Ook snottebellend?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk man, @:KingRoland is hier ook fan van.
Snollebollekend. Laters.quote:
Was je daarvan ook verbannen, of ben je terug van een blessure?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Boys
Morgen na dik een half jaar eindelijk weer voetballen.
Echt al heel lang rugklachen totdat het rond de zomer ook uitstraalde naar mijn heup waardoor rennen er gewoon echt niet meer in zat. Dat lijkt nu eindelijk verholpen te zijn, dus ben benieuwd morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je daarvan ook verbannen, of ben je terug van een blessure?
Ah das vervelend, precies eerste seizoen waarin het allemaal weer een beetje normaal is. Hopen dat je morgen weer pijnvrij kunt spelen en anders is er altijd nog een derde helft waarin je kunt uitblinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt al heel lang rugklachen totdat het rond de zomer ook uitstraalde naar mijn heup waardoor rennen er gewoon echt niet meer in zat. Dat lijkt nu eindelijk verholpen te zijn, dus ben benieuwd morgen.
Hardlopen en krachttraining gaat goed, maar dat is toch net iets anders dan voetbal.
Conditie zal redelijk goed zijn aangezien ik maandenlang alleen maar heb kunnen fietsen in de sportschool.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah das vervelend, precies eerste seizoen waarin het allemaal weer een beetje normaal is. Hopen dat je morgen weer pijnvrij kunt spelen en anders is er altijd nog een derde helft waarin je kunt uitblinken
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Boys
Morgen na dik een half jaar eindelijk weer voetballen.
Het zijn de onverwachte bewegingen die je kunnen nekken. Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt al heel lang rugklachen totdat het rond de zomer ook uitstraalde naar mijn heup waardoor rennen er gewoon echt niet meer in zat. Dat lijkt nu eindelijk verholpen te zijn, dus ben benieuwd morgen.
Hardlopen en krachttraining gaat goed, maar dat is toch net iets anders dan voetbal.
Van m'n 5e tot 41ste gevoetbald. In 2001 gestopt. De grensrechter ging me er uit lopen. 12 jaar in het eerste gespeeld.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Boys
Morgen dik, na een half jaar eindelijk weer voetballen.
quote:Neef van oprichtster Black Lives Matter-beweging overleden na 'taser'-arrestatie
quote:Volgens de politie had Anderson een verkeersongeluk veroorzaakt en had hij geprobeerd te vluchten door te proberen "zonder hun toestemming in de auto van iemand anders te stappen".
De politie van Los Angels zegt al wel dat Anderson cannabis en cocaïne in zijn bloed had.
30 sec klinkt wel lang voor zo'n stroomschok.quote:Het taserpistool wordt eerst ongeveer 30 seconden onafgebroken op hem gericht. Een tweede keer duurt dat 5 seconden.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
30 sec klinkt wel lang voor zo'n stroomschok.
Beelden van de politie, vanaf 4:18
zijn altijd weer dezelfde figuren, laat dat soort mensen eens optyfen. Gelukkig heeft Japan er minder last van, daar accepteren ze zulke mensen gelukkig veel minder. En guess what? (we spreken hier Nederlands @Coco) Japan heeft ook een lagere criminaliteitspercentage in vergelijking met de meeste landen op dit aardbol ook Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond in OP1: Gerald Roethof en Sylvana Simons over het gebruik van stroomstootwapens.
Ik zet nu alvast de TV uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond in OP1: Gerald Roethof en Sylvana Simons over het gebruik van stroomstootwapens.
Beginnend Parkinsons gespotquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:58 schreef Coco het volgende:
Waarom quote fok alles 2x?
Daar heb ik geen abo voor genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |