Tiebreak ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:15 schreef PippenScottie het volgende:
We zoeken:
643. Of 29 minuten.
Het is beide hetzelfde record
Het is niet de langste game in tennis, maar jullie komen in de buurt
Dit moet 'm zijnquote:
quote:
quote:Nelson vs Hepner Richmond Virginia US 1984
The longest recorded rally in a professional tennis event was at the 1984 Virginia Slims tournament in Richmond Virginia and was played by Vicki Nelson and Jean Hepner.
These heroic women hit an incredible 643 shots in 29 minutes in their epic hour and 47 minute tie break. The match lasted a total of 6 hours and 31 minutes, with Nelson eventually getting the win over Hepner.
Had het ook opgezocht want kwam er niet uit.quote:
Dat is niet eens zeker. Dit werd toevallig geteld door iemand die het allemaal al lang vond durenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
It’s a bingo.
Langste punt ooit.
quote:SIEGEL: The New York Times story also said that a local Virginia sportswriter, for some reason, started keeping count. That's how we know how many strokes there were in this point. But normally, is there somebody who's counting the shots in every rally in a tennis match?
Ms. NELSON-DUNBAR: Oh, no, normally I don't think that happens. I think he just was sitting there and probably was curious that I think most points were going very long. There might have been others that were longer, but…
Ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Aantal aces van John Isner tegen Mahut?
Ik zou zeggen meeste punten in een wedstrijd door 1 speler in de NBA, maar dan had @PippenScottie dat al lang gezegd.quote:
Dat is 100 van Wilt Chamberlainquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meeste punten in een wedstrijd door 1 speler in de NBA, maar dan had @:PippenScottie dat al lang gezegd.
Haha die weet ik zelfs uit m’n hoofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meeste punten in een wedstrijd door 1 speler in de NBA, maar dan had @:PippenScottie dat al lang gezegd.
QEDquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is 100 van Wilt Chamberlain
Overwinningen Hamilton?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha die weet ik zelfs uit m’n hoofd.
Maar die 118, dat is een record dat door het betreffende individu nog kan worden opgehoogd
Lewis Hamilton Formule 1 zeges?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha die weet ik zelfs uit m’n hoofd.
Maar die 118, dat is een record dat door het betreffende individu nog kan worden opgehoogd
Ik heb het idee dat het iets met cricket te maken heeft. Recordaantal runs van één speler?quote:
Nee, dat is een fameus record: 400 runs Not outquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het iets met cricket te maken heeft. Recordaantal runs van één speler?
Meeste interlandgoals. Door Ronaldo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef Szura het volgende:
Nee, maar ik zou zeggen dat het individu van dit record nog wereldberoemder is
Jawel!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meeste interlandgoals. Door Ronaldo.
Aantal titels van Roger Federer?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
Om dan lekker dicht bij het andere antwoord te blijven.
116
1-0 Spanjequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
Om dan lekker dicht bij het andere antwoord te blijven.
116
quote:
In beide gevallen werd er uiteindelijk in beide gevallen niets gewonnen door de recordzetters.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 00:05 schreef Faraday01 het volgende:
116 overwinningen in een regulier honkbal seizoen? En dan eraf in de playoffs?
4x200m vrije slag op de kortebaan?quote:
Neequote:Op zondag 15 januari 2023 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4x200m vrije slag op de kortebaan?
Bij de mannen.
6:44.12 is het record op de 4x200m vrij kortebaan, bijna goedquote:Op zondag 15 januari 2023 00:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee
Het is een niet officieel erkend record.
Helaasquote:Op zondag 15 januari 2023 10:36 schreef Janneke141 het volgende:
Is dit dan de snelste Elfstedentocht?
"Het autocircuit van Lausitzring", man wat kan ik slecht tegen media dat schrijft over iets waar ze niks van weten. Dat noem je toch gewoon "Het autocircuit van de Lausitzring" ofzo? Net zoals Nederlandse media die het bij Amerikaanse sporten hebben over "ze wonnen van Cleveland Cavaliers" of iets dergelijks, en steeds 'de' vergetenquote:Op zondag 15 januari 2023 10:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik reken het goed, https://nos.nl/artikel/24(...)ironman-in-duitsland
quote:
Was dat niet het hoogste gemiddelde in een dartwedstrijd?quote:
Close but no cigarquote:Op zondag 15 januari 2023 12:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was dat niet het hoogste gemiddelde in een dartwedstrijd?
Dat zou vergelijkbaar zijn met een NBA-speler die over een heel seizoen gemiddeld 65 punten per wedstrijd scoort ofzoquote:Op zondag 15 januari 2023 12:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoogste gemiddelde van een heel WK darts?
Darts is niet zo mijn jam.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou vergelijkbaar zijn met een NBA-speler die over een heel seizoen gemiddeld 65 punten per wedstrijd scoort ofzo
Zeker! Wat wel een cruciaal onderdeel is, want gestreamd recordgemiddelde ligt al iets hoger en op de vloer gaan ze weleens boven de 130 maar dat is niet allemaal bij te houden qua registratie.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:54 schreef Starflyer het volgende:
Hoogste gemiddelde in een darts tv wedstrijd?
Dan gok ik op teamsprint damesquote:Op zondag 15 januari 2023 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Wereldrecord op de teamsprint mannen bij het schaatsen?
Dit is goed. In 2020 reden Laetitia de Jong, Femke Kok en Jutta Leerdam in Salt Lake City een wereldrecord op de teamsprint. @heywoodu, de heren zijn zo'n 7 seconden sneller.quote:
Wereldrecord speerwerpen ?quote:
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat Phelps zo vaak zilver had eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 15:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Medailles van Phelps? Die had meer goud dacht ik.
Totaal andere sport. Het betreft een Nederlander.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Medailles van Phelps? Die had meer goud dacht ik.
Het betreft geen zilveren of gouden medaille.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat Phelps zo vaak zilver had eigenlijk
Alles behalve vechtsport. Wel een paar excentrieke Nederlandse wereldkampioenen.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Iets met vechtsport te maken? Streak van Rico Verhoeven ofzo? 14 winst KO, 18 op punten en 0 verlies?
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Dammen dan, denk ik.
Ton Sijbrands blind simultaan dammen? 14 overwinningen, 18 remises?
Hotdogs eten?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
Maar weer een typisch Amerikaans record.
In een wedstrijd over 10 minuten werd het wereldrecord op 76 gezet.
Een record in Amerika. Zeker het WR hotdogs etenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
Maar weer een typisch Amerikaans record.
In een wedstrijd over 10 minuten werd het wereldrecord op 76 gezet.
Ik dacht een grapje te makenquote:
Jij bent nog sneller dan datquote:
Alleen al vanwege de nieuwe positie die de scheidsrechter elke keer in neemt achter de speler, wordt dit nooit meer verbeterd.quote:
Niet waarschijnlijk inderdaad. Al meen ik me vaag te herinneren dat Thepchaiya afgelopen seizoen op weg was naar een 147 waarmee hij toch aardig in de buurt had kunnen komen - alleen bleef hij steken op 100 en nog wat.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de nieuwe positie die de scheidsrechter elke keer in neemt achter de speler, wordt dit nooit meer verbeterd.
Zeilen?quote:
Oxford-Cambridge ?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:56 schreef Szura het volgende:
Gezien het hintje: WR roeien in een acht?
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Het aantal t-shirts dat iemand tegelijkertijd droeg?
Wtfquote:Op zondag 15 januari 2023 21:35 schreef Zwansen het volgende:
Het aantal t-shirts dat iemand tegelijkertijd droeg?
Heel goedquote:Op maandag 16 januari 2023 14:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Alan Shearer, aantal goals in Premier League?
Voor vrouwen wellicht?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Officieel wereldrecord hele triatlon?
Ja die had ik als vraag gestald maar dat was een onofficieel record omdat ze daarbij alle omstandigheden geoptimaliseerd hadden en zelfs wisselende hazen gebruikten.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor vrouwen wellicht?
Die van mannen stond laatst in het topic, was onder de 7 uur.
Ik reken hem goed, record Ironman tijdens WK Ironman in Kona van Gustav Iden.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Officieel wereldrecord hele triatlon?
Klopt!quote:Op maandag 16 januari 2023 22:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wesley Sneijder, recordinternational.
Puntenrecord van de Sprintvierkamp?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:25 schreef Zorro het volgende:
Meeste Le Mans kilometers van een rijder?
Dat waren toch de ongeslagen wedstrijden van Esther Vergeer (al eerder langs gekomen tijdens een ander record hier)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Misschien iets te lastig, het is het record voor meest gefietste kilometers in een jaar, in 2017 door Amanda Coker. Het record voor vrouwen was toen 52.025 km, het record voor mannen was 122.432 (76076 mile), gereden in 2015 (stond sinds 1935 op 120.805 km / 75.065 m). Dus ze verdubbelde het vrouwenrecord, en brak ook het mannenrecord. Er zijn niet veel duur-records waarbij een vrouw ook het mannenrecord heeft.
Ze zette het record overigens door elke dag gemiddeld meer dan 375km te fietsen, vaak deed ze meer dan 400 km op een dag. Ik volgde het toentertijd op Strava en ze was een machine. Ze deed het op een rondje van 11 km in een park in de buurt van het huis van haar ouders. Ik denk niet dat elk rondje anders wasOverigens vestigde ze in die periode nog een aantal andere records, onder andere het aantal dagen om 100.000 mijl te fietsen.
Een ander, in mijn ogen, indrukwekkend record: 470
Heb de reeks niet vanaf het begin gevolgd, verbaasd me niets dat het al langs is gekomen, een ongelooflijke reeks!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat waren toch de ongeslagen wedstrijden van Esther Vergeer (al eerder langs gekomen tijdens een ander record hier)
Ik roep de hulp van de jury in omdat ik ook toen degene was die Esther noemdequote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heb de reeks niet vanaf het begin gevolgd, verbaasd me niets dat het al langs is gekomen, een ongelooflijke reeks!
Jouw beurt nu, maar denk niet dat je er een punt voor kunt krijgen, sorry!
quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:20 schreef PippenScottie het volgende:
Speerwerpen vrouwen, Spotakova?
Klopt, Jürgen Schult uit DDRquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
WR Discus mannen? Een Oost-Europeaan geloof ik.
Lang niks meer van gehoord.quote:
Weet welk record het is, valt op zich mee met niche. Niet opgezocht overigens, volg dat soort sporten al tig jaar. Fascinerend wat een lichaam aan kan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niemand? Zijn de records die ik ken dan zo niche? Ik vind dit toch ook weer een erg bewonderenswaardig record!
Dezelfde gek die hier eerder al eens langs is gekomen met het 100km-recordquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Klopt! Van Aleksandr Sorokin. En dat is dus met breaks voor WC enzo![]()
• Faraday01 - 8
• heywoodu - 8
• Ericr - 4
• PippenScottie - 5
• Szura - 5
• George_of_the_Jungle 3
• Janneke141 - 3
• Redefine - 2
• tong80 - 2
• Zorro - 2
• ruud.nl - 1
• ß - 1
• Zwansen - 1
• Starflyer - 1
Bizar is de enige juiste omschrijving inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Halve marathon mannen?
Die duurlooprecords vind ik echt bizar. Hoe kan iemand zo lang zo hard lopen, dat kan ik me gewoon echt totaal niet voorstellen.
Ik wacht nog even met een eerste hint, maar ik durf 'm wel aan dat het geen zwemmen is!quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niets iets te snel voor een halve marathon, te langzaam voor langlauf records, te langzaam voor 5k zwemmen, te snel voor 10k, te lang voor roeien (denk ik), te langzaam voor 10k snelwandelen. Misschien de fiets-beklimming van een berg ofzo. Ik heb geen idee verder. Of misschien niet een afstand, maar iets wat zolang is volgehouden.
Het is in minuten en seconden, dus dat zou vrij traag zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
als het in seconden en honderdsten is: 1km heren wielrennen op de baan?
Flinke sur-placequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is in minuten en seconden, dus dat zou vrij traag zijn
Zelfs het googlen van dit record was lastig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met een eerste hint, maar ik durf 'm wel aan dat het geen zwemmen is!
Dat is dan ook een minuut of twintig langzamerquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:28 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu kennende dan zal het wel WR 20km snelwandelen zijn
(Al lijkt mij dat wel erg snel)
Dat is níet de juiste afstandquote:
Toch de halve marathon dan?quote:
Dat is half goed!quote:
Hele marathon danquote:
Dat is de juiste afstandquote:
Met rolstoel?quote:
Dat is niet goed, maar er zijn overeenkomstenquote:
Schaatsen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is niet goed, maar er zijn overeenkomsten
Dat heeft ook flinke overeenkomsten, maar niet dezelfdequote:
Deze ja! Bart Swings in Berlijn vorig jaarquote:
Mijn excuses, ik was afgeleid en het daarna vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu laat het topic een stille dood sterven
Niet perse een record hequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoogst gegooide score bij darts met 1 pijl zonder dubbel, triple of bullseye te gooien.
Neequote:
Is vast ook gebeurd, niet wat ik zoek. Het is een aantal keerquote:
Niet wat ik zoek danquote:
Juiste sport, verkeerde statistiekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
Meeste Tour de France deelnames?
Correct oftewel; de Adam Hansen-actquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Deelname aan 20 opeenvolgende grote rondes
Grootste aantal gele truien dat iemand droeg tijdens één Tour de Francequote:
Nee, maar van alle deelnemers hier zou zeker jij deze moeten kunnen radenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Grootste aantal gele truien dat iemand droeg tijdens één Tour de France
Hoogste aantal centuries door 1 speler tijdens een WK?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, maar van alle deelnemers hier zou zeker jij deze moeten kunnen raden
Nee, dat is 16 door Hendry en Williamsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoogste aantal centuries door 1 speler tijdens een WK?
Meeste carrière 147s?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, dat is 16 door Hendry en Williams
Meeste masters titels? Of hoe heet dat bij dokter snookerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ook niet, maar jullie zitten wel bij de goede sport
De masters heeft er iets mee te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Meeste masters titels? Of hoe heet dat bij dokter snooker
Jazeker, en dan wel sinds alle triple crown toernooien bestaan. Ronnie houdt het record maar weigert met het triple crown icoontje te spelen. Dat mag je dragen als je alle 3 toernooien minimaal 1x gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
Hoogste aantal Triple Crown titels dan?
Hardste service?quote:
Correct. Weet je ook nog van wie?quote:
Ik zou zeggen Karlovic. Maar namen hoefden toch niet perse?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. Weet je ook nog van wie?
Sam Groth. Maar je had het punt alquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Karlovic. Maar namen hoefden toch niet perse?
Hoogste aantal punten in een NBA wedstrijd door iemand die niet Wilt Chamberlain isquote:
Niet hetgene wat ik zoekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoogste aantal punten in een NBA wedstrijd door iemand die niet Wilt Chamberlain is
Meeste judo overwinningen op rij. Teddy Rinerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet hetgene wat ik zoek
Wel een sport waarin er gegooid wordt
Er wordt niet met mensen gegooidquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meeste judo overwinningen op rij. Teddy Riner
154, daar moet 3 x voor gegooid wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Riner had 154 wedstrijden op rij gewonnen
WR discus?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet hetgene wat ik zoek
Wel een sport waarin er gegooid wordt
Iets specifiekerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:56 schreef Starflyer het volgende:
Meeste darts toernooi overwinningen?
Correct en tevens juistquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aantal majors van Phil Taylor zal het wel zijn dan
Stel je ook een nieuwe vraag?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aantal majors van Phil Taylor zal het wel zijn dan
Het aantal dagen wat nodig was om dit topic stil te krijgen totdat Faraday01 alsnog een nieuwe vraag steldequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Ik neem wel over:
De nieuwe vraag is toevallig ook:
10
Haha, ik wil je er graag een punt voor geven alleen heb ik iets anders in gedachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Het aantal dagen wat nodig was om dit topic stil te krijgen totdat Faraday01 alsnog een nieuwe vraag stelde
Hoogste aantal doelpunten wat PSV ooit in 1 wedstrijd tegen Feyenoord scoordequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Ik neem wel over:
10
Correct maar niet het antwoord dat ik zoekquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoogste aantal doelpunten wat PSV ooit in 1 wedstrijd tegen Feyenoord scoorde
Hoogste score oude stijl in het turnen ooit op de Spelen behaald door een Roemeensequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Ik neem wel over:
10
10quote:Op zondag 22 januari 2023 07:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoogste score oude stijl in het turnen ooit op de Spelen behaald door een Roemeense
Ja precies, kijk even hoe het topic werktquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 07:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja precies, kijk even hoe het topic werkt
Aantal WK titels van Kenny op de baan?quote:Op zondag 22 januari 2023 08:31 schreef Faraday01 het volgende:
Nee en nee.
Het is een aantal, geen score.
En zoek het op 2 wielen maar niet op de weg
Je zit in de buurt maar het gaat niet om baanwielrennenquote:Op zondag 22 januari 2023 08:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Aantal WK titels van Kenny op de baan?
Aantal wereldtitels Nino Schurter?quote:Op zondag 22 januari 2023 09:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je zit in de buurt maar het gaat niet om baanwielrennen
Jazeker, het record aantal cross country MTB titels door Nino Schurterquote:Op zondag 22 januari 2023 09:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aantal wereldtitels Nino Schurter?
Meeste aantal toernooizeges op atp tour!quote:
Het aantal top 10s van Wilco Keldermerckx in de World Tour zonder overwinning?quote:Op zondag 22 januari 2023 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee. Het is een gimmick, want het gaat niet om het aantal overwinningen.
Zekerquote:Op zondag 22 januari 2023 11:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Het aantal top 10s van Wilco Keldermerckx in de World Tour zonder overwinning?
80quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoogst gegooide score bij darts met 1 pijl zonder dubbel, triple of bullseye te gooien.
quote:Op maandag 23 januari 2023 16:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Aantal gewonnen tenniswedstrijden?
Nee en Nee. Het is een aantal puntenquote:Op maandag 23 januari 2023 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoogst gelegen stadion voor wk-kwalificatie wedstrijden?
Punten van Wayne Gretzky?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 06:52 schreef franklop het volgende:
Hint dan maar; het gaat om een sport in Amerika
Die heeft er nog meerquote:
Klopt! Gescoord door Adam Vinatieri (kicker).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Geen ijshockey dus, teveel voor homeruns, te weinig voor basketball.
Meeste punten in American Football in carriere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |