SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nou.... schijn wil wel eens bedriegen..... scheelt dat ik de joker nog in kan zetten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het lukt je volgens mij altijd nog wel om te draaien zelfs als de kamer om je heen draait.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... schijn wil wel eens bedriegen..... scheelt dat ik de joker nog in kan zetten.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... schijn wil wel eens bedriegen..... scheelt dat ik de joker nog in kan zetten.
Noem je DJVout nu je joker?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees het net.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:24 schreef just me het volgende:
@ DJVout wist je dat jij als joker wordt ingezet als Melting niet meer bekwaam is ?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Maar een droge whisky-worst zou je nu nog wel kunnen hebben?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht echt dat ze hem opgezet hadden. Zo slecht zag hij er uit
Het klinkt wel erg vies op elk uurquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik begon vandaag met een nieuwe Amaretto met melk of zoiets...... wel lekker, maar het was toen nog geen 11 uur.
Was erg lekker wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg vies op elk uur
Laat hem eerst je UI uit de kerstsfeer halen, nu loop je echt voor jokerquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik lees het net.![]()
Hij merkt nog wel wat voor joker ik ben.
Beter zo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Laat hem eerst je UI uit de kerstsfeer halen, nu loop je echt voor joker
Bij dit nummer is deze snelheid beter.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat blijft de ultieme Vout UI.
Wil jij het vertellen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh gelukkig, Mad is weg, dat bespaart ons het verhaaltje over de zangers van de Rubettes
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Bij dit nummer is deze snelheid beter.
Daarom kochten de mensen hem niet bij Ikea, moest je eerst ook nog de stoel zelf in elkaar zettenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij deze versie kreeg je een goedkope houten stoel en een stuk touw.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarom kochten de mensen hem niet bij Ikea, moest je eerst ook nog de stoel zelf in elkaar zetten
[..]
Daarom kochten de mensen hem niet bij Ikea, moest je eerst ook nog de stoel zelf in elkaar zetten
De enige stoel van ikea waarbij het klopt dat je voor je gevoel niet genoeg schroefjes hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Bellen is beter, doen ze ook in dit liedje.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
@:livelink : neem je pen maar weer bij de hand, want je kan weer een brief gaan schrijven na deze plaat.
Telefoonnummer is niet bekend.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bellen is beter, doen ze ook in dit liedje.
Ik verwachtte Maywood met Mother, how are you todayquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
@:livelink : neem je pen maar weer bij de hand, want je kan weer een brief gaan schrijven na deze plaat.
Nee, je kan weer naar de fanclub schrijven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwachtte Maywood met Mother, how are you today
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe actief die fanclub nog is.quote:
Je zou destijds contact opnemen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe actief die fanclub nog is.
Daarom moet je juist schrijven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe actief die fanclub nog is.
Voornemens he. Komt nooit wat van terecht. Heb net wel gegoogled.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou destijds contact opnemen.
Oh nee... dit is Calvin Lengwood.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dit Neil? Klinkt wel erg mild?
Oh ja, zeer zeker wel maar ik vind dit op de een of andere manier zo traagquote:
10 wekenquote:
Wel in 1967. Toen stonden er maar 10 plaatjes in de top40quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
10 weken
8 piekpositie
1967
Je kan toch niet zeggen dat de 8e plaats slecht is.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel in 1967. Toen stonden er maar 10 plaatjes in de top40
Allemaal op 4 verschillende plekken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
In deze serie zaten levende paarden, just me.quote:
Bonanzaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
In deze serie zaten levende paarden, just me.
toen wel jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
In deze serie zaten levende paarden, just me.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
In de film van de Blues Brothers was dit ook wel geniaal
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Chubby checker and the fathoys twist
Je gaat in coma waarschijnlijk. Dank je wel Melting en slaap lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond en wellicht tot morgen.
Ik ga plat.
[ afbeelding ]
Ik ga eens kijken of mijn ogen dicht willen vallen ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat in coma waarschijnlijk. Dank je wel Melting en slaap lekker
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie.
Vandaag (omdat Ddm deze van de week gemist heeft) tompoucen:
[ afbeelding ]
Tast toe!
lekker hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie.
Vandaag (omdat Ddm deze van de week gemist heeft) tompoucen:
[ afbeelding ]
Tast toe!
Dat was wel een bizarre uitslag jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
Ik heb wel echt een bizarre avond beleefd gister, ben gisteren naar een bekerwedstrijd van FC Groningen gegaan en we verloren gewoon van amateurs, stonden 3-0 achter op een gegeven moment![]()
Zo zie je dat soort avonden eerder als een leuk dagje uit met een vervelende wedstrijd tussendoor
Mooi!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voxs!Alles oké hier. Als de mix half zo goed is als jouw schilderijen, dan weet ik voldoende.
Hoi dame!
Maar natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi!
Dank voor het compliment
Je mix is net zo goed !![]()
lekker bij relaxen zo
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Ik geniet er van, en dan is het net als kunst waarvan je geniet 'goed'
Eens zien of er een potlood ligt hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:31 schreef Voxs het volgende:
Perfecte muziek om nog wat bij te tekenen.
Leuk je zo weer te treffen Lucky, had al een tijdje niet op fok gepost en zag je naam in de at
Wie weet waai ik nog eens binnen én weer weg
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens zien of er een potlood ligt hier.
Ja dat was leuk Voxs, dank je en teken fijn!
Hoi!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:51 schreef BasEnAad het volgende:
Goeienavond, ik luister ook even mee!
Dit is de laatste en dan is het op. Volgens mij ging het wel lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou wel van dit soort tracks. Juiste atmosfeer en ook melodieus / harmonieus.
Zal straks de hele lijst doen!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Heb je van het zojuist afgelopen nummer een artiest en titel voor me, L2B?
Ook goed, maar dan moet ik zelf raden welke dat was?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal straks de hele lijst doen!
Dank je en ook voor het luisteren, Voxs.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:25 schreef Voxs het volgende:
Het ging heel lekker![]()
Dank je voor het draaien!
Is op volgorde van draai.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan moet ik zelf raden welke dat was?
Ik zal af en toe kijken of je weer draait, dit klonk erg fijn!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je en ook voor het luisteren, Voxs.
Lijkt me beter, zet dan maar een koptelefoon op...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg zin om max volume te doen
Maar ik heb buren, dus houd me in
Die moet ik reparerenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me beter, zet dan maar een koptelefoon op...
#genietenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roger Shah Feat. Moya Brennan - Morning Star (Original Club Mix)
Je moet niet alles letterlijk nemen...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:36 schreef BasEnAad het volgende:
IS ER IEMAND OP DE VLOER
DIE KAN PIJPEN ALS EEN HOER
Ik moet helemaal niks!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet niet alles letterlijk nemen...
Ik moet er morgen vroeg weer uit, dus een andere keer maken we er een nachtsessie van…quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jammer dat de muziek stopt![]()
Was heerlijk, bedankt!
quote:
Ja.....zou niet leuk geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:14 schreef just me het volgende:
[..]wat een weertje hè... het is maar goed dat onze afspraak verzet is
ongelooflijk lekker en het was super gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.....zou niet leuk geweest zijn.
Hoe was je etentje gisteren?
Fijn dat het gezellig was.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
ongelooflijk lekker en het was super gezelligIk ging net niet als laatste weg
![]()
ik heb nog last van mijn rug dus ik ben regelmatig even van tafel opgestaan om in beweging te blijven. Als het goed is komt vandaag mijn electrische kussen
Hoop ik ook!!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was.
Nu maar hopen dat het kussen helpt dan.
Pas nou op met op en neer springen....quote:
Oh ja, lastig hoor om een middenweg te vinden tussen in beweging blijven en rustig doenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Pas nou op met op en neer springen....
Je bent gewoon hieperdepieper.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, lastig hoor om een middenweg te vinden tussen in beweging blijven en rustig doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ouwelui kon eindelijk z'n booster prik halen. Het is al weer 3 maanden geleden dat we naar Overloon gingen en ik daarna de sjaak was...quote:
Kijk..... dat is mooi. Wanneer ben je geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ouwelui kon eindelijk z'n booster prik halen. Het is al weer 3 maanden geleden dat we naar Overloon gingen en ik daarna de sjaak was...
5 Minuten geleden, geen probleem. Moet nu nog even verplicht wachten en dan broodjes halen...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... dat is mooi. Wanneer ben je geweest?
En geen last neem ik aan?
Ik wist niet dat je nog steeds in het weekend daarvoor terecht kon.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5 Minuten geleden, geen probleem. Moet nu nog even verplicht wachten en dan broodjes halen...
In Amsterdam kan alles...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nog steeds in het weekend daarvoor terecht kon.
Laat ze smaken zo meteen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent gewoon hieperdepieper.
Dat was bijna Dark Roast gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230113_61906909Juin uit Eigen Tuin!
En hielp het om op te warmen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen.
Gisterenavond toch maar weer eens gaan wandelen en natuurlijk overvallen door een regenbui. Kletsnat en koud thuisgekomen en vroeg naar bed gegaan om warm te worden. Ik vrees dat het vandaag ook geen wandelweer gaat worden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was bijna Dark Roast geworden
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230113_61906909
Ja, maar ik heb het nu alweer koudquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En hielp het om op te warmen?
Vandaag is geen wandelweer. Morgen misschien weer.
Dan heb je groot gelijk. Maar ik zou niet in de natte jas gaan lopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nu alweer koud![]()
Ga zometeen toch maar even de deur uit. Ik moet nog een gereserveerd boek ophalen bij de bibliotheek. Wandel ik daar maar even naar toe. Dat is heen en terug toch ook nog een klein uurtje. Ik heb de beweging toch nodig voor mijn geestelijke en lichamelijke gemoedsrust. Nu maar hopen dat mijn jas alweer droog is van gisteren.
Toch gedaan. Hij zou toch weer opnieuw nat worden en ik heb geen andere winterjas. Ondanks de regen was het wel beter weer dan gisterenavond, gelukkig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je groot gelijk. Maar ik zou niet in de natte jas gaan lopen.
Ja, dat lukte gelukkig nog, de kookplaat stopte er weer mee, ik ga maar eens contact opnemen met Ikeaquote:
Het is wat, die kookplaat. Tijdens mijn uitzending was het ook al mis. Ik heb toen nog een "kookplaat" gedraaid, maar het heeft niet geholpenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat lukte gelukkig nog, de kookplaat stopte er weer mee, ik ga maar eens contact opnemen met Ikea
Raak je soms oververhit bij het koken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat lukte gelukkig nog, de kookplaat stopte er weer mee, ik ga maar eens contact opnemen met Ikea
Was de vorige ook van Ikea?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gunter Schuller - Aunt Dinah has blown the horn was datquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Waar is dit ook alweer van? Het klinkt heel bekend.
Nee, dat was een stokoud keramisch geval in het oude huis, de oven stopte er al mee en sindsdien heb ik elke dag een schietgebedje gedaan dat de kookplaat het nog op halve kracht zou blijven doen tot de verhuizing. Maar deze week dus al 2 keer in het nieuwe huisquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was de vorige ook van Ikea?
Ik hoorde het je zeggen, maar het is ergens in gebruikt. Een tv-serie of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gunter Schuller - Aunt Dinah has blown the horn was dat
Het is vreemd dat je een melding kreeg op 2 pitten die je helemaal niet in gebruik had. Net of het ding niet correct is aangesloten of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dat was een stokoud keramisch geval in het oude huis, de oven stopte er al mee en sindsdien heb ik elke dag een schietgebedje gedaan dat de kookplaat het nog op halve kracht zou blijven doen tot de verhuizing. Maar deze week dus al 2 keer in het nieuwe huis
Ik had 1 van de 2 in gebruik, de andere zit er boven (en kan gekoppeld worden).Maar ik lees dat meerdere mensen het herkennen, nu nog een oplossing. Mijn eerste oplossing is nu dat de stroom er een uur af gaat. Ik heb al op tig inductieplaten gekookt, maar dit herken ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is vreemd dat je een melding kreeg op 2 pitten die je helemaal niet in gebruik had. Net of het ding niet correct is aangesloten of zo.
Oh?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan best hard lopen als het moet
Aha, je bent niet de enige dus. Dat scheelt alweer, al heb je er verder nog geen oplossing aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had 1 van de 2 in gebruik, de andere zit er boven (en kan gekoppeld worden).Maar ik lees dat meerdere mensen het herkennen, nu nog een oplossing. Mijn eerste oplossing is nu dat de stroom er een uur af gaat. Ik heb al op tig inductieplaten gekookt, maar dit herken ik niet
Hij is lekker groot en verwarmt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je je warmtekussen al in gebruik?
Je trilt een beetje.quote:
Welke heb je?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is lekker groot en verwarmt goed
Effect van de boosterinjectie…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je trilt een beetje.
Goedenavond Mad
Goedenavond, MadMaster.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Effect van de boosterinjectie…
Goedenavond!
Klopt, maar ook van heel wat andere artiesten. Erg herkenbare sound.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kennen we van z’n werk met een niet nader te noemen duo
ik heb uiteindelijk een Tomado THP0602G gekocht, die heeft mijn broer ook en hij is er erg tevreden overquote:
Stephen King vind ik wat te heftig. Maar The Long Walk van zijn pseudoniem Richard Bachman vond ik wel heel geweldig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel het gaafste boek van Stephen King dat ik ooit gelezen heb. Insomnia
Gebakken lever, best lekker…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:33 schreef just me het volgende:
Mijn kussen schakelt na 90 minuten uit (gelukkig)
Well done?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:33 schreef just me het volgende:
Mijn kussen schakelt na 90 minuten uit (gelukkig)
Net als UB40.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Een band die naar eigen zeggen totaal geen verstand had van muziek. Ze hebben het toch nog knap gedaan, qua succes.
Die kochten een lading synthesizers en gingen daarna pas kijken wat ze er mee konden doen…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist ik niet, die deden het ook erg leuk ja.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kochten een lading synthesizers en gingen daarna pas kijken wat ze er mee konden doen…
Dat geld hebben ze er wel uit gekregen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kochten een lading synthesizers en gingen daarna pas kijken wat ze er mee konden doen…
inderdaad niet onverdienstelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds spijt dat je niet mee naar het concert ging he?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
inderdaad niet onverdienstelijk
Dat zijn er velen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:40 schreef Symphonic het volgende:
En van een Duits schandaal naar een schandaal in het Britse koningshuis
en er zullen er vast nog meer komenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds spijt dat je niet mee naar het concert ging he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |