Ik zit in een ander team.quote:
Dat heb ik er voor over als dat depressieve weer maar niet terugkeert.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit in een ander team.Want ik bedank hartelijk voor gevoelstemperatuur -4
Moet het nog zien hoorquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal veel te noordelijk. Maar goed, er kan altijd een verrassing zijn
Dat weet ik nog als de dag van gisteren. 20 km rijden naar mijn werk in de sneeuw, de bodemplaat van mjn Swift schuurde toen over de enorme sneeuwlaag. Zelfs op de snelweg lag een centimeter of 20/30quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Op de vooravond van 2 Maart 2005 werd ook enkel een drabdekje voorspeld, het kan verkeren
Volgens mij helemaal niet zo noordelijk...quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal veel te noordelijk. Maar goed, er kan altijd een verrassing zijn
Dat moet ik toch een keer meemaken in mijn levenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:06 schreef INViCTuS het volgende:
Poh, dit zijn wel dikke pakketten
[ twitter ]
Kom maar op! Ik verwacht een laag sneeuw bij ontwaken morgenochtend. Griep of geen griep..sneeuwpret! (Maar dat zal wel nietquote:
Lokaal, dat zal zich wel weer dus wel beperken tot de Vaalserberg en de rest van het land schijtregenquote:
Denk het niet, zuidoostelijk Nederland kan echt wel enkele centimeters sneeuw verwachten vannachtquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokaal, dat zal zich wel weer dus wel beperken tot de Vaalserberg en de rest van het land schijtregen.
Nu grijs én koud.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik er voor over als dat depressieve weer maar niet terugkeert.
Beetje offtopic, maar welke staking precies?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:40 schreef Frutsel het volgende:
Snil!
en ook met die staking van het OV wordt het dan vast een leuke chaos
Streekvervoer staakt morgen/vrijdagquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:45 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar welke staking precies?
https://www.nu.nl/economi(...)r-grote-staking.htmlquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:45 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar welke staking precies?
Ze staken wat af bij het OV..quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)r-grote-staking.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |