He'k nie genoeg voor in huisquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon 2 dagen shoarma eten.
Je bent terug en direct een ruime zegequote:
Dat is idd het niveau Feyenoord en de top van het Nederlandse voetbal momenteel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Nederlands bent en drie keer een balletje kan hooghouden ben je in ieder geval goed genoeg voor Arne blijkt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijn post in het Ajaxtopic is een doorslaand succes
Volgende keer geen panty aantrekkenquote:Op zondag 15 januari 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Ik waai bijna uit m’n panty.
Goeiemorgen @onlogischquote:Op zondag 15 januari 2023 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende keer geen panty aantrekken
[ afbeelding ]
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op zondag 15 januari 2023 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen @:onlogisch
Bedankt voor deze tip.![]()
Heb je vertrouwen in vanmiddag?
quote:Op zondag 15 januari 2023 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga een bakje koffie zetten en nuttig daar een chocolaatje bij.
@:Senn88
We are fighting for climate justice is wel een catchy deuntje.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:39 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god. Je zou er agent zijn
Lekker met mensen slepen
Groningen kan er echt helemaal niks van, dit gaat Feyenoord wel winnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Dat hangt volledig van PSV af. Als die ook punten laten liggen dan heb ik bar weinig vertrouwen. Iemand zou er eens een statistiek op los moeten laten wanneer Ajax en PSV punten laten liggen, doet Feyenoord dat ook altijd. Voor mijn gevoel dan. Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de cijfers daarvan.
Ga jij ervoor zitten?
Ik lees online of een stukje radio als ik op dat moment thuis ben (geen Ziggo).quote:Op zondag 15 januari 2023 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Dat hangt volledig van PSV af. Als die ook punten laten liggen dan heb ik bar weinig vertrouwen. Iemand zou er eens een statistiek op los moeten laten wanneer Ajax en PSV punten laten liggen, doet Feyenoord dat ook altijd. Voor mijn gevoel dan. Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de cijfers daarvan.
Ga jij ervoor zitten?
Ik heb zojuist meer dan 5 minuten van mijn leven verspild om dit te kunnen horen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We are fighting for climate justice is wel een catchy deuntje.
je moet death cults wel een beetje goed aankleden natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We are fighting for climate justice is wel een catchy deuntje.
wist niet dat je een vrouw wasquote:Op zondag 15 januari 2023 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees online of een stukje radio als ik op dat moment thuis ben (geen Ziggo).
Was het het waard?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zojuist meer dan 5 minuten van mijn leven verspild om dit te kunnen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |