Die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nog niet over Finding Neverland heen.
Behalve als je ze roostert met lekker veel zoetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Als je succesvol eten in je mik wilt stoppen moet je ook gewoon accepteren dat bepaalde ingrediënten minder geschikt zijn voor humane consumptie
Koken en dan met bloem tot pannenkoeken beslag verwerken en er pannenkoeken met spek van maken is ook een optie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behalve als je ze roostert met lekker veel zoet
Veel stukken zijn erg gedetailleerd. Moeilijk om te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Sinead verdient je aandacht, heus.
Ik zal Troy nooit meer hetzelfde horen![]()
Al was ik misschien ook wel een klapjosti omdat ik niet wist waar dat eigenlijk over ging.
Jaaaquote:
Altijd een geweldig nummer gevonden. En een geweldige zangeres.quote:
Ook, en somehow ook altijd een geheel eigen interpretatie aan dat nummer gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd een geweldig nummer gevonden. En een geweldige zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook, en somehow ook altijd een geheel eigen interpretatie aan dat nummer gegeven.
Klonk toch heel anders wetend dat het gaat overwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb tabblad al open staan.
Troy is bij mij overigens altijd al door merg en been gegaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Spotify aangeslingerd.
brb, even tranen met tuiten janken.
Boks.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Zo sta ik ook tijdens het koken
Die van Pinkpop is erger heur
Ik heb geen uienquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boks.
Kwam hier van de uien hoor. Echt.
Och hemel, dat is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Tis hier best wel shit qua clusterhoofdpijn van m'n man, vandaag ook alweer 6 aanvallen sinds 10:30 uurhij is helemaal kapot
Ja, hij heeft nu dagelijks meerdere aanvallen, ziek thuis van z'n werk, echt 'n hoopje ellendequote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och hemel, dat is echt verschrikkelijk
Gatver wat een (mogelijk) vooruitzicht, nog 4-6 weken van deze ellende...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, hij heeft nu dagelijks meerdere aanvallen, ziek thuis van z'n werk, echt 'n hoopje ellendeen ik word er zelf ook zo verdrietig van hem zo te zien
.. Het is maar hopen dat de periode niet te lang duurt, in 't verleden was het altijd 6-8 weken dus dan zitten we nu in week 2.
6 tot 8?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nu dagelijks meerdere aanvallen, ziek thuis van z'n werk, echt 'n hoopje ellendeen ik word er zelf ook zo verdrietig van hem zo te zien
.. Het is maar hopen dat de periode niet te lang duurt, in 't verleden was het altijd 6-8 weken dus dan zitten we nu in week 2.
Wat heb ik daar mee te maken dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Lucky Strijk!
Door jou heb ik net knapperige kikkererwts gemaakt
Die doet niks preventief ofzo, als een aanval zich aan dient,zsm masker op en de ene keer werkt het sneller en beter dan de andere keer qua de aanval inkorten of ipv de pijn op n 12 terug te brengen naar 11 op n schaal van 1-10.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heb ik daar mee te maken dan?
It's all your faultquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Recepten. Nog steeds
Ik ben nu met het laatste blog bezig maar daar staat zo veel leuks op dat ik weer 27 tabs open heb staan
Vega, vegan, Instantpot én Airfryer: enter at your own risk.
Tnx. Siert je dat je dit zo ruiterlijk erkent.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh. Ja, sorry man. Wat naar voor je.
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tnx. Siert je dat je dit zo ruiterlijk erkent.
Och lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Die doet niks preventief ofzo, als een aanval zich aan dient,zsm masker op en de ene keer werkt het sneller en beter dan de andere keer qua de aanval inkorten of ipv de pijn op n 12 terug te brengen naar 11 op n schaal van 1-10.
Thanks en ook de rest thanks voor het medelevenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och lieverdWat een narigheid voor jullie beiden. Het haalt je hele leven zo overhoop. Hij met de onmenselijke pijn. Jij moet hulpeloos toekijken en kan niets doen. Je aanwezigheid is vast een troost
Heel veel sterkte samen.
Afschuwelijk, nog een paar weken deze ellende te moeten doorstaan. Wat moeilijk, voor hem om het te hebben, die pijnen en voor jou dat je eigenlijk niets kunt doen om het te stoppen.Sterkte beidenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks, hij zit nu weer in 'n aanval![]()
en hij is al zo moe.
Maar goed life goes on.
Och jeetje. Wat vreselijk. Sterkte voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alles dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:29 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoop op een betere dag voor jou & je man, @:memento-mori
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier ook al, en volgens buienradar blijft dat zo. Dagje binnenblijven dusquote:
Ik heb al dagen zin om lekker met de hond te lopen maar Dora wil niet als het regent, wat ik wel snap, dus dat zal vandaag niet ander zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook al, en volgens buienradar blijft dat zo. Dagje binnenblijven dus
Ze heeft een paars fleecejack en een roze ski-jas.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
Het is qua mogelijkheden om tijd aangenaam tijd buiten door te brengen wel dramatisch jaHeeft Dora een regenjas eigenlijk?
![]()
Wij gingen spontaan een nachtje hotellen in Wageningen met een cadeaubon. En nu rijden we door naar Duitsland voor de DM (luiers en billendoekjes inslaan, zo sexy) en de supermarkt.
Welk hotel? De Wereld?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
Het is qua mogelijkheden om tijd aangenaam tijd buiten door te brengen wel dramatisch jaHeeft Dora een regenjas eigenlijk?
![]()
Wij gingen spontaan een nachtje hotellen in Wageningen met een cadeaubon. En nu rijden we door naar Duitsland voor de DM (luiers en billendoekjes inslaan, zo sexy) en de supermarkt.
Nee, van de hotelketen waar mijn wederhelft voor werkt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, van de hotelketen waar mijn wederhelft voor werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Je zou het wel nodig hebben gehad om weer op te ladenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een hele waslijst aan klusjes voor vanochtend. Maar nu ben ik pas net wakker. En om 15:00 wil ik in de trein zitten richting m'n ouders. Dus ik zal even door moeten werken
Waarom dacht ik gisteravond dat ik geen wekker nodig had
Het lijkt straks wel minder te gaan regenen, dus misschien moet ik de volgorde van m'n plannen ook nog eens aanpassen. Gedoe.
Ja oké dat is waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:17 schreef Yinny het volgende:
[..]
Je zou het wel nodig hebben gehad om weer op te laden
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]Oh, dat kan best zijn, zo goed ken ik Wageningen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Tele6, wat een programma voor die tijd![]()
![]()
Ik blijf me verbazen over de prijzen in Duitsland, sommige dingen kosten de helft
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Oh wat leuk! Hoeveel dagen nog tot aan het concert?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet me dadelijk onder katten uitwerken om een crispsantje in de oven te schuiven. Punt.
Al zullen mensen me vast weer bellen voor last minute regelzaken voor ons theater concert. Bijna uitverkocht
Van de 7 zijn er 2 ziek, 1 halve dagen weer aan het werk, 1 langdurig ziek en toen waren er nog 2 over gisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:blues wat een ellendige toestand. Met zulke vooruitzichten ga je ook niet blij naar je werk, dat zuigt energie
Dat is een flinke lijst voor die tijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja oké dat is waar.
En op zich, als ik vééééél te lang uitslaap word ik duf wakker maar ik ben nu niet duf. Dus ik zal het uitslapen wel nodig hebben gehad.
Nu moet ik
- stofzuigen
- badkamer schrobben
- naar de schoenmaker
- 18 km hardlopen
- 30 min yoga
in de komende 3.5 uur zien in te passen en ik denk niet dat dat 'm helemaal gaat worden, maar ik begin wel ergens. Bij de klusjes in huis want de buienradar zegt dat het vanaf 12:10 hier ietsjes droger is.
Misschien kan het niet maar het moet gewoon. Zo kan je ook niet door. Dan val je weer om en die dan overgebleven collega ook, dan zijn ze nog verder van huis. Ziekte is natuurlijk overmacht maar eigenlijk (misschien is die er) zou er bij jullie een soort pool moeten zijn om bij overloop in te springen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Van de 7 zijn er 2 ziek, 1 halve dagen weer aan het werk, 1 langdurig ziek en toen waren er nog 2 over gisterenAndere coll werkte afgelopen week al haar dagen.
Overmacht 10.0 steeds.
Onze invallers hadden wo en do gewerkt (ook tijdelijke krachten dus er blijft veel liggen) iedereen werkt ook maar 3 dagen dus dan zit je al gauw elke dag met veel te weinig.
+ er waren veel onco patiënten die veel tijd nodig hebben + de HELE DAG die telefoon
Echt dit was weer een overtreffende trap van overvraagd worden.
Maandag thuiswerken.
Kan niet echt, maar ik doe het toch.
Niets zeggen over “wie is de mol” vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is een flinke lijst voor die tijd
Hier een rustige zaterdag. We zouden eigenlijk ook de badkamer moeten poetsen maar ik heb zo'n gevoel dat we dat naar volgende week verplaatsen.
Vanavond Wie is de mol bij vrienden kijken en tot die tijd gaan we denk ik weinig doen.
Wel net onverwacht een uitnodiging voor een bierfestival in de mailIk vind het nog steeds bijzonder dat zo veel organisaties ons uit zichzelf benaderen/weten te vinden.
Ja gelezen. Ben het er zo mee eens dat dit veeeeeel beter kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
Wat een verschillende situaties en beiden zó ellendig.
@:Memento-Moridat de episode maar snel overgaat en langer wegblijft.
En de wetenschap vordering maakt!
En @:Blues wordt het gezien? door management en hogerop?
Las je vorige week in vk het artikel van ‘miskende’ vpk’s ?
Herkenbaar: https://www.volkskrant.nl(...)egkundigen~bd7cff56/
Dat kan dus niet. Het is veel te complex om 'in te springen'.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien kan het niet maar het moet gewoon. Zo kan je ook niet door. Dan val je weer om en die dan overgebleven collega ook, dan zijn ze nog verder van huis. Ziekte is natuurlijk overmacht maar eigenlijk (misschien is die er) zou er bij jullie een soort pool moeten zijn om bij overloop in te springen.
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niets zeggen over “wie is de mol” vanavond, geen idee wanneer mijn bezoek weg is
Jaquote:
Ik had een poosje geleden voor het eerst een flinke bijholteontsteking en het viel me vies tegen hoeveel last ik daarvan had. Hopelijk heb je snel weer wat meer energie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:24 schreef Phaidra het volgende:
Goed bezig Tele!
Tot nu toe gedaan:
- was in de machine gepropt
- opstandig kind naar zwemles gekregen
Nu een broodje en bijkomen. Afgelopen dagen lag ik voor pampus in bed met een holte-ontsteking, dus dit is toch al heel wat.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
Ik keek net ff op mijn pensioen overzicht ihk van eerder stoppen, maar dat scheelt ons 300 eu minder id maand + minder pensioenopbouw…blijf dus toch nog maar de boel uitzitten![]()
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
Ik keek net ff op mijn pensioen overzicht ihk van eerder stoppen, maar dat scheelt ons 300 eu minder id maand + minder pensioenopbouw…blijf dus toch nog maar de boel uitzitten![]()
Hoe staan jullie op de lijst om kleiner en goedkoper te gaan wonen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
ff rekenenquote:
Kan niet, ons inkomen is zelfs als ik stop of straks met pensioen ga nog net te hoog voor sociale huur.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe staan jullie op de lijst om kleiner en goedkoper te gaan wonen?
Heb ook gekeken maar ook nog geen optie. Wacht even op een belletje van een onafhankelijke hypotheekadviseur (vriend van vrienden). Wanneer ik geen/weinig hypotheek meer geb kan ik heel anders naar werk zoeken
Dat zou ook fijn zijn voor jouquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook gekeken maar ook nog geen optie. Wacht even op een belletje van een onafhankelijke hypotheekadviseur (vriend van vrienden). Wanneer ik geen/weinig hypotheek meer geb kan ik heel anders naar werk zoeken
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik weet niet wat voor kleren ik aan moet vanavond
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:09 schreef Lonaa het volgende:
een paars fleecejack en een roze ski-jas.
Regenpak met poncho, zuidwester en als accessoire een paraplu.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik weet niet wat voor kleren ik aan moet vanavond
De vraag is een beetje "wat daaronder", want mijn happening is binnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Regenpak met poncho, zuidwester en als accessoire een paraplu.
Ik heb iets gemist. Wat ga je voor tofs doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De vraag is een beetje "wat daaronder", want mijn happening is binnen.![]()
Ik wil wel iets tofs aan want dat verdien ik, maar ik moet ook een beetje uh niet te tof zijn want dan maak ik het mezelf ingewikkeld vanavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |