vaak genoeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die nou al gepost
Dan gaat het even snel als je boekquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was een heel verhaal aan het typen toen was het topic dicht
Die plu was niet van mij, zocht al iets andersquote:
ok zegt me niks , maar ik gun hem zn afscheidquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:12 schreef mario390 het volgende:
jrgen drews heeft 60 jare gezongen
bett in kornfeld, knig von mallorca, en zo
Die post was interlectuele die nu weg is isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaat het even snel als je boek
Aan je opmerking te zien kan dat ook zijn meegevallen ...........quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die post was interlectuele die nu weg is is
Nee echt ik was iets supers aan het typenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan je opmerking te zien kan dat ook zijn meegevallen ...........
Paddestoelen zijn eigenlijk schimmelsquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn eigenlijk schimmels
Oh.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Fietsende paddestoelen vertrouw ik niet meer
77, heeft 60 jahre gezongenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ie wat ouder is geworden
Hoe lang?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga even een fok pauze inlassen
das al bekendquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat licht niet aan jullie maar meer aan mezelf
Okquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat licht niet aan jullie maar meer aan mezelf
Tot van de week weerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is goed. Als je maar weer terugkomt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt wel erg weinig keuze / plaatjes in je jukeboxquote:
yep .... is weer thuisquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
lez op fbook sascha met ambulance afgehalt?
Dat herinner ik me niet meer ...quote:Op zondag 15 januari 2023 01:32 schreef mario390 het volgende:
is toch echt komisch nach 2 uren
weer terug, komt me betje spanisch vor
Ja dat mag dan weer welquote:
He die hadden we alquote:Op zondag 15 januari 2023 06:12 schreef pullup het volgende:
Nou vooruit dan maar @:sodeknetters
[ afbeelding ]
Scheelt me weer zoeken
Is dat Jasper?quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 15 januari 2023 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen FreshFruit, aloa, chufi, Chanel5, pullup en @:iedereen
Jasper is dood.Dit is Nane 492.quote:
Mogguhhquote:Op zondag 15 januari 2023 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen FreshFruit, aloa, chufi, Chanel5, pullup en @:iedereen
quote:Op zondag 15 januari 2023 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 15 januari 2023 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, maar
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is er altijd 1
[ afbeelding ]
WTF![]()
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2023 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, maar
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is er altijd 1
[ afbeelding ]
WTF![]()
Stomme turtleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb af en toe het idee dat die beesten helemaal niet aardig zijnBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Valt best meequote:Op zondag 15 januari 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Stomme turtle
Heb af en toe het idee dat die beesten helemaal niet aardig zijn
Ik moest aan zo'n robotstofzuiger denkenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
Maar je moet ze niet irriteren.
Karren maarquote:Op zondag 15 januari 2023 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Treintje gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Motorpost. Dingen reden geweldig.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Treintje gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Ik wou deze al lang hebben want ik zag ze vaak als ik naar school fietste. Ik kwam ze wel eens tegen in de winkel ofzo maar dan was het met het nieuwere logo. De prijs is ook wat minder maar dit keer kon ik hem niet meer laten liggen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook een eendenvijver gekocht, daar zit vanalles bij, waterlelies, vissteiger, waterpomp, konijnenhok. Behalve eendjes.
Aan 1 eendje op dit forum hebben we wel genoeg hoorquote:Op zondag 15 januari 2023 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook een eendenvijver gekocht, daar zit vanalles bij, waterlelies, vissteiger, waterpomp, konijnenhok. Behalve eendjes.
Ik had een droge maar koude ochtend met veel wind. Zit nu binnen en gelukkig maar want de sluis is weer open daarbovenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:49 schreef devzero het volgende:
Dan zie je dat de zon lekker schijnt en je loopt in een t-shirtje op je blote voeten naar buiten om de krant te pakken, blijkt dat het hier ook koud kan worden (3 graden nu)![]()
en ja, ik heb een zondagskrant
Ondank dat ik maar 50 km van de golf woon, heb ik hier amper last van harde wind. Behalve tijdens orkanen danquote:Op zondag 15 januari 2023 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een droge maar koude ochtend met veel wind. Zit nu binnen en gelukkig maar want de sluis is weer open daarboven
Welke golf ?quote:Op zondag 15 januari 2023 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ondank dat ik maar 50 km van de golf woon, heb ik hier amper last van harde wind. Behalve tijdens orkanen dan. Waar ongeveer zit je dan?
Ahquote:
Dus je hebt gewoon echt lekker Nederlands kwakkelweer. Ik mis dat soms wel, gelukkig niet te vaakquote:
Wel lekker, maar niet de hele tijd. En als je dan ook nog de hele tijd regen hebt, dan kun je beter binnen blijvenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:54 schreef pullup het volgende:
Maar het is hier sinds oud en nieuw wel al minimaal windkracht 5 en de meeste tijd daar ruim boven
Yep dat is wel de situatiequote:Op zondag 15 januari 2023 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lekker, maar niet de hele tijd. En als je dan ook nog de hele tijd regen hebt, dan kun je beter binnen blijven
Wie is dat?quote:
Blunderende keep van spurs.quote:
Zit iedereen naar Lloris te kijken ineensquote:
Ik niet, reageer puur op enginequote:Op zondag 15 januari 2023 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit iedereen naar Lloris te kijken ineens![]()
Wtf
Ik heb nog nooit van die Lloris gehoordquote:
Keeper van Tottenham en Frankrijkquote:Op zondag 15 januari 2023 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die Lloris gehoord
Het was een beetje een marioaanse post ook zo ineens
0 - 2quote:
Ja gaat goed zeker als de rest punten verspelen ...quote:Op zondag 15 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Hahaha en zuur zijn ze!![]()
![]()
Feestje in het spurs stadion
Een hondenkopquote:Op zondag 15 januari 2023 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Treintje gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Engels voetbal bedoel je? Zit tegenwoordig bij Viaplay.quote:
Ah die heb ik niet meerquote:Op zondag 15 januari 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Engels voetbal bedoel je? Zit tegenwoordig bij Viaplay.
quote:Op zondag 15 januari 2023 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Van de regen in de drup. De juiste TT dus
Dat is eigenlijk de echte hondenkop, die heeft extra verlichting boven de cabineruiten voor en achter.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Treintje heeft wel wat meegemaakt
Prachtige trein.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de echte hondenkop, die heeft extra verlichting boven de cabineruiten voor en achter.
Klopt, boven de frontruiten zitten de sluitseinen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de echte hondenkop, die heeft extra verlichting boven de cabineruiten voor en achter.
Met smoel.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Ligt als een huis op het spoor.
Het waren toen toch ook de zwaarste in Europa?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Ligt als een huis op het spoor.
Geen last van blaadjes.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het waren toen toch ook de zwaarste in Europa?
Dat hadden ze zeker.quote:
Klopt. Gewichten zou ik op moeten zoeken, maar zwaar waren ze.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het waren toen toch ook de zwaarste in Europa?
Die loc die ik heb is ook best wel zwaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hadden ze zeker.
[..]
Klopt. Gewichten zou ik op moeten zoeken, maar zwaar waren ze.
Hadden ze vrijwel geen last van inderdaad, door hun gewicht en remsysteem. Al ben ik met 6 bakken mat ‘54 (zo heetten de hondekoppen officieel) op een helling eens aan het glijden gegaan vanuit stilstand. Daar werkte het gewicht weer tegen.quote:
Lol zet ze op een weegschaal of het klopt.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die loc die ik heb is ook best wel zwaar.
Daar kan ik me iets bij voorstellen wat trein betreftquote:Op zondag 15 januari 2023 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hadden ze vrijwel geen last van inderdaad, door hun gewicht. Al ben ik met 6 bakken mat ‘54 (zo heetten de hondekoppen officieel) op een helling eens aan het glijden gegaan vanuit stilstand. Daar werkte het gewicht weer tegen.
quote:
Neequote:
Soms he?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:44 schreef Soury het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)er-nearly-hit-train/
Ok danEn ook nog boos op de trein zijn.
Hahaha wat is dat? Als die aanbellen krijgen ze een euro of een koekje.quote:
Jehova bloemenquote:Op zondag 15 januari 2023 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat? Als die aanbellen krijgen ze een euro of een koekje.
Een kus voor je opmerking.quote:
Ik heb een ballerina.quote:
Hij wilde zelfmoord plegen, maar had de trein gemistquote:Op zondag 15 januari 2023 21:44 schreef Soury het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)er-nearly-hit-train/
Ok danEn ook nog boos op de trein zijn.
Heerlijk morgen weer een keer uitslapenquote:
Altijd klote ja dat dat dan niet lukt op je vrije dagquote:Op zondag 15 januari 2023 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Heerlijk morgen weer een keer uitslapen![]()
Ga toch wakker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 15-01-2023 23:15:39 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij bent ook snel tevreden.quote:
heuyquote:
Maar dan echt, vanmiddag even doorbijten voor me in Utrecht en daarna is het weer wat lenger droog de komende tijd gelukkigquote:
Sterktequote:Op maandag 16 januari 2023 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan echt, vanmiddag even doorbijten voor me in Utrecht en daarna is het weer wat lenger droog de komende tijd gelukkig
Uiteindelijk lukt het altijdquote:
Net ingeschakeldquote:Op maandag 16 januari 2023 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit vooral bij te komen even
Jij wel klaar voor?
Lees net dat Blue Monday eigenlijk niet bestaatquote:Op maandag 16 januari 2023 11:01 schreef pullup het volgende:
Vandaag Blue Monday, de somberste dag van het jaar. Na vandaag wordt het leven alleen maar beter.
Deze weken zijn ook de koudste van het jaar. Eerste week van februari (statistisch) het koudst en dan wordt het leven ook weer warmer.
Hang in there guys and galls
Ja had ik ook gelezenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat Blue Monday eigenlijk niet bestaat
Er is geen onderzoek dat dit onderbouwd.
Erger nog, het is een term van een reisbureau die het verzonnen heeft om mensen reizen te laten boeken
https://www.ad.nl/werk/ga(...)ijk-hebben~a53e003f/
Ik denk dat ie dan op de brand ontvluchtende beestjes jaagt. Zal eens even googlenquote:
Yepquote:Op maandag 16 januari 2023 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan op de brand ontvluchtende beestjes jaagt. Zal eens even googlen
Soms zijn het best slimme beesten dusquote:Op maandag 16 januari 2023 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
https://www.nationalgeogr(...)ds-animals-australia
hehe jaquote:Op maandag 16 januari 2023 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms zijn het best slimme beesten dus
Mooi, gaan het vast beter doen dan die voetballersquote:
die kans is grootquote:Op maandag 16 januari 2023 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, gaan het vast beter doen dan die voetballers
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:49 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de maandag meer grijs dan blauw![]()
En goedemorgen ☕️
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
Woordenboek Van Dale:
1blauw (bijvoeglijk naamwoord)
naam van een van de drie primaire kleuren:
een blauwe maandag korte tijd
Oh noquote:
Haha goede videoquote:
Er zijn zoveel verklaringen waar blauwe maandag vandaan komt. Dit is er n van:quote:Op maandag 16 januari 2023 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
Woordenboek Van Dale:
1blauw (bijvoeglijk naamwoord)
naam van een van de drie primaire kleuren:
een blauwe maandag korte tijd
Hadden ze het maar op woensdag moeten wekenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verklaringen waar blauwe maandag vandaan komt. Dit is er n van:
Vroeger werd wol op zaterdag geweekt in een gele kleurstof en daarna in een bad met menselijke urine gedoopt en opgehangen. Na 2 dagen kreeg de wol een blauwe kleur.
Dan heb ik toch liever gele wol.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verklaringen waar blauwe maandag vandaan komt. Dit is er n van:
Vroeger werd wol op zaterdag geweekt in een gele kleurstof en daarna in een bad met menselijke urine gedoopt en opgehangen. Na 2 dagen kreeg de wol een blauwe kleur.
Ja, zeggen dat het helemaal onverwacht is zou niet gepast zijn.quote:
De enige keren dat ik dat gehoord heb was bij prutsers jaquote:Op maandag 16 januari 2023 13:44 schreef engine het volgende:
Ik schijn ineens rol aders te hebben![]()
Nog nooit last van gehad maar ze heeft vier keer geprobeerd om bloed te prikken maar niet gelukt.
Ja dat idee kreeg ik zelf ook een beetjequote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De enige keren dat ik dat gehoord heb was bij prutsers ja
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik zelf ook een beetje![]()
Woensdag gaat haar collega het proberen dus zien of ze dan uitgerold zijn
En vaak is andere arm dan de oplossing.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik zelf ook een beetje![]()
Woensdag gaat haar collega het proberen dus zien of ze dan uitgerold zijn
quote:
Ja klopt van die drie keer. Ze had een collega gebeld en die gaf nog een tip dus vroeg ze of ze het nog een keer mocht proberen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vaak is andere arm dan de oplossing.
Vier keer prikken is ook helemaal niet de bedoeling, max 3 keer is mij ooit verteld.
Heb ik ook wel eens gehad ... uiteindelijk wel gelukt via de handquote:Op maandag 16 januari 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt van die drie keer. Ze had een collega gebeld en die gaf nog een tip dus vroeg ze of ze het nog een keer mocht proberen.
Beide armen geprobeerd
Wel vervelend. Hopelijk lukt het de volgende keer wel in n keer.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt van die drie keer. Ze had een collega gebeld en die gaf nog een tip dus vroeg ze of ze het nog een keer mocht proberen.
Beide armen geprobeerd
Leuk al die filmpjes die iedereen op facebook ziet. Die kut katten enzo.quote:
Deze ookquote:
Dat meen je niet WTF !!!!!!!!!!!!!quote:
Ja en je ben best wel oudquote:
Nee, nee, nee.quote:
Die ging 10 uur door ofzoquote:
Daar werd je destijds mee doodgegooid zo vaak je het tegenkwam.quote:
Weleens gezien, maar niet heel vaak.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar werd je destijds mee doodgegooid zo vaak je het tegenkwam.
Ouderwetse meme.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar werd je destijds mee doodgegooid zo vaak je het tegenkwam.
Toen flash het enige was aan internetfilmpjes.quote:
En best gore the place to bequote:Op maandag 16 januari 2023 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen flash het enige was aan internetfilmpjes.
Even 10 minuten wachten maar dan had je ook wel wat.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen flash het enige was aan internetfilmpjes.
Wat is dat nou weer, ik zat op Napster.quote:
Napster was een muziek ding toch? Die had ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, ik zat op Napster.
Idd, daarmee kon je je muziek delen met anderen.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Napster was een muziek ding toch? Die had ik ook.
Oh echt? nooit gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, daarmee kon je je muziek delen met anderen.
Ik wel, vooral liedjes die niet te verkregen konden worden. Utube bestond ook nog niet. Volgens mij Google nog niet eens.quote:
Nee die waren er nog niet. Nog lang nietquote:Op maandag 16 januari 2023 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, vooral liedjes die niet te verkregen konden worden. Utube bestond ook nog niet. Volgens mij Google nog niet eens.
Veel van gedownloadquote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, daarmee kon je je muziek delen met anderen.
Oh wacht je bedoeld dat je liedjes kon downloaden........ Ja dat duurde watquote:Op maandag 16 januari 2023 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel, vooral liedjes die niet te verkregen konden worden. Utube bestond ook nog niet. Volgens mij Google nog niet eens.
Via zo'n klote modem met gekraak. 5 minuten voor 1 mp3quote:
Duurde wel lang iddquote:Op maandag 16 januari 2023 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Via zo'n klote modem met gekraak. 5 minuten voor 1 mp3
Of iemand nam de telefoon opquote:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde was internet niet interessant en een kabel trekken was ook onmogelijk.quote:
Ik mocht in eerste instantie geen internet op werk.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
I had op mn werk een news-server ... dat ging wel lekker vlot
Ik zou zonder internet mijn werk niet eens goed kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mocht in eerste instantie geen internet op werk.Nou ja dat duurde niet echt lang.
Ik zou niet eens kunnen beginnen. Dan kun je niet inklokkenquote:Op maandag 16 januari 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou zonder internet mijn werk niet eens goed kunnen uitvoeren.
We beheerden het SurfNet dus ja dan moet je wel oefenenquote:Op maandag 16 januari 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mocht in eerste instantie geen internet op werk.Nou ja dat duurde niet echt lang.
Ik ben opgegroeid met ibm mainframes iets van buitenaf was een no go. Uiteindelijk hadden we we internet. Dat maakte de nachtdiensten wat vermakelijkquote:Op maandag 16 januari 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou zonder internet mijn werk niet eens goed kunnen uitvoeren.
Wat is dat? Net zoiets als usenet?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
We beheerden het SurfNet dus ja dan moet je wel oefenen
Universiteit netwerk in de beginnen ... 64Kb modems hadden we richting de VS lopen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okay klinkt wel interessantquote:Op maandag 16 januari 2023 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Universiteit netwerk in de beginnen ... 64Kb modems hadden we richting de VS lopen ...
Volgens mij een netwerk tussen universiteiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |