abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220654492
Sterkte Deissy

[ Bericht 7% gewijzigd door F_r op 26-04-2026 09:39:58 ]
pi_220654925
Sterkte Deisyy.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_220655727
Heel veel sterkte @Deisyy :*
pi_220655738
Heel veel sterkte Deisyy :*
pi_221621901
Memoriam Yoko

29-6-2008 / 10-8-2026

https://ibb.co/wrKB1DNr
https://ibb.co/XkLyM3M2

Yoko kwam als zwervende aanstaande tienermoeder bij me logeren.
F&F / Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection
Ze bleek een aanhankelijk poesje die snel haar rondes maakte door het hele huis. Omdat het zo eenzaam was in haar kraamkamer mocht ze bij mij op bed slapen... Waar ik midden in de nacht gewerkt werd door mini miauwtjes.... Yoko was aan het bevallen en had haar eerste twee kittens al op mijn dekbed afgeleverd. Nummer 3 en 4 arriveerden in de in allerijl aangeleverde geplande kraammand.

De jonge moeder vond de kraamtijd naar saai en was liever bij mij. Er werd me ook regelmatig een kitten gebracht. Maar al in al was ze een lieve fn zorgzame moeder. Helaas bleek een van de kittens te zwak en daar moesten we na een paar weken afscheid van nemen.

Ik was al van plan om een huisgenoot (of 2) erbij te nemen: dat werden Yoko en een van haar zonen. Broer en zus honden een plekje bij andere liefdevolle baasjes.
Yoko kon het goed vinden met de kater die al in huis was... Na een maand of zes werd de liefde voor haar puberzoon duidelijk minder. Men tolereerde elkaar maar elkaar opzoeken was er niet bij.

Na een jaar of zes verloren we onze rode katerheer en bleef zij over met haar zoon. En beetje bij beetje verbeterde de verstandhouding. Beiden bleven het lastig vinden dat er via de katten opvang regelmatig vreemden in huis waren. Toen ik daarmee stopte was er opluchting en nog meer toenadering.

https://ibb.co/TqvYBv2K
Yoko was een slimme en eigenwijze dame en op zoveel manieren de tegenpool van haar zoon. Samen de perfecte combo die elkaar aanvulden en ook uniek waren.

Ze bereikte de leeftijd van 17 jaar zonder grote mankementen. Wel moest ze toen ook gaan mee-eten met het nierdieet van haar zoon. Maar bij de dierenarts werd ze nog steeds 10 jaar jonger geschat.

De laatste tijd werd ze magerder en strammer. Maar nog steeds een blij, knuffelig, alert en actief poesje. Ik zou op vakantie gaan en wilde haar hierna eens goed laten nakijken. Maar ze was me voor...

Een paar dagen voor ik vertrok besloot mevrouw (na 17 jaar binnen- en tuinkat te zijn geweest) aan de wandel te gaan.
Dagen gezocht en geflyerd, maar met haar leeftijd en onbekendheid met de straat vreesde ik al het ergste.
Na rijp beraad toch op vakantie gegaan, met voorzieningen voor een thuiskomst van Yoko en alerte catsits.

Op mijn eerste vakantiedag kreeg ik het telefoontje waar ik op hoopte en ook weer niet... Yoko was gevonden, zwaargewond.
De dierenarts constateerde een bekkenbreuk en de foto liet slijtage en botontkalking zien. Opereren was geen optie en dat had ik haar ook niet aan willen doen. Dus op 1000 km afstand moest ik afscheid nemen van mijn meisje en is ze zachtjes ingeslapen. Ik wist dat haar jaren geteld waren maar dat we op zo'n manier afscheid moesten nemen had ik nooit kunnen voorzien ;(

Eigenwijze dame... In mijn leven gekomen als zwerver en mijn leven verlaten als zwerver.

Gelukkig was er de mogelijkheid om haar na terugkomst nog een keer te zien en haar kopje met haar kenmerkende rode plekje nog vele, vele kusjes te geven.

(Geen nare foto onder spoiler, wel een foto (op afstand) van hoe ze opgebaard lag in het crematorium)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is ze weer thuis. Met een prachtig kubussen met haar haartjes, en een pootafdruk. En heeft ze een mooi plekje naast haar grote vriend, mijn eerder overleden katerheer.
https://ibb.co/VWnVgr8p

Dag lieve, lieve Yoko... Je was een poesje uit duizenden! :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 21-08-2026 16:11:02 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221621916
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Memoriam Yoko

29-6-2008 / 10-8-2026

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze bleek een aanhankelijk poesje die snel haar rondes maakte door het hele huis. Omdat het zo eenzaam was in haar kraamkamer mocht ze bij mij op bed slapen... Waar ik midden in de nacht gewerkt werd door mini miauwtjes.... Yoko was aan het bevallen en had haar eerste twee kittens al op mijn dekbed afgeleverd. Nummer 3 en 4 arriveerden in de in allerijl aangeleverde geplande kraammand.

De jonge moeder vond de kraamtijd naar saai en was liever bij mij. Er werd me ook regelmatig een kitten gebracht. Maar al in al was ze een lieve fn zorgzame moeder. Helaas bleek een van de kittens te zwak en daar moesten we na een paar weken afscheid van nemen.

Ik was al van plan om een huisgenoot (of 2) erbij te nemen: dat werden Yoko en een van haar zonen. Broer en zus honden een plekje bij andere liefdevolle baasjes.
Yoko kon het goed vinden met de kater die al in huis was... Na een maand of zes werd de liefde voor haar puberzoon duidelijk minder. Men tolereerde elkaar maar elkaar opzoeken was er niet bij.

Na een jaar of zes verloren we onze rode katerheer en bleef zij over met haar zoon. En beetje bij beetje verbeterde de verstandhouding. Beiden bleven het lastig vinden dat er via de katten opvang regelmatig vreemden in huis waren. Toen ik daarmee stopte was er opluchting en nog meer toenadering.

[ afbeelding ]
Yoko was een slimme en eigenwijze dame en op zoveel manieren de tegenpool van haar zoon. Samen de perfecte combo die elkaar aanvulden en ook uniek waren.

Ze bereikte de leeftijd van 17 jaar zonder grote mankementen. Wel moest ze toen ook gaan mee-eten met het nierdieet van haar zoon. Maar bij de dierenarts werd ze nog steeds 10 jaar jonger geschat.

De laatste tijd werd ze magerder en strammer. Maar nog steeds een blij, knuffelig, alert en actief poesje. Ik zou op vakantie gaan en wilde haar hierna eens goed laten nakijken. Maar ze was me voor...

Een paar dagen voor ik vertrok besloot mevrouw (na 17 jaar binnen- en tuinkat te zijn geweest) aan de wandel te gaan.
Dagen gezocht en geflyerd, maar met haar leeftijd en onbekendheid met de straat vreesde ik al het ergste.
Na rijp beraad toch op vakantie gegaan, met voorzieningen voor een thuiskomst van Yoko en alerte catsits.

Op mijn eerste vakantiedag kreeg ik het telefoontje waar ik op hoopte en ook weer niet... Yoko was gevonden, zwaargewond.
De dierenarts constateerde een bekkenbreuk en de foto liet slijtage en botontkalking zien. Opereren was geen optie en dat had ik haar ook niet aan willen doen. Dus op 1000 km afstand moest ik afscheid nemen van mijn meisje en is ze zachtjes ingeslapen. Ik wist dat haar jaren geteld waren maar dat we op zo'n manier afscheid moesten nemen had ik nooit kunnen voorzien ;(

Eigenwijze dame... In mijn leven gekomen als zwerver en mijn leven verlaten als zwerver.

Gelukkig was er de mogelijkheid om haar na terugkomst nog een keer te zien en haar kopje met haar kenmerkende rode plekje nog vele, vele kusjes te geven.

(Geen nare foto onder spoiler, wel een foto (op afstand) van hoe ze opgebaard lag in het crematorium)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu is ze weer thuis. Met een prachtig kubusje met haar haartjes, en een pootafdruk. En heeft ze een mooi plekje naast haar grote vriend, mijn eerder overleden katerheer.
[ afbeelding ]

Ach wat een zielig einde ;(

Kan je nog even kijken of de foto's te maken zijn?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221621935
Ze zijn nu aanklikbaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221622010
Aahw ;(

Wat fijn dat je de mogelijkheid had om haar nog te zien zeg.

Veel sterkte gewenst
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Spellchecker vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:16:16 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221622019
quote:
Memoriam Yoko

29-6-2008 / 10-8-2026

https://ibb.co/wrKB1DNr
https://ibb.co/XkLyM3M2

F&F / Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection

SPOILER
En nu is ze weer thuis. Met een prachtig kubussen met haar haartjes, en een pootafdruk. En heeft ze een mooi plekje naast haar grote vriend, mijn eerder overleden katerheer.
https://ibb.co/VWnVgr8p

Ach Cat wat ontzettend sneu :'(

Wat een prachtig verhaal en prachtige foto's ...
Heb bijna al je opvangtopics gelezen, en die waren ook altijd zo liefdevol ...
En wat heeft ook zij het goed gehad bij jou!

Heel veel sterkte :*

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 21-08-2026 16:26:07 ]
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:01:42 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_221622364
Heel veel sterkte!
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:07:33 #191
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_221622431
Sterkte, Cat-astrophe 🌹
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:46:49 #192
184769 crew  Deisyy
pi_221622695
Ach wat verdrietig.

Heel veel sterkte Cat! ❤
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:26:44 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221623351
Ach @Cat-astrophe flink slikken, wat een mooi eerbetoon aan haar
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 19:57:13 #196
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221623535
Veel sterkte Cat 🖤
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_221624501
Ah Yoko ik weet nog dat ze bij je kwam. Eigenwijze dame om toch aan de wandel te gaan. Misschien toch iets aangevoeld.

Heel veel sterkte cat
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:26:14 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221627681
quote:
Memoriam Yoko

29-6-2008 / 10-8-2026

Sterkte @Cat-astrophe en wat lag ze mooi opgebaard O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')