Die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nog niet over Finding Neverland heen.
Behalve als je ze roostert met lekker veel zoetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Als je succesvol eten in je mik wilt stoppen moet je ook gewoon accepteren dat bepaalde ingrediënten minder geschikt zijn voor humane consumptie
Koken en dan met bloem tot pannenkoeken beslag verwerken en er pannenkoeken met spek van maken is ook een optie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behalve als je ze roostert met lekker veel zoet
Veel stukken zijn erg gedetailleerd. Moeilijk om te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Sinead verdient je aandacht, heus.
Ik zal Troy nooit meer hetzelfde horen![]()
Al was ik misschien ook wel een klapjosti omdat ik niet wist waar dat eigenlijk over ging.
Jaaaquote:
Altijd een geweldig nummer gevonden. En een geweldige zangeres.quote:
Ook, en somehow ook altijd een geheel eigen interpretatie aan dat nummer gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd een geweldig nummer gevonden. En een geweldige zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook, en somehow ook altijd een geheel eigen interpretatie aan dat nummer gegeven.
Klonk toch heel anders wetend dat het gaat overwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb tabblad al open staan.
Troy is bij mij overigens altijd al door merg en been gegaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Spotify aangeslingerd.
brb, even tranen met tuiten janken.
Boks.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Zo sta ik ook tijdens het koken
Die van Pinkpop is erger heur
Ik heb geen uienquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boks.
Kwam hier van de uien hoor. Echt.
Och hemel, dat is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Tis hier best wel shit qua clusterhoofdpijn van m'n man, vandaag ook alweer 6 aanvallen sinds 10:30 uurhij is helemaal kapot
Ja, hij heeft nu dagelijks meerdere aanvallen, ziek thuis van z'n werk, echt 'n hoopje ellendequote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och hemel, dat is echt verschrikkelijk
Gatver wat een (mogelijk) vooruitzicht, nog 4-6 weken van deze ellende...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, hij heeft nu dagelijks meerdere aanvallen, ziek thuis van z'n werk, echt 'n hoopje ellendeen ik word er zelf ook zo verdrietig van hem zo te zien
.. Het is maar hopen dat de periode niet te lang duurt, in 't verleden was het altijd 6-8 weken dus dan zitten we nu in week 2.
6 tot 8?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nu dagelijks meerdere aanvallen, ziek thuis van z'n werk, echt 'n hoopje ellendeen ik word er zelf ook zo verdrietig van hem zo te zien
.. Het is maar hopen dat de periode niet te lang duurt, in 't verleden was het altijd 6-8 weken dus dan zitten we nu in week 2.
Wat heb ik daar mee te maken dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Lucky Strijk!
Door jou heb ik net knapperige kikkererwts gemaakt
Die doet niks preventief ofzo, als een aanval zich aan dient,zsm masker op en de ene keer werkt het sneller en beter dan de andere keer qua de aanval inkorten of ipv de pijn op n 12 terug te brengen naar 11 op n schaal van 1-10.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heb ik daar mee te maken dan?
It's all your faultquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Recepten. Nog steeds
Ik ben nu met het laatste blog bezig maar daar staat zo veel leuks op dat ik weer 27 tabs open heb staan
Vega, vegan, Instantpot én Airfryer: enter at your own risk.
Tnx. Siert je dat je dit zo ruiterlijk erkent.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh. Ja, sorry man. Wat naar voor je.
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tnx. Siert je dat je dit zo ruiterlijk erkent.
Och lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Die doet niks preventief ofzo, als een aanval zich aan dient,zsm masker op en de ene keer werkt het sneller en beter dan de andere keer qua de aanval inkorten of ipv de pijn op n 12 terug te brengen naar 11 op n schaal van 1-10.
Thanks en ook de rest thanks voor het medelevenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och lieverdWat een narigheid voor jullie beiden. Het haalt je hele leven zo overhoop. Hij met de onmenselijke pijn. Jij moet hulpeloos toekijken en kan niets doen. Je aanwezigheid is vast een troost
Heel veel sterkte samen.
Afschuwelijk, nog een paar weken deze ellende te moeten doorstaan. Wat moeilijk, voor hem om het te hebben, die pijnen en voor jou dat je eigenlijk niets kunt doen om het te stoppen.Sterkte beidenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks, hij zit nu weer in 'n aanval![]()
en hij is al zo moe.
Maar goed life goes on.
Och jeetje. Wat vreselijk. Sterkte voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |