Verkeerde Tagquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:23 schreef Zucht. het volgende:
Trommelgeroffel
Waar legt @:monique hem neer? In mijn regio?
3 zelfsquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verkeerde Tager moeten nog twee __ achter
je komt hem maar mooi hiero ophalenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe noordelijker de stok komt te liggen, hoe groter de kans ...
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hop naar de stok![]()
Hoelang mag je die stok in huis/auto hebben?
Leek me iets voor hier?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb je zo gekocht met een uurtje kan dat klaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes![]()
DM me de code van het nieuwe slotquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Haha goh.. zit ik niet van te kijken , bij jou om de hoek
doe ik!! haha deis kan niet eens de tt aanpassenquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
DM me de code van het nieuwe slothaal ik em meteen op
Je zegt net dat ik het niet kan. Wat wil je nou?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh dan kan deis de tt nog aanpassen![]()
Pas voor de records maar aan, ik haal em over en half uurtje opquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt net dat ik het niet kan. Wat wil je nou?
Oh ik weet zeker dat jij het kunt. was ook niet op die manier bedoeldquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt net dat ik het niet kan. Wat wil je nou?
Uhm er wonen nog meer limbo's hiero.. die mee doen..quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Pas voor de records maar aan, ik haal em over en half uurtje op
Ik ben al wegquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm er wonen nog meer limbo's hiero.. die mee doen..
Dat houdt me tenminste bezigquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Pas voor de records maar aan, ik haal em over en half uurtje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:01 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
niet zo moeilijk met 3 toegangswegen maar je wist al waar hij lag zei je.
Zijn er toch wel meer, sowieso alle zijwegen van de Urmonderbaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niet zo moeilijk met 3 toegangswegen maar je wist al waar hij lag zei je.
Nu de rest van Sittard nog volkrijgenquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zijn er toch wel meer, sowieso alle zijwegen van de Urmonderbaanmaar was niet moeilijk nee
Nee heb al een plekje in gedachten, doe ik straks misschien alquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu de rest van Sittard nog volkrijgen![]()
![]()
![]()
OHhh niet in Sittard Geleenquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:09 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee heb al een plekje in gedachten, doe ik straks misschien al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |