abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2023 @ 11:41:48 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568489
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207568500
Mijn lief heeft geen social media, behalve LinkedIn. Daar zijn we geen connecties (ander werkveld), maar toch wordt hij regelmatig aan me voorgesteld als iemand die ik zou kennen. The interwebz knows ALL :P.
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 09:54 schreef Sarabi het volgende: [..] Volgens mij hielden sommige gewoon lijstjes bij, best creepy.

Ik vond het ook even schrikken toen ik erachter kwam dat ik met iemand in de Crea SC post wiens dochter ik viavia ken. Maar dat is gewoon heel toevallig.
Ik onthoud ook veel (soms vraag ik me zelf ook af waarom ik iets in hemelsnaam heb onthouden :')), daar doe ik niets speciaals voor en kan ik ook weinig aan doen.

Sommige mensen heb ik via fok leren kennen, maar tot nu toe 2x ben ik online mensen tegengekomen die ik irl al kende. En ook iemand irl die ik ineens herkende als iemand van fok. Blijft vreemd :D. Ik snap wel dat als mensen mij kennen, het tijdens meelezen best duidelijk kan zijn wie ik ben. Het puzzeltje is snel gelegd gok ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207568564
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lieve onlinevrienden O+ :W *G*
Moet nog even goed bijlezen, wel hier en daar fragmenten gezien enzo en zie boven hoe ik jullie noem.

Goed nieuws op meerdere fronten.
Allereerst:
DE KOFFERS ZIJN TERECHT *O* *O* *O* *O* Met de souvenirs erin! Die stond op Singapore.
Andere koffer van ex stond in Berlijn. :D
EN: we zagen 104 foto's _O_ O+

En het etentje en bijkletsen met vrienden was zo O+ heerlijk om ze te zien en nergens ook maar 1 onderbuik waar ik het over had, qua kledinggevoel of ik love jullie meer dan jullie mij. Helemaal niks nergens. Was zó fijn!
  zondag 15 januari 2023 @ 11:49:02 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568572
Ik deel op Facebook helemaal niks, nul, over mijn gezondheid en of het afvallen. Toch word ik daar overstroomd met allemaal advertenties die niet heel ver van de koers afzitten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207568573
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:39 schreef derLudolf het volgende:
Omdat het gisteren zo regende deze gemaakt
[ afbeelding ]

Dat was vandaag deel van het ontbijt.
Dat ziet er zeer smakelijk uit :Y. Wat is het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207568590
quote:
Babi pangang van buikspek zonder saus.
Als je dat nou eens besteld, dan weet je niet wat je meemaakt :9
  zondag 15 januari 2023 @ 11:50:38 #7
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568596
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Babi pangang van buikspek zonder saus.
Als je dat nou eens besteld, dan weet je niet wat je meemaakt :9
In een saus van varkensbloed. Mjam!
pi_207568600
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:43 schreef Phaidra het volgende:
Mijn lief heeft geen social media, behalve LinkedIn. Daar zijn we geen connecties (ander werkveld), maar toch wordt hij regelmatig aan me voorgesteld als iemand die ik zou kennen. The interwebz knows ALL :P.
[..]
Ik onthoud ook veel (soms vraag ik me zelf ook af waarom ik iets in hemelsnaam heb onthouden :')), daar doe ik niets speciaals voor en kan ik ook weinig aan doen.

Sommige mensen heb ik via fok leren kennen, maar tot nu toe 2x ben ik online mensen tegengekomen die ik irl al kende. En ook iemand irl die ik ineens herkende als iemand van fok. Blijft vreemd :D. Ik snap wel dat als mensen mij kennen, het tijdens meelezen best duidelijk kan zijn wie ik ben. Het puzzeltje is snel gelegd gok ik.
Hier zitten er ook wel een paar met een heel goed geheugen. Maar ik gok dat jullie niet allemaal persoonlijke dingen van mensen uit andere SCs (waar je zelf niet post) weten. En dan niet een paar dingen of van een paar mensen, maar echt best veel.

Ach ik vond het wel creepy maar ik doe verder ook niet mijn best om anoniem te zijn, dus zat er verder ook niet mee.
pi_207568606
Ik ben niet zo heel sociaal, in de zin dat ik elke week met iemand afspreek ofzo. Maar ik prijs me gelukkig met een kring van echt goede vrienden, waarvan ik er een aantal al vanaf de middelbare school ken, een paar uit de studententijd, en een paar van sporten, later. Toen ik in het ziekenhuis lag werd de scheiding tussen vrienden en ‘kennissen’ (dat vind ik dan wel weer een beetje afstandelijk voor wat ik bedoel) me wel duidelijk. De mensen die aan m’n bed zaten en die dat van mij ook mochten noem ik vrienden. Ook al zie ik sommigen gedurende lange periodes maar 1x per jaar of minder. Gelukkig was er een behoorlijk grote overlap tussen de groep die ik graag aan m’n bed zag en diegenen die daar wilden zitten… er waren er een stuk of 2 die kennelijk meer waarde hechtten aan ons contact dan vice versa. Ik hecht enorm veel waarde aan mijn kleine kring - en ook aan andere contacten die wat meer context-gebonden zijn (werk, sport, jaarclub). En vooral door die periode in het ziekenhuis ben ik ze meer gaan waarderen. Daardoor zet ik ook sneller de eerste stap, gewoon een berichtje of een mailtje of een kaartje. En dat is dan weer wederzijds en dat heeft mijn leven wel echt verrijkt.

Internetvriendschappen heb ik sinds de late jaren ‘90. De meesten daarvan zaten op een forum dat al in 2009 is opgedoekt (het was onderdeel van de website van een tijdschrift, en bij een make-over van die site werd het forum afgeschaft). We hebben toen nog wel een tijd een zelf gehost forum gehad maar omdat dat afgesloten was kwamen er geen nieuwe users bij en is dat een beetje doodgebloed. Ik post er nog wel af en toe maar het is er best stil. De meesten zie ik nog wel op andere media. Ik vind het wel bijzonder dat ik al 25 jaar echt best nauwe contacten heb met mensen waarvan ik de meesten nog nooit heb ontmoet! Ik ben rond die tijd, 2010 ofzo, ook op fok komen kijken maar heb hier nooit zo actief in een SC meegelezen/meegepost. Nu merkte ik dat het toch wel weer leuk is :D en de sfeer hier spreekt me erg aan. O+

Maar ik probeer wel mijn online en offline leven een beetje gescheiden te houden ja. Juist omdat je online soms wat ongefilterder kunt zijn. En in het ‘echte’ leven bazuin ik ook niet altijd alles rond aan iedereen, terwijl ik tegen één vriend of vriendin wel even kan klagen/zeuren/stoom afblazen.

In dat kader: net even een TGTG tasje afgehaald in heerlijk zonnig weer. Ik heb m’n jas nog niet uit of de regen klettert weer tegen de ramen. En de hond moet nog uit. ;(
pi_207568608
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
In een saus van varkensbloed. Mjam!
Nee man dat zit in niks! Alleen vleesch :Y) Lekker hard gebakken!
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 11:57:22 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568689
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat ziet er zeer smakelijk uit :Y. Wat is het?
https://rutgerbakt.nl/taa(...)e-bourdaloue-recept/
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:00:48 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568741
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:49 schreef fietsie het volgende:
Ik deel op Facebook helemaal niks, nul, over mijn gezondheid en of het afvallen. Toch word ik daar overstroomd met allemaal advertenties die niet heel ver van de koers afzitten.
Ik krijg best veel veganistenspam.

Daar ben ik wel blij mee, heb liever dat een vleesliefhebber dat ziet dan iemand die twijfelt :)
  zondag 15 januari 2023 @ 12:02:47 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568756
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik krijg best veel veganistenspam.

Daar ben ik wel blij mee, heb liever dat een vleesliefhebber dat ziet dan iemand die twijfelt :)
Gebatikte broeken en verzorgingsproducten voor dreadlocks? :P

(Bron: oudjaarsconference 2022)
pi_207568764
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hier scheen een half uur terug ca. 5 minuten. Inmiddels regent het weer zoals de rest van de week. Voelt veel vertrouwder.
Ik ben even naar de glasbak en naar de winkel geweest. Kwartiertje uit en thuis. Op het laatst begon het net weer te regenen -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207568790
Ik neem FOK! niet (meer) al te serieus, maar het neemt best een fijne plek in mijn leven in.
Ik geniet van het nalezen van alle reacties in tvprogramma topics, ik hou van de gesprekken hier die soms best ongemakkelijk of heftig zijn, maar ik heb er geen 'last' van omdat het nét ff wat verder van me af staat dan dingen in het dagelijks leven IRL.
Toch na 22 jaar kan je niet zeggen dat het 'maar internet' is wat we hier bespreken.
Ik heb ook veel geleerd hier in deze sc maar ook elders en iedereen kan zijn ei kwijt. In onzin en shittopics kom ik niet, dus net als mijn tijdlijnen in fb en twitter, ik zit lekker in mijn eigen cocon waar ik me goed bij voel.

LUF JULLIE *; :D ;)
pi_207568795
Hier is het afwisselend zonnig (jeuh is ga naar buiten) en bewolk (neuh toch maar niet. En een flinke wind.

Op het balkon zijn weer veel koolmeesjes aan het snoepen van de pindakaas en ben blij dat ik nog een stoel heb om in de te zitten, de diva’s hebben de bank in beslag genomen 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_207568801
quote:
:Y)

Krijg zin om te bakken.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:07:42 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568802
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Gebatikte broeken en verzorgingsproducten voor dreadlocks? :P

(Bron: oudjaarsconference 2022)
Nee.
Geen oudejaars gezien, ik vind Claudia echt niet grappig.
pi_207568806
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het afwisselend zonnig (jeuh is ga naar buiten) en bewolk (neuh toch maar niet. En een flinke wind.

Op het balkon zijn weer veel koolmeesjes aan het snoepen van de pindakaas en ben blij dat ik nog een stoel heb om in de te zitten, de diva’s hebben de bank in beslag genomen 😂
Hoest met zieke diva?
  zondag 15 januari 2023 @ 12:09:11 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207568817
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee.
Nee die andere, die Brabo
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:09:59 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568830
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]
:Y)

Krijg zin om te bakken.
Ik zag dit recept vrijdagavond voorbij komen op FB en kreeg zin om te bakken.

Dus hup naar de winkel en bakken. Wie gaat morgen bakken? :+
pi_207568837
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee.
Echt wel :P
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik zag dit recept vrijdagavond voorbij komen op FB en kreeg zin om te bakken.

Dus hup naar de winkel en bakken. Wie gaat morgen bakken? :+
Morgen werk ik thuis.
Zo boodschappen doen, wie weet :+
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:12:28 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207568854
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Echt wel :P

Over wansmaak valt niet te twisten :P
pi_207568880
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoest met zieke diva?
Gisteren heeft ze voor het eerst geen eetlust opwekkende medicatie gekregen, maar at nog wel goed. Gisteren Wilde ze ook spelen, dat was de afgelopen week niet zo, hopelijk is dit een stijgende lijn. Maar ze moet echt nog wel flink aankomen
pi_207568910
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:06 schreef Blues het volgende:
Ik neem FOK! niet (meer) al te serieus, maar het neemt best een fijne plek in mijn leven in.
Ik geniet van het nalezen van alle reacties in tvprogramma topics, ik hou van de gesprekken hier die soms best ongemakkelijk of heftig zijn, maar ik heb er geen 'last' van omdat het nét ff wat verder van me af staat dan dingen in het dagelijks leven IRL.
Toch na 22 jaar kan je niet zeggen dat het 'maar internet' is wat we hier bespreken.
Ik heb ook veel geleerd hier in deze sc maar ook elders en iedereen kan zijn ei kwijt. In onzin en shittopics kom ik niet, dus net als mijn tijdlijnen in fb en twitter, ik zit lekker in mijn eigen cocon waar ik me goed bij voel.

O+

Wat had je een goede dag gisteren O+

Die taart van @derLudolf ziet er goed uit zeg.
Spoilers!
pi_207569042
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:06 schreef Blues het volgende:

O+

Soms is het ook jammer dat fok zo vrijblijvend is. Met een aantal users heb ik veel gekletst in de OUD-topics toen de kinderen mini waren, en sommigen zijn vervolgens ook weer ‘verdwenen’. Account geanonimiseerd en *weg*. Je kan niet verwachten dat iedereen blijft ‘hangen’, maar ik zou best eens willen weten hoe het met ze gaat.

Fok heeft me een klankbord gegeven, veel geleerd over voeding, afvallen, sporten en opvoeding en ik heb mensen leren kennen die ik anders nooit had ‘ontmoet’. Heel waardevol :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207569080
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]
O+

Soms is het ook jammer dat fok zo vrijblijvend is. Met een aantal users heb ik veel gekletst in de OUD-topics toen de kinderen mini waren, en sommigen zijn vervolgens ook weer ‘verdwenen’. Account geanonimiseerd en *weg*. Je kan niet verwachten dat iedereen blijft ‘hangen’, maar ik zou best eens willen weten hoe het met ze gaat.

Fok heeft me een klankbord gegeven, veel geleerd over voeding, afvallen, sporten en opvoeding en ik heb mensen leren kennen die ik anders nooit had ‘ontmoet’. Heel waardevol :Y.
Helemaal waar! Ik zou ook wel willen weten hoe het met mensen gaat waar je een langere of kortere periode soms best intensief mee hebt gepost.
Tegelijkertijd maakt de vrijheid of je wel of niet post/leest het voor mij in ieder geval een fijne plek.
pi_207569084
Ik ga me eens in de storm wagen op fietsie ( :P ) voor boodschappen :W

En als ik thuiskom een tukkie, want met al die gezellige wijn en naborrelen thuis met de mol, ik vertrek en 104 aussie foto's heb ik niet heel veel/goed geslapen _O-
pi_207569085
quote:

[..]
O+

Wat zegt het over ons dat we nog steeds rondhangen? :+ Ik heb er ook veel aan gehad, ervaringen delen en af en toe een meet met mini-kindjes O+ Nu is het maar een saaie boel, ergens vind ik dat jammer maar aan de andere ook wel rustig, al die discussie over borstvoeding en samen slapen en dragen was soms ook wel wat vermoeiend :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207569118
Zonder fok was ik denk ik nog steeds maagd en alleen daarom zal ik er altijd een beetje van blijven houden O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_207569126
quote:
Ik heb nog stoofpeertjes die ik vandaag wil maken. Zou dit ook lekker zijn met stoofperen?
pi_207569127
DP *O* *O*
Hoe gaat het met je?
pi_207569137
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zonder fok was ik denk ik nog steeds maagd en alleen daarom zal ik er altijd een beetje van blijven houden O+
:W :*
pi_207569149
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
DP *O* *O*
Hoe gaat het met je?
:*

Samesame eigenlijk, werkend, wensend dat ik nog in de WW zat :D

Mijn post-keroni leef is helemaal nog niet lekker op gang weer. Tis echt werkwerk en saaiheid.

Ik las een paar weken geleden een half topic halfslachtig mee, zag ik nou voorbij schieten dat ook weer werkonderdak gevonden hebt?

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:37 schreef Blues het volgende:

[..]
:W :*
:* *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_207569170
Wat ik zo leuk vind aan Fok (sc hier) dat we met zoveel verschillende mensen zijn, die irl elkaar vrijwel zeker nooit zouden tegenkomen en hier fijne gesprekken hebben (en soms minder fijn maar daar stappen we ook weer overheen), elkaar helpen, naar elkaar luisteren. En dat is ook wanneer er een meet is.
pi_207569186
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:*

Samesame eigenlijk, werkend, wensend dat ik nog in de WW zat :D

Mijn post-keroni leef is helemaal nog niet lekker op gang weer. Tis echt werkwerk en saaiheid.

Ik las een paar weken geleden een half topic halfslachtig mee, zag ik nou voorbij schieten dat ook weer werkonderdak gevonden hebt?
[..]
:* *O*
Yep…en helemaal eens met jouw ww opmerking :D
pi_207569193
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Yep…en helemaal eens met jouw ww opmerking :D
Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb toen!
pi_207569208
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb toen!
Ik moet ook echt wel eens aan jou denken wanneer ik blij naar huis fiets
pi_207569233
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik moet ook echt wel eens aan jou denken wanneer ik blij naar huis fiets
Mghih, ik blijf maar hopen dat er eens een half miljard uit de lucht komt vallen ofzo. Is een beetje overkill, maar je kunt maar zeker weten dat je nooit meer hoeft *O*
pi_207569263
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mghih, ik blijf maar hopen dat er eens een half miljard uit de lucht komt vallen ofzo. Is een beetje overkill, maar je kunt maar zeker weten dat je nooit meer hoeft *O*
Ik ben al blij met een 1/4 miljoen (voordeel van wat ouder zijn)
pi_207569665
Ik heb, lang geleden, weleens een de vriend van een vriendin van me herkend hier op fok. Voordat ik dat eens IRL met hem kon bespreken, opende hij een topic over dat hij was vreemdgegaan, en dat zag ik langskomen. Dat was best even ongemakkelijk.
pi_207569771
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:17 schreef Tuindier het volgende:
opende hij een topic over dat hij was vreemdgegaan
Hoe kon dat ooit een goed idee lijken? :?
pi_207569856
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:17 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb, lang geleden, weleens een de vriend van een vriendin van me herkend hier op fok. Voordat ik dat eens IRL met hem kon bespreken, opende hij een topic over dat hij was vreemdgegaan, en dat zag ik langskomen. Dat was best even ongemakkelijk.
Oeh
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 januari 2023 @ 13:36:14 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207570000
Ik kwam er tijdens studie achter dat er ook FOK!kers tussen zaten. Dat zaten dan wel vooral in andere subfora.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 januari 2023 @ 13:39:39 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207570052
Een van mijn collega's hing hier vroeger ook rond.
pi_207570120
Oef, dat is wel lastig ja @Tuindier

Qua vrienden... ik heb niet heel veel goede vrienden, maar met de paar die ik heb, is het altijd 'goed', ook al zien we elkaar soms maanden of zelfs jaren niet. :)

Het herinnert me er wel weer aan dat ik zo eens wat contact ga zoeken met oude vrienden die ik wat verwaarslood heb. (Ik ben niet zo heel denderend in vriendschappen onderhouden. Dat hebben die vrienden dan vaak ook wel gemeen, dus we nemen het elkaar doorgaans niet kwalijk en dan is het weer een groot feest om elkaar te zien :D )

Mijn beste vriend is, hoe kotswaardig :D :') dit wellicht ook klinkt, mijn partner in crime C.
Het is een tijdje minder tussen ons geweest, maar inmiddels is het weer helemaal goed en leuk en we maken elkaars zinnen en gedachten af O+

(En we hebben dezelfde levensovertuiging/visie/idealisme. Hoewel ik graag zou zeggen dat ik ieder zijn mening respecteer, is dat toch echt absoluut niet zo en het is ook iets waardoor vriendschappen zijn verwaterd/veranderd. Het is niet dat ik een hekel heb aan mensen, maar de vriendschap is niet meer zo 'onbezonnen' als 'ie was. )

Met Fok! heb ik een haat/liefde verhouding geloof ik. Ik vind er heel fijne momenten tussen zitten, maar ik ontwijk het ook wel eens een beetje.
pi_207570174
Welkom terug DPtje! :*

Ik heb vriend net naar Schiphol gebracht. Dus nu twee weken het huis voor mezelf, dikke feesten organiseren enzo!

Ohnee, ik moet gewoon werken. En nog veel ook :')

Maar het goede nieuws; ik heb een pianostemmer en verhuizer gevonden. Nu nog de plinten eerst tegen de muur maken.
pi_207570281
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een van mijn besties van het grote boze internet en daarom zal ik er altijd van houden O+ :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207570314
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 10:45 schreef z80 het volgende:

[..]
Heb je ook facebook? Ik wel en kijk af en toe een keertje daar.
Komen ook vriedenvoorstellen langs van fok users. En dan is het meestal vrij snel duidelijk wie wie is.
Zo kwam DR ineens langs. En met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de hofleverancier van lam in deze SC.
Heb ja, gebruik nee, en op mijn eerdergenoemde bestie na, heb ik geen fokkers op fb. Dus de kans dat ik in andermans vriendvoorstellen langskom lijkt me uitermate klein.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207570500
:W

@Candaasje van die vrienden die je een jaar niet kunt zien en dan zie je ze weer en is het nog helemaal goed, dat vind ik ook heel fijn idd O+
Vriendin van sinds de peuterspeelzaal is zo. Nu wonen we in dezelfde stad en zien we elkaar zowat om de week wel, maar we hebben elkaar soms ook jaren niet gezien en dan pakken we altijd weer gewoon de draad op. O+ Zonder dat iemand de ander wat kwalijk neemt. Zo fijn.
Fijn dat het beter gaat met jou en C :*
pi_207570543
Vanochtend hard getraind. Daarna nieuwjaarsborrel met de club. Lijkt erop dat ik echt opgenomen ben in de groep hier ook al woon ik eigenlijk niet hier in de Achterhoek en ben ik er maar eens in de zoveel weken. Sinds het weekend weg in oktober zien ze me als onderdeel van de club. Ook heel fijn :D en eigenlijk wel heel lekker om eens in de zoveel tijd gewoon slap te lullen met wat Achterhoekers in plaats van al die stadse mensen die ik normaal zie :+
pi_207570560
@DancingPhoebe fijn om je weer eens te zien hier :D
pi_207570618
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:43 schreef Candaasje het volgende:

Met Fok! heb ik een haat/liefde verhouding geloof ik. Ik vind er heel fijne momenten tussen zitten, maar ik ontwijk het ook wel eens een beetje.
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:46 schreef Candaasje het volgende:
Welkom terug DPtje! :*

:D Geen idee wat je bedoelt :D

:W

quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb een van mijn besties van het grote boze internet en daarom zal ik er altijd van houden O+ :*
Was dat maar van Fok, zou ik op de een of andere manier net een gradatie minder chanant vinden :')

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:07 schreef Tele6 het volgende:
@:DancingPhoebe fijn om je weer eens te zien hier :D
Et tu, Tele! :*
pi_207570635
Wat een pestweer. Vanochtend was het af en toe wel heel mooi.
Toen heb ik deze boom geschoten. Morgen staat 'ie er niet meer.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207570748
Ik heb het idee om even naar buiten te gaan opgegeven. Blijf lekker binnen
pi_207570752
Ja ik ben ook blij dat ik vanochtend even een blokje gedaan heb. Zo is het nog best een productieve zondag aan het worden :D Jammer dat het nu weer pestweer is inderdaad. Hoewel er achter de wolken weer blauwe lucht aan komt. Misschien vanmiddag nog even naar buiten.
pi_207570781
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:11 schreef sigme het volgende:
Wat een pestweer. Vanochtend was het af en toe wel heel mooi.
Toen heb ik deze boom geschoten. Morgen staat 'ie er niet meer.

[ afbeelding ]
Bevers aan het werk!?

Zondag en regendag. Geen hond, die eruit hoeft.
Net zie ik de buurman ingepakt met zijn hond aan de wandel gaan.

Het is apparatendag dan maar vandaag. Ontkalken van machines, zeefjes reinigen.
Morgen komt de wasmachine al w/

Goed voor jezelf zorgen @Candaasje Eten en slapen. Dan zijn die 2 weken zo voorbij.
Fijn dat het met stemmer en verwijzer is gelukt.
pi_207570838
Oh maar ik overleef die twee weken prima :D
In Antwerpen deed ik vaak zat niet anders.

(Mijn schoonmoeder begon er al over dat als ik eenzaam werd, best mocht langskomen, of misschien kon mijn zus deze twee weken wel bij me komen? Alsjeblieft niet zeg, ik ben niet zielig :D )

Ik heb alleen nog 100472 klusjes in huis liggen die gewoon veel handiger zijn om met z'n 2en even aan te pakken. En ik ben niet zo'n goede/gemotiveerde kok.

Maar verder, komwelgoe 8-)
  zondag 15 januari 2023 @ 14:24:00 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207570858
Peertjes kunnen dus ook in de Instant Pot; 5 minuten hogedruk en klaar...
Nu de siroop aan het indampen op de Saute stand.

pi_207570905
Hier is het zonnig afgewisseld met bewolkt. Wij hebben lekker twee uur gewandeld.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 14:29:07 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207570957
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:36 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik heb nog stoofpeertjes die ik vandaag wil maken. Zou dit ook lekker zijn met stoofperen?
Je kunt stoofperen gebruiken alleen dan moet je wat langer pocheren :)
pi_207571079
Ik leef nog.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207571083
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dat maar van Fok, zou ik op de een of andere manier net een gradatie minder chanant vinden :')
:D
Kent toch niemand.
En ik zal t niet noemen :X
pi_207571092
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kent toch niemand.
En ik zal t niet noemen :X
* DancingPhoebe zwijgt
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef nog.
LOON! :*
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 14:35:42 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207571095
Ik ben maar wat foto's van vorig jaar aan het bewerken. Zit nu weer in Grasse en Nice, half september.

Dat was toch wel wat aangenamer qua temperatuur :D
pi_207571137
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
* DancingPhoebe zwijgt
[..]
LOON! :*
DP O+

Goed dat je nog leeft. :7
pi_207571156
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
DP O+

Goed dat je nog leeft. :7
  zondag 15 januari 2023 @ 14:40:34 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207571193
pi_207571223
quote:
pi_207571226
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit voel ik wel ook.
pi_207571271
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dit voel ik wel ook.
Boks ouwe.
pi_207571306
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Boks ouwe.
* Lonaa moppert wat in zichzelf
pi_207571312
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
* Lonaa moppert wat in zichzelf
* DancingPhoebe aait bol
pi_207571318
Ook ook
pi_207571355
Mijn bol vindt dat aangenaam.
  zondag 15 januari 2023 @ 14:51:12 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207571369
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Ook ook
Mijn 1e associatie...

(Wel zelfde haarkleur :P)
pi_207571413
Ik dacht vandaag lekker de Mol te gaan kijken in bed, maar jezas, ik ben er geloof ik al weer klaar mee voor dit seizoen. Zou dit qua kijkcijfers nou echt lekkerder scoren dan (nog) onbekende(re) deelnemers?
pi_207571451
Wat is die regen waar iedereen het over heeft? Hier schijnt al de hele dag de zonnnnn B-)

DP :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 januari 2023 @ 14:56:54 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207571470
Hier echt al sinds het wakker worden alleen maar druilende regen
pi_207571471
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is die regen waar iedereen het over heeft? Hier schijnt al de hele dag de zonnnnn B-)

DP :W
Cat! :W

Geef zon! Of niet, toch chill dag in bed, straks nog even afwisselen met switchen op bank. Hou maar!
pi_207571505
Ik zag even zon. Toen dacht ik "wat zonde om de hele dag brak op de bank te liggen". Toen ging het regenen. I'm fine now.
pi_207571533
Vanochtend scheen hier de zon en was de lucht blauw. Maar toen moesten we aankleden/ontbijten en met de auto weg. Nu is het al ietsje minder griebusweer dan net, ik hoop zo nog op een zonnetje.
pi_207571585
Blijkbaar heb ik mijn rechterwijsvinger verfuckt gisteren. Unsure how.
pi_207571598
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar heb ik mijn rechterwijsvinger verfuckt gisteren. Unsure how.
Je moet ook vaker afwisselen qua vinger :{w
  zondag 15 januari 2023 @ 15:07:43 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207571666
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:51 schreef yinu het volgende:
Ik ben niet zo heel sociaal, in de zin dat ik elke week met iemand afspreek ofzo. Maar ik prijs me gelukkig met een kring van echt goede vrienden, waarvan ik er een aantal al vanaf de middelbare school ken, een paar uit de studententijd, en een paar van sporten, later. Toen ik in het ziekenhuis lag werd de scheiding tussen vrienden en ‘kennissen’ (dat vind ik dan wel weer een beetje afstandelijk voor wat ik bedoel) me wel duidelijk. De mensen die aan m’n bed zaten en die dat van mij ook mochten noem ik vrienden. Ook al zie ik sommigen gedurende lange periodes maar 1x per jaar of minder. Gelukkig was er een behoorlijk grote overlap tussen de groep die ik graag aan m’n bed zag en diegenen die daar wilden zitten… er waren er een stuk of 2 die kennelijk meer waarde hechtten aan ons contact dan vice versa. Ik hecht enorm veel waarde aan mijn kleine kring - en ook aan andere contacten die wat meer context-gebonden zijn (werk, sport, jaarclub). En vooral door die periode in het ziekenhuis ben ik ze meer gaan waarderen. Daardoor zet ik ook sneller de eerste stap, gewoon een berichtje of een mailtje of een kaartje. En dat is dan weer wederzijds en dat heeft mijn leven wel echt verrijkt.

Internetvriendschappen heb ik sinds de late jaren ‘90. De meesten daarvan zaten op een forum dat al in 2009 is opgedoekt (het was onderdeel van de website van een tijdschrift, en bij een make-over van die site werd het forum afgeschaft). We hebben toen nog wel een tijd een zelf gehost forum gehad maar omdat dat afgesloten was kwamen er geen nieuwe users bij en is dat een beetje doodgebloed. Ik post er nog wel af en toe maar het is er best stil. De meesten zie ik nog wel op andere media. Ik vind het wel bijzonder dat ik al 25 jaar echt best nauwe contacten heb met mensen waarvan ik de meesten nog nooit heb ontmoet! Ik ben rond die tijd, 2010 ofzo, ook op fok komen kijken maar heb hier nooit zo actief in een SC meegelezen/meegepost. Nu merkte ik dat het toch wel weer leuk is :D en de sfeer hier spreekt me erg aan. O+

Maar ik probeer wel mijn online en offline leven een beetje gescheiden te houden ja. Juist omdat je online soms wat ongefilterder kunt zijn. En in het ‘echte’ leven bazuin ik ook niet altijd alles rond aan iedereen, terwijl ik tegen één vriend of vriendin wel even kan klagen/zeuren/stoom afblazen.

In dat kader: net even een TGTG tasje afgehaald in heerlijk zonnig weer. Ik heb m’n jas nog niet uit of de regen klettert weer tegen de ramen. En de hond moet nog uit. ;(
Was dat break out? Ik herken je verhaal :D Maar misschien proberen meer mensen een eigen forum _O-
pi_207571755
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat wou ik ook net posten maar ondertussen is het begonnen met regenen.
  zondag 15 januari 2023 @ 15:14:12 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207571766
Is wel een goede dag om mn nieuwe kapsel eens een dag los te laten ; zo'n man-bun heeft toch effect op je hoofdhuid :D
pi_207571807
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:14 schreef fietsie het volgende:
Is wel een goede dag om mn nieuwe kapsel eens een dag los te laten ; zo'n man-bun heeft toch effect op je hoofdhuid :D
Als je wil gaan voor coupe strandkapsel dan wel ja :P
Ik heb mijn haar bewust in een knotje gepropt. (En nog waait de helft los)
  zondag 15 januari 2023 @ 15:20:32 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207571871
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Als je wil gaan voor coupe strandkapsel dan wel ja :P
Ik heb mijn haar bewust in een knotje gepropt. (En nog waait de helft los)
Ik ben echt -bijna- op knoop-lengte nu
pi_207571880
Ik stapte vanochtend de auto in met zon, reed richting een grote grijze wolk, en zag alles voorbij komen van zon - miezer - harde regen - keiharde hagel - zon :? Die hagelbui was wel kut, gelukkig maar paar minuten, want ik raakte compleet overprikkeld van de vreselijke herrie van die hagel op de auto en alles was wit en ik zag echt nog 2 meter voor me dus dat was niet zo relaxt. Gelukkig erg rustig op de weg en rest ging ook wat langzamer rijden. Daarna laminaat bij broertje leggen afgemaakt. Incl opstarten, opruimen en even eten 4u bezig geweest. 1149 kcal verbrand :D de pizza, burrata en rauwe ham liggen al klaar voor straks O+

En eens met alle fijne woorden over hier O+ het is zo fijn om met allerlei verschillende mensen met hun eigen achtergrond, zienswijze en ervaringen te kunnen praten, en om dingen te kunnen delen. Ik deel hier vaak meer of in meer detail dingen dan met real-life-vrienden. En hier is ook bijna altijd wel iemand om mee te kletsen, dat is ook fijn. Zonder hier zou ik wel echt wat harder op zoek moeten naar meer real-life-vrienden.

Ik heb wel ook een paar vrienden waarmee het altijd meteen weer goed is als we elkaar zien of spreken. Een oud-studiegenootje dat ik leerde kennen halverwege eerste studiejaar via een vriendinnetje van ons allebei, en uiteindelijk zijn wij twee altijd bevriend gebleven en is het met dat wederzijdse vriendinnetje beetje doodgebloed (zij ziet haar soms nog in groepsverband met een groepje van de studie waar ik niet in zat, maar ook niet meer alleen). Zij woont nu op een uur rijden ipv kwartier fietsen en ze heeft tussendoor ook twee jaar in Canada gewoond, en zien elkaar ook wel eens een half jaar niet omdat het er niet van komt, maar appen wel vaak en als we elkaar zien is het gewoon weer als vanouds. Zij heeft een veel groter sociaal netwerk/leven dan ik dus plannen met haar is altijd wat lastiger. En drie oudhuisgenootjes waarmee we 2jr samen in huis hebben gewoond en elkaar nog regelmatig zien, maar als er wat langer tussen zit is dat ook nooit erg. Ik heb hen allemaal leren kennen toen ik echt zo'n beetje op m'n laagste punt zat, eerste vriendinnetje in de periode dat ik nauwelijks uit huis kwam door de angst en de oudhuisgenootjes kwam ik half jaar later bij wonen, toen het wel iets minder slecht ging. Maar allemaal hebben ze me dus op m'n slechtst gezien en weten ze overal van en vinden ze me nog steeds de moeite waard O+

Wat ik ergens wel verdrietig/gek idee vind, is dat behalve mn ouders en broertje, ik niemand meer heb die me kende al vóór mijn angststoornis. Heel veel mensen om me heen denken dat ik 'gewoon zo ben' (niet van feestjes/uitgaan hou, wat introverter ben, etc). En die vier vriendinnen weten wel waar het door komt, maar hebben me ook nooit echt gezien zoals ik was voor de angst/zoals ik eigenlijk diep van binnen ben.

@Blues wat fijn dat de koffers terecht zijn!
@Candaasje geniet van de twee weekjes alles voor jezelf!

[ Bericht 17% gewijzigd door vlindertje89 op 15-01-2023 15:29:19 ]
pi_207571888
Knotje is altijd de to-go hier.
pi_207571892
Ik fietste in woei met zon, nu gedut en met dekentje naar stormy wet weather aan t kijken. Beetje fok, beetje krant, beetje tv.
Lekker.
pi_207572170
Ik moest ineens naar buiten voor een zeldzame pokemon :') Gelukkig wel net tussen de buien door.
pi_207572197
Ik zit bij m'n ouders in de pianokamer achter m'n laptop. Daar staat een extra scherm voor als m'n broertje hier is en wil werken. Dus nu kan ik wat computer-klusjes doen. Deze kamer heeft 2 grote dakramen dus daar klettert de regen lekker op. Soms vind ik dat heel irritant, maar nu is het wel knus O+

Ik moet eigenlijk weer eens naar de kapper. Laatste keer was juli. Toen heb ik besloten het laatste undercut (geschoren) stukje ook lang te laten groeien en inmiddels is dat stuk ook ruim 8 cm of zo. Ik kan ook wel wachten met naar de kapper gaan tot dat deel zo lang is dat ik alles op 1 lengte kan laten doen, maar dat gaat echt nog een hele tijd duren. Dan beter regelmatig het lange stuk wel de puntjes eraf denk ik.
Vlecht is momenteel m'n go to. Dat trekt niet zo aan m'n hoofd. En ik kan nu zonder al te veel nadenken 1 best wel cool uitziende invlecht maken O+
pi_207572205
Fijn dat dat laminaat nu ligt @vlindertje89 *G*
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 januari 2023 @ 15:42:03 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207572216
Kijken we shorttrack?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207572230
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:42 schreef borisz het volgende:
Kijken we shorttrack?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiernaast wordt snooker gekeken. Ook een finale. :)
Net maakte Willams 1 fout en toen kon Trump de hele tafel zo opruimen. Best indrukwekkend :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 januari 2023 @ 15:45:18 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207572260
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hiernaast wordt snooker gekeken. Ook een finale. :)
Net maakte Willams 1 fout en toen kon Trump de hele tafel zo opruimen. Best indrukwekkend :D
Ja finale Masters. Snooker volg ik nu met een schuin oog op de livescore.
NK Veldrijden.
Naast het voetbal van vanmiddag. Veel sport :+. Vanavond ook nog Barca - Madrid.
  zondag 15 januari 2023 @ 15:49:08 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207572336
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit bij m'n ouders in de pianokamer achter m'n laptop. Daar staat een extra scherm voor als m'n broertje hier is en wil werken. Dus nu kan ik wat computer-klusjes doen. Deze kamer heeft 2 grote dakramen dus daar klettert de regen lekker op. Soms vind ik dat heel irritant, maar nu is het wel knus O+

Ik moet eigenlijk weer eens naar de kapper. Laatste keer was juli. Toen heb ik besloten het laatste undercut (geschoren) stukje ook lang te laten groeien en inmiddels is dat stuk ook ruim 8 cm of zo. Ik kan ook wel wachten met naar de kapper gaan tot dat deel zo lang is dat ik alles op 1 lengte kan laten doen, maar dat gaat echt nog een hele tijd duren. Dan beter regelmatig het lange stuk wel de puntjes eraf denk ik.
Vlecht is momenteel m'n go to. Dat trekt niet zo aan m'n hoofd. En ik kan nu zonder al te veel nadenken 1 best wel cool uitziende invlecht maken O+
Ik zou graag een invlecht willen kunnen bij mezelf _O_
pi_207572396
Pff, druk bezig met een patroon uitknippen (nog niet de stof). Jurk heb ik vaker gemaen ging altijd verkeerd (ook naaijuffen snapten het niet). Mail gestuurd naar Australië en toen kreeg ik een tekening hoe je het moest knippen. Totaal anders dan normaal dus goede hoop dat ik einde een mooie jurk kan maken
pi_207572426
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik zou graag een invlecht willen kunnen bij mezelf _O_
Ik heb een paar instructiefilmpjes gekeken op youtube en het is echt heel goed te doen als je de truc eenmaal snapt!

Tip is om het te leren op vochtig/nat haar want dat blijft veel beter zitten. Ik maak m'n haar altijd een klein beetje nat voor ik het invlecht. :)

Een vlecht die erop lijkt te liggen is makkelijker dan eentje die onder het haar valt. Gek genoeg want hij ziet er veel lastiger uit. In het Engels is het een Dutch braid. Een vlecht die onder het haar valt is een French braid.

Ik oefende het vaak 's avonds na het douchen als ik toch het huis niet meer uit hoefde. Als je er dan op slaapt en het de volgende dag eruit haalt, heb je ook nog eens krullen ;)

Eén vlecht is makkelijker dan 2, want anders moeten de 2 vlechtjes ook nog op elkaar lijken. :X
pi_207572587
quote:

O+

Dit herken ik zo. Dat je mensen best goed hebt leren kennen op FOK! (en veel daarvan ook ontmoet irl), ze waardeert en leuk vindt en dat ze na jaren ineens zomaar weg zijn. Maar het contact was alleen via FOK!, dus ga je ze ook niet appen oid (mocht je toevallig een telefoonnummer hebben). En dat was het dan. Geen dag of verklaring, gewoon weg. Ik vind dat oprecht jammer, maar ja, dat is het (fok)leven zullen we maar zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 januari 2023 @ 16:05:35 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572614
Zo, ben ik weer. 6100+ stappen inmiddels. Als je met dit weer voor je lol buiten gaat wandelen, is je mentale gezondheid er beroerder aan toe dan je fysieke :')

Nu maar even een biertje dus. Lagunitas India Pale Ale. Wat ik eigenlijk een prima biertje vind voor als het 30 ºC is maar goed.
  zondag 15 januari 2023 @ 16:05:37 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207572615
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit herken ik zo. Dat je mensen best goed hebt leren kennen op FOK! (en veel daarvan ook ontmoet irl), ze waardeert en leuk vindt en dat ze na jaren ineens zomaar weg zijn. Maar het contact was alleen via FOK!, dus ga je ze ook niet appen oid (mocht je toevallig een telefoonnummer hebben). En dat was het dan. Geen dag of verklaring, gewoon weg. Ik vind dat oprecht jammer, maar ja, dat is het (fok)leven zullen we maar zeggen.
Persoonlijk heb ik toch wel gezorgd dat ik die mensen die ik zonder Fok echt zou missen ook gewoon anders kan bereiken zonder dat dat dan meteen raar zou zijn...
pi_207572634
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 6100+ stappen inmiddels. Als je met dit weer voor je lol buiten gaat wandelen, is je mentale gezondheid er beroerder aan toe dan je fysieke :')

Nu maar even een biertje dus. Lagunitas India Pale Ale. Wat ik eigenlijk een prima biertje vind voor als het 30 ºC is maar goed.
Ik had mezelf net overtuigd om toch nog even een rondje te gaan lopen (of nouja, wegwaaien).
  zondag 15 januari 2023 @ 16:07:27 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572655
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik had mezelf net overtuigd om toch nog even een rondje te gaan lopen (of nouja, wegwaaien).
Ja ik ook, daarom dat ik dat weet :+ En daarom ook 6100 :Y
pi_207572666
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:05 schreef fietsie het volgende:
Persoonlijk heb ik toch wel gezorgd dat ik die mensen die ik zonder Fok echt zou missen ook gewoon anders kan bereiken zonder dat dat dan meteen raar zou zijn...
Ik durf dat meestal niet, dan voel ik me opdringerig :@ En ze nemen blijkbaar ook geen contact op met mij nadat ze zijn vertrokken, dus dan beteken ik neem ik aan niet meer voor ze dan een internet vage kennis.

Ik heb wel contact met een aantal lieve mensen buiten fok om en die zou ik dan wel een berichtje sturen met de vraag hoe het gaat, of ze fokmoe zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207572675
Ik heb een paar fokkers op Wordfeud O+
  zondag 15 januari 2023 @ 16:09:29 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572690
Ik heb zelfs fok!kers op Facebook *)

Niet dat ik heel goed weet wat ik op Facebook in godsnaam nog te zoeken heb verder, maar okee :D
pi_207572712
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik durf dat meestal niet, dan voel ik me opdringerig :@ En ze nemen blijkbaar ook geen contact op met mij nadat ze zijn vertrokken, dus dan beteken ik neem ik aan niet meer voor ze dan een internet vage kennis.

Ik heb wel contact met een aantal lieve mensen buiten fok om en die zou ik dan wel een berichtje sturen met de vraag hoe het gaat, of ze fokmoe zijn.
Dat zou ik ook niet durven. Wel wanneer je mensen irl kent maar anders niet
pi_207572716
quote:
6s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zelfs fok!kers op Facebook *)

Niet dat ik heel goed weet wat ik op Facebook in godsnaam nog te zoeken heb verder, maar okee :D
haha same hier. Ik kom zelden nog op FB, maar ik vind het wel weer super leuk om updates van andere mensen te lezen. Er zijn wel een paar mensen die ik ken die daar foto's en filmpjes plaatsen en daar ben ik dan gewoon wel blij mee om die te zien. Al zou ik dat zelf niet meer doen.

Maar eigenlijk wil ik ook van FB af, want FB vind ik niet zo fris meer.
pi_207572721
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat zou ik ook niet durven. Wel wanneer je mensen irl kent maar anders niet
Jij mag mij altijd appen *)
  zondag 15 januari 2023 @ 16:11:56 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207572726
Mijn Facebook is me ook wat onduidelijk; ik werd gisteravond nog streng dieet-technisch toegesproken door een familie lid omdat ik een obvious humoristisch bedoeld plaatje over gefrituurde snacks plaatste.
pi_207572730
Ik heb idd ook nog een slapend Facebookaccount. Voordat ik ging solliciteren even de profielfoto aangepast zodat m'n internetaanwezigheid up to date zou lijken, verder doe ik er al jaren niks mee. Wel handig om soms even te spieken hoe het met mensen gaat O-)
pi_207572733
Ik zit amper op FB, dus daar voeg ik ook zeer zelden nog mensen (meer) toe. Maar dat geldt niet enkel voor Fok!ers, ook voor andere vrienden/collega's.

WA heb ik een paar Fok!ers van, maar slechts met een enkel wat meer contact buiten Fok! om.
pi_207572763
Mijn vader bood me net een chocolaatje aan uit het schaaltje. Dus ik maak aanstalten om een van de Lindt chocola-praliné bollen te pakken. Nee nee nee nee, die bedoelde hij niet! alleen een stukje chocola! want die chocobollen zijn van hem! :')

Dus ik pak dan maar een stukje van een reep.

20 min later komt hij hier binnengelopen met een chocobol want hij vond het toch niet heel netjes hoe hij dit had aangepakt _O- O+
pi_207572772
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Mijn Facebook is me ook wat onduidelijk; ik werd gisteravond nog streng dieet-technisch toegesproken door een familie lid omdat ik een obvious humoristisch bedoeld plaatje over gefrituurde snacks plaatste.
Ja....er zitten wmb ook te veel mensen op mijn FB waar ik niet van alles mee wil delen _O- En de grapjes snap ik ook vaak niet. En ik heb ook een aantal mensen geblokkeerd omdat ze online toch wat anders overkwamen dan dat ik ze in het echt kende :o (familie met racistische trekjes of fel antivaxx etc :o ). En hier deel ik gerust (bijna) alles :D
  zondag 15 januari 2023 @ 16:15:09 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572785
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
haha same hier. Ik kom zelden nog op FB, maar ik vind het wel weer super leuk om updates van andere mensen te lezen. Er zijn wel een paar mensen die ik ken die daar foto's en filmpjes plaatsen en daar ben ik dan gewoon wel blij mee om die te zien. Al zou ik dat zelf niet meer doen.

Maar eigenlijk wil ik ook van FB af, want FB vind ik niet zo fris meer.
Op eoa manier heb ik steeds de aanvechting om daar te gaan kijken. Terwijl je van tevoren weet dat het alleen maar ruis en onboeiende onzin is -O- Het is dat ik het voor contact met een handjevol mensen nog nodig heb, maar verder is het echt totaal overbodig. En niet alleen dat, hinderlijk ook.
pi_207572789
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:14 schreef Tele6 het volgende:
Mijn vader bood me net een chocolaatje aan uit het schaaltje. Dus ik maak aanstalten om een van de Lindt chocola-praliné bollen te pakken. Nee nee nee nee, die bedoelde hij niet! alleen een stukje chocola! want die chocobollen zijn van hem! :')

20 min later komt hij hier binnengelopen met een chocobol want hij vond het toch niet heel netjes hoe hij dit had aangepakt _O- O+
O+ wat lief, hij kwam tot inkeer _O-
  zondag 15 januari 2023 @ 16:16:03 #120
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572797
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Daarom geen familie op FB :D
  zondag 15 januari 2023 @ 16:16:22 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572804
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:14 schreef Tele6 het volgende:

Dit is echt raar :{
pi_207572815
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:

Op eoa manier heb ik steeds de aanvechting om daar te gaan kijken. Terwijl je van tevoren weet dat het alleen maar ruis en onboeiende onzin is -O- Het is dat ik het voor contact met een handjevol mensen nog nodig heb, maar verder is het echt totaal overbodig. En niet alleen dat, hinderlijk ook.
Komt ook nog bij dat ik voor een aantal websites voor het gemak op 'lid worden via FB' heb geklikt en ik weet niet eens precies meer welke websites en dan moet ik dat eerst gaan veranderen voor ik mijn FB in de kliko gooi.
pi_207572832
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:

Bij dit weer past een donker bier beter O+
pi_207572861
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:18 schreef Sarabi het volgende:

Ik ga gewoon voor warme chocolademelk O+

Maar als je een biertje wilt bij dit weer, dan ja, een donker biertje :9
pi_207572863
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:12 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb idd ook nog een slapend Facebookaccount. Voordat ik ging solliciteren even de profielfoto aangepast zodat m'n internetaanwezigheid up to date zou lijken, verder doe ik er al jaren niks mee. Wel handig om soms even te spieken hoe het met mensen gaat O-)
Daarom duurde het zo lang voordat je me accepteerde :D ;)
pi_207572873
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ga gewoon voor warme chocolademelk O+

Maar als je een biertje wilt bij dit weer, dan ja, een donker biertje :9
Ik moet echt weer eens melk kopen, warme chocolademelk klinkt wel erg goed O+ goed idee voor de vakantie.
  zondag 15 januari 2023 @ 16:22:55 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207572886
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Daarom duurde het zo lang voordat je me accepteerde :D ;)
Maar jij bent daar ook wel enorm moeilijk te herkennen...
  zondag 15 januari 2023 @ 16:23:50 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207572893
Overigens vond ik wel recent een nieuw stukje Facebook wat misschien wel een pareltje is; een community met de naam "Darwin Awards" :P
pi_207572897
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar jij bent daar ook wel enorm moeilijk te herkennen...
Hahaha zelfs de creepy lurkers weten mij wel te herkennen
pi_207572909
Ik gebruik fb als een soort dagboek, eens in de zoveel weken post ik iets met foto’s van een wandeling of we posten een uitje of vakantie met een link naar onze vakantieblog, lekker spammen! Ik weet dat familie dit leuk vind en dat is insgelijks als zij wat posten *O* . Heb ong. 49 vrienden, somswat variabel waarvan de meesten ook wel leuke dingen posten.
En ik heb mijn gezellige Utreggroep van 42.000 leden waar ik ook graag rondhang.
Ik ben wel heel selectief…en heb ook nog wel eens de neiging als iemand fb zelf niet gebruikt of nooit interactief is diegene met een opschoonrondje te ontvrienden. ~O>
  zondag 15 januari 2023 @ 16:25:23 #131
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572911
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja klopt. Heknie in huus nie. Voorraadbeheer een vijf min.
pi_207572924
quote:
84s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja klopt. Heknie in huus nie. Voorraadbeheer een vijf min.
Slecht hoor o|O
pi_207572929
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:25 schreef Blues het volgende:
Ik gebruik fb als een soort dagboek, eens in de zoveel weken post ik iets met foto’s van een wandeling of we posten een uitje of vakantie met een link naar onze vakantieblog, lekker spammen! Ik weet dat familie dit leuk vind en dat is insgelijks als zij wat posten *O* . Heb ong. 49 vrienden, sosm wat variabel waarvan de meesten ook wel leuke dingen posten.
En ik heb mijn gezellige Utreggroep van 42.000 leden waar ik ook graag rondhang.
Ik ben wel heel selectief…en heb ook nog wel eens de neiging als iemand fb zelf niet gebruikt of nooit interactief is diegene met een opschoonrondje te ontvrienden. ~O>
Ik vind het wel altijd heel leuk om je foto's en wandelingen te zien :@ O+ Serieus! En elke keer denk ik dan: oh, dat zou ik ook moeten doen, foto's maken van mijn wandeling en plaatsen. Want heerlijk neutraal (geen politiek, niet over vaccinaties etc) en mijn familie zou dat ook waarderen.
pi_207572969
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daarom geen familie op FB :D
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het wel altijd heel leuk om je foto's en wandelingen te zien :@ O+ Serieus! En elke keer denk ik dan: oh, dat zou ik ook moeten doen, foto's maken van mijn wandeling en plaatsen. Want heerlijk neutraal (geen politiek, niet over vaccinaties etc) en mijn familie zou dat ook waarderen.
Precies.
Dan is fb of twitter en zelfs fok leuk om erbij te hebben. Gewoon good feeling posts.
  zondag 15 januari 2023 @ 16:29:35 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207572983
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Slecht hoor o|O
ja nou ja, ik pak maar even gewoon wat er is hoor :s) om maar voor elke eventualiteit "het geschikte" in huis te halen gaat ook weer wat ver :P
pi_207573053
Nou ik denk dat ik het rondje wandelen toch maar oversla, wolkbreukje :')

Moet zo nog wel boodschappen doen..... denk dat het falafel wordt :9
pi_207573106
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jij mag mij altijd appen *)
Zeer vereerd. En jou kan ik ook zo verleiden met eten bij Moushmoush :P
pi_207573110
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
om maar voor elke eventualiteit "het geschikte" in huis te halen gaat ook weer wat ver :P
Mwah O-) moet kunnen toch?
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 januari 2023 @ 16:36:11 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207573111
Op FB kom ik eigenlijk alleen nog voor bepaalde groepen...
Ben meer van Insta en Twittert :+.
pi_207573114
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zeer vereerd. En jou kan ik ook zo verleiden met eten bij Moushmoush :P
Dan wil ik ook mee :9
pi_207573150
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan wil ik ook mee :9
*O*
Moet het goed in de gaten houden bij hen. Zij nemen vaak een weekje vakantie en kondigen dat op het laatste moment aan. Best lastig, spreek je af om daar te gaan eten op bv een zondag, kondigen ze op donderdag aan dat ze een weekje sluiten
  zondag 15 januari 2023 @ 16:39:40 #142
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207573164
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah O-) moet kunnen toch?
Dan moet ik groter gaan wonen :D Een huis met voor elke hobby een themakamer lijkt me wel wat :9
pi_207573166
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Moet het goed in de gaten houden bij hen. Zij nemen vaak een weekje vakantie en kondigen dat op het laatste moment aan. Best lastig, spreek je af om daar te gaan eten op bv een zondag, kondigen ze op donderdag aan dat ze een weekje sluiten
Ja dat viel me ook op op FB. Hopelijk blijft het wel goed gaan met hun restaurant.
pi_207573178
Ik kan mezelf invlechten maar dan heb ik zo’n vlossig staartje… niet mooi :N
Go-to hier is opsteken met speld, staart met speld of staart met stiekje. En heel af en toe los (iedereen dan :D *O* ). Los vind ik lastig, al doe ik het thuis wel omdat alleen staart ook niet gezond schijnt te zijn.

FB: sinds ik geen kittens meer heb… stuk minder status updates :+
Maar ik vind het wel lollig mensen en clubs te volgen.

@Tele6 hebben wij elkaar al op WF *O* En doe je mee met de FOK! competitie? Mag je van mij winnen :P
Je vader met de chocolaatje :o Wel tof dat hij in de gaten kreeg dat hij niet echt aardig/gastvrij was. (Al snap ik het wel, ik kreeg die chocobollen ook… mijn bezoek heeft ze niet gezien :@ :9 )

Ik heb net geluisterd naar wat koorgenoten op de lokale radio en toen meteen een uurtje stukken door gezongen. YouTube is dan superhandig. Bij het meezingen met ons openingsstuk kon ik even niet door… *slik* :'( O+ … Het wordt zo gaaf! Theaterzaal op een paar plekken na uitverkocht, ik heb het theater al gemaild dat ze het balkon moeten opengooien *O*

Nu een donker biertje :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207573207
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja dat viel me ook op op FB. Hopelijk blijft het wel goed gaan met hun restaurant.
Ze hebben het druk, zowel werk als prive, weinig tot geen personeel, rechtszaken gehad, ze zijn niet goedkoop omdat ze goede (dus dure) producten willen gebruiken
pi_207573263
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Nou ik denk dat ik het rondje wandelen toch maar oversla, wolkbreukje :')

Moet zo nog wel boodschappen doen..... denk dat het falafel wordt :9
Ben jij weer wat uitgeruster?
  zondag 15 januari 2023 @ 16:45:50 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207573278
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

Oh die like was alleen hiervoor eigenlijk :+

SPOILER
pi_207573299
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dan moet ik groter gaan wonen :D Een huis met voor elke hobby een themakamer lijkt me wel wat :9
Ik zeg doen :D
pi_207573325
Invlechten zou ik ook wel willen leren O+
Hier meestal los haar of haar in een klem.
pi_207573352
Ik wilde na het bacchanaal van gisteren bij vrienden en nog ff hier thuis vannacht alcoholvrij zijn vandaag, maar na een paar slokjes port neem ik er nog maar 1 want ik word eindelijk een beetje warm nu :')
pi_207573360
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Ben jij weer wat uitgeruster?
Jawel :Y

Dit weekend lekker lui gedaan. Dat was wel even fijn en nodig :)
pi_207573382
O ja! Klem doe ik ook!

Minder vaak, want meestal ben ik met de auto weg en dan zit zo’n klem niet fijn. En hem bij aankomst indoen is… werk :')

Ik heb nu ook een insteekspeld met diverse opzetclipjes waarmee je in theorie een knot kunt maken. Ondanks diverse gebruiksaanwijzingen blijft het vooralsnog theorie ;(
  zondag 15 januari 2023 @ 16:52:00 #153
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207573383
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zeg doen :D
Meh, ben net gestopt met mijn abo bij de Staatsloterij :N
pi_207573391
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan mezelf invlechten maar dan heb ik zo’n vlossig staartje… niet mooi :N
Go-to hier is opsteken met speld, staart met speld of staart met stiekje. En heel af en toe los (iedereen dan :D *O* ). Los vind ik lastig, al doe ik het thuis wel omdat alleen staart ook niet gezond schijnt te zijn.

FB: sinds ik geen kittens meer heb… stuk minder status updates :+
Maar ik vind het wel lollig mensen en clubs te volgen.

@:tele6 hebben wij elkaar al op WF *O* En doe je mee met de FOK! competitie? Mag je van mij winnen :P
Je vader met de chocolaatje :o Wel tof dat hij in de gaten kreeg dat hij niet echt aardig/gastvrij was. (Al snap ik het wel, ik kreeg die chocobollen ook… mijn bezoek heeft ze niet gezien :@ :9 )

Ik heb net geluisterd naar wat koorgenoten op de lokale radio en toen meteen een uurtje stukken door gezongen. YouTube is dan superhandig. Bij het meezingen met ons openingsstuk kon ik even niet door… *slik* :'( O+ … Het wordt zo gaaf! Theaterzaal op een paar plekken na uitverkocht, ik heb het theater al gemaild dat ze het balkon moeten opengooien *O*

Haar opsteken of in staart doen met speld kan ik dan weer totaal niet. Heb ook nog geen speld gevonden waar al m'n haar in past :')

Ik heb je een WF speelverzoek gestuurd geloof ik. We speelden ooit wel maar dat is kennelijk verwaterd :?
Met Kaatje en Anne speel ik wel continu _O-

Hoe werkt de fok-competitie?

Wat fijn van je koor O+
pi_207573400
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:48 schreef Sarabi het volgende:
Invlechten zou ik ook wel willen leren O+
Hier meestal los haar of haar in een klem.
Kijk wat tutorial filmpjes! Echt! het valt echt mee! en volgens mij heb jij er best makkelijk haar voor!
pi_207573401
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja! Klem doe ik ook!

Minder vaak, want meestal ben ik met de auto weg en dan zit zo’n klem niet fijn. En hem bij aankomst indoen is… werk :')

Ik heb nu ook een insteekspeld met diverse opzetclipjes waarmee je in theorie een knot kunt maken. Ondanks diverse gebruiksaanwijzingen blijft het vooralsnog theorie ;(
Ja, in de auto is het wel k*t. Tijdens bezorgrondes ben ik meer bezig met de klem in en uit doen dan echt bezorgen :')

Met zo'n spelden kan ik ook niets.
  zondag 15 januari 2023 @ 16:53:24 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207573406
Nou ik ga weer even verder hoor :W
SPOILER
pi_207573456
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Haar opsteken of in staart doen met speld kan ik dan weer totaal niet. Heb ook nog geen speld gevonden waar al m'n haar in past :')

Ik heb je een WF speelverzoek gestuurd geloof ik. We speelden ooit wel maar dat is kennelijk verwaterd :?
Met Kaatje en Anne speel ik wel continu _O-

Hoe werkt de fok-competitie?

Wat fijn van je koor O+
Met dik haar is het lastig ja. Mijn sprieten zijn nu alweer zo lang dat ik soms ook moet proppen :D

SPL / [FOK! Wordfeud Eredivisie] - Januari 2023
En bedankt voor het verzoek :D
pi_207573674
Ik ikeade een babykamer in elkaar ^O^ Nadat ik een uur gesport had (het was droog *O* ) Nu is mijn lijf boos. Maar ik moet ook nog koken. En weekboodschappen bestellen, maar dat kan liggend. *)
pi_207573707
Babykamer *G*
Sport *G*
Lijf boos :{
:* succes nog met koken dan, kun je dat niet iemand anders laten doen? O-)
  zondag 15 januari 2023 @ 17:13:39 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_207573761
quote:
Uit de regio Kanton blijkbaar. Vooral bekent om Hongkong. Om er dan de stikker Chinees op te plakken? Iets met een korte bocht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207573913
Ohh, ik wil ook Wordfeud spelen met jullie!

Hier ging het ineens heel hard hagelen :o
pi_207573915
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:08 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ikeade een babykamer in elkaar ^O^
O+
Niet alleen in OUD zitten klote hoor over die babi, ook hier *G*
  zondag 15 januari 2023 @ 17:25:30 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207573926
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:24 schreef Blues het volgende:

[..]
O+
^O^ Babi Ikea ^O^
pi_207573955
Oh O+
Er is een foto met aussiebabi A (we hebben nu 2 A's bedenk ik me ineens) met zijn 'naamrompertje' dat wij opgestuurd hebben.
En er zijn méér foto's van mijn zonen F & Q speciaal voor mij.
Mijn moederhart o|O :D
pi_207573972
Aah @Blues wat fijn O+ O+
pi_207573977
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:25 schreef fietsie het volgende:

^O^ Babi Ikea ^O^
Barn Babi O+
pi_207573999
Wij draaien een Roberta Flack LP uit 1969 met een portje en die foto's.
Beter wordt het niet. _O-
pi_207574034
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef Blues het volgende:
Oh O+
Er is een foto met aussiebabi A (we hebben nu 2 A's bedenk ik me ineens) met zijn 'naamrompertje' dat wij opgestuurd hebben.
Wat fijn O+
pi_207574218
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:26 schreef Blues het volgende:
Oh O+
Wat heerlijk!
pi_207574241
Overigens kan ik me niks voorstellen bij het hoofd en haar van @fietsie en DE vlecht :?
Alleen pics or it didn't happen kan ons redden :B
pi_207574255
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:24 schreef Blues het volgende:

[..]
O+
Volgens mij val ik jullie al aan de lopende band lastig met mijn status :+
pi_207574261
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga weer even verder hoor :W
SPOILER
Snoepreisjebestemming *G*
pi_207574305
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
quote:

[..]
Da's op de hoogte houden niet lastig vallen. En ik vind het leuk om te lezen.
  zondag 15 januari 2023 @ 17:44:42 #175
63722 z80
I fink you freaky
pi_207574318
Vanochtend rondje met de fiets over de dijk. Eerste stuk richting dijk wind in de rug, Lekker snel een eind weg trappen. Op de dijk vol op de zijkant, van die vlagen waar je niet lekker tegen in kan hangen en constant moet bijsturen. En terug de wind vol op de kop. Dat was minder grappig.
Het water staat nu wel redelijk hoog, de uiterwaarden staan blank. Maar nog niet tegen de winterdijk.
In de middag even naar de vreetschuur, deur uit bij droog. Straat uit en regen. Paar straten verder weer droog.
Terug even wat miezer. En nog steeds veel wind.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207574612
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Babykamer *G*
Sport *G*
Lijf boos :{
:* succes nog met koken dan, kun je dat niet iemand anders laten doen? O-)
Nee, maar we besloten net wel sushi af te halen O-) Dan hoef ik alleen een pan soep voor morgen en overmorgen en vier porties salade te fröbelen, dat scheelt weer.
  zondag 15 januari 2023 @ 18:16:08 #177
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_207574846
quote:

[..]
Gefeliciteerd!

Ik wist het nog niet. w/
pi_207574965
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Gefeliciteerd!

Ik wist het nog niet. w/
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Gefeliciteerd!

Ik wist het nog niet. w/
Dankjewel! O+

Jij bent (gelukkig) duidelijk niet stilletjes aanwezig terwijl je stiekem lijstjes bijhoudt over ieders wel en wee :+
  zondag 15 januari 2023 @ 18:27:37 #179
13783 Anthraxx
pi_207575024
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]
Dankjewel! O+

Jij bent (gelukkig) duidelijk niet stilletjes aanwezig terwijl je stiekem lijstjes bijhoudt over ieders wel en wee :+
Nee. Waar moet ik de tijd vandaan halen?
  zondag 15 januari 2023 @ 18:27:48 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207575026
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Snoepreisjebestemming *G*
Ja meerdere eigenlijk :+

eind feb minicruise Kristiansand. Dat boekje is al naar de drukker. Medio maart een weekje Tenerife, alleen. Geen boekje. Eind maart PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2023 en daar ben ik dus nu mee bezig :s) Hoewel ik het voor vandaag wel weer even gezien heb hoor :P
pi_207575141
quote:
6s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja meerdere eigenlijk :+

eind feb minicruise Kristiansand. Dat boekje is al naar de drukker. Medio maart een weekje Tenerife, alleen. Geen boekje. Eind maart PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2023 en daar ben ik dus nu mee bezig :s) Hoewel ik het voor vandaag wel weer even gezien heb hoor :P
Je gaat de bierboot doen *O* _O-
Wel de show in het überfoute theater meepikken he?

Boekjes O+
  zondag 15 januari 2023 @ 18:37:03 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207575175
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je gaat de bierboot doen *O* _O-
Wel de show in het überfoute theater meepikken he?
Mwoa winniet :+
quote:
Boekjes O+
Jaaa *O* Boekjes maken alleen al *O* Is mijn vorm van voorpret :P Was heel druk van alles aan het uitzoeken wat er in Kristiansand te doen was (best genoeg) tot ik bedacht dat we daar 3 uur zijn tegen ruim 37 uur op die kutschuit :') Dusjah, moest ik e.e.a. maar even over een andere _boeg_ gooien hihi snapjum :')
pi_207575215
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Mwoa winniet :+
[..]
Jaaa *O* Boekjes maken alleen al *O* Is mijn vorm van voorpret :P Was heel druk van alles aan het uitzoeken wat er in Kristiansand te doen was (best genoeg) tot ik bedacht dat we daar 3 uur zijn tegen ruim 37 uur op die kutschuit :') Dusjah, moest ik e.e.a. maar even over een andere _boeg_ gooien hihi snapjum :')
Bwehehehe. Ja, rond een uur of tien aan de wal en tegen enen weer de boot in :+

Ik heb er alleen een winkelcentrum buiten de stad gezien waar geek-vriendin een spel ging ophalen, dus geen tips.
pi_207575398
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Nee. Waar moet ik de tijd vandaan halen?
Je hebt zeker een leven :{w
  zondag 15 januari 2023 @ 18:51:43 #185
13783 Anthraxx
pi_207575417
quote:
12s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je hebt zeker een leven :{w
en 2 uur per avond vrije tijd, als Marijn op bed ligt.
  zondag 15 januari 2023 @ 18:53:26 #186
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207575440
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bwehehehe. Ja, rond een uur of tien aan de wal en tegen enen weer de boot in :+

Ik heb er alleen een winkelcentrum buiten de stad gezien waar geek-vriendin een spel ging ophalen, dus geen tips.
We gaan het zien gewoon. Heb je dat wellness gedoetje aan boord ook gedaan?
pi_207575498
Dan heb je welgeteld 1 bank en 1 klein tafeltje in je hele woonkamer staan.... (want rest van de spullen nog in de opslag).

En dan ram je je voet tegen dat ene scherpje hoekje van dat tafeltje....

;(
pi_207575510
quote:
9s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
En die besteed je niet aan het aanleggen van dossiers over je favoriete SC-ertjes? :{w
  zondag 15 januari 2023 @ 18:58:42 #189
13783 Anthraxx
pi_207575522
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En die besteed je niet aan het aanleggen van dossiers over je favoriete SC-ertjes? :{w
Ik zit de hele dag al achter een computer. Daar probeer ik in de avond nog wel van weg te blijven.
pi_207575529
Het centrum van Kristiansand is wel heel knus, klein en kneuterig en prima eettentjes. Die boot is... tja... ik heb vooral liggen lezen in de hut :+
pi_207575534
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik zit de hele dag al achter een computer. Daar probeer ik in de avond nog wel van weg te blijven.
Een beetje creep gebruikt gewoon perkament en ganzenveer.

Of schrijft een of ander eng scriptje dat het werk voor hem doet. Dat kan ook natuurlijk.
pi_207575537
quote:
9s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Gaat het goed met Marijn?
pi_207575546
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:57 schreef Candaasje het volgende:
Dan heb je welgeteld 1 bank en 1 klein tafeltje in je hele woonkamer staan.... (want rest van de spullen nog in de opslag).

En dan ram je je voet tegen dat ene scherpje hoekje van dat tafeltje....

;(
Auw
Net als je teen stoten tegen iets dat er al heel lang staat, waarom?
  zondag 15 januari 2023 @ 19:02:27 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207575578
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
Het centrum van Kristiansand is wel heel knus, klein en kneuterig en prima eettentjes. Die boot is... tja... ik heb vooral liggen lezen in de hut :+
Ik vermaak me altijd wel op zo'n boot hoor. Meestal heb je eigenlijk tijd te kort. Alleen deze is echt lekker fatsoenlijk lang. We gaan het zien. Ik zit wel te denken aan dat wellness gebeurentje. Lekker een uurtje weken in die whirlpool op de terugweg of zo. Lijkt me ideaal.
  zondag 15 januari 2023 @ 19:13:56 #195
13783 Anthraxx
pi_207575726
quote:

[..]
Gaat het goed met Marijn?
Absoluut! Sinds zijn amandelen (keel en neus) er uit zijn en buisjes in zijn oren is hij echt met sprongen vooruit gegaan.

Nog 2 maanden en hij is 4 jaar oud. Dan gaat hij naar de basis school ('grote school' zoals hij het noemt :)). Dat is wel voor alle partijen het beste. Hij verveeld zich een beetje en wij kunnen hem niet meer bezighouden. Zoekt meer uitdaging.
pi_207575864
Babi Pangang ik heb dit topic een kick gegeven.Soury in CUL / [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2 :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207576039
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
We gaan het zien gewoon. Heb je dat wellness gedoetje aan boord ook gedaan?
Dat was gesloten :')
Wordt volop mee geadverteerd maar toen wij gingen was het volgens mij nog nooit open geweest.

Kortom: het is een bierboot, geen cruiseschip. Maar dikke prima voor de overtocht.
pi_207576097
quote:
Toch wel eerst de betaalde waarde uit het buffet gevroten he :o

Daarna idd lezen. En tv kijken. En ouwehoeren. Te lui van de voorliggende vakantie zijn om naar de show te gaan. En daarom moet @Dr_Flash wel gaan, zodat ik kan horen wat ik heb gemist.
pi_207576178
Ohja, vakantie (aanvragen), en waarschijnlijk ook een stukje met de boot.
(We gaan voor een relaxte vakantie waar we van de bergen en de zee kunnen genieten, dus het wordt hoogstwaarschijnlijk weer eens Corsica. )

Verder moet ik ergens deze week eens raamfolie halen. De 30ste wordt alles er weliswaar uitgesloopt, maar ik zit nu wel erg in de etalage :')

En halverwege februari komt de piano, hebben pianomeneer en ik zojuist afgesproken *O* O+
pi_207576205
Er is nog steeds geen zicht op levering van primatour dus ik durf nog niet te boeken -O-
  zondag 15 januari 2023 @ 19:49:34 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207576301
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat was gesloten :')
Wordt volop mee geadverteerd maar toen wij gingen was het volgens mij nog nooit open geweest.

Kortom: het is een bierboot, geen cruiseschip. Maar dikke prima voor de overtocht.
Nou beter is die zooi wel open want er staat nu al een stuk over in het boekje :{w
pi_207576437
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Toch wel eerst de betaalde waarde uit het buffet gevroten he :o

Daarna idd lezen. En tv kijken. En ouwehoeren. Te lui van de voorliggende vakantie zijn om naar de show te gaan. En daarom moet @:Dr_Flash wel gaan, zodat ik kan horen wat ik heb gemist.
Ik had geen buffet gereserveerd :+
pi_207576449
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Absoluut! Sinds zijn amandelen (keel en neus) er uit zijn en buisjes in zijn oren is hij echt met sprongen vooruit gegaan.

Nog 2 maanden en hij is 4 jaar oud. Dan gaat hij naar de basis school ('grote school' zoals hij het noemt :)). Dat is wel voor alle partijen het beste. Hij verveeld zich een beetje en wij kunnen hem niet meer bezighouden. Zoekt meer uitdaging.
^O^ School is ook goed voor het besef dat er meer mensen zijn die bepaalde dingen van je verwachten dan alleen je ouders :D
  zondag 15 januari 2023 @ 20:02:38 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207576504
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
^O^ School is ook goed voor het besef dat er meer mensen zijn die bepaalde dingen van je verwachten dan alleen je ouders :D
Mensen zouden eens moeten ophouden met dingen verwachten van andere mensen.
pi_207576653
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is nog steeds geen zicht op levering van primatour dus ik durf nog niet te boeken -O-
Moet ik morgen als ik in winkelcentrum ben even bij Kruidvat/Etos hier kijken of ze t hebben?
  zondag 15 januari 2023 @ 20:12:28 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207576672
Dus. Ik ging puzzelen. Probeer daar al de hele week de tijd voor te maken en eindelijk was het gelukt. Blijkt de kat over mijn puzzel heen te hebben gezeken }:|
Spoilers!
pi_207576680
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Helemaal niets verwachten van een kleuter wordt op den duur toch problematisch ben ik bang ;)
pi_207576729
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Ik ging puzzelen. Probeer daar al de hele week de tijd voor te maken en eindelijk was het gelukt. Blijkt de kat over mijn puzzel heen te hebben gezeken }:|
Ik doe echt m'n best om niet te lachen. Maar een beetje grappig is dit wel. :')
pi_207576739
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:43 schreef Candaasje het volgende:

En halverwege februari komt de piano, hebben pianomeneer en ik zojuist afgesproken *O* O+
*G* O+

Ik speelde gisteren even op een eckte piano bij de vrienden, dat is wel ff andere koek dan mijn elektrieke piano :o
pi_207576754
quote:

[..]
Ik leerde van de psych dat verwachtingen nooit uitkomen *G*
pi_207576767
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat was de afbeelding? })
pi_207576776
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
-O-

Wat stom dat dat zo lang moet duren.
pi_207576787
GROTE hagelbuien hier met onweer en vette regenbuien tegen raam.
En ik lag in bed ff een podcastje te luisteren/lees tukkie O+
  zondag 15 januari 2023 @ 20:19:38 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207576788
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Helemaal niets verwachten van een kleuter wordt op den duur toch problematisch ben ik bang ;)
Okee dan moeten mensen eens leren dat "kleuter" ooit voorbij is :Y
pi_207576819
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Moet ik morgen als ik in winkelcentrum ben even bij Kruidvat/Etos hier kijken of ze t hebben?
Graag, maar er is al een productie probleem sinds 2019, zou mooi zijn als ze get hebben
  zondag 15 januari 2023 @ 20:21:50 #216
13783 Anthraxx
pi_207576822
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als hij maar blij is.

Maar ja, hij wil alleen maar meer }:|
pi_207576876
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
-O-

Wat stom dat dat zo lang moet duren.
Ja. Ben niet de enige die er last van heeft. Maar omdat het niet bekend is wanneer ze weer komen verspil ik de kostbare pillen niet aan een vakantie. Met een reis zoals ik ze doe heb ik 14 pillen per week nodig. Stel dat het nog heel lang duurt zou ik echt in de knel kunnen komen bij bijvoorbeeld een uitvaart
pi_207576883
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Graag, maar er is al een productie probleem sinds 2019, zou mooi zijn als ze get hebben
Pff dat is lang zeg.. is het alleen in NL of ook in België / Duitsland? Ben morgen in allebei de winkels dus zal even gluren voor je!
pi_207576887
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja precies! Het hoort er idd bij, meer dan in het echte leven, maar ik vind het elke keer weer stom.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207576901
quote:

[..]
Mijn basisscholerd is dit hartgrondig met je eens.
pi_207576911
quote:

[..]
Mijn basisscholerd is dit hartgrondig met je eens.
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik lachte gewoon hoor :D
  zondag 15 januari 2023 @ 20:28:25 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207576922
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik weet het :D

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat was de afbeelding? })
Niets bijzonders. Gewoon een random puzzel van 3 euro bij de Aldi.

Ze had over het strand gepist. Zal er uit hebben gezien als kattenbak :')
Spoilers!
pi_207576946
Klein strookje kattenbak. _O-
pi_207576972
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had geen buffet gereserveerd :+
:o :o :o :o
pi_207576983
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou beter is die zooi wel open want er staat nu al een stuk over in het boekje :{w
Dan is hij ongetwijfeld open :Y

SPOILER
pi_207576992
quote:

[..]
Zoals een kamerreservering ;(
  zondag 15 januari 2023 @ 20:32:23 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207576993
Ik had dus serieus moeite met de aanschaf van zo'n wegwerpartikel als een puzzel. Ik sprak met mezelf af dat ik hem naar de kringloop zou brengen en voortaan daar puzzels zou kopen. Mislukt :D
Spoilers!
  zondag 15 januari 2023 @ 20:35:13 #228
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577029
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoals een kamerreservering ;(
Nee ernstige dingen :{w
  zondag 15 januari 2023 @ 20:38:07 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207577074
@borisz, 1000m vrouwen :o
Spoilers!
pi_207577075
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nu moet ik heel hard lachen _O- :@

Hier is het leven vooral moeilijk.

Toen ik nog drie katten had lagen de rooie en poes (die elkaar haske leuk vonden) samen op schoot. Autist moest er niks van hebben.
Toen ging de rooie hemelen dus poes had een jaar of vijf de schoot voor haarzelf.
Het kostte autist een jaar of 12 om erachter te komen dat schoot toch best tof is, en nog een jaar om erachter te komen dat schoot Heel Tof is.

Poes en autist vinden elkaar dan weer niet tof.

Met als gevolg dat ik, telkens als ik ga zitten, bestormd word. En óf volledig onder het bont zit (want de 30 cm afstand wordt strikt gehandhaafd) of er wordt gegrauwd en geblazen waarna eentje het veld ruimt.

Moeilijk, moeilijk allemaal.
pi_207577078
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Pff dat is lang zeg.. is het alleen in NL of ook in België / Duitsland? Ben morgen in allebei de winkels dus zal even gluren voor je!
Wereldwijd begreep ik
pi_207577088
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee ernstige dingen :{w
Dit was twee uur rijden ernstig ja :(
  zondag 15 januari 2023 @ 20:39:44 #233
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577104
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit was twee uur rijden ernstig ja :(
Het is toch goedgekomen joh huiloog :* Trouwens net alsof het alleen mijn fout was :{w
pi_207577132
Ik voel wat oud zeer.... *pakt popcorn* c_/
pi_207577138
(JA DAT IS POPCORN. GEEN KOP KOFFIE)
pi_207577147
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel wat oud zeer.... *pakt popcorn* c_/
Niet zo oud hoor, anderhalve maand geleden :P
pi_207577152
En ik moest lachen om zeikpoes :D

Ik heb tijdens corona een hele zwik puzzels gekregen die nog in het folie bij mijn oma stonden. Daarna inderdaad wel richting kringloop gedaan. Op een leuke na dan.
pi_207577158
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh...verse wonden....waar is het zout? })
  zondag 15 januari 2023 @ 20:44:04 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577190
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gauw nogeens doen? :9
pi_207577205
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gauw nogeens doen? :9
Dat ik geen kamer reserveer? Ben er al mee bezig :+
pi_207577226
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oeh...verse wonden....waar is het zout? })
Doe die zoute popcorn maar weg hoor, onze reisrelatie heeft deze crisis prima overleefd :+
  zondag 15 januari 2023 @ 20:46:18 #242
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577232
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat ik geen kamer reserveer? Ben er al mee bezig :+
Oh -O-
pi_207577233
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:o :o :o :o
Duur! En bovendien lustte ik niets toen :') Maar we hadden in Kristiansand lekkere salades en wraps enzo gehaald, was heel prima.
pi_207577247
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Doe die zoute popcorn maar weg hoor, onze reisrelatie heeft deze crisis prima overleefd :+
...

Nouja, ik hou toch al meer van zoete popcorn.
  zondag 15 januari 2023 @ 20:47:37 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577250
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Duur! En bovendien lustte ik niets toen :') Maar we hadden in Kristiansand lekkere salades en wraps enzo gehaald, was heel prima.
Waar dan? In één van die supermarkten tegenover het station? Of op Fiskebrygga? :?
pi_207577255
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als je niks lust is alles duur _O-

Lunchbuffet vanuit Hirtshals was trouwens beter :Y) O+
pi_207577261
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had dus serieus moeite met de aanschaf van zo'n wegwerpartikel als een puzzel. Ik sprak met mezelf af dat ik hem naar de kringloop zou brengen en voortaan daar puzzels zou kopen. Mislukt :D
Je bespaarde dan wel weer op kattenbakkorrels.
pi_207577339
quote:
3s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar dan? In één van die supermarkten tegenover het station? Of op Fiskebrygga? :?
In downtown Kristiansand (we hadden een auto).
pi_207577372
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je niks lust is alles duur _O-

Lunchbuffet vanuit Hirtshals was trouwens beter :Y) O+
Ik heb ook bij lange na niet het maximale uit alle ontbijtbuffetten gehaald ;( Mijn zoon compenseerde dat ruimschoots :+
  zondag 15 januari 2023 @ 20:54:15 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207577374
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je bespaarde dan wel weer op kattenbakkorrels.
Spoilers!
  zondag 15 januari 2023 @ 20:56:05 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577401
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In downtown Kristiansand (we hadden een auto).
Oh ja, okee.

SPOILER
  zondag 15 januari 2023 @ 20:58:06 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207577429
Ik kijk een docu over Vikingen.

Er was een pan-en-zoom shot van een woeste krijger, gefilmd tussen stronken Boerenkool door.

Waarom? En was Boerenkool in 850 na chr. al zo ver veredeld?
pi_207577538
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ja, okee.

SPOILER
Nee, maar ik reageerde dan ook op Cat's verbazing over het niet boeken van een buffet :P

Maar op zich is het ook 1200 meter lopen vanaf de veerhaven naar het dorpsplein.
pi_207577539
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:58 schreef fietsie het volgende:

Er was een pan-en-zoom shot van een woeste krijger, gefilmd tussen stronken Boerenkool door.

Boerenkook = SUPERFOOD.

Soort wat spinazie was voor Popeye, was boerenkool voor Vikingen? :?

Een andere verklaring heb ik niet :P
  zondag 15 januari 2023 @ 21:09:15 #255
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577611
Boerenkook _O_
  zondag 15 januari 2023 @ 21:10:26 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577626
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee, maar ik reageerde dan ook op Cat's verbazing over het niet boeken van een buffet :P

Maar op zich is het ook 1200 meter lopen vanaf de veerhaven naar het dorpsplein.
Ik ga het allemaal wel zien joh *O* Zit me vooral te focussen op dat stadje terwijl we echt minstens TIEN keer zo lang op die boot zitten :') :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 15-01-2023 21:15:28 ]
pi_207577667
Boerenkook *O*
pi_207577674
Meine Güte..... ik dacht dankzij een tip van zus een grappig salon/bijzettafeltje te hebben gevonden. Moet alleen nog een dienblad op. Wel een beetje een mooie natuurlijk

Tafeltje: 79 euro
Dienblad: >100 euro

:')
  zondag 15 januari 2023 @ 21:16:13 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577699
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:14 schreef Candaasje het volgende:
Meine Güte..... ik dacht dankzij een tip van zus een grappig salon/bijzettafeltje te hebben gevonden. Moet alleen nog een dienblad op. Wel een beetje een mooie natuurlijk

Tafeltje: 79 euro
Dienblad: >100 euro

:')
Ja hobbies zijn er om geld te kosten :+
pi_207577713
quote:
12s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja hobbies zijn er om geld te kosten :+
Dat lukt op zich wel aardig met onze hobby (dit huis) ja. Hemel.
pi_207577714
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ga het allemaal wel zien joh *O* Zit me vooral te focussen op dat stadje terwijl we echt minstens TIEN keer zo lang op die boot zitten :') :@
Waarvan je zeker 1/3 van de tijd slaapt _O-
pi_207577723
En boerenkook is koking _O_
  zondag 15 januari 2023 @ 21:19:43 #263
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577748
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waarvan je zeker 1/3 van de tijd slaapt _O-
Nou dat valt dan weer mee :+ Maar ik zit echt te denken over die wellness. Alleen: Heenweg of terugweg? Liever terugweg maar wie weet is het dan al volgeboekt? Zien we wel. En dan? Welk slot? Er zijn er drie:

16:00 - 17:30
18:00 - 19:30
20:00 - 21:30

Maar ja, je wilt ook de zonsondergang graag zien, en hoe laat ga je eten? :? Allemaal dingen.
pi_207577768
Ruzie met WeTransfer op mijn telefoon :(
Mooie map met vakantiefoto’s gemaakt, waarvan ik er een paar wil versturen. Neeheeeee, WeTransfer laat me alleen selecteren uit mijn totaallijst aan foto’s. Dus terugscrollen naar 2018. En natuuuuuurlijk mag je dan elke foto apart uploaden. Daarna ben je af, moet je weer naar start en dan weer terugscrollen naar dat plekje. Doeg :W

Tevens verkapte hulpvraag ;(
  zondag 15 januari 2023 @ 21:22:09 #265
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577788
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ruzie met WeTransfer op mijn telefoon :(
Mooie map met vakantiefoto’s gemaakt, waarvan ik er een paar wil versturen. Neeheeeee, WeTransfer laat me alleen selecteren uit mijn totaallijst aan foto’s. Dus terugscrollen naar 2018. En natuuuuuurlijk mag je dan elke foto apart uploaden. Daarna ben je af, moet je weer naar start en dan weer terugscrollen naar dat plekje. Doeg :W

Tevens verkapte hulpvraag ;(
gewoon vanaf je PC doen. Alles in een zipje persen en dan pas WeTransfer.
pi_207577791
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou dat valt dan weer mee :+ Maar ik zit echt te denken over die wellness. Alleen: Heenweg of terugweg? Liever terugweg maar wie weet is het dan al volgeboekt? Zien we wel. En dan? Welk slot? Er zijn er drie:

16:00 - 17:30
18:00 - 19:30
20:00 - 21:30

Maar ja, je wilt ook de zonsondergang graag zien, en hoe laat ga je eten? :? Allemaal dingen.
Eerste slot wellness, daarna eten aan een raam voor de ondergang, daarna show, daarna slapen bieren. Opgelost *O*
pi_207577805
quote:
3s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
gewoon vanaf je PC doen. Alles in een zipje persen en dan pas WeTransfer.
Hmkee dan -O-

Zip doet niks met de resolutie he? Want die moet HOOG zijn.
  zondag 15 januari 2023 @ 21:23:30 #268
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577814
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hmkee dan -O-

Zip doet niks met de resolutie he? Want die moet HOOG zijn.
Nee zip doet er alleen een doosje en een strikje omheen.
  zondag 15 januari 2023 @ 21:24:03 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577821
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Eerste slot wellness, daarna eten aan een raam voor de ondergang, daarna show, daarna slapen bieren. Opgelost *O*
Nee niet show. Dat is voor ouwe vellen.
pi_207577840
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja. Ben niet de enige die er last van heeft. Maar omdat het niet bekend is wanneer ze weer komen verspil ik de kostbare pillen niet aan een vakantie. Met een reis zoals ik ze doe heb ik 14 pillen per week nodig. Stel dat het nog heel lang duurt zou ik echt in de knel kunnen komen bij bijvoorbeeld een uitvaart
Moet het per se primatour zijn? Ik heb reistabletjes liggen die we in de zomer niet gebruikt hebben. Ik stuur ze met alle liefde op, maar geloof dat het een ander merk is. Zal straks ff kijken als ik in de badkamer ben!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207577918
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Moet het per se primatour zijn? Ik heb reistabletjes liggen die we in de zomer niet gebruikt hebben. Ik stuur ze met alle liefde op, maar geloof dat het een ander merk is. Zal straks ff kijken als ik in de badkamer ben!
Het heeft te maken met ingrediënten. Primatour heeft iets extra erin dat er voor zorgt dat het langer werkt dan 1-2 uur. En juist dat goedje is niet leverbaar
  zondag 15 januari 2023 @ 21:35:33 #272
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207577966
Nou welterusten vast kookbeebjes :W Tot morgen weer dan :Y)
pi_207577994
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee zip doet er alleen een doosje en een strikje omheen.
Strikje O+

Welterusten :W

SPOILER
pi_207577999
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het heeft te maken met ingrediënten. Primatour heeft iets extra erin dat er voor zorgt dat het langer werkt dan 1-2 uur. En juist dat goedje is niet leverbaar
Ik blijf er ook naar uitkijken voor je, maar ze zijn er gewoon echt niet -O-
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 21:44:11 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207578101
Als de EU nou eens iets nuttigs willen doen maken ze zich sterk voor een grote Europese medicijnfabriek. In Bulgarije of Roemenië, zodat je nog enigszins voordeel hebt van lage lonen.

En met zo'n fabriek blijven er misschien ook wat knappe koppen in die landen. Of ze komen terug, IPV ik west Europa meer te gaan verdienen.

Ik ken best veel Bulgaren, veel hebben in het buitenland gestudeerd en blijven daar dan plakken.
  zondag 15 januari 2023 @ 21:47:37 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207578137
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Als de EU nou eens iets nuttigs willen doen maken ze zich sterk voor een grote Europese medicijnfabriek. In Bulgarije of Roemenië, zodat je nog enigszins voordeel hebt van lage lonen.

En met zo'n fabriek blijven er misschien ook wat knappe koppen in die landen. Of ze komen terug, IPV ik west Europa meer te gaan verdienen.

Ik ken best veel Bulgaren, veel hebben in het buitenland gestudeerd en blijven daar dan plakken.
Er wordt niet bepaald strategisch op gehandeld door de EU nee :')

Diepe ergernis over zulks een domheid.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 21:58:04 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207578294
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Er wordt niet bepaald strategisch op gehandeld door de EU nee :')

Diepe ergernis over zulks een domheid.
Zelfde als de energietransitie. Je kunt beter een hypermoderne kolencentrale zoals in de Eemshaven laten doordraaien ipv een 60 jaar oud ding in Slowakije. Die uitstoot komt in dezelfde lucht terecht.

Hoewel die meer ieder land voor zich is, ik bedoel dat ze daar meer kunnen gaan samenwerken. Op papier is het voor Nederland geweldig als ze alle kolencentrales dicht hebben en bij een bepaald deel van de stemmers zal een regering er punten mee scoren. Maar als het Europa is het misschien handiger ze te laten draaien.
  zondag 15 januari 2023 @ 22:04:08 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207578382
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zelfde als de energietransitie. Je kunt beter een hypermoderne kolencentrale zoals in de Eemshaven laten doordraaien ipv een 60 jaar oud ding in Slowakije. Die uitstoot komt in dezelfde lucht terecht.

Hoewel die meer ieder land voor zich is, ik bedoel dat ze daar meer kunnen gaan samenwerken. Op papier is het voor Nederland geweldig als ze alle kolencentrales dicht hebben en bij een bepaald deel van de stemmers zal een regering er punten mee scoren. Maar als het Europa is het misschien handiger ze te laten draaien.
Schijnt moeilijk zijn zo te denken of het politiek netjes te framen waardoor er draagvlak voor is/komt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207578918
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je kunt stoofperen gebruiken alleen dan moet je wat langer pocheren :)
Ik had een dubbele portie stoofperen gemaakt met het idee om de helft morgen in zo'n taart te doen. Maar bij ons werken dubbele porties nooit zo goed... die zijn dus al op. :9 :+
pi_207578958
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Was dat break out? Ik herken je verhaal :D Maar misschien proberen meer mensen een eigen forum _O-
Nee het was een Amerikaans tijdschrift.
pi_207579086
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 22:44 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik had een dubbele portie stoofperen gemaakt met het idee om de helft morgen in zo'n taart te doen. Maar bij ons werken dubbele porties nooit zo goed... die zijn dus al op. :9 :+
_O-
pi_207579268
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik lachte. Om je eerste post. En hier weer. :Y
pi_207579347
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Boerenkook = SUPERFOOD.

Soort wat spinazie was voor Popeye, was boerenkool voor Vikingen? :?

Een andere verklaring heb ik niet :P
:o Wij aten vanavond boerenkook! What are the odds?
pi_207580330
}:|
pi_207580446
Liggen jullie allemaal toch slapen of wat.
pi_207580447
Mogge!
Donker en fris buiten!

Straks op pad naar België. Eerst even bij nieuw achterneefje langs en dan naar Gent.
pi_207580454
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2023 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Nope, al buiten geweest, al koffie gehad, al tweede poes op schoot.
Wat brengt jou hier zo vroeg?

Oh, ik moet aan de arbeid. Later :W
pi_207580491
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 07:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Nope, al buiten geweest, al koffie gehad, al tweede poes op schoot.
Wat brengt jou hier zo vroeg?

Oh, ik moet aan de arbeid. Later :W
Ik werd om 5:50 wakker. ;(

Ook al buiten geweest, hond uitgelaten, koffie gehad, mail gestuurd, sportkleren aan.
pi_207580506
Mogge!
Was om 3 uur klaarwakker en daarna alleen nog maar gedoezeld -O-
pi_207580525
Wakker van de wekker, dadelijk overleg. Wat ik nog moet voorbereiden.
pi_207580529
quote:
Mèn…koud en nat en vroeg! voor mijn doen.
Want…wasmachine komt *O*

Gister de handleiding doorgenomen online.
Moetie eerst ‘gecalibreerd’ worden 😂 Hóe lang gaat dat duren?
De vuile wasmand is voller dan vol.
pi_207580610
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:58 schreef fietsie het volgende:

In Vlaanderen wel :P.
pi_207580651
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het is Suprimal. Dus denk dat je daar dan niks aan hebt -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 januari 2023 @ 08:33:30 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207580698
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Strikje O+

Welterusten :W

SPOILER
Ja hoor, ik ook van jou :P
  maandag 16 januari 2023 @ 08:51:26 #295
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_207580855
Tevens goedemorgen kookbeebjes :W Weer 2:29 extra zonnig zonlicht erbij vandaag allen *O* _O_
pi_207580919
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 07:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Want…wasmachine komt *O*

Veel plezier met nieuwe machine! Is het een grote verbetering?

Hoe was het in het Experience Center?
Spoilers!
pi_207580925
quote:
Aan 't thuiswerken :W :*
pi_207580934
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 07:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Want…wasmachine komt *O*

Oh leuk *G* Nieuwe spullen en schone was.

Oh ja werken :s)
pi_207580949
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2023 07:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Donker en fris buiten!

Straks op pad naar België. Eerst even bij nieuw achterneefje langs en dan naar Gent.
Begint jullie reis vandaag?
Spoilers!
pi_207581129
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 08:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het is Suprimal. Dus denk dat je daar dan niks aan hebt -O-.
Nee, die heb ik ook gewoon in huis voor de korte stukjes (15-20 min) en daar is gelukkig gewoon aan te komen
pi_207581458
Koffiepauze c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')