Wtfquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:15 schreef hhh38 het volgende:
Danilo schiet een keer zonder aan te nemen!
Hij mag van mij alles fout doen als ie blijft scoren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt ongekend dat Danilo wedstrijd na wedstrijd alles fout doet maar toch steeds zijn doelpuntjes meepikt.
Arme Santi
Dat is een contradictiequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mag van mij alles fout doen als ie blijft scoren.
oh nee, een spits die scoortquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt ongekend dat Danilo wedstrijd na wedstrijd alles fout doet maar toch steeds zijn doelpuntjes meepikt.
Arme Santi
Ik ben helemaal godverdomme klaar met die Feyenoord-spelers die doelpunten makenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh nee, een spits die scoort
arme tweede spits
stukje eeuwige zeikerd
Heb er gvd nog geen moment om kunnen lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is het komische element.
Het mooie is wel dat hij altijd dingen doet die de tegenstander niet aanziet komen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Pedersen is het komische element.
maar gimenez is zo'n coole mexicaanquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal godverdomme klaar met die Feyenoord-spelers die doelpunten maken
Ik zie het ook veel meer zitten in Gimenez maar ja, Danilo zet beter druk en hij scoort ook vaak, dan kan je moeilijk om hem heen. En Gimenez is nog steeds nuttig voor de bank.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar gimenez is zo'n coole mexicaan
Ik zei niet dat het een topkomiek was.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er gvd nog geen moment om kunnen lachen.
Ik mag toch hopen dat dat de lat voor een spits van Feyenoord wat hoger ligt dan her en der wat doelpuntjes maken tegen kutploegen. Want verder doet Danilo letterlijk niks en voegt ie niks toe.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh nee, een spits die scoort
arme tweede spits
stukje eeuwige zeikerd
Hijzelf ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat hij altijd dingen doet die de tegenstander niet aanziet komen.
Behalve een goede voorzet gevenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat hij altijd dingen doet die de tegenstander niet aanziet komen.
Ik heb het idee dat het niet alleen conditioneel is bij Santi. Heeft gewoon geen enorme werklustquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:24 schreef snabbi het volgende:
Ik snap slot zn opmerking ook wel over dat het starten van giminez in de eerste seizoenshelft niet optimaal was, geen idee hoe die er nu conditioneel voor staat.
oke klaasquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat de lat voor een spits van Feyenoord wat hoger ligt dan her en der wat doelpuntjes maken tegen kutploegen. Want verder doet Danilo letterlijk niks en voegt ie niks toe.
gewoon 12 punten nog deze maand johquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef H.FR het volgende:
Nou, als dat een langdurige blessure is dan kunnen we de kampioenschapsdroom wel weer in de garage zetten.
daar kan ik me wel in vinden, je ziet wel dat ie er vol voor gaat in die laatste 30 min altijd, dus dat dit een andere beleving geeft.. primaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet alleen conditioneel is bij Santi. Heeft gewoon geen enorme werklust
Ik snap werkelijk niet waarom hij speelt ipv Walemark. Ook al is dat een rechtsbuiten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is het de Idrissi van de laatste 10 minuten van zondag, en niet die van de rest van de wedstrijd.
die moet zondag weerquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
Laat de Baks lekker ff staan joh, krijgen we Drolrosun weer.
spelers als walemark en gimenez worden ineens erg goed als ze op de bank zittenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof Walemark al wat heeft laten zien.
Het is allemaal lood om oud ijzer.
Ja echt zonde van de aardappelen dit dat ze er steeds overheen lopenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Het veld heeft het zwaar vandaag. De nieuwe grasmeester mag aan de bak
Gebroken sleutelbeen is zes weken eruit meen ik.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die is er zondag wel weer bij
die heb je niet nodig johquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebroken sleutelbeen is zes weken eruit meen ik.
Dus hopen dat het meevalt.
Dan is het verstandig dat we terug naar de tekentafel zijn gegaan wat betreft transfers.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebroken sleutelbeen is zes weken eruit meen ik.
Dus hopen dat het meevalt.
Er had al iemand moeten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het verstandig dat we terug naar de tekentafel zijn gegaan wat betreft transfers.
okequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er had al iemand moeten zijn.
in welke transferperiode ooit heeft een club als feyenoord (of ajax, of psv) alles al rond op minder dan de helft van de transferperiode?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er had al iemand moeten zijn.
We weten al drie weken dat Trauner eruit is, dat we qua vervanging zoeken letterlijk niks verder zijn is wel slecht.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in welke transferperiode ooit heeft een club als feyenoord (of ajax, of psv) alles al rond op minder dan de helft van de transferperiode?
echt nooit denk ik
dit vul je zelf inquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten al drie weken dat Trauner eruit is, dat we qua vervanging zoeken letterlijk niks verder zijn is wel slecht.
ja die is pittig kut vandaagquote:
die weet ook niet allesquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat zegt @:zka vandaag nog.
Pijnlijk gewoon.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:39 schreef aTypisch het volgende:
idrissi en dilrosun wel echt bizar deze wedstrijd
het was ook allemaal te veel in de aanval natuurlijk, dat moest even afgeremd worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:39 schreef Kerftminister het volgende:
Sinds die Idrissi en Dilrosun erin zijn gekomen lijkt het HELEMAAL nergens meer op. Wat een vreselijke irritante gasten.
Voorzetjes van de flankspelers die nog geen skippybal goed zouden raken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez gaat er een paar voorzetjes inknallen
de voorzet van dilrosun, of die van idrissi?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van wie? Ik denk dat Pedersen de beste voorzet heeft op dit moment op de vleugels.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was ook wat ironischquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van wie? Ik denk dat Pedersen de beste voorzet heeft op dit moment op de vleugels.
Prima eerste potje in de basis en nog een goaltje ook. Laten we hopen dat hij dit op een hoger tempo ook kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |