Dit!quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:58 schreef trui het volgende:
[..]
Het is vast handig, maar als je beperkt budget hebt zou ik navigatie geen prioriteit vinden.
Daar ben ik echt te stom voor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
Kun je beter voor eenachteruitrijcamera
gaan
quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:14 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat het hier me mijn huwelijk zou kosten als we het nog een keer zouden doen.quote:Dat is wel het nadeel aan baby beesten. Je moet ze opvoeden.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
gaan
Wij hebben er een in de huidige auto. Kijken of we die kunnen overzetten naar de nieuwe. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
gaan
Uhh nee, hoe schattig ze ook zijn, als wij eten zijn er geen katten op tafelquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:24 schreef PoesInDoos het volgende:
SQ stopppp![]()
En gewoon laten zitten, ze horen nu bij het gezin
Als ze maar netjes wachten tot de kliekjes. Mijn opvangpoessies zaten al met hun kop in de kwark voor IK de kans kreegquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Uhh nee, hoe schattig ze ook zijn, als wij eten zijn er geen katten op tafel
Ik vond het ook een ietiebietie ouwbollig toen mijn date mij op kwam halen in een Mercedes. Zo met dat hout vanbinnen enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef exode het volgende:
Toen ik jaren geleden een Mercedes overwoog zei mijn broer 'je bent toch geen taxi chauffeur?!'
Toen ik (Centre City) Philadelphia woonde had het gezin waar ik au-pair was een Volvo 264, en zij hield niet van autorijden dus als zij 's avonds wat had en haar man was thuis dan ging ik mee en reed ik.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
Wij hebben ook een Volvo gehad ooit. Die reed ook heel erg goed. Prijs kwaliteit![]()
Wat zit daar dan weer voor principe achter?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:12 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik weiger Duits te rijden maar anders zou een Mercedes zeker wel een optie zijn, een wat grotere BMW ook trouwens, maar dat is voor N een no-go
Omdat we het over Duits niet eens werden is het dus Zweeds geworden, een Volvo ben ik ook niet vies van trouwens.
Ik ben er mee opgevoed dat er geen Duitse auto's gekocht worden, komt door de oorlog.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zit daar dan weer voor principe achter?
Ik had een 2e hands clio. Nu heb ik een bakfietsquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou die bakfiets van jou doet niet onder voor een tweedehands cliootje hoor
Zodra Up!s vijfdehands te krijgen zijn wil ik er ook éénquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:42 schreef Donna het volgende:
Ben wel echt gek op auto's, maar kies meestal wel de praktische tegenwoordig. Vroegahhh was ik echt van de snelle met mooie velgen etc. Nu denk ik ach die Mercedes kan je nergens fatsoenlijk kwijt, geef mij het Upje maar.
Vorig jaar beide een andere gekocht, dus we zitten nog wel even goed. Al zou mijn vriend wel weer een nieuwere Up! willen. Het is mij wel even goed nu. Duur spul.
Nog steeds die bank?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:18 schreef BE het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik denk ook dat het hier me mijn huwelijk zou kosten als we het nog een keer zouden doen.![]()
De paniek om DE BANK!1einz!11!!![]()
quote:
Het is ook echt het mooiste vak dat er is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:55 schreef Hupje het volgende:
@:BE Ik bezocht vanochtend een begrafenis en heb echt (weer) bewondering voor je werk.
SPOILER: tipje van de sluier, niet eng, mss voor sommigen confronterend, over crematie-asOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:54 schreef BE het volgende:
[..]
Het is ook echt het mooiste vak dat er is.![]()
Het is echt gierend druk dus ik loop aardig op mijn tandvlees maar als er dan weer iemand belt ga je toch weer... je wil toch weer dat verschil maken.
SPOILER: tipje van de sluier, niet eng, mss voor sommigen confronterend, over crematie-asOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanwege de spoiler
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
F heeft stoelverwarming in zijn Volvoquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:14 schreef Butterflower het volgende:
Mijn allereerste auto was een Peugeot 206, die reed echt zo lekker!
Maar wel veel mis mee geweest. Niet dat ik langs de kant van de weg stond. Behalve dan die keer dat ik te laat was met tankenMaar dat was mijn eigen schuld
Maar meer gekke geluiden of dan brak er weer wat af of dat ie ineens uit het niets hele hoge toeren draaide.
Daarna eigenlijk zoals de rest van de familie alleen nog maar Volkswagen gereden![]()
2 jaar geleden m’n Tiguan () ingeruild voor een nieuwe Golf
En ik zou nooit meer kiezen voor een auto zonder stoelverwarming, want stoelverwarmingx 1000
Ik kocht hem van mijn heel bescheiden oprotpremie en heb er echt geluk mee gehad. Het is ten slotte ook een Italiaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Zo weinig geld voor een auto
De mijne was een stuk duurder, met zijn 10 jaren.
Maar ja, mijn andere was weer de helft en die rijdt ook gewoon.
Was ie 4 jaar geleden ook 10quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:33 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kocht hem van mijn heel bescheiden oprotpremie en heb er echt geluk mee gehad. Het is ten slotte ook een Italiaan.Maar ik heb er echt heel weinig kosten aan gehad tot nog toe.
Maar hij is al een heel stukje ouder hoor! Uit 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |