JIJ gaat nu serieus anderen zuurpruim noemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een zuurpruim als jij niet begrijpt waarom sommige anderen niet bepaald vrolijk worden van hele dagen binnen zitten terwijl het buiten van dit zaadweer is, maar dan verwacht ik ook dat dat gewoon wederzijds is.
Volgens weeronline wordt het rond 1 uur vannacht pas weer droogquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook wel echt prachtig hoe de buienradar lekker aan het trollen is. Iedere keer als ik kijk is het over een uur wel droog, maar een uur later blijkt dat de Noordzee nog altijd een oneindige voorraad regen de lucht in helpt.
Hier droog nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier ook voor 10 minuten en dan regent het verder
Ben je nat geworden van het paardrijden of door het weer? wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmorgen gewoon een paar uur buiten in de weer geweest met de paarden. Niet aan een stuk hoor, af en toe binnen. Wel zeiknat geworden. Maar dan thuis lekker die natte toelie uit en wat droogs aan, klaar. En dit was wel de ergste dag toch. Komen weer zonnetjes aan na dinsdag.
Oh ja, altijd grappig, paardenmeisjeshumor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben je nat geworden van het paardrijden of door het weer? wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal.
Die 2 uur vooruit prognose schuift gewoon een snapshot liniair op idd. Bij -1 uur zie je vaak dat aan de achterkant van het neerslaggebied de boel aangroeit, of dat het allemaal net iets anders opschuift vooral als het in een boog beweegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:51 schreef koos_vriendloos het volgende:
Buienradar moet je eigenlijk nooit bekijken als je naar voren wilt kijken. Het is beter als je de radar van -1 uur neemt en op basis daarvan zelf een inschatting maakt of het gaat regenen. Werkt bij mij veel beter
Wanneer kom jij terugquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
Echt jongens, top leesvoer dit
[ afbeelding ]
Buienradar 24 uur vooruit is ook gewoon prima. Daar zit data van Harmonie achter.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:51 schreef koos_vriendloos het volgende:
Buienradar moet je eigenlijk nooit bekijken als je naar voren wilt kijken. Het is beter als je de radar van -1 uur neemt en op basis daarvan zelf een inschatting maakt of het gaat regenen. Werkt bij mij veel beter
Klopt, maar dan heb je geen zicht meer op de buienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Buienradar 24 uur vooruit is ook gewoon prima. Daar zit data van Harmonie achter.
Maar je ziet wel of je de volgende dag rekening moet houden met buien.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:10 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je geen zicht meer op de buien
Paardrijmeisjes in strakke broek en hoge laarzenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, altijd grappig, paardenmeisjeshumor.Wel een beetje gedateerd hoor.
Ik ga tegenwoordig met de auto naar het werk, 800 meter verderop. Hoezo goed voor het klimaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:54 schreef josja het volgende:
Morgen weer code geel voor onstuimig weer bah. Houdt het nog een keer op met die zeikregen? Nog nooit zo klaar geweest met dit hondenweer als nu. Ontelbare keren zeiknat geregend, walgelijk. Nog liever kou en sneeuw en dat haat ik ook
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef DemonRage het volgende:
Hopelijk na het koudere intermezzo heel rap richting lente.
Sowieso wil ik in de loop van februari al wat lijntjes af zien zwaaien richting de 20°C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |