Wtfquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:15 schreef hhh38 het volgende:
Danilo schiet een keer zonder aan te nemen!
Hij mag van mij alles fout doen als ie blijft scoren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt ongekend dat Danilo wedstrijd na wedstrijd alles fout doet maar toch steeds zijn doelpuntjes meepikt.
Arme Santi
Dat is een contradictiequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mag van mij alles fout doen als ie blijft scoren.
oh nee, een spits die scoortquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt ongekend dat Danilo wedstrijd na wedstrijd alles fout doet maar toch steeds zijn doelpuntjes meepikt.
Arme Santi
Ik ben helemaal godverdomme klaar met die Feyenoord-spelers die doelpunten makenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh nee, een spits die scoort
arme tweede spits
stukje eeuwige zeikerd
Heb er gvd nog geen moment om kunnen lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is het komische element.
Het mooie is wel dat hij altijd dingen doet die de tegenstander niet aanziet komen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is het komische element.
maar gimenez is zo'n coole mexicaanquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal godverdomme klaar met die Feyenoord-spelers die doelpunten maken
Ik zie het ook veel meer zitten in Gimenez maar ja, Danilo zet beter druk en hij scoort ook vaak, dan kan je moeilijk om hem heen. En Gimenez is nog steeds nuttig voor de bank.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar gimenez is zo'n coole mexicaan
Ik zei niet dat het een topkomiek was.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er gvd nog geen moment om kunnen lachen.
Ik mag toch hopen dat dat de lat voor een spits van Feyenoord wat hoger ligt dan her en der wat doelpuntjes maken tegen kutploegen. Want verder doet Danilo letterlijk niks en voegt ie niks toe.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh nee, een spits die scoort
arme tweede spits
stukje eeuwige zeikerd
Hijzelf ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat hij altijd dingen doet die de tegenstander niet aanziet komen.
Behalve een goede voorzet gevenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat hij altijd dingen doet die de tegenstander niet aanziet komen.
Ik heb het idee dat het niet alleen conditioneel is bij Santi. Heeft gewoon geen enorme werklustquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef snabbi het volgende:
Ik snap slot zn opmerking ook wel over dat het starten van giminez in de eerste seizoenshelft niet optimaal was, geen idee hoe die er nu conditioneel voor staat.
oke klaasquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat de lat voor een spits van Feyenoord wat hoger ligt dan her en der wat doelpuntjes maken tegen kutploegen. Want verder doet Danilo letterlijk niks en voegt ie niks toe.
gewoon 12 punten nog deze maand johquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef H.FR het volgende:
Nou, als dat een langdurige blessure is dan kunnen we de kampioenschapsdroom wel weer in de garage zetten.
daar kan ik me wel in vinden, je ziet wel dat ie er vol voor gaat in die laatste 30 min altijd, dus dat dit een andere beleving geeft.. primaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet alleen conditioneel is bij Santi. Heeft gewoon geen enorme werklust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |