Terroristen en genocide.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Tot nu toe 5 doden en 27 gewonden.
Gezien het feit dat de Sovjetunie toen nog geen nucleaire wapens had en er bovendien nog geen sprake was van het Warschaupact achteraf gezien waarschijnlijk wel. De vraag is echter wat men daarna met het land en zijn bevolking had moeten doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Patton bijvoorbeeld wilde liefst doorrijden met zijn shermans. En ook sommige Duitse top zag, als Hitler weg zou geraken, men wel samen optrekken.
Toch weet je nu niet of dat echt verstandig zou zijn geweest.
Russische propaganda is nooit discussievoer...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Nou nieuw discussievoer, bron Russische krant.
Eiland Japan kan met één schot worden vernietigd. Het is heel goed mogelijk dat Moskou, in het geval van een mislukking in Oekraïne, Japan zal treffen met Sarmat om zijn prestaties te demonstreren", zegt professor Itsuro Nakamura van de Tsukuba-universiteit .
Misschien moet professor Itsuro Nakamura wat minder aan de sake zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Eiland Japan kan met één schot worden vernietigd. Het is heel goed mogelijk dat Moskou, in het geval van een mislukking in Oekraïne, Japan zal treffen met Sarmat om zijn prestaties te demonstreren", zegt professor Itsuro Nakamura van de Tsukuba-universiteit .
Welk punt wil je maken? Alle schommels overigens boven het water.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:51 schreef TLC het volgende:
Van de homepage van de NOS
Oekraine
[ afbeelding ]
Nederland
[ afbeelding ]
Schommel onder water !!![]()
![]()
![]()
Denk dat hier geen japanner bij is komen kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Misschien moet professor Itsuro Nakamura wat minder aan de sake zitten.
Bullshit, en idd zoals al gemeld Russische angstpropaganda.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat Nederland ook wel een giro 555 kan gebruiken, dadelijk zitten we zonder schommels en dat moeten we ook niet willenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welk punt wil je maken? Alle schommels overigens boven het water.
Heel stellig, maar dat weet jij helemaal niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zowel de Noord-Koreaanse als de Iraanse strijdkrachten kunnen geen langdurige agressieve veroveringsoorlog tegen hun buurlanden voeren en zijn eigenlijk alleen in staat wat irritante speldenprikken uit te voeren. De Zuid-Koreanen zijn ook niet zo gek om Noord-Korea definitief om zeep te helpen door de astronomisch hoge kosten van een hereniging en daarmee gepaard gaande wederopbouw van Noord-Korea.
1 schommel maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat Nederland ook wel een giro 555 kan gebruiken, dadelijk zitten we zonder schommels en dat moeten we ook niet willen
Hoop je dat het niet zo is?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel stellig, maar dat weet jij helemaal niet zo goed.
Ik heb zelf geen idee maar het gaat niet alleen om training, maar ook om supply chain wat andere user ook al aangaf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoe lang zou de omscholing van een Oekraïnse tankbemanning (die, naar wat ik begrijp, nu al NATO taktieken inzetten in de strijd tegen de Russen) moeten duren op één van de NATO-tanks? Gebruiken westerse tanks overigens dezelfde brandstoffen als hun Russische tegenhangers? Indien ja dan lijkt me alleen het opzetten van de munitielogistiek een wat arbeidsintensievere zaak.
Waarschijnlijk denk ik er te eenvoudig over, maar ik denk dat we onszelf in veel opzichten ook zelf tegenhouden door allerlei beren op de weg te verzinnen en vast te houden aan het verlangen om ieder vakje af te vinken.
men zegt daar ook dat Rusland heel Groot Brittanie met een raket in de atlantische oceaan kan schuivenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Het had iig veel meer levens gekost.. En de vraag is of je zoveel levens kan verantwoorden omdat je vindt dat de westerse ideologie superieur is aan die van de Sovjet/Communisten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Patton bijvoorbeeld wilde liefst doorrijden met zijn shermans. En ook sommige Duitse top zag, als Hitler weg zou geraken, men wel samen optrekken.
Toch weet je nu niet of dat echt verstandig zou zijn geweest.
Nee natuurlijk niet, ik denk alleen dat deze oorlog niet zonder slag of stoot zal eindigen, iets met een kat in het nauw.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men zegt daar ook dat Rusland heel Groot Brittanie met een raket in de atlantische oceaan kan schuiven
En heel europa van de aardbodem kan laten verdwijnen , dus nu moeten we allemaal doodsbang worden , en Poetin als onze heerser accepteren
Zelfs Putin dreigt er amper meer mee.. ik gok dat we echt niet bang hoeven te zijn voor die nukes. Want het is gewoon zelfmoord voor Putin.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men zegt daar ook dat Rusland heel Groot Brittanie met een raket in de atlantische oceaan kan schuiven
En heel europa van de aardbodem kan laten verdwijnen , dus nu moeten we allemaal doodsbang worden , en Poetin als onze heerser accepteren
Kat in het nauwquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:05 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik denk alleen dat deze oorlog niet zonder slag of stoot zal eindigen, iets met een kat in het nauw.
en mocht ie dat doen dan zijn de olie en gas voorraden ook geen cent meer waardquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zelfs Putin dreigt er amper meer mee.. ik gok dat we echt niet bang hoeven te zijn voor die nukes. Want het is gewoon zelfmoord voor Putin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |