abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:40:07 #176
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207558531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

Tot nu toe 5 doden en 27 gewonden.
Terroristen en genocide.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_207558564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Patton bijvoorbeeld wilde liefst doorrijden met zijn shermans. En ook sommige Duitse top zag, als Hitler weg zou geraken, men wel samen optrekken.

Toch weet je nu niet of dat echt verstandig zou zijn geweest.
Gezien het feit dat de Sovjetunie toen nog geen nucleaire wapens had en er bovendien nog geen sprake was van het Warschaupact achteraf gezien waarschijnlijk wel. De vraag is echter wat men daarna met het land en zijn bevolking had moeten doen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207558593
Nou nieuw discussievoer, bron Russische krant.

Eiland Japan kan met één schot worden vernietigd. Het is heel goed mogelijk dat Moskou, in het geval van een mislukking in Oekraïne, Japan zal treffen met Sarmat om zijn prestaties te demonstreren", zegt professor Itsuro Nakamura van de Tsukuba-universiteit .
pi_207558662
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:44 schreef etuiedelapiel het volgende:

Eiland Japan kan met één schot worden vernietigd. Het is heel goed mogelijk dat Moskou, in het geval van een mislukking in Oekraïne, Japan zal treffen met Sarmat om zijn prestaties te demonstreren", zegt professor Itsuro Nakamura van de Tsukuba-universiteit .
Russische propaganda is nooit discussievoer...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_207558669
quote:

Misschien moet professor Itsuro Nakamura wat minder aan de sake zitten.
pi_207558735
Van de homepage van de NOS

Oekraine

Nederland

Schommel onder water !! :o :'( ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207558788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:51 schreef TLC het volgende:
Van de homepage van de NOS

Oekraine

[ afbeelding ]

Nederland

[ afbeelding ]

Schommel onder water !! :o :'( ;(
Welk punt wil je maken? Alle schommels overigens boven het water.
pi_207558804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:49 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Misschien moet professor Itsuro Nakamura wat minder aan de sake zitten.
Denk dat hier geen japanner bij is komen kijken.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:56:34 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207558818
quote:

Bullshit, en idd zoals al gemeld Russische angstpropaganda.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207558854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Welk punt wil je maken? Alle schommels overigens boven het water.
Dat Nederland ook wel een giro 555 kan gebruiken, dadelijk zitten we zonder schommels en dat moeten we ook niet willen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207558876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Zowel de Noord-Koreaanse als de Iraanse strijdkrachten kunnen geen langdurige agressieve veroveringsoorlog tegen hun buurlanden voeren en zijn eigenlijk alleen in staat wat irritante speldenprikken uit te voeren. De Zuid-Koreanen zijn ook niet zo gek om Noord-Korea definitief om zeep te helpen door de astronomisch hoge kosten van een hereniging en daarmee gepaard gaande wederopbouw van Noord-Korea.
Heel stellig, maar dat weet jij helemaal niet zo goed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207558901
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:58 schreef TLC het volgende:

[..]
Dat Nederland ook wel een giro 555 kan gebruiken, dadelijk zitten we zonder schommels en dat moeten we ook niet willen
1 schommel maakt nog geen zomer.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:01:29 #188
38496 Perrin
pi_207558912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heel stellig, maar dat weet jij helemaal niet zo goed.
Hoop je dat het niet zo is?
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:01:44 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207558920
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 17:30 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Hoe lang zou de omscholing van een Oekraïnse tankbemanning (die, naar wat ik begrijp, nu al NATO taktieken inzetten in de strijd tegen de Russen) moeten duren op één van de NATO-tanks? Gebruiken westerse tanks overigens dezelfde brandstoffen als hun Russische tegenhangers? Indien ja dan lijkt me alleen het opzetten van de munitielogistiek een wat arbeidsintensievere zaak.

Waarschijnlijk denk ik er te eenvoudig over, maar ik denk dat we onszelf in veel opzichten ook zelf tegenhouden door allerlei beren op de weg te verzinnen en vast te houden aan het verlangen om ieder vakje af te vinken.
Ik heb zelf geen idee maar het gaat niet alleen om training, maar ook om supply chain wat andere user ook al aangaf.

Westerse tanks hebben best wat toeters en bellen in tegenstelling tot de behoorlijk verouderde Russische modellen.
what a year!, and its only Januari!
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:02:29 #190
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207558932
quote:

men zegt daar ook dat Rusland heel Groot Brittanie met een raket in de atlantische oceaan kan schuiven

En heel europa van de aardbodem kan laten verdwijnen , dus nu moeten we allemaal doodsbang worden , en Poetin als onze heerser accepteren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:04:04 #191
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_207558971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Patton bijvoorbeeld wilde liefst doorrijden met zijn shermans. En ook sommige Duitse top zag, als Hitler weg zou geraken, men wel samen optrekken.

Toch weet je nu niet of dat echt verstandig zou zijn geweest.
Het had iig veel meer levens gekost.. En de vraag is of je zoveel levens kan verantwoorden omdat je vindt dat de westerse ideologie superieur is aan die van de Sovjet/Communisten.

Overigens was de ideologie niet de reden waarom vele door wilden, die zagen gewoon het gevaar in.

In het WOII-museum in Bastonge draait een film over veteranen die aangaven dat de oorlog voor hun echt over was toen de Sovjet viel. Niet omdat ze zelf nog moesten vechten, maar hun kinderen en latere generaties wel.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_207558976
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoop je dat het niet zo is?
Huh, waar zeg ik dat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207558998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men zegt daar ook dat Rusland heel Groot Brittanie met een raket in de atlantische oceaan kan schuiven

En heel europa van de aardbodem kan laten verdwijnen , dus nu moeten we allemaal doodsbang worden , en Poetin als onze heerser accepteren
Nee natuurlijk niet, ik denk alleen dat deze oorlog niet zonder slag of stoot zal eindigen, iets met een kat in het nauw.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:06:45 #194
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_207559022
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zelfs Putin dreigt er amper meer mee.. ik gok dat we echt niet bang hoeven te zijn voor die nukes. Want het is gewoon zelfmoord voor Putin.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_207559073
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 20:05 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, ik denk alleen dat deze oorlog niet zonder slag of stoot zal eindigen, iets met een kat in het nauw.
Kat in het nauw :') Wie is buiten z'n eigen landsgrenzen op roof en moordtocht? Juist.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:10:04 #196
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207559086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 20:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Zelfs Putin dreigt er amper meer mee.. ik gok dat we echt niet bang hoeven te zijn voor die nukes. Want het is gewoon zelfmoord voor Putin.
en mocht ie dat doen dan zijn de olie en gas voorraden ook geen cent meer waard
en gaat hij zelf inderdaad ook een heel slechte tijd tegemoet

Putin moet gewoon de troepen terug trekken en stoppen met de oorlog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207559138
twitter
pi_207559163
Zie beelden bij de NOS van Wagner gevangen die nu gratie krijgen.

Wat mij opvalt is dat de meeste gewond lijken. Lijkt er zo op dat ze, of allemaal gewond raken, of dat alleen de nutteloze gratie krijgen en er nog een hoop wel fitte Wagners gewoon moeten blijven vechten na een half jaar.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:18:19 #199
38496 Perrin
pi_207559230
twitter
pi_207559309
Dit is echt wel kremlin level cringe propaganda.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')