Dit is de schuld van Coco en GGMM.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef Scorpie het volgende:
Debiele TT van een debiele user
Gras is groen
Ok sorry man dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Coco en GGMM.
Sfeerverpesters.
Je kan ook een normale TT neerzetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Coco en GGMM.
Sfeerverpesters.
Dan maak je er alleen Ajax van.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan ook een normale TT neerzetten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan maak je er alleen Ajax van.
Nu je zin
BasGodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens ben ik overgeschakeld naar Volendam - RKC.
Het is de grote Bas Nijhuis show.
*Je bent overgeschakeld naar Bas Nijhuis in Volendam.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens ben ik overgeschakeld naar Volendam - RKC.
Het is de grote Bas Nijhuis show.
Kunnen er niks van. Gelukkig voor ze zijn er nog een ploeg of 8-9 die er niks van kunnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volendam wil niet degraderen.
Pietlut gespotquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Troep qua fonts door elkaar. @:JR-Style-93
Ik zal jou eens spotten.quote:
Vandaag een PR op de overhead pressquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven als ik een PR ga proberen te benchen @:Oriente
Gratis geld.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:09 schreef Scorpie het volgende:
En mensen verklaarden me voor gek toen ik een meier op Twente inzette
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef Scrummie het volgende:
De laatste wedstrijd van Schreuder. We zijn getuige.
Elftal zonder vertrouwen, kuttrainer, geen vorm, geen idee.quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elftal zonder vertrouwen, kuttrainer, geen vorm, geen idee.
Gaat wel ietsje beter nu. Zal zo wel 0-1 worden uit een counter
Die man heeft ook niks van een linksback.quote:
10 jaar is wel meer dan een paar tochquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Een paar jaar geleden was deze wedstrijd nog een absolute topper.
Ik weet niet eens wat het wel isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die man heeft ook niks van een linksback.
Hahahah hij zelf ook niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het wel is
Een Aldi- Atoubaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hahahah hij zelf ook niet meer
Apart dat Schreuder 'm tot voor kort er steeds naast zette.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:33 schreef aTypisch het volgende:
die conceicao is wel een aardig spelertje
Woest.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer zwijgen met je pure rotzooi.
Over Kosovo?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Tadic is een hele monoloog aan het houden
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax heeft een GROOT probleem.
Lijkt me wel toch.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef aTypisch het volgende:
mag de scheids zo een rode kaart geven als hij het veld wordt afgedragen
Ja want anders kan je gewoon altijd blijven liggen en er af gaan zonder roodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef aTypisch het volgende:
zie vorige postquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja want anders kan je gewoon altijd blijven liggen en er af gaan zonder rood
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef aTypisch het volgende:
Vroeger bij een van de allereerste Fifa-spelletjes kon je wegrennen. Zolang je de scheids voor bleef, trok ie geen kaart.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja want anders kan je gewoon altijd blijven liggen en er af gaan zonder rood
Aansteller die Rensch, wat een debiel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Geblesseerde speler rood geven, lindhout 🤔🙃
Wat moet hij anders doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef DaveDave09 het volgende:
ze moeten ook nog tegen feyenoordgoden deze maandquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten.
KAMPIOENSKANDIDAAT
Die FIFA-batch zegt 2021, geeft weinig vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik zie het eerder lullig 1-0 worden dan 0-1quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten.
KAMPIOENSKANDIDAAT
Houdt ook gewoon nooit opquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tadic moet natuurlijk blijven coachen
Klaassen heeft de 1-0 nog niet eens gescoord iddquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het eerder lullig 1-0 worden dan 0-1
Omroep Zwart mist iemand. Die censureren de beelden weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Brancard team bestaat uit vrouwen en mnannen
Waarom typ je dan LOL bij een mogelijk zware blessure als moderator.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het eerder lullig 1-0 worden dan 0-1
Dit weet jij niet, ik heb liever dat je het over personen hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Brancard team bestaat uit vrouwen en mnannen
Omdat we hier geen enkele moraal hebben forumgebruiker @Littlerabbitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom typ je dan LOL bij een mogelijk zware blessure als moderator.
Hij ligt nog niet naast Nouri hoor. Paar uur worstenbroodjes eten en hij mag weer naar huis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik inderdaad mijn verontschuldigen over aanbiedenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit weet jij niet, ik heb liever dat je het over personen hebt.
Omdat hij geniet van de rode kaart.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je hard voor jezelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik inderdaad mijn verontschuldigen over aanbieden
Voor straf aan mijzelf post ik vandaag niet meer.
joden lopen altijd wegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik inderdaad mijn verontschuldigen over aanbieden
Voor straf aan mijzelf post ik vandaag niet meer.
Ik genoot ook 😍🤩😍quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kutvlap dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Vlap kan er ook weinig van.
Waarom noem je mij zo? Dit ging te ver. 2 moderators die over de schreef gaan in luttele minutenquote:
Ik zou huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom noem je mij zo? Dit ging te ver. 2 moderators die over de schreef gaan in luttele minuten
Het kan allemaal hier makker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom noem je mij zo? Dit ging te ver. 2 moderators die over de schreef gaan in luttele minuten
Dit iddquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat hij geniet van de rode kaart.
En terecht.
Het antisemitisme op dit forum gaat echt veel en veel te ver. Ik ga hier denk ik een flinke review over schrijven op trustpilot.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Licht uitgedruktquote:
Verlaat de nieuwe Beckenbauerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
Sanchez en Bassey op de backsvergeleken met hen is Alvarez een fijnbesnaarde middenveldgod.
Die kon nog een bal aannemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlaat de nieuwe Beckenbauer
Twente had idd 3-0 voor kunnen staamquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat Twente aanvallend zo slecht is. Beetje team rolt dit Ajax op.
Volgende week zondag gaan we genieten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat Twente aanvallend zo slecht is. Beetje team rolt dit Ajax op.
Als ze bij Feyenoord slim zijn verliezen ze die pot gewoon, dan blijft waterhoofd rest van het seizoen aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Volgende week zondag gaan we genieten.
Tweede playthrough. Heb het spel anderhalve maand geleden gekocht en ben compleet verslaafdquote:
Terecht. Een meesterwerk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tweede playthrough. Heb het spel anderhalve maand geleden gekocht en ben compleet verslaafd
oh ja, jij speelt games een keer of 40-45 doorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tweede playthrough. Heb het spel anderhalve maand geleden gekocht en ben compleet verslaafd
Bij Drizzt is dat een reactie op iets van 2 topics terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plus 1 voor de 40-45quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ja, jij speelt games een keer of 40-45 door
mooi spel wel
er lezen hier meer mensen meequote:
Bulkfase?quote:
Dat spel is 4,5 jaar oud, stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er lezen hier meer mensen mee
gewoon aso
Zonder CL komend jaar, nog een paar miskoopjes en de verdampte selectiewaarde gaat het rap hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Remco2021 het volgende:
Nu kan Ajax wel een paar miskopen financieel opvangen............
Je .-toets op het toetsenbord zit al een aantal posts vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Remco2021 het volgende:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Geloven jullie al in een titel van AZ of Feyenoord?
wat doe je dan voor sportquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de 2e helft ook mee.
Heb even een uurtje gesport.
@:Caland @:onlogisch @:yvonne @:Jojoortje @:Coco @:Neef_Wuppie @:Sked
Leuk dat je er bent makker. Ik heb gezegd dat ik tot de 1-0 meekijk. Dit zei ik in minuut 1. En zie hier, ik ben er nog steeds. Je cluppie staat wel met 10 manquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
Gezellig, leuk dat je er ook bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ja, dat zou je zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:12 schreef Remco2021 het volgende:
Ja ik had hem ook al aanstaan tijdens het sporten, maar dat rode-kaart moment heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent makker. Ik heb gezegd dat ik tot de 1-0 meekijk. Dit zei ik in minuut 1. En zie hier, ik ben er nog steeds. Je cluppie staat wel met 10 man
Ja, hij moest er zelf met een brancard vanaf. Maar het was wel terecht rood.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al aanstaan tijdens het sporten, maar dat rode-kaart moment heb ik even gemist.
Terecht?
wel okquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat de Rotterdamse derby makker?
Voordeel van de twijfel zegt me vooralsnog dat hij de beste keeper bij Ajax is, maar ik zie geen Europese (sub)topkeeper.quote:
Speelt ijzersterk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:29 schreef Remco2021 het volgende:
Zerouki wil zich teveel bewijzen en dat lukt niet zo.......
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan Klaassen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Wat een vervelende gozer.
Ja, scoren ook maar weinig Twente.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente
Een beetje ploeg poetst deze 10 van Ajax toch gewoon met 3-0 weg man.
Aanvallend ook helemaal geen bijzondere ploeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente
Een beetje ploeg poetst deze 10 van Ajax toch gewoon met 3-0 weg man.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend ook helemaal geen bijzondere ploeg.
Nee. Leuk tegen fokking Emmen en Telstar maar in dit soort wedstrijden komen de gebreken aan het licht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je het moet hebben van Wolfswinkel, Cerny, Misidjan en zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar snapt niemand iets van iddquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan zo'n Vlap nu de voorkeur krijgen boven Steijn.
Die gozer heeft echt nog niks laten zien
Zelfs tegen die teams was het allemaal niet bijzonder, maar goed ze blijven voorlopig dichtbij staan omdat de top 3 ook erg wisselvallig is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee. Leuk tegen fokking Emmen en Telstar maar in dit soort wedstrijden komen de gebreken aan het licht.
Even doorgeven aan die mongool met die microfoon.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Schreuder rot op komt er niet zo lekker uit.
Tijd voor een ander liedje dat beter bekt
Het is een megafoonquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even doorgeven aan die mongool met die microfoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |