abonnement Unibet Coolblue
pi_207568484
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:05 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja en vaak genoeg negeert een jury zoiets ook nog wel bij een NF, maar hierbij was het gewoon zo duidelijk. En wat hij dus zei, stel je dan voor hoevaak je dat nog te horen krijgt als je daadwerkelijk wint. En misschien zelfs nog gedoe over plagiaat ook.

Snap echt wel dat hij baalt en wat Fred hierboven zegt zit ook wat in, maar hij verdedigde het ook met dat hij zelf natuurlijk gitaar speelt, maar het is helemaal niet een zelfgeschreven nummer.

Het ging mis bij de keuze voor het nummer.
Ik heb het commentaar niet gezien, maar in Zweden doen ze niet anders dan contemporary hits kopiëren en er dan net een iets ander melodietje overheen gooien en naar Eurovisie sturen. En dan hebben we nog Toy van Netta, wat gewoon een kopie was van Seven Nation Army (ze hebben Jack White zelfs moeten toevoegen aan de credits). Een origineel popnummer schrijven is erg moeilijk, alles is al gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 11:43:37 #202
163650 Greys
pi_207568506
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik heb het commentaar niet gezien, maar in Zweden doen ze niet anders dan contemporary hits kopiëren en er dan net een iets ander melodietje overheen gooien en naar Eurovisie sturen. En dan hebben we nog Toy van Netta, wat gewoon een kopie was van Seven Nation Army (ze hebben Jack White zelfs moeten toevoegen aan de credits). Een origineel popnummer schrijven is erg moeilijk, alles is al gedaan.
True, maar is dat dan een reden om met z'n allen net te doen alsof het níet heel erg op een ander nummer lijkt als er om je mening gevraagd wordt als vakjury? Ik vind dat lastig.

Aan de andere kant had er dan ook wel even iemand mogen zeggen 'Nou Cherine, je hebt weleens minder vals gezongen'. Dus het is idd - wat Fred zei - wel nogal random wie wel en wie niet commentaar krijgt. Maar het commentaar van Rybak klópte wel gewoon, er was niets aan gelogen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_207568526
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik heb het commentaar niet gezien, maar in Zweden doen ze niet anders dan contemporary hits kopiëren en er dan net een iets ander melodietje overheen gooien en naar Eurovisie sturen. En dan hebben we nog Toy van Netta, wat gewoon een kopie was van Seven Nation Army (ze hebben Jack White zelfs moeten toevoegen aan de credits). Een origineel popnummer schrijven is erg moeilijk, alles is al gedaan.
Dus een jury moet het negeren of wat bedoel je? Het zou door iedereen gezegd worden in mei, dus oren dicht en net doen of niemand het doorheeft is ook raar.
pi_207568541
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:43 schreef Greys het volgende:

[..]
True, maar is dat dan een reden om met z'n allen net te doen alsof het níet heel erg op een ander nummer lijkt als er om je mening gevraagd wordt als vakjury? Ik vind dat lastig.

Aan de andere kant had er dan ook wel even iemand mogen zeggen 'Nou Cherine, je hebt weleens minder vals gezongen'. Dus het is idd - wat Fred zei - wel nogal random wie wel en wie niet commentaar krijgt. Maar het commentaar van Rybak klópte wel gewoon, er was niets aan gelogen.
Het is een soort ongeschreven regel onder popmuzikanten dat je niet meteen over plagiaat begint. Omdat het dus onmogelijk is om echt een origineel nummer te maken. Dat het grote publiek daar dan misschien in meegaat kan Rybak zich aanrekenen.

De hele popmuziek is plagiaat. Ik ken het oeuvre van Alexander Rybak niet zo goed, maar daar zal vast ook wel wat subtiel jatwerk tussen zitten.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 11:46:38 #205
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_207568545
Kortom jurys moeten gewoon anoniem punten geven en geen ruimte krijgen om hun mening te spuien Voila.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_207568555
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:43 schreef Greys het volgende:

[..]
True, maar is dat dan een reden om met z'n allen net te doen alsof het níet heel erg op een ander nummer lijkt als er om je mening gevraagd wordt als vakjury? Ik vind dat lastig.

Aan de andere kant had er dan ook wel even iemand mogen zeggen 'Nou Cherine, je hebt weleens minder vals gezongen'. Dus het is idd - wat Fred zei - wel nogal random wie wel en wie niet commentaar krijgt. Maar het commentaar van Rybak klópte wel gewoon, er was niets aan gelogen.
Nikkie zorgde er eigenlijk voor dat Chérine niet serieus genomen werd door indirect de staging belachelijk te maken. Voor hoever dat nog nodig was :P

Eigenlijk was er alleen geen kritiek bij Gustaph.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 11:56:42 #207
163650 Greys
pi_207568680
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is een soort ongeschreven regel onder popmuzikanten dat je niet meteen over plagiaat begint. Omdat het dus onmogelijk is om echt een origineel nummer te maken. Dat het grote publiek daar dan misschien in meegaat kan Rybak zich aanrekenen.

De hele popmuziek is plagiaat. Ik ken het oeuvre van Alexander Rybak niet zo goed, maar daar zal vast ook wel wat subtiel jatwerk tussen zitten.
Subtiel jatwerk ja.
Dat was dit niet. :P

En er was vooraf (nog voor de finale) al veel over gezegd dat het wel heel erg I See Fire was. Daar had men Rybak dan niet echt voor nodig toch, dat hoorde (en zei) men al lang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 11:58:21 #208
163650 Greys
pi_207568710
Grappig, had niet verwacht dat de toch vaak wel kritische Noosh dit zo leuk zou vinden.

Reactie op de finale performance vanaf ongeveer 2.05

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 12:07:36 #209
163650 Greys
pi_207568800
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_207568804
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Subtiel jatwerk ja.
Dat was dit niet. :P

En er was vooraf (nog voor de finale) al veel over gezegd dat het wel heel erg I See Fire was. Daar had men Rybak dan niet echt voor nodig toch, dat hoorde (en zei) men al lang.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind die Starlings echt helemaal ruk. Maar plagiaat... ik vond het ook gezeur dat men de hele tijd Calm After the Storm met Every Breath You Take vergeleek. Terwijl de groove daar echt wel heel veel op lijkt.

Dat nummer van Frans uit Zweden, dat zo ontzettend leek op Matt Simons, dat ging zelfs mij iets te ver. Dan vallen de gelijkenissen tussen de Starlings en Sheeran nog wel mee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 12:21:09 #211
163650 Greys
pi_207568949
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind die Starlings echt helemaal ruk. Maar plagiaat... ik vond het ook gezeur dat men de hele tijd Calm After the Storm met Every Breath You Take vergeleek. Terwijl de groove daar echt wel heel veel op lijkt.

Dat nummer van Frans uit Zweden, dat zo ontzettend leek op Matt Simons, dat ging zelfs mij iets te ver. Dan vallen de gelijkenissen tussen de Starlings en Sheeran nog wel mee.
Hm, mjah, dan verschillen we daarin van mening, dat kan! :)

CATS moest je best goed zoeken wilde je daar echte gelijkenissen in vinden vond ik. Vond het ook wel meevallen qua dat men het daar 'de hele tijd' mee vergeleek, misschien heb ik dat destijds in m'n eurofie dan allemaal/grotendeels gemist, kan hoor.

Frans is een heel goed voorbeeld van je wmb, ik vond het terecht dat men dat zo vergeleek en ik vind het bij The Starlings dus persoonlijk minstens zo terecht. Gitaarstukjes, tempo, sfeer, alles lijkt té veel.

En ik had het Tom echt héél erg gegund om nog eens te gaan, maar dan hadden ze Oceanside maar zelf moeten kiezen. Niet dat dat nou een Songfestivalwinnend lied was, maar daar hadden ze Eurosong hoogstwaarschijnlijk wel mee gewonnen en weinig/minder gezeur over gelijkenissen. Zonde voor ze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:24:14 #212
375570 crew  Cyan9
pi_207568989
Dit heeft echt hele sterke guilty pleasure vibes voor me. Ik vind dit leuker dan ik ooit had kunnen denken. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_207569099
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom jurys moeten gewoon anoniem punten geven en geen ruimte krijgen om hun mening te spuien Voila.
Dit dus sowieso, en het zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen dat de enige nationale voorrondes die consistent goede inzendingen afleveren, in landen als Zweden, Italië en Noorwegen, in hun nationale finales niet zo’n willekeurige meningencircus hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 12:36:35 #214
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207569130
pi_207569214
quote:
Ze kunnen wel heel makkelijk een subtiel vingertje naar Alexander Rybak wijzen maar hij zei gewoon waar het op stond. Stel dat hij niets had gezegd en ze waren naar Liverpool gegaan, dan was bij wijze van spreken een Wiwibloggs er wel over begonnen. Dan was er ook een ophef gekomen zoals El Diablo en Bad Romance.

Eigenlijk vind ik dit gewoon een laffe reactie.
pi_207569250
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Overigens denk ik dat als dit door de semi komt, en dat kan best in een semi met een stuk of 15 landen, dat de jury hem in de finale nog wel bij de onderste plekken weg zal houden.

Het jammere is vooral dat je hiermee eigenlijk van tevoren al weet dat je nooit in de prijzen gaat komen en daarmee voor niets meedoet.
De 12 punten van Italie zijn in de pocket! ^O^
pi_207569272
Een dag na Eurosong ben ik toch eigenlijk wel meer content met de winnaar dan ik gisteren dacht. Gustaph is zo'n toffe verschijning. Zei hij gisteren niet dat zijn man dit nummer (mee) geschreven heeft en zijn goede vriendinnen als achtergrondzangeressen meedoen? Prachtig dat ze allemaal hun bijdrage leveren.
Had Gustaph 1 puntje minder gehad, dan kreeg België een winnaar waar we allemaal niet op zaten te wachten en ging zure Tom Dice naar Liverpool met een erg matig lied. Dan zie ik liever blije Gustaph met een even matig lied.
pi_207569393
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:21 schreef Greys het volgende:

[..]
CATS moest je best goed zoeken wilde je daar echte gelijkenissen in vinden vond ik. Vond het ook wel meevallen qua dat men het daar 'de hele tijd' mee vergeleek, misschien heb ik dat destijds in m'n eurofie dan allemaal/grotendeels gemist, kan hoor.
  zondag 15 januari 2023 @ 13:19:56 #219
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207569710
Vrij domme puntentelling wel, waardoor de middelmaat nu wint. publiek niet blij en jury niet blij.
pi_207569814
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ze kunnen wel heel makkelijk een subtiel vingertje naar Alexander Rybak wijzen maar hij zei gewoon waar het op stond. Stel dat hij niets had gezegd en ze waren naar Liverpool gegaan, dan was bij wijze van spreken een Wiwibloggs er wel over begonnen. Dan was er ook een ophef gekomen zoals El Diablo en Bad Romance.

Eigenlijk vind ik dit gewoon een laffe reactie.
Dat soort ophef bereikt demensethuis natuurlijk niet, dus dat is op zich een non-probleem. Sinds Lisa Andreas in 2004 hebben er ook welgeteld twee Cypriotische inzendingen beter gescoord dan El Diablo, dus je kan discussiëren wie er het laatst lacht.

Tom Dice mag er best gefrustreerd over zijn dat door een wonderlijke speling van het lot deze uitslag uit de bus is gekomen. Met 1560 punten in het spel met 1 punt verliezen, en de nummers 3 en 4 binnen 10 punten, is echt een scenario met een kans van 1:1000 ofzo. Met alleen televoting hadden de Starlings gewonnen en met één jurylid minder hadden ze het waarschijnlijk ook gered. Andersom met drie extra juryleden of met een normaal systeem met 12-10-8-7-6-5-4 punten van zowel jury als publiek had Gala waarschijnlijk gewonnen. Dit paste echt precies voor Gustaph.

Dan kan ik me voorstellen dat Tom de duidelijk aanwijsbare oorzaak voor dit falen van de Starlings aanwijst, zeker als hij zich gesteund voelt door het publiek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 15 januari 2023 @ 13:27:49 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_207569862
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
Een dag na Eurosong ben ik toch eigenlijk wel meer content met de winnaar dan ik gisteren dacht. Gustaph is zo'n toffe verschijning. Zei hij gisteren niet dat zijn man dit nummer (mee) geschreven heeft en zijn goede vriendinnen als achtergrondzangeressen meedoen? Prachtig dat ze allemaal hun bijdrage leveren.
Had Gustaph 1 puntje minder gehad, dan kreeg België een winnaar waar we allemaal niet op zaten te wachten en ging zure Tom Dice naar Liverpool met een erg matig lied. Dan zie ik liever blije Gustaph met een even matig lied.
Dit vat het wel goed samen ja. Er zijn duizenden “wat als”-en te bedenken en de meest reëele zou zijn dat The Starlings net genoeg stemmen hadden met Rollercoaster en daar hadden ze in de semi ook mee gestruggeld. En dan hadden ze continu plagiaatgezeik gehad in aanloop naar Eurovisie.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 13:32:25 #222
163650 Greys
pi_207569945
Leuk!
Ook de reacties van Verka én The Starlings.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 15 januari 2023 @ 13:40:09 #223
39237 crew  H_T
2733
pi_207570062
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vrij domme puntentelling wel, waardoor de middelmaat nu wint. publiek niet blij en jury niet blij.
Nederland heeft het ESF gewonnen zonder de meeste punten bij de jury of het publiek
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 13:59:38 #224
375570 crew  Cyan9
pi_207570387
De reacties onder de upload op het officiële ESF kanaal zijn verrassend positief. Het is een vibe. 8-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 15 januari 2023 @ 14:02:57 #225
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207570452
quote:
6s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:40 schreef H_T het volgende:

[..]
Nederland heeft het ESF gewonnen zonder de meeste punten bij de jury of het publiek
Maar niet door twee keer in het midden van het veld te eindigen.
pi_207570645
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 09:55 schreef Greys het volgende:
En tóch vind ik het heel zielig dat die jongen nu onder de Eurovision insta post waarin hij getagd is alleen maar bakken pure haat over zich heen krijgt.

Mijn keuze was het ook niet, maar wanneer stoppen mensen nou eens met dat gehaat in een post waarin iemand getagd is. Alsof je rechtstreeks in iemands gezicht gaat lopen krijsen dat hij kut is.

Ik kan er niet tegen. Nu hoop ik dat hij het veel beter doet dan we allemaal dachten. Hup flamingo.
Zo idioot.. Waarom zou je dit doen?
Ben hier voor het songfestivalforum.
  ESF Reporter zondag 15 januari 2023 @ 14:19:29 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_207570775
twitter

O+
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 14:45:27 #228
375570 crew  Cyan9
pi_207571277
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:19 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
O+
De meeste reacties hieronder: "Try for San Marino." _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 15 januari 2023 @ 15:01:35 #229
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207571559
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:59 schreef Cyan9 het volgende:
De reacties onder de upload op het officiële ESF kanaal zijn verrassend positief. Het is een vibe. 8-)
Mijn dochter had het nog niet eerder gehoord en zij vond het lekker klinken :D "Geen winnaar maar wel leuk hoor!"
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 januari 2023 @ 15:05:53 #231
163650 Greys
pi_207571636
Die jongen zelf heeft gewoon zo'n enorme gunfactor, waardoor velen (waaronder ik) na de eerste schrik van gisteravond dit hele gebeuren gaan omarmen. Leuk om te zien. :D

Als z'n medekandidaten van gister zó voor hem opkomen is het vast echt net zo'n lief mens als dat hij overkomt.

Hup flamingo. *O* 🦩 *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_207571705
Systur is ook blij voor Gustaph (volgens mij las ik dat ze in het verleden een keer samen hebben gewerkt)



En Ronela is vooral blij dat Gala niet heeft gewonnen omdat haar vader vorig jaar kritisch was over Sekret

twitter

twitter
pi_207571735
Die Ronela is niet goed bij haar hoofd.
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 15:12:08 #234
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207571739
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:10 schreef Funhouse het volgende:
Systur is ook blij voor Gustaph (volgens mij las ik dat ze in het verleden een keer samen hebben gewerkt)

[ afbeelding ]

En Ronela is vooral blij dat Gala niet heeft gewonnen omdat haar vader vorig jaar kritisch was over Sekret

[ twitter ]
[ twitter ]
Ronela moet gewoon eens haar muil houden, bij de Albanese voorronde had ze dit jaar ook al weer zo grote mond. Familie Kelmendi gaat waarschijnlijk wel gewoon naar de finale :W
pi_207571761
Ik vind hem ook zeer sympathiek overkomen, echt iemand die anderen liever steunt en naar voren draagt dan iemand die zelf de spotlight probeert te stelen. En zoals te zien in de greenroom ook wel oprecht geliefd onder de medekandidaten.

Ik snap daarom die vergelijkingen met Michael Ben David niet op social media, slaat echt nergens op.

En wat een lelijk karakter heeft die Ronela zeg. Ik dacht eerst dat het een diva-act was om aandacht te krijgen in de Eurovisiecirkels, maar het is dus haar echte karakter blijkt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 15 januari 2023 @ 15:18:30 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_207571828
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:13 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vind hem ook zeer sympathiek overkomen, echt iemand die anderen liever steunt en naar voren draagt dan iemand die zelf de spotlight probeert te stelen. En zoals te zien in de greenroom ook wel oprecht geliefd onder de medekandidaten.

Ik snap daarom die vergelijkingen met Michael Ben David niet op social media, slaat echt nergens op.

En wat een lelijk karakter heeft die Ronela zeg. Ik dacht eerst dat het een diva-act was om aandacht te krijgen in de Eurovisiecirkels, maar het is dus haar echte karakter blijkt.
Michael Ben David kwam echt over als een eikel eerste klas, Gustaph lijkt me geen kwaad in te zitten O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207571988
Ik denk dat de fans vanaf nu gewoon elke gay met een dansbaar nummer gaan vergelijken met Michael Ben David. Dat doet men ook al steeds met Agoney in de Spaanse voorronde terwijl hij volgens mij ook lang niet zo vervelend is als MBD.
pi_207572092
Ik heb het liedje nogmaals beluisterd. En het is, volgens mij geen winnaar, maar het liedje is vrolijk, swingt, het blijft in je hoofd zitten en Gustaph doet het leuk en heeft de gunfactor.
Kortom het kan best wat worden met die Gustaph. *O* En er zijn op het ESF toch wel slechtere liedjes geweest?
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 15:41:22 #239
375570 crew  Cyan9
pi_207572203
Ik zie dit de finale wel halen eigenlijk.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_207572237
Oei dit is schrikken... wat een ellende. België wat heb je gedaan. Een inzending van deze kwaliteit verwacht je van een land als San Marino.
pi_207572405
De designer van zijn outfit is Walter van Beirendonck. Dan is deze outfit nog relatief ingetogen zeg. Dat had extremer uit kunnen pakken.
  zondag 15 januari 2023 @ 15:54:28 #242
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207572417


[ Bericht 57% gewijzigd door Eightyone op 16-01-2023 18:46:35 ]
pi_207572450
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Ronela moet gewoon eens haar muil houden, bij de Albanese voorronde had ze dit jaar ook al weer zo grote mond. Familie Kelmendi gaat waarschijnlijk wel gewoon naar de finale :W
Ze heeft in elk geval meer aandacht gekregen door haar constante bitchin' and whinin' dan door haar nummer, dat iedereen alweer is vergeten.
pi_207572823
Het is wel een leukerd hoor. Ik hoop dat hij wel een beetje kan genieten in Liverpool. Ik moet nog een beetje wennen dat we dit misschien bij EIC gaan zien maar we maken er wel een polonaise van.
  zondag 15 januari 2023 @ 17:25:45 #245
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207573932
We verkneukelen we ons nu wel om België, maar we moeten ons eigen lied nog maar afwachten :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_207574427
Ik heb zo'n vermoeden dat dit hoger eindigt dan dat wij denken.
pi_207576297
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 17:25 schreef Arizona het volgende:
We verkneukelen we ons nu wel om België, maar we moeten ons eigen lied nog maar afwachten :@
Het is al bekend dat onze inzending een heel betekenisvolle, onderscheidend, kansrijk en vrij uniek lied is. Tenminste, dat zei iemand die veel bij het songfestival betrokken is en het lied al heeft gehoord. We hoeven dus niet een inzending zoals België te verwachten.... :s) *O*
pi_207576351
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:49 schreef libranl het volgende:

[..]
Het is al bekend dat onze inzending een heel betekenisvolle, onderscheidend, kansrijk en vrij uniek lied is. Tenminste, dat zei iemand die veel bij het songfestival betrokken is en het lied al heeft gehoord. We hoeven dus niet een inzending zoals België te verwachten.... :s) *O*
Waar en wanneer is dit gezegd? Was het Cornald?
pi_207576545
quote:
6s.gif Op zondag 15 januari 2023 19:52 schreef Thrts het volgende:

[..]
Waar en wanneer is dit gezegd? Was het Cornald?
Dit is op 1 november 2022 gezegd aldus RTL Boulevard.

De identiteit van de bewuste bron is bekend bij de redactie. De naam kon vanwege privacy redenen nog niet genoemd worden, maar het zou wel gaan om een persoon die dicht bij het vuur zit. 8-)
  maandag 16 januari 2023 @ 07:08:11 #250
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207580375
https://www.demorgen.be/t(...)l-vanthilt~b9ed9b9a/

O.a.:

quote:
Chérine gold als topfavoriet, maar moest vrede nemen met een vierde plaats. Vooraf hadden we nochtans ons schamele have en goed durven inzetten op dit rooskleurig rariteitenkabinetje, dat geurde naar kauwgomballen en onverwerkte kindertrauma’s. De hoge noten in de finale kwamen er helaas uit als akelige barensweeën. En alsof de monteur van dienst chagrijnig was om zijn weekendcorvee, koos die linkmiegel natuurlijk net dat onzalige segment uit ter herhaling tijdens de televoting.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')