dus de boetes doen haar niets. Ze krijgt waarschijnlijk gevangenisstraf als ze door blijft gaan met al die narigheid. Ze is niet op komen dagen bij de rechtszaak en reageerd nergens op.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)el-in-dreigt-te-gaan
De rechter heeft de vordering toegewezen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:07 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik las "complotdenker uit Wapperveen".
Nu moet het halve internet maar helpen zoeken naar berichten dan leuk als je kunt helpen om haar op te sluiten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De rechter heeft de vordering toegewezen.
Oftewel, de vrouw uit Wapperveen gaat 10 dagen de bak in, als ze niet binnen 48 uur van al haar social media accounts de uitlatingen over andermans dochter verwijderd.
Detail: de vrouw heeft uitgebreid haar verhaal gedaan bij OngehoordNederland, en dat blijft online staan.
Een ander interview wat de vrouw had met Linda.nl, is wel offline.
Wappen die reageren dat Agnes Plaatje de waarheid brengt en dat de overheid haar de mond wil snoeren in 3...2...1....
o btw; in Maart komt de volgende zaak voor de rechter, knotsgekke Huig Plug met Marlies van Muiswinkel plus cameraman.
Die had hij al uitgezeten, Max hoeft niet terug naar de gevangenis.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:
Max heeft vijf maanden aan zijn broek: https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:GHDHA:2023:216
Contactverbod met leden van het vierde kabinet-Rutte. Dus tenzij Lilian Marijnissen net als Martin van Rijn, los van de partijpolitiek, toetreedt tot het kabinet, mag Max op basis van dit vonnis met haar dus wel contact hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die had hij al uitgezeten, Max hoeft niet terug naar de gevangenis.
Het contactverbod voor politici is blijven staan. Vraag mij wel even af hoe dat contactverbod werkt, want afgelopen weekend had Max nog contact met de partijleider van de SP, Lilian Marijnissen.
https://www.ad.nl/show/be(...)tudio-hlf8~a83f12bf/quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max van den Berg is deze avond aangehouden voor het pand van SBS/Talpa.
Hij hield het sireneknopje van zijn megafoon ingedrukt toen de live-uitzending van HLF8 van start ging. Het geluid was zachtjes te horen in de uitzending. Een beveiliger kon niet verhelpen dat Max door ging. Vervolgens kwamen er twee politieauto's en is Max meegenomen wegens verstoring van de openbare orde.
Het wordt hoog tijd dat ze hem afranselen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max van den Berg is deze avond aangehouden voor het pand van SBS/Talpa.
Hij hield het sireneknopje van zijn megafoon ingedrukt toen de live-uitzending van HLF8 van start ging. Het geluid was zachtjes te horen in de uitzending. Een beveiliger kon niet verhelpen dat Max door ging. Vervolgens kwamen er twee politieauto's en is Max meegenomen wegens verstoring van de openbare orde.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ze hem afranselen opnemen in een GGZ instelling.
Lolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/be(...)tudio-hlf8~a83f12bf/
Zelfs de krant gehaald.
Zijn filmpjes staan op zijn Facebookpagina, wat een freak…quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol
Iemand een video?
Mensen met anti-overheidsdenken zien niet dat die jongen ernstige psychische problemen heeft en niet gevoed met wordne met bevestiging in zijn destructieve gedrag.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lastige in deze is dat Max de controle kwijt is over zijn eigen handelen. Deze actie ontstond nadat hij in een eerdere HLF8 genoemd was. Vervolgens heb je kutwappen die dan gaan roepen dat Max een held is. Hij kreeg zelfs vriendschapverzoeken na deze actie. Als mensen Max nou eens met rust zouden laten....
tja, het maakt de anti-overheidsklaphark geen moer uit hoe of wat, zolang politici en de media maar ervan langs krijgen. Alleen maar reacties waarin ze Max ophemelen....quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen met anti-overheidsdenken zien niet dat die jongen ernstige psychische problemen heeft en niet gevoed met wordne met bevestiging in zijn destructieve gedrag.
En koren op de molen voor Jezus Leeft. Niet dat die nu een stem meer krijgen, maar die blije eikels rekruteren al jaren alleen maar onder verslaafden en psychiatrische patinten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
tja, het maakt de anti-overheidsklaphark geen moer uit hoe of wat, zolang politici en de media maar ervan langs krijgen. Alleen maar reacties waarin ze Max ophemelen....
Als Eline de enige uitbuitster was, dan was het eenvoudig en dan was het met het meest recente vonnis opgelost. Echter, hij is de marionet van heel Wappeloni. De leiders stoppen er een euro in en dan gaat hij dansen, de volgers zien hem als een martelaar en strijder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:13 schreef JohnWickPic het volgende:
Het treurigste vind ik zelf nog steeds het uitbuiten van Max door die dikke greppelheks. Daar horen we ook niets meer van en die zit nu vast en zeker ergens een bungalow of caravan onder te schijten/uit te leven en geld van anderen af te troggelen om nadat ze weer tegen de lamp is gelopen het elders opnieuw te flikken.
Ik heb het eerder gezegd, Max heeft gewoon hulp nodig, keiharde detox alles. Hij krijgt nu aandacht van de verkeerde mensen en ik vind dat eigenlijk walgelijk. Veel van die mensen hebben zelf ook hulp nodig maar bij Max is het gewoon duidelijk, maar ja de GGZ is behoorlijk naar de klote geholpen in dit land. WORD WAKKER!!
Ze zegt in elk geval niet dat het de grootste demonstratie ooit wordt. Die is ergens in begin maart toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zondag is er vanaf 12:00 uur een 'vredesdemonstratie' in Amsterdam, georganiseerd door Petra Petra Petra met cijfertjes. Tegen de wapenleveringen aan Oekraine.
17 donaties zijn er gedaan, wat 360 euro heeft opgeleverd voor Petra Petraxyz petra petra ottenhof
Iedereen die wilt spreken op de demonstratie kan zich melden bij Petra Petra Petra2359202.
De aller- aller- grootste demonstratie ooit is vandaag, maar dat weet niemand.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze zegt in elk geval niet dat het de grootste demonstratie ooit wordt. Die is ergens in begin maart toch?
Helemaal gemist. Net als carnaval trouwens. Wat mij daar opviel was dat het lokale blaadje in Zwolle aangaf dat de beste carnaval in Zwolle wordt gevierd. Ik heb toch sterk het gevoel dat men het in het Zuiden des lands beter onder de knie heeft. Het is niet alleen maar zuipen toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De aller- aller- grootste demonstratie ooit is vandaag, maar dat weet niemand.
de worldwide demonstration for freedom versie 11.
Steve Brown is een zielige toetsenbordheld, die de strijders van de straat maar ten dele inspireert. Anders dan dat Red Pill Journal, dat indertijd vooral de vrouwen van middelbare leeftijd, met een beperkte opleiding en een weinig boeiend leven, mobiliseert om bloemen te leggen bij kindergraven (blijft wonderlijk: de baby zou volledig zijn opgegeten, maar toch is er een stoffelijk overschot…).quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:14 schreef Jaroon het volgende:
Ipv die Max kun je ook eens kijken naar Steve Brown en zijn website : https://stevenbrownsblog.wordpress.com/
Ook iemand die helemaal doordraait sinds.....? Jaren. Zeker rondom covid etc.
“Niet onze oorlog Vredesdemonstratie-Demonstreer zondag mee in Amsterdam”&’Levensgevaarlijke psychopaat-SS-Pedo-Rapits-Meetoo-D66-Kamerlid man/vrouw-Tjeerd de Groot’& War Mongul- man/vrouw-‘SS-D66-Kindermoordenaar-Ollongren: ‘Zomers worden natter en droger en Dood aan Onghoord TV(Video), Russen, Chinezen arme mensen, Boeren en de Aardbeving slachtoffers in Turkije en Syri en de Waarheid( Assange)’& Jaishankar has a point’: German Chancellor endorses EAM’s ‘European-WEF-Nazi-mindset’ remark(Video).
Het is zielig.
Kom op. De man is stapelgek geworden. Er staat geen enkele normale tekst op zijn site. Dat is al jaren zo. Zeg je er iets van dan voelt hij zich serieus aangevallen en bedreigd. Dat verhaal over meerdere kinderen in plaats x in Nederland toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:14 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Steve Brown is een zielige toetsenbordheld, die de strijders van de straat maar ten dele inspireert. Anders dan dat Red Pill Journal, dat indertijd vooral de vrouwen van middelbare leeftijd, met een beperkte opleiding en een weinig boeiend leven, mobiliseert om bloemen te leggen bij kindergraven (blijft wonderlijk: de baby zou volledig zijn opgegeten, maar toch is er een stoffelijk overschot…).
Steve Brown is het type boze man, die af en toe een bommetje laat vallen. Verder is het net als zijn verre verwant James: Steve Brown is dead.
Inderdaad, een stapelgekke blogger, met een klein publiek dat zich niet zo snel laat mobiliseren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kom op. De man is stapelgek geworden. Er staat geen enkele normale tekst op zijn site. Dat is al jaren zo. Zeg je er iets van dan voelt hij zich serieus aangevallen en bedreigd. Dat verhaal over meerdere kinderen in plaats x in Nederland toch?
Zeker. Hij roept ook niet op tot geweld zover ik kan zien. Maar vreemd dat iemand zo kan doorslaan. Ik heb een keer online 'ruzie'met hem gekregen na wat simpel commentaar. Dat trok hij helemaal niet. Hij wilde mijn adres etc. en dat heb ikgegevenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:58 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Inderdaad, een stapelgekke blogger, met een klein publiek dat zich niet zo snel laat mobiliseren.
Jawel. Hij was ook zo trots op het feit dat hij Pter r de vries had geschopt. Alsof dat een groots statement is.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:40 schreef JohnWickPic het volgende:
Steve Brown. Die is al tig jaar doorgedraaid en doorgesnoven.
Nooit handig, je adres geven aan iemand met wie je online ruzie hebt. Afgezien daarvan is een gesprek met zulke figuren minder effectief dan bij de koninkrijkszaal te gaan staan en alle naar buiten lopende jehova’s getuigen te vertellen dat er niets klopt van hun verhaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker. Hij roept ook niet op tot geweld zover ik kan zien. Maar vreemd dat iemand zo kan doorslaan. Ik heb een keer online 'ruzie'met hem gekregen na wat simpel commentaar. Dat trok hij helemaal niet. Hij wilde mijn adres etc. en dat heb ikgegeven
Was niet direct het beste moment in mijn leven. Maar het verliep zoals verwacht. Hij deed niets. Behalve dat hij de pm openbaar maakte.....en weer introk. De zin van dit alles? 0quote:Op zondag 19 februari 2023 11:13 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Nooit handig, je adres geven aan iemand met wie je online ruzie hebt. Afgezien daarvan is een gesprek met zulke figuren minder effectief dan bij de koninkrijkszaal te gaan staan en alle naar buiten lopende jehova’s getuigen te vertellen dat er niets klopt van hun verhaal.
Ik dacht al. Heel verwarrend allemaal. Als mensen zichzelf als belangrijk publiek figuur gaan zien en je dat niet weet.quote:
De soevereine burgers, prachtig volk. Mike Otte is mijn favoriet, die ziet de postbode nog als deel van het complot.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef Magister_Artium het volgende:
Dat wordt nog eens een gebiedsverbod rond het Mediapark in Hilversum.
Hij weet ze wel te vinden hoor. De nieuwste aanwinst voor wappieland doet de spoorloze Oppergek en de vrijwel kaalgeplukte Mike verbleken: een nieuwe wetkenner, zich noemende Postmaster Eric (forumbewaker of koketteren met een ooit behaalde titel?). Al het soevereine gezwam braakt hij eruit, terwijl Max hem filmt: vrije mensen moeten worden behandeld met common law en privaatrecht, de wetten van ons land zijn bedrijfsrecht, je moeder is een slavin van je vader door hun huwelijk en na jouw geboorte rooft je vader jou bij je moeder weg om je te verhandelen aan de staat, en wolven worden uitgezet in Nederland om boeren te onteigenen. En hij kan het weten, want de staat heeft drie van zijn kinderen gedood (miskraam), maar het is natuurlijk te emotioneel voor deze charlatan om daar verder over uit te weiden.
Meer weten: https://videre.fail/postmaster-eric-over-de-wolven/
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De soevereine burgers, prachtig volk. Mike Otte is mijn favoriet, die ziet de postbode nog als deel van het complot.
Hulp moet hij wel accepteren, gedwongen opname is nogal een ethisch controversile stap. Hij is niet totaal psychotisch of een direct gevaar voor zichzelf en anderen. Hij wordt goed in de gaten gehouden door de AIVD en politie.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:13 schreef JohnWickPic het volgende:
Het treurigste vind ik zelf nog steeds het uitbuiten van Max door die dikke greppelheks. Daar horen we ook niets meer van en die zit nu vast en zeker ergens een bungalow of caravan onder te schijten/uit te leven en geld van anderen af te troggelen om nadat ze weer tegen de lamp is gelopen het elders opnieuw te flikken.
Ik heb het eerder gezegd, Max heeft gewoon hulp nodig, keiharde detox alles. Hij krijgt nu aandacht van de verkeerde mensen en ik vind dat eigenlijk walgelijk. Veel van die mensen hebben zelf ook hulp nodig maar bij Max is het gewoon duidelijk, maar ja de GGZ is behoorlijk naar de klote geholpen in dit land. WORD WAKKER!!
Steve Brown is al zeker 15 jaar bezig. Zat tot aan zn de dood van De Vries ook nog elke week te janken over een uitzending uit 2004 ofzo waarin Peter R. hem ontmaskerdequote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:14 schreef Jaroon het volgende:
Ipv die Max kun je ook eens kijken naar Steve Brown en zijn website : https://stevenbrownsblog.wordpress.com/
Ook iemand die helemaal doordraait sinds.....? Jaren. Zeker rondom covid etc.
“Niet onze oorlog Vredesdemonstratie-Demonstreer zondag mee in Amsterdam”&’Levensgevaarlijke psychopaat-SS-Pedo-Rapits-Meetoo-D66-Kamerlid man/vrouw-Tjeerd de Groot’& War Mongul- man/vrouw-‘SS-D66-Kindermoordenaar-Ollongren: ‘Zomers worden natter en droger en Dood aan Onghoord TV(Video), Russen, Chinezen arme mensen, Boeren en de Aardbeving slachtoffers in Turkije en Syri en de Waarheid( Assange)’& Jaishankar has a point’: German Chancellor endorses EAM’s ‘European-WEF-Nazi-mindset’ remark(Video).
Het is zielig.
Denk omdat Kaag er zat.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef Bluesdude het volgende:
Waarom was Max vervelend bezig bij HLF 8 ?
Jezus. Een volwassen man. Die dit opneemt. Die denkt een punt te maken. Zou hij werk hebben? Vrienden?quote:
Een van zn vrienden is de Youri Plate, een andere hardcore soevereine burger en een (ik denk) autistisch figuur die zijn 'adviseur' is. Hij heeft geen werk omdat hij naar eigen zeggen ziek is. Maar volgens het UWV die zn uitkering stopzette kan hij prima weer aan de slag. Otte valt dagelijks de politie/kvk/uwv/verzekering/rechtbanken lastig en is verbannen bij verschillende instanties omdat hij maar blijft terugkomen. Laatst zat hij weer eens vast omdat hij nooit zn boetes en dwangsommen betaalt (volgens hem zijn de overheid, alle politieke partijen en alle instanties bedrijven waar hij geen zaken mee wenst te doen). Dan komen zn mede wappies elke avond herrie schoppen bij de gevangenis waar hij zit.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jezus. Een volwassen man. Die dit opneemt. Die denkt een punt te maken. Zou hij werk hebben? Vrienden?
Maar hoe komt het dat je dat soort mensen kent? Ik wist niet eens wie Max is. Laat staan Mike. Ook vreemd dat het UWV hier dingen over loslaat. Hij is duidelijk niet normaal.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van zn vrienden is de Youri Plate, een andere hardcore soevereine burger en een (ik denk) autistisch figuur die zijn 'adviseur' is. Hij heeft geen werk omdat hij naar eigen zeggen ziek is. Maar volgens het UWV die zn uitkering stopzette kan hij prima weer aan de slag. Otte valt dagelijks de politie/kvk/uwv/verzekering/rechtbanken lastig en is verbannen bij verschillende instanties omdat hij maar blijft terugkomen. Laatst zat hij weer eens vast omdat hij nooit zn boetes en dwangsommen betaalt (volgens hem zijn de overheid, alle politieke partijen en alle instanties bedrijven waar hij geen zaken mee wenst te doen). Dan komen zn mede wappies elke avond herrie schoppen bij de gevangenis waar hij zit.
Ik kijk vrijwel al zn video's voor vermaakHij geeft nooit op en verliest altijd.
Door het nieuws te volgen? Die incidenten bij o.a. Kaag en De Jonge voor de deur zijn toch uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat je dat soort mensen kent? Ik wist niet eens wie Max is. Laat staan Mike. Ook vreemd dat het UWV hier dingen over loslaat. Hij is duidelijk niet normaal.
Dat sla ik deels over. Als in dat ik de naam dader dan niet opsla.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Door het nieuws te volgen? Die incidenten bij o.a. Kaag en De Jonge voor de deur zijn toch uitgebreid in het nieuws geweest.
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/3531461220458540/quote:Op zondag 19 februari 2023 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk omdat Kaag er zat.
Wie heeft een link naar Max zn facebook? Ik kan die video nergens vinden
Heb HLF8 van 13 februari eens teruggekeken. Blijkt dat ze de hoger beroepzaak hebben besproken.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef Bluesdude het volgende:
Waarom was Max vervelend bezig bij HLF 8 ?
Ik kan het niet zien want internet slaat op hol bij Talpa. Wat is het meest bedreigende wat hij heeft gedaan met die fakkel?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb HLF8 van 13 februari eens teruggekeken. Blijkt dat ze de hoger beroepzaak hebben besproken.
Daarbij waren meerdere gasten het er over eens dat het een bedreigende actie was, met die fakkel.
Dat viel niet goed bij Max, die blijft volhouden Kaag niet bedreigd te hebben.
https://tvblik.nl/hlf8/13-februari-2023
Via Twitter en Videre leer je ze snel genoeg kennen. Nou ben ik in die wereld niet van gisteren. De masterscriptie schoot niet op in de zomer van 2011 en toen ging ik maar uit verveling wat filmpjes gaan kijken. Op de een of andere manier kwam ik terecht bij Micha Kat die voor een advocatenkantoor en op het Binnenhof mensen lastigviel. Later kwamen daar de soevereinen bij, die met enkele tussenstappen werden vervangen door de Gele Hesjes. En daarna kwam de Coronapandemie, met alle complotgevolgen van dien. Dan weet je de weg wel in die wereld.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:49 schreef Jaroon het volgende:
Maar bepaalde mensen hier hebben het echt over Max en Mike en Jaap etc. Dat is gewoon een voornaam.
Micha Kat zegt mij ook wel iets idd. Maar was de tijd zinvol? Ik heb het zelf gehad bij een ander forum. Marokko.nlquote:Op zondag 19 februari 2023 18:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Via Twitter en Videre leer je ze snel genoeg kennen. Nou ben ik in die wereld niet van gisteren. De masterscriptie schoot niet op in de zomer van 2011 en toen ging ik maar uit verveling wat filmpjes gaan kijken. Op de een of andere manier kwam ik terecht bij Micha Kat die voor een advocatenkantoor en op het Binnenhof mensen lastigviel. Later kwamen daar de soevereinen bij, die met enkele tussenstappen werden vervangen door de Gele Hesjes. En daarna kwam de Coronapandemie, met alle complotgevolgen van dien. Dan weet je de weg wel in die wereld.
Valt mee, als je het maar van je af kan zetten.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Micha Kat zegt mij ook wel iets idd. Maar was de tijd zinvol? Ik heb het zelf gehad bij een ander forum. Marokko.nl
Dat was even leuk. Toen werd het extreem en daar heb ik toen veel van mijn tijd verpest. Heb jij dat gevoel ook?
Dat zeker. Maar de tijd verspillen is jammer.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:46 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Valt mee, als je het maar van je af kan zetten.
Ergens is het ook gewoonweg fascinerend, een soort maatschappijleer. Het waren bijzondere tijden, bijzondere omstandigheden, nog steeds eigenlijk maar dan nu op andere gebieden. Hoe gaat de mens daarmee om? En als het vaak nog clownesk gebeurt en ze er alles aandoen om aandacht te krijgen dan trekt dat wat kijkers. Dat is nog het mooiste geweest van alles ook, het merendeel van de kijkers op die streams zat "aapjes te kijken".quote:Op zondag 19 februari 2023 18:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar de tijd verspillen is jammer.
Dat is waar. Je leert er ook van. Hier ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:44 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ergens is het ook gewoonweg fascinerend, een soort maatschappijleer. Het waren bijzondere tijden, bijzondere omstandigheden, nog steeds eigenlijk maar dan nu op andere gebieden. Hoe gaat de mens daarmee om? En als het vaak nog clownesk gebeurt en ze er alles aandoen om aandacht te krijgen dan trekt dat wat kijkers. Dat is nog het mooiste geweest van alles ook, het merendeel van de kijkers op die streams zat "aapjes te kijken".
Wie zijn die mensen die mij een schaap noemen, wie zijn die mensen die "wakker" zijn en 's avonds met roeptoeters door de straten lopen te schreeuwen en te marcheren voor "onze vrijheid". JE MOET ONDERZOEK DOEN!!!??? Ok, dan kijken we en lezen we even mee.
Tijd verspillen? Dat is op een willekeurig forum zitten slowchatten ook, of filmpjes kijken op een willekeurig platform. Als je de tijd had om zo'n stream te kijken en je hebt daar zin in dan is daar niets mis mee toch, sterker nog.. het gaf een mooi beeld achter "de beweging" en het gedachtegoed van de wappies. Betere docu kan je er niet over maken. Als je dan toch een beetje binnen zit en de halve wereld ligt op zijn gat... Ik bedoel, jij hangt nu ook in dit topic en dat doe je omdat je vragen hebt of interesse. Nou, dat dus.
Voor het beeld zou je het beste zelf kunnen bekijken wat Max exact gedaan heeft. Zelf noem ik het geen fakkel maar een brandend stuk hout. Zo zullen de omwonenden het ook ervaren hebben. Een gek met een brandend voorwerp voor de deur van de minister.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien want internet slaat op hol bij Talpa. Wat is het meest bedreigende wat hij heeft gedaan met die fakkel?
Het is en blijft vermakelijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:44 schreef JohnWickPic het volgende:
Wie zijn die mensen die mij een schaap noemen, wie zijn die mensen die "wakker" zijn en 's avonds met roeptoeters door de straten lopen te schreeuwen en te marcheren voor "onze vrijheid". JE MOET ONDERZOEK DOEN!!!??? Ok, dan kijken we en lezen we even mee.
Ik denk misschien een vervulling van een leeg bestaan? Ergens bij willen en kunnen horen. Opgekropte frustraties die ineens een ventiel krijgen en de kraan vol open draaien. Als theorie A niet klopt dan moet het wel theorie B zijn en zo verder. Het is of was ook echt een opstand, tegen zo'n beetje alles.. Het enige punt is dat het nog geen 1% van de bevolking betreft die actief heeft deelgenomen aan de REVOLUTIE!! Met ruim 17 miljoen Nederlanders is 20.000 man in Amsterdam natuurlijk helemaal niets. Maak er 100.000 van en dan kom je nog niet op 1%. Het was ook wel een bepaald soort volk, divers.. zeker.. maar eerlijk, als je het moet hebben van complotten over reptielen en de pedo-elite dan klopt het inderdaad niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
De enige vraag die bij mij is blijven hangen is wellicht voor iemand in de een psychologie:
Hoe komt een mens tot het besluit zich te gaan verkleden als veteraan of zorgmedewerker, om te gaan demonstreren tegen wat dan ook. Hoe lopen die verbindingen in de hersenpan; hoe komt zo'n besluit tot stand.
Die mensen zeggen ook niet dat mensen doodgaan met kanker als een patint een handje geholpen wordt. Die mensen zijn goedgelovig, meelopers en hebben een naar karakter. Ik heb het in het begin van corona al eens gezegd als corona al lang vergeten is een je staat ergens op een feestje plezier te hebben komen die mensen de boel verpesten omdat ze wat te klagen hebben, het bier is te duur de muziek staat te hard maakt niet uit wat ze moeten wat te zeiken hebben omdat hun leven voor corona en tijdens corona kut was, en over 50 jaar is het nog steeds kut.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het is en blijft vermakelijk.
Op een dag was er een jonge vrouw die mij kwaad onderbrak toen het gesprek ging over mensen die overleden waren aan de gevolgen van covid19. Ze corrigeerde door te zeggen dat die mensen waren overleden met een coronabesmetting en niet aan de coronabesmetting.
Hier in mijn omgeving is een harde kern van 1 of 2 mensen nog druk bezig met stickers kopen en plakken.
De gele sticker 'wakker worden' is opnieuw ingekocht, 1 maatje groter. En de sticker 'is de overheid wel eerlijk naar ons' (met QR-code!).
De enige vraag die bij mij is blijven hangen is wellicht voor iemand in de een psychologie:
Hoe komt een mens tot het besluit zich te gaan verkleden als veteraan of zorgmedewerker, om te gaan demonstreren tegen wat dan ook. Hoe lopen die verbindingen in de hersenpan; hoe komt zo'n besluit tot stand.
Die HELE grote demonstratie komt nog. Dat wordt de moeder der demonstraties schijnt. Dit is een teaser.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:47 schreef JohnWickPic het volgende:
En dan ook nog, komt er een aankondiging van een groot protest tegen de maatregelen en de elite en de overheid en de Kabal, et cetera.. En dan tref je dit aan..
[ afbeelding ]
Tja..
Dat laatste. Onderwerpen zelf. Je wordt opgeroepen voor wat dan ook. Als je maar fel tegen iets bent. Dus boeren naast wappies en woke mensen. Ik snap ook niet dat ze dat zelf willen. Zeker de boeren niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 06:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die mensen zeggen ook niet dat mensen doodgaan met kanker als een patint een handje geholpen wordt. Die mensen zijn goedgelovig, meelopers en hebben een naar karakter. Ik heb het in het begin van corona al eens gezegd als corona al lang vergeten is een je staat ergens op een feestje plezier te hebben komen die mensen de boel verpesten omdat ze wat te klagen hebben, het bier is te duur de muziek staat te hard maakt niet uit wat ze moeten wat te zeiken hebben omdat hun leven voor corona en tijdens corona kut was, en over 50 jaar is het nog steeds kut.
Daarom zijn ze zonder uitzondering ook allemaal overgeschakeld op het volgende onderwerp om tegen te overheid aan te schoppen.
Er werd genoten van de 'erkenning' als veteraan. Toen ze wekelijks een act gingen opvoeren werd de groep spontaan groter en kregen ze applaus. Niemand had een broek aan, alsof dat een ongeschreven regel was.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik denk misschien een vervulling van een leeg bestaan? Ergens bij willen en kunnen horen. Opgekropte frustraties die ineens een ventiel krijgen en de kraan vol open draaien. Als theorie A niet klopt dan moet het wel theorie B zijn en zo verder. Het is of was ook echt een opstand, tegen zo'n beetje alles.. Het enige punt is dat het nog geen 1% van de bevolking betreft die actief heeft deelgenomen aan de REVOLUTIE!! Met ruim 17 miljoen Nederlanders is 20.000 man in Amsterdam natuurlijk helemaal niets. Maak er 100.000 van en dan kom je nog niet op 1%. Het was ook wel een bepaald soort volk, divers.. zeker.. maar eerlijk, als je het moet hebben van complotten over reptielen en de pedo-elite dan klopt het inderdaad niet.
Eerder werd een flyer van actiegroep Strijders Twente verspreid. Blijkt een soort van boeren actiegroep te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
Kaag in Twente opgewacht door demonstranten met brandende fakkels![]()
Ben wel benieuwd wie die deze mensen op heeft gejut.
Dat is gewoon hoe het werkt tegenwoordig. Je doet iets online. Hoeft nergens over te gaan. Je pikt volgers op. Dan blijkt het een verdienmodel. Ik denk dat die mensen zelf ook verbaasd zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Je ziet, zoals ik in het vorige topic benoemde, een shift naar de alternatieve therapien. Gewoon een nieuw verdienmodel over de rug van de goedgelovigen. Nog zo’n voorbeeld: https://www.dekrachtisinjou.com/
Het lijkt zo positief en lief, maar tussen de regels door zie je dat het gewoon twee creatieve kletskousen zijn, die met lieve verhaaltjes hun maandelijkse lasten financieren.
Ik zou die rolstoel pakken.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:47 schreef JohnWickPic het volgende:
En dan ook nog, komt er een aankondiging van een groot protest tegen de maatregelen en de elite en de overheid en de Kabal, et cetera.. En dan tref je dit aan..
[ afbeelding ]
Tja..
Maar dit is toch ook geen setting om een discussie te hebben. Ik zou als ik haar was niet eens naar buiten gaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Ook op twitter: Wappies die boos zijn dat dit het tegenovergestelde effect heeft en dat D66 dit nu zou gaan gebruiken voor de campagne.
Vind het wel een goede zet van haar. Daar dat te doen haalt ze alle wind uit de zeilen bij die fakkelgekken.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook geen setting om een discussie te hebben. Ik zou als ik haar was niet eens naar buiten gaan.
Dat wel......klein groepje. Maar wat staat er? 10 Boeren. 2 verdwaasde fakkeldragers. 5 kinderen. 8 wappies.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind het wel een goede zet van haar. Daar dat te doen haalt ze alle wind uit de zeilen bij die fakkelgekken.
Zo groot was het protest toch niet?quote:Op maandag 20 februari 2023 09:50 schreef Basp1 het volgende:
Maar waar is het doortastend optreden nu van de politie en het OM, klimaatwappies die oproepen om te demonstreren worden preventief opgepakte een niet aangemelde demonstratie van boeren wappies daar staat de politie naar te kijken en doen niets.
Het gaat natuurlijk niet om de grootte maar juist om het niet consequente beleid van het OM ism de politie.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo groot was het protest toch niet?
Je kan niet overal de hele tijd ingrijpen. In Den Haag zijn volgens mij elke dag we demonstraties. Laat gaan als het klein en nietszeggend is.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de grootte maar juist om het niet consequente beleid van het OM ism de politie.
Idioten op Telegram.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
Kaag in Twente opgewacht door demonstranten met brandende fakkels![]()
Ben wel benieuwd wie die deze mensen op heeft gejut.
Wat verwacht je dan? Dat men overal bedacht is op demonstraties? Er zijn ook andere dingen te doen. Nu met carnaval bijv.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de grootte maar juist om het niet consequente beleid van het OM ism de politie.
Max kreeg toch zes maanden omdat hij met een fakkel liep?quote:Op maandag 20 februari 2023 09:50 schreef Basp1 het volgende:
Maar waar is het doortastend optreden nu van de politie en het OM, klimaatwappies die oproepen om te demonstreren worden preventief opgepakte een niet aangemelde demonstratie van boeren wappies daar staat de politie naar te kijken en doen niets.
Lopen zo veel over straat.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:43 schreef Jaroon het volgende:
"hadden een vechthond bij zich"
Goed moment het daar dan over te hebben.
Kaag en haar achterban dachten natuurlijk; He, dit kunnen we voor de verkiezingen mooi gebruiken om weer het slachtoffer te spelen.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:29 schreef Red_85 het volgende:
Wat een stelletje huilbaby's weer zeg.
De spindokters van d66 zijn er weer lekker druk mee.
Er is serieus niets gebeurd. Een paar woorden met wat volk wat het niet eens is met je in campagne tijd. ENG!
[..]
Lopen zo veel over straat.
Mag uberhaubt wel verboden worden, maar ga niet bijzonder lopen doen als ze in de buurt komen van een politicus....
Die fakkelgekken reiken het D66 ook wel een presenteerblaadje aan natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kaag en haar achterban dachten natuurlijk; He, dit kunnen we voor de verkiezingen mooi gebruiken om weer het slachtoffer te spelen.
Nou nou, wat bedreigend zeg.
Nee.quote:Fakkels...
Vechthond
Heeft Kaag al slachtofferhulp en psychische bijstand gehad?
En die vetontwaardige reacties van mede-politici, vooral Klaver. Was het niet zijn partij die laatst opriep voor geweld te gebruiken inzake de klimaatproblematiek?
We zullen Wilders binnenkort eens op laten wachten door een clubje fakkeldragende Marokkanen die graag een goed gesprek met de beste man willen. Eens kijken wat er dan gebeurd.quote:En die tweets lees je nou nooit als Wilders weer bedreigd wordt..
Idd, die GL muts had afgezegd.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die fakkelgekken reiken het D66 ook wel een presenteerblaadje aan natuurlijk
[..]
Nee.
[..]
We zullen Wilders binnenkort eens op laten wachten door een clubje fakkeldragende Marokkanen die graag een goed gesprek met de beste man willen. Eens kijken wat er dan gebeurd.
Ze had, zoals ik las, geen keuze, want de boeren hadden met trekkers de weg geblokkeerd zodat ze met de auto niet tot aan de locatie kon komen, maar gedwongen werd een stuk te lopen.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind het wel een goede zet van haar. Daar dat te doen haalt ze alle wind uit de zeilen bij die fakkelgekken.
Ze zal zich alleen gevraagd hebben 'wie zijn toch al die mensen?'quote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kaag en haar achterban dachten natuurlijk; He, dit kunnen we voor de verkiezingen mooi gebruiken om weer het slachtoffer te spelen.
Fakkels...
Vechthond
En die vetontwaardige reacties van mede-politici, vooral Klaver. Was het niet zijn partij die laatst opriep voor geweld te gebruiken inzake de klimaatproblematiek?
En die tweets lees je nou nooit als Wilders weer bedreigd wordt..
Verschil is, is dat die boeren met fakkels komen om te praten. En misschien wat toe te wensen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
We zullen Wilders binnenkort eens op laten wachten door een clubje fakkeldragende Marokkanen die graag een goed gesprek met de beste man willen. Eens kijken wat er dan gebeurd.
Wilders wordt constant bedreigd op werkelijke bedreigende manier en met duidelijke doodswensen. Is iets anders. Daarom hoef je dit nog niet als normaal te zien. We hebben net een fakkelman gehad. Dat ging niet goed. Dan ga je voor een goed gesprek niet weer juist aankomen met fakkel. Het geeft gewoon aan dat je geen zin hebt in een echt gesprek.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fakkels...
Vechthond
En die tweets lees je nou nooit als Wilders weer bedreigd wordt..
Fakkels...quote:Op maandag 20 februari 2023 16:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wilders wordt constant bedreigd op werkelijke bedreigende manier en met duidelijke doodswensen. Is iets anders. Daarom hoef je dit nog niet als normaal te zien. We hebben net een fakkelman gehad. Dat ging niet goed. Dan ga je voor een goed gesprek niet weer juist aankomen met fakkel. Het geeft gewoon aan dat je geen zin hebt in een echt gesprek.
Want als er een of andere minder verstandelijk bedeelde met een tuinkaars en megafoon voor je deur staat mag je dat niet opvatten als een bedreigende situatie?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fakkels...
Het zijn gdv tuinkaarsen...
En wat heeft die fakkelman berhaupt gedaan dan? Alleen staan voor de deur, op 10m afstand...
En wat ging daar mis dan?
Genoeg voor 5 maanden cel?
Please...
Denk dat het gevaar wel van een andere kant komt. D66 is zelf bezig met demoniseren van andere partijen en de burger als minderwaardig te zien. Tja, dan krijg je boze reacties, maar levensbedreigend?
Nee, dit wordt door de media flink uitgemolken voor de PR van D66.
Hij stond er ook niet echt kerstliedjes te zingen ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want als er een of andere minder verstandelijk bedeelde met een tuinkaars voor je deur staat mag je dat niet opvatten als een bedreigende situatie?
Ga toch weg. Als iemand dat bij mij zou doen en ik zou de politie bellen en zeggen dat ik mij bedreigd voel, gaat die persoon ook 5 maanden de cel in denk je?quote:Op maandag 20 februari 2023 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want als er een of andere minder verstandelijk bedeelde met een tuinkaars en megafoon voor je deur staat mag je dat niet opvatten als een bedreigende situatie?
Ze vergeten alleen dat die 72 maagden ook een crche vol huilende peuters kan zijn…quote:Op maandag 20 februari 2023 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verschil is, is dat die boeren met fakkels komen om te praten. En misschien wat toe te wensen.
Een groep mocro's naar wilders komen om hem te vermoorden en voor eeuwig het martelaarschap op te kunnen eisen van de islam.
Wilders heeft,jammergenoeg, standaard een stuk of 4 beveiligers rondom hem, ik weet niet hoe het bij Kaag zit en het is al verdrietig genoeg dat het moet gebeuren, maar mijn punt is meer dat je het niet bagetalliseren moet tot het punt dat een politicus/-ca zich niet bedreigd hoeft te voelen vanwege het standpunt dat ze uitdragen.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als iemand dat bij mij zou doen en ik zou de politie bellen en zeggen dat ik mij bedreigd voel, gaat die persoon ook 5 maanden de cel in denk je?
En zo'n bedreiger van Wilders kreeg alleen een "foeigesprek"...
En je zegt het zelf al; een minder bedeelde. Dus niet serieus nemen, toch? Dat zeggen ze dus ook van die bedreigers van Wilders, toch?
5 maanden cel vind ik ook erg veel.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fakkels...
Het zijn gdv tuinkaarsen...
En wat heeft die fakkelman berhaupt gedaan dan? Alleen staan voor de deur, op 10m afstand...
En wat ging daar mis dan?
Genoeg voor 5 maanden cel?
Please...
Denk dat het gevaar wel van een andere kant komt. D66 is zelf bezig met demoniseren van andere partijen en de burger als minderwaardig te zien. Tja, dan krijg je boze reacties, maar levensbedreigend?
Nee, dit wordt door de media flink uitgemolken voor de PR van D66.
Geen aanstellerij.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wilders heeft,jammergenoeg, standaard een stuk of 4 beveiligers rondom hem, ik weet niet hoe het bij Kaag zit en het is al verdrietig genoeg dat het moet gebeuren, maar mijn punt is meer dat je het niet bagetalliseren moet tot het punt dat een politicus/-ca zich niet bedreigd hoeft te voelen vanwege het standpunt dat ze uitdragen.
Het komt namelijk een beetje over dat de mensen die nu lopen te zeuren over aanstellerij even vergeten dat iets op het juiste moment verkeerd uit kan pakken.
Nee, ze zijn anti-Kaag. Maar dat bekt niet lekker in de media.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
5 maanden cel vind ik ook erg veel.
Het is gewoon, zeker na zo'n voorval, niet verstandig zo een gesprek te beginnen. Daarom had men die dingen bij zich. Ze zijn pro fakkelman. Daar kan ze niets mee.
Meetlat blijft het zelfde en is in iedere willekeurge politieke richting aangepast sinds de moord op Fortuyn.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Geen aanstellerij.
Met 2 grote maten meten.
Ook. En duidelijk voor de fakkelman. Soms stopt het gesprek. Maar Kaag doet er verder ook niet moeilijk over.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn anti-Kaag. Maar dat bekt niet lekker in de media.
https://www.google.com/search?q=bedreiger+wildersquote:Op maandag 20 februari 2023 18:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als iemand dat bij mij zou doen en ik zou de politie bellen en zeggen dat ik mij bedreigd voel, gaat die persoon ook 5 maanden de cel in denk je?
En zo'n bedreiger van Wilders kreeg alleen een "foeigesprek"...
En je zegt het zelf al; een minder bedeelde. Dus niet serieus nemen, toch? Dat zeggen ze dus ook van die bedreigers van Wilders, toch?
Wel de feiten erbij halen he?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=bedreiger+wilders
Persoon in kwestie was minderjarig, had geen geschiedenis met de politie en heeft spijt betuigd. Als we alle pubers gaan oppaken omdat ze iets doms typen op Twitter zijn we nog wel even bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wel de feiten erbij halen he?
https://www.beveiliging.n(...)ingen-aan-zijn-adres
UItkeringstrekkend en geestelijke hulp behoevend Nederland verzameld in de comments. Wat een zeldzaam dom volk bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:50 schreef Rnie het volgende:
Onze grote vriend Max is weer opgepakt.De comments op Facebook zijn ook goud.
![]()
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1254705678488895/
Hij begint ook al over ‘geen contract met de marechaussee’. Boekje van Youri gelezen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:50 schreef Rnie het volgende:
![]()
Als daar fakkelgek een keer flinke petsen zou krijgen, zou ik het niet goedkeuren, maar wel begrijpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:50 schreef Rnie het volgende:
![]()
Tja tja, tot er 1 wel doet wat hij typt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:25 schreef Naqin het volgende:
[..]
Persoon in kwestie was minderjarig, had geen geschiedenis met de politie en heeft spijt betuigd. Als we alle pubers gaan oppaken omdat ze iets doms typen op Twitter zijn we nog wel even bezig.
Dat is wel van laaaaaang geleden zeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja tja, tot er 1 wel doet wat hij typt.
Die 3 die de Chinese frietkraameigenaar hebben doodgestoken, waren ook minderjarig...
Zullen nu ook wel spijt hebben...
Pedofiele satanische vrijmetselaars WEF kartelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:55 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
UItkeringstrekkend en geestelijke hulp behoevend Nederland verzameld in de comments. Wat een zeldzaam dom volk bij elkaar.
Huh? Vorige maand, is dat laaaaang geleden?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is wel van laaaaaang geleden zeg.
Ik dacht hieraan:quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Huh? Vorige maand, is dat laaaaang geleden?
Dus eigenlijk mogen ze ook niet roken... dat wordt lastig.quote:Het is niet toegestaan om stoffen te verbranden zoals bijvoorbeeld hout, olin, kaarsen, fakkels
Staat er iemand?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:42 schreef JohnWickPic het volgende:
https://hilversum.nl/voorschriften-demonstratie-21-februari-2023
[..]
Dus eigenlijk mogen ze ook niet roken... dat wordt lastig.
Nou je het zegt...quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het nog niet voorgekomen dat iemand zo'n smartphone uit die klauwen van een wap trekt en per direct vernietigd?
Godver wat een teringherrie maakt dat apparaatquote:Op zondag 19 februari 2023 15:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/3531461220458540/
zo te horen heeft Max de HLF8-aflevering van 13 februari gekeken en werd hij daarin genoemd.
ah ja, HLF8 ging uitgebreid in op de uitspraak van het hoger beroep van de fakkelman.
vanaf 11:10
https://www.kijk.nl/programmas/hlf8/g8TiH69yXZ1
Foto Mizzle Media ook in artikel gooieneemlander:quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, die hebben hun dagbesteding vandaag weer gehad. Zouden ze al die briefjes ook beschreven hebben?
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20230223_46283087
[ afbeelding ]
En uiteraard heeft het ‘eerlijk onderzoek’ maar n uitkomst, gevrijwaard van theoretisch kader, methodologie, beschrijving van de beperkingen van de geanalyseerde data en consensus onder de bronnen. Aanbevelingen alleen in de strafrechtelijke zin.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Foto Mizzle Media ook in artikel gooieneemlander:
[ afbeelding ]
De teksten lijken te zijn van een complottheorie: media liegen allemaal
Overigens zijn er al wereldwijd tientallen onderzoeken naar oversterfte.
Het kan best zijn dat het een niet ontdekte nawerking is van covidvirus.
Maar dat willen de wappies niet horen. So much voor "eerlijk onderzoek"
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is, al die mooi versierde viaducten en zwaaiende mensen die er op staan. Ik weet dat het niet mag maar je maakt ze zo blij door gewoon even te toeteren, dat is net als met de truckersrun.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wapperij van vandaag was georganiseerd door Miranda van Driel. Dat is d'r eentje hoor....
uit Juli 2022:
https://twitter.com/IkWakker/status/1545726733449629697
vanaf 1:10
"die zijn helemaal gevaccineerd, die kenne niet meer fatsoenlijk nadenke"
Ik heb vaak genoeg gespeeld met de gedachte om het raam open te doen, mijn hand naar buiten te steken en de zwaaiers de internationale groet te brengen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is, al die mooi versierde viaducten en zwaaiende mensen die er op staan. Ik weet dat het niet mag maar je maakt ze zo blij door gewoon even te toeteren, dat is net als met de truckersrun.
Even een uurtje plakwappies kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wapperij van vandaag was georganiseerd door Miranda van Driel. Dat is d'r eentje hoor....
uit Juli 2022:
https://twitter.com/IkWakker/status/1545726733449629697
vanaf 1:10
"die zijn helemaal gevaccineerd, die kenne niet meer fatsoenlijk nadenke"
Er wordt tijdens deze demonstratie gezegd dat de NOS het nieuws omtrent oversterfte zou verzwijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Foto Mizzle Media ook in artikel gooieneemlander:
[ afbeelding ]
De teksten lijken te zijn van een complottheorie: media liegen allemaal
Overigens zijn er al wereldwijd tientallen onderzoeken naar oversterfte.
Het kan best zijn dat het een niet ontdekte nawerking is van covidvirus.
Maar dat willen de wappies niet horen. So much voor "eerlijk onderzoek"
Tuurlijk niet, want dat komt niet van hun eigen bronnen!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er wordt tijdens deze demonstratie gezegd dat de NOS het nieuws omtrent oversterfte zou verzwijgen.Kunnen deze zwakzinnige niet verder googelen dan een week geleden?
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)-door-griep-en-covid
Ze verwerpen de informatie, de opinies en de verhalen van bijv covidslachtoffers die te zien zijn in de landelijke media. Ze sluiten zich er voor af en halen hun informatie van websites van gelijkgestemden cq geloofsgenotenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want dat komt niet van hun eigen bronnen!![]()
Er zijn is van 50 onderzoeken naar oversterfte en vaccinatie. Geen een legt een verband. Maar als je het woordje eerlijk gebruikt kunnen ze et nog wel 500 doen. Die mensen overtuig je niet, die moet je negeren of belachelijk maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze verwerpen de informatie, de opinies en de verhalen van bijv covidslachtoffers die te zien zijn in de landelijke media. Ze sluiten zich er voor af en halen hun informatie van websites van gelijkgestemden cq geloofsgenoten
Griezelig hoor deze blindheid en overtuigd zijn van het eigen geloof[ afbeelding ]
Weer een patint met een klokkenluiderssyndroom. Beginnen met een misstand aan te kaarten, hierin zo doordraven, dat het niet meer om de misstand zelf gaat en daarna wraaklustig alles bestrijden wat je wel en niet kunt zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heerlijk, die maffe Huig Plug. Zijn wensen om getuigen te horen zijn afgewezen, totaal onverwacht (maar niet heus) heeft Plug vanmiddag opnieuw om een hele sloot aan getuigen gevraagd. De zaak heeft hierdoor vertraging opgelopen, als ik het goed begrijp.
Er is maar 1 wappie op komen dagen om zijn complotgereutel te livestreamen, ene 'Diana Brabotjuh'
https://www.facebook.com/100082899517072/videos/862071804886636/
quote:Katwijkse complotdenker Huig Plug vangt bot bij rechtbank
De Katwijkse complotdenker Huig Plug (54) mag geen enkele van zijn 48 gevraagde getuigen horen. De rechtbank in Breda wees al zijn dinsdag gedane verzoeken vrijdag af.
De Katwijker wordt verweten dat hij via Twitter en Youtube een Leidse rechter en haar partner stalkte. Hij beschuldigde ze openlijk van deelname aan een pedonetwerk dat zich bezighoudt met satanistisch ritueel kindermisbruik en kindermoord. Hij liep onder meer met een megafoon bij hun huis om dat hardop te roepen. Een filmpje daarvan zette hij weer op zijn sociale media.
Bedankt voor het lezen van Leidsch Dagblad
Neem een abonnement of log in
Lees ook: Katwijkse complotdenker Huig Plug wil tientallen topambtenaren horen bij rechtbank
Behalve die twee, wordt hij ook verdacht van de stalking van voormalig topambtenaar Joris Demmink. Die zou in zijn ogen aan het hoofd staan van een machtig pedofielennetwerk.
Plug, die zichzelf als klokkenluider van justitie ziet, wilde tientallen getuigen horen. Daaronder talloze hoge ambtenaren en politici als Mark Rutte, Hugo de Jonge en Sander Dekker. De rechtbank vindt echter dat het overgrote deel van de getuigen die Plug vroeg ’niet belastend over de verdachte heeft verklaard’ en dat Plug ’niet of nauwelijks heeft onderbouwd waar zijn belang om deze verdachte te horen uit bestaat’. Ook andere informatieverzoeken wees de rechtbank af. „De verdachte vraagt om informatie waarvan niet is gebleken dat deze bestaat.”
In de zaak van een Haagse medeverdachte – zij stelt dat haar dochter is misbruikt in het vermeende pedofielennetwerk - heeft de rechtbank wel besloten dat negen getuigen worden gehoord. Dat gaat behalve de zeven aangevers in de zaak, waaronder de rechter en Demmink, ook om Plug en zijn neef, die ook verdachte is.
"met name door griep en covid"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er wordt tijdens deze demonstratie gezegd dat de NOS het nieuws omtrent oversterfte zou verzwijgen.Kunnen deze zwakzinnige niet verder googelen dan een week geleden?
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)-door-griep-en-covid
Het stomme is dat dit maar 15 mensen zijn of zo 🙄quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Even een uurtje plakwappies kijken.
https://www.facebook.com/100002052807439/videos/726118562423535/
Hoor de cameravrouw beweren dat ze hiervoor een vrije dag opgenomen hebben. moehahahahaquote:Op zondag 26 februari 2023 07:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit maar 15 mensen zijn of zo 🙄
"media = angstporno" Ondertusssen zitten ze zichzelf de hele dag lekker te maken met fantasien over genocide vaccins, 5g mind-controll masten en satanistische pedo-netwerken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze verwerpen de informatie, de opinies en de verhalen van bijv covidslachtoffers die te zien zijn in de landelijke media. Ze sluiten zich er voor af en halen hun informatie van websites van gelijkgestemden cq geloofsgenoten
Griezelig hoor deze blindheid en overtuigd zijn van het eigen geloof[ afbeelding ]
'The great reset' blijft ook mooi. het is een zinnetje uit een boek. De wapperij maakt er een verzonnen vijand van. We moeten allemaal opstaan tegen een zinnetje uit een boek.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
"media = angstporno" Ondertusssen zitten te zichzelf de hele dag lekker te maken over genocide vaccins, 5g mind-controll masten en satanistische pedo-netwerken.
Klinkt als een wappie met zijn “ik ben pers” maar waarom mocht die demonstratie niet door de Kalverstraat eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Amsterdam is een woonprotest aan de gang. Vooraf was duidelijk aangegeven dat het protest niet door de kalverstraat mocht. Op een gegeven moment gaat er toch een groep de kalverstraat in en lijkt de meute te volgen. Daar steekt de politie een stokje voor. Uiteraard gaat de razende reporter Max van den Berg uit z'n plaat als hij ziet dat de politie de wapenstok inzet.
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1225713441675489
Gvd, wat een gekrijs zeg. Wat heeft hij daar nou weer te zoeken? Typisch weer, elk protest proberen te kapen; wat een lastige vlieg is het toch.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Amsterdam is een woonprotest aan de gang. Vooraf was duidelijk aangegeven dat het protest niet door de kalverstraat mocht. Op een gegeven moment gaat er toch een groep de kalverstraat in en lijkt de meute te volgen. Daar steekt de politie een stokje voor. Uiteraard gaat de razende reporter Max van den Berg uit z'n plaat als hij ziet dat de politie de wapenstok inzet.
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1225713441675489
De kalverstraat is daar niet geschikt voor. Dat vinden de ondernemers van de Kalverstraat. Geef ze groot gelijk. Het is geen brede straat voor zo'n grote menigte. Er zijn te weinig steegjes om weg te komen. Er is zelfs een tijd geweest waarop de kalverstraat eenrichtingsverkeer was, door de drukte.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Klinkt als een wappie met zijn “ik ben pers” maar waarom mocht die demonstratie niet door de Kalverstraat eigenlijk?
Bedankt voor de link. Dat mogen die ondernemers vinden maar die hebben niks te zeggen over demonstratierecht, lijkt me.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De kalverstraat is daar niet geschikt voor. Dat vinden de ondernemers van de Kalverstraat. Geef ze groot gelijk. Het is geen brede straat voor zo'n grote menigte. Er zijn te weinig steegjes om weg te komen. Er is zelfs een tijd geweest waarop de kalverstraat eenrichtingsverkeer was, door de drukte.
https://www.parool.nl/ams(...)veiligheid~b53cf8e6/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |