Even de binnenkant van de ogen bekijkenquote:
Kan hem wel ergens volgen met mijn ervaring bij defensie in een vroeger verleden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die bart erbij zien hangen, heeft ook nog geen flikker uitgevoerd, 2 tandenborstels gemaakt waar iedereen zijn tandvlees mee kapot poetste, wat een lamzak![]()
en dan die ring nog om zijn duim
Heb nog niks gezien dus wel handig even een samenvatting vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel benieuwd naar de live show. Hopelijk beter dan vorig jaar.
Gesprekjes met Tatjana verlopen in ieder geval minder stroef dan met Peterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel benieuwd naar de live show. Hopelijk beter dan vorig jaar.
Geen ervaring mee ;-)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef engine het volgende:
Slang, krokodil en aap.
Bart kent de betere restaurants
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef engine het volgende:
Slang, krokodil en aap.
Dat zeker, ze deed de opening heel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gesprekjes met Tatjana verlopen in ieder geval minder stroef dan met peter
Peter kent meer van rimmen en sokjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gesprekjes met Tatjana verlopen in ieder geval minder stroef dan met peter
Zullen de febo kroketten zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef engine het volgende:
Slang, krokodil en aap.
Och arm, hij voelt het aankomenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, hoe moet je dan die tijd tot de liveshow doorkomen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, hoe moet je dan die tijd tot de liveshow doorkomen...
[ afbeelding ]
uitkoken lijkt me al overbodig, tandpasta erop en gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
Overnemen tandenborstel.. probleem bij de meesten .... waarom gewoon niet ff uitkoken en klaar
Ik heb ook twee keer gestemd, een keer op Jason en een keer op Robquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
op goplay ook maar even gestemd, Rob moet blijven![]()
![]()
Dat scheelt tijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
De live uitzendingen, show wil ik het niet noemen want maar een uurtje waarin veel moet gebeuren, komen nu vanuit een tent dus en niet meer inpandig bij Endemol.
dat denken we ,..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
De live uitzendingen, show wil ik het niet noemen want maar een uurtje waarin veel moet gebeuren, komen nu vanuit een tent dus en niet meer inpandig bij Endemol.
Vorig jaar was het meer fragmenten van de hele week. Niet echt een live showquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
Meeste mannen al klaarquote:
Plus 2 reclameblokken van 8 minuten elk..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat weet ik niet of dat het wel wordt. Ik vond het wel goed dat ze juist het overzicht gaven van de afgelopen dagen want dan zaten ze bij de maandag aflevering ook niet zo ver meer van de streams.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar was het meer fragmenten van de hele week. Niet echt een live show
We gaan het zien wat het wordt vanavond Freaky.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat het wel wordt. Ik vond het wel goed dat ze juist het overzicht gaven van de afgelopen dagen want dan zaten ze bij de maandag aflevering ook niet zo ver meer van de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |