quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik gun het m'n moeder ook. Maar dat wil niet zeggen dat ze een kans maakt.
Same.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Niet gekeken dus geen idee wat er gebeurd is, maar alsnog leuk om dit topic terug te lezen.
Sieneke.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:05 schreef Momo het volgende:
Maar wees eerlijk stel je had in Nederland een finale met Duncan Arcade in 2019, met artiesten als Jan Smit, Donnie, Gebroeders Ko etc. wie zou dan naar ESF gaan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe kon dit winnen? De mensethuis? Smakeloos land?
Voeg daar een Karzu en Kovacs aan toe en we hadden Jan gezien op het ESF.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:05 schreef Momo het volgende:
Maar wees eerlijk stel je had in Nederland een finale met Duncan Arcade in 2019, met artiesten als Jan Smit, Donnie, Gebroeders Ko etc. wie zou dan naar ESF gaan?
Bronsky Beat en Boy George hierquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik laat het nu mijn vriend zien, eerste wat hij zegt:
Een soort Boy George Waylon
Mijn moeder zei Boy George type die bang is om echt over de top te gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik laat het nu mijn vriend zien, eerste wat hij zegt:
Een soort Boy George Waylon
Ja positieve beïnvloeding denk ik steeds, maar omdat het zo close was heeft eigenlijk Alexander Rybak er persoonlijk voor gezorgd dat The Starlings net te weinig punten haddenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk wel een reden dat met name Chérine niet scoorde. Die heeft de staging gewoon zelf verpest. En Gala’s optreden was ook niet echt voor het brede publiek in deze versie, wat met een zwaar gewicht voor de televoting in deze show en 100% in de semi in Liverpool natuurlijk wel relevant is.
Maar goed, de grote factoren van 1. een niet representatief kijkerspubliek en 2. ongewenste beïnvloeding van de jury zijn wel de echte boosdoeners.
Omg dit spel heb ik gespeeldquote:
De persoon die zo gezellig is/zo’n mooi verhaal heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:05 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |