abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207569131
Wat heeft EMDR er mee te maken?
pi_207569144
Je ziet, zoals ik in het vorige topic benoemde, een shift naar de alternatieve therapien. Gewoon een nieuw verdienmodel over de rug van de goedgelovigen. Nog zo’n voorbeeld: https://www.dekrachtisinjou.com/

Het lijkt zo positief en lief, maar tussen de regels door zie je dat het gewoon twee creatieve kletskousen zijn, die met lieve verhaaltjes hun maandelijkse lasten financieren.
pi_207569189
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Je ziet, zoals ik in het vorige topic benoemde, een shift naar de alternatieve therapien. Gewoon een nieuw verdienmodel over de rug van de goedgelovigen. Nog zo’n voorbeeld: https://www.dekrachtisinjou.com/

Het lijkt zo positief en lief, maar tussen de regels door zie je dat het gewoon twee creatieve kletskousen zijn, die met lieve verhaaltjes hun maandelijkse lasten financieren.
Je niet moet EMDR gaan doen met iemand die geen werkelijke opleiding heeft.
pi_207569260
Maar goed. Hebben deze mensen het over EMDR?
pi_207569615
Achja, het valt onder de vele wappie-initiatieven. het had ook rechercheursteam.nl kunnen zijn. Daar kun je dan donaties doen aan anonieme figuren met een BUNQ bankrekening. Allemaal zeer betrouwbaar hoor.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207569641
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achja, het valt onder de vele wappie-initiatieven. het had ook rechercheursteam.nl kunnen zijn. Daar kun je dan donaties doen aan anonieme figuren met een BUNQ bankrekening. Allemaal zeer betrouwbaar hoor.
Ik heb ze er nog nooit over gehoord.
pi_207572848
twitter


Willem Engel doet nog altijd huilie-huilie over die boze meneren die hem hebben beperkt in zijn nobele strijd tegen onrecht.
pi_207575266
Op het museumplein was 't vandaag rustig; Nog eens de helft minder dan vorige week.
Een paar mensen met dezelfde trui met opschrift 'black umbrellas'. het gebruikelijk geneuzel weer.

Hoe lang gaan ze dit nog volhouden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207580618
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:19 schreef Magister_Artium het volgende:
[ twitter ]

Willem Engel doet nog altijd huilie-huilie over die boze meneren die hem hebben beperkt in zijn nobele strijd tegen onrecht.
Hij is zelf toch ook elke keer aangehouden met extreem geweld, we hebben de beelden allemaal kunnen en mogen zien. Niet normaal wat die agenten deden.


De agressie!

Deze ook, niet normaal zeg.

Willem heeft ook gewoon gelijk, buitenproportioneel geweld. Structureel ook inderdaad, elke keer weer als hij wordt aangehouden. Systematisch geheel volgens de Matrix-code en bovendien compleet onrechtmatig. Vuurwapens, tasers, wapenstokken, pepperspray, waterkanonnen, politiehonden, arm- en nekklemmen, Willem heeft het allemaal meegemaakt.

Dit soort geweldsmiddelen zouden verboden moeten worden, je kan ook gewoon vermomd/gecamoufleerd iemand lokken met wat lekkers en dan in een juten zak stoppen..
pi_207580625
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik heb ze er nog nooit over gehoord.
Helende paarden. Waar comic sans werkt als lettertype voor een menu.
quote:
Mijn naam is Cynthia. Ik ben als Lichtwerker naar de aarde gekomen om mensen in deze bijzondere tijd te helpen bij de transitie naar de nieuwe dimensie en ze op verschillende manieren bij te staan. Ik doe dat samen met mijn lieve en wijze paarden, met hulp van het universum en de natuur. Ik breng mensen weer in contact met hun oerbron, hun ware Zelf en help met het helen van oude traumatische ervaringen. In contact met het universum mag ik ook kennis doorgeven.
[knip]
Sinds 2010 werk ik als paardencoach en help ik andere mensen met het helen van hun trauma’s. Daarbij maak ik intutief gebruik van diverse methodes en hulpbronnen zoals de Schumann resonantie, energetische healing, EMDR therapie, systemisch werk, geboortewerk, klank healing, edelstenen, hulp- en affirmatiekaarten, meditaties, helende reizen, reiniging en bach remedies.
http://www.helendepaarden.nl/over-ons/

en zo zijn er zat anderen die het toegevoegd hebben op hun 'holistische' praktijk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207580662
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Helende paarden. Waar comic sans werkt als lettertype voor een menu.
[..]
http://www.helendepaarden.nl/over-ons/

en zo zijn er zat anderen die het toegevoegd hebben op hun 'holistische' praktijk.
Echt heel kwalijk... EMDR hoort gewoon thuis in de GGZ met opgeleide psychologen/psychiaters. Niet dat die altijd goed zijn, maar hebben iig een opleiding gehad om door te vragen...

Zelfde gezeur gaan we krijgen nu in de GGZ langzaam getest wordt met psychedelica.. sterker nog volgens mij zijn er al zat amateur sjamanen..

Je kan al zien aan het aantal paranode personen tijdens die demo's en livestreams dat die holistisch aanpak van ze iig niet werkt :-)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_207581888
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Helende paarden. Waar comic sans werkt als lettertype voor een menu.
[..]
http://www.helendepaarden.nl/over-ons/

en zo zijn er zat anderen die het toegevoegd hebben op hun 'holistische' praktijk.
Dat is iets anders dan EMDR therapie waar de topic starter het over heeft.
pi_207581953
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is iets anders dan EMDR therapie waar de topic starter het over heeft.
EMDR = EMDR.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_207581972
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
EMDR = EMDR.
Ik bedoelde de helende paarden. EMDR hoort hier gewoon niet in thuis.
pi_207584557
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik bedoelde de helende paarden. EMDR hoort hier gewoon niet in thuis.
Maar ze hebben zelf onderzoek gedaan.
pi_207587368
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:32 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Maar ze hebben zelf onderzoek gedaan.
Niet wetenschappelijk.
pi_207587403
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Helende paarden. Waar comic sans werkt als lettertype voor een menu.
[..]
http://www.helendepaarden.nl/over-ons/

en zo zijn er zat anderen die het toegevoegd hebben op hun 'holistische' praktijk.
Bij die tekst krijg ik een beetje Jomanda crossover met Chris Chan gevoelens.

Naar de aarde gekomen om mensen te helen en te helpen met de merge van dimensies :')
Twiddel
pi_207588412
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 17:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Niet wetenschappelijk.
O shit…
pi_207588489
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:32 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Maar ze hebben zelf onderzoek gedaan.
Wetenschap is niet te vertrouwen, de echte waarheid haal je uit plaatjes die gepost worden in Facebook of telegram bubbels.
pi_207588536
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:30 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wetenschap is niet te vertrouwen, de echte waarheid haal je uit plaatjes die gepost worden in Facebook of telegram bubbels.
Mensen die de echte waarheid kennen zijn herkenbaar doordat er Holistisch op de website staat en als je er kunt betalen met de Florijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207588557
Gisteren had Max het licht ook weer eens gezien. De afkorting in de P.C. Hooftstraat betekent ‘pedocentrale’. Het zijn er miljoenen wereldwijd die kinderen ontvoeren en misbruiken. En allemaal via de winkel van Gucci, mensen! :N


In een ander filmpje klaagt hij dat hij binnenkort moet voorkomen, alleen omdat hij een fakkel droeg. Alsof hij Sigrid Kaag alleen maar een vuurtje wilde geven…
pi_207588763
vanaf 04:00 begint Max te oreren over 'zijn eigen zaak'. De rechtszaak over de fakkel bij de deur van Kaag.

https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1491608347994617

30 Januari 2023 staat hij opnieuw voor de rechter. waarom is niet duidelijk, het hoger beroep was al eerder geweest. Max zegt in de video dat hij een baan gaat zoeken omdat hij niet genoeg donaties binnen krijgt om van te leven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207590585
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanaf 04:00 begint Max te oreren over 'zijn eigen zaak'. De rechtszaak over de fakkel bij de deur van Kaag.

https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1491608347994617

30 Januari 2023 staat hij opnieuw voor de rechter. waarom is niet duidelijk, het hoger beroep was al eerder geweest. Max zegt in de video dat hij een baan gaat zoeken omdat hij niet genoeg donaties binnen krijgt om van te leven.
Benieuwd welke winkel hem als vakkenvuller wil aannemen. Kan me zo voorstellen dat zelfs dat niet lukt.
  Beste debater 2022 maandag 16 januari 2023 @ 20:43:26 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207590771
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Gisteren had Max het licht ook weer eens gezien. De afkorting in de P.C. Hooftstraat betekent ‘pedocentrale’. Het zijn er miljoenen wereldwijd die kinderen ontvoeren en misbruiken. En allemaal via de winkel van Gucci, mensen! :N


In een ander filmpje klaagt hij dat hij binnenkort moet voorkomen, alleen omdat hij een fakkel droeg. Alsof hij Sigrid Kaag alleen maar een vuurtje wilde geven…
die obsessie met pedo's van wappies... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207591579
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
die obsessie met pedo's van wappies... :')
Begint aardig op Micha Kat te lijken. Daarover gesproken: die zit nog altijd vast en blijft vergeefs procederen om een lichter regime te krijgen. https://www.hartvannederl(...)luchtrisico-te-groot
pi_207594266
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
die obsessie met pedo's van wappies... :')
Dat is geen obsessie hoor dat is gewoon puur vergif als je iemand beschuldigd van een graaiende klootzak zijn dan maalt niemand erom. Pede daarentegen dat vind iedereen erg zulke beschuldigingen zijn puur bedoeld om iemand compleet te verwoesten want zelf als duidelijk is dat je onschuldig bent blijft dat aan je kleven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_207596033
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 07:16 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat is geen obsessie hoor dat is gewoon puur vergif als je iemand beschuldigd van een graaiende klootzak zijn dan maalt niemand erom. Pede daarentegen dat vind iedereen erg zulke beschuldigingen zijn puur bedoeld om iemand compleet te verwoesten want zelf als duidelijk is dat je onschuldig bent blijft dat aan je kleven.
Ja. Linke soep dat soort aantijgingen.
pi_207599093
Voor de liefhebbers:
Hier kun je Willempies wrakingsproces zien:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207599846
Wrakingsverzoek afgewezen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 16:05:18 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207599857
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wrakingsverzoek afgewezen.
Dit is de uitspraak en daar moet u het mee doen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207600523
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wrakingsverzoek afgewezen.
Ze moeten hem wel hebben zeg, wat een misdadigers. Totaal onrechtmatig!
pi_207600823
Sliert doet alsof hij bij Weekend miljonairs zit en ziet wraken als 1 van zijn hulplijnen, net als hoger beroep aantekenen.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207600880
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wrakingsverzoek afgewezen.
Links- of rechtsom weet hij het wel te verdraaien als een groot onrecht dat hem, de lieve Willem Engel die zo nobel, puur voor het geluk van anderen aan het strijden is, wordt aangedaan.

Wraking afgewezen -> dit is vooraf zo geregeld, ze moeten altijd mij hebben.
Wraking toegewezen -> een afleidingsmanoeuvre van het OM
Veroordeling -> ze moeten altijd mij hebben.
pi_207600889
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 18:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Gisteren had Max het licht ook weer eens gezien. De afkorting in de P.C. Hooftstraat betekent ‘pedocentrale’. Het zijn er miljoenen wereldwijd die kinderen ontvoeren en misbruiken. En allemaal via de winkel van Gucci, mensen! :N


In een ander filmpje klaagt hij dat hij binnenkort moet voorkomen, alleen omdat hij een fakkel droeg. Alsof hij Sigrid Kaag alleen maar een vuurtje wilde geven…
Deze schizo is wel de randdebiel der randdebielen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_207600939
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
die obsessie met pedo's van wappies... :')
Lijkt op projectie. Wellicht heeft Max zelf heimelijke, verboden fantasien op dat vlak.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_207615005
Tom van Boxsel, een bekende op Twitter met messcherpe reacties op wappies, heeft zijn twitteraccount verwijderd, na aanhoudende bedreigingen.

Max van den Berg stond vandaag te schreeuwen in Haarlem. Twee boeren Jan en Piet zijn op Wappietournee met een tractor plus tekst op aanhanger. De grote leugens route :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207615710
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 18:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tom van Boxsel, een bekende op Twitter met messcherpe reacties op wappies, heeft zijn twitteraccount verwijderd, na aanhoudende bedreigingen.

Max van den Berg stond vandaag te schreeuwen in Haarlem. Twee boeren Jan en Piet zijn op Wappietournee met een tractor plus tekst op aanhanger. De grote leugens route :')
Die eerste komt wel weer terug maar afgelopen paar dagen was het echt erg hij had bij Kaag gezeten en dan komen de extreemrechtse even verhaal halen walgelijk gewoon.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_207616273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 18:56 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die eerste komt wel weer terug maar afgelopen paar dagen was het echt erg hij had bij Kaag gezeten en dan komen de extreemrechtse even verhaal halen walgelijk gewoon.
Ik zou gewoon aangifte doen en besef ook dat 9 van de 10 van die kneuzen in het echt helemaal niets doet. Beetje schreeuwen met of zonder roeptoeter en een beetje met een omgekeerde vlag lopen marsen. Ja, er zitten gekken tussen.. Kom dan!
pi_207616637
Het is triest dat dit gebeurde nadat Kaag zich beklaagde over de hoeveelheid ellende die deze figuren met zich meebrengen. Dan krijg je blijkbaar nog meer bedreigingen. Het is makkelijk praten om dan te stellen dat die wappies toch niets uithalen, behalve met prive-gegevens strooien. Dan staat hooguit Max van den Berg voor je deur....

Ik wil best geloven dat het verwijderen van het Twitter account op advies van anderen is gedaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207619212
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is triest dat dit gebeurde nadat Kaag zich beklaagde over de hoeveelheid ellende die deze figuren met zich meebrengen. Dan krijg je blijkbaar nog meer bedreigingen. Het is makkelijk praten om dan te stellen dat die wappies toch niets uithalen, behalve met prive-gegevens strooien. Dan staat hooguit Max van den Berg voor je deur....

Ik wil best geloven dat het verwijderen van het Twitter account op advies van anderen is gedaan.
Ik heb ze ook aan de deur gehad hoor. "Zo, dus jij bent van Videre" Zo, dus jij wilt gearresteerd worden of een psychologisch onderzoek? Kom ff binnen man. En dan druipen ze af, met wat scheldwoorden. Een dag later staan er wat leuzen op je ramen maar daar blijft het bij, vooral die Defend figuren. Echt een succesverhaal is dat geworden :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 januari 2023 @ 23:36:47 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207620490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:08 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik heb ze ook aan de deur gehad hoor. "Zo, dus jij bent van Videre" Zo, dus jij wilt gearresteerd worden of een psychologisch onderzoek? Kom ff binnen man. En dan druipen ze af, met wat scheldwoorden. Een dag later staan er wat leuzen op je ramen maar daar blijft het bij, vooral die Defend figuren. Echt een succesverhaal is dat geworden :')
Zo, dus jij bent van Videre? :o |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207620523
twitter
pi_207620528
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 23:42 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Zeg even wanneer dat gebeurt, dan pak ik de popcorn erbij.
pi_207621046
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2023 23:36 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Zo, dus jij bent van Videre? :o |:)
Stickerplakkert heh... niets meer en niets minder.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 19 januari 2023 @ 00:59:27 #46
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207621083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 00:56 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Stickerplakkert heh... niets meer en niets minder.
Die stickers waren tof! Ik heb er nog een paar _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207621102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 00:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Die stickers waren tof! Ik heb er nog een paar _O_
Ik heb er nog 1. De rest is bij Defend figuren geplakt en op een prominente Wappie Ontmoetings Plaats. Lekker WOP'en.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 19 januari 2023 @ 01:02:08 #48
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207621110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 01:01 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik heb er nog 1. De rest is bij Defend figuren geplakt en op een prominente Wappie Ontmoetings Plaats. Lekker WOP'en.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207621118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 23:43 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Zeg even wanneer dat gebeurt, dan pak ik de popcorn erbij.
Dit is iets uit 2011, en het is nog steeds niet gebeurd.
anonieme razernist
pi_207621204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 01:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D
Ja, mooie tijden. Wel onderkend (kut Ring Deurbel) maar hey, ik ben wel polies heh. KOM DAN!!! En dan nog, ze hebben allemaal een grote bek en ze doen misschien een dingetje, ramen onderkalken bijvoorbeeld, maar neuh.. het zijn geen gangsters hoor. Er is nog maar weinig over ook. Gegokt en verloren _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')