Depressief worden komt wel weer als het straks weer eens dag na dag 30+ graden is, waarbij het 's avonds laat nog altijd 25+ is. Nu vooral naar buiten kijken en genietenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:13 schreef PzKpfw het volgende:
Heerlijk deze combinatie van grauwe luchten, harde wind en vooral veel regen. Als je niet depressief bent dan word je het wel.![]()
Jij bent echt een rare hequote:Op zondag 15 januari 2023 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Depressief worden komt wel weer als het straks weer eens dag na dag 30+ graden is, waarbij het 's avonds laat nog altijd 25+ is. Nu vooral naar buiten kijken en genieten
Ieder z'n meugquote:
Haterquote:
In welke woestijn zit jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2023 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hater
Ahja ik heb dus oprecht al bijna een maand geen druppel regen meer gezien. Vrij bizar. Niet dat ik het mis, maar voor de flora en fauna hier zou een malse bui inmiddels wel prettig zijn.
Het is hontquote:Op zondag 15 januari 2023 19:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Neem een hond in Nederland zeiden ze.. is leuk zeiden ze. . Elke ronde allebei weer zeiknat blegh. Pleurisregen
Ik kan me heel goed voorstellen dat je die temperaturen niets vind. Ik vond het ook teveel van het goede, maar de zon is altijd beter dan wind regen en grijs.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Depressief worden komt wel weer als het straks weer eens dag na dag 30+ graden is, waarbij het 's avonds laat nog altijd 25+ is. Nu vooral naar buiten kijken en genieten
Ligt wel een beetje aan wat je moet en wil doen natuurlijk. In mijn geval: het is weekend, dus ik wil sport kijken, dus ik zit binnen. Dan vind ik dit soort weer altijd wel wat hebbenquote:Op zondag 15 januari 2023 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je die temperaturen niets vind. Ik vond het ook teveel van het goede, maar de zon is altijd beter dan wind regen en grijs.
Ja ook dat klopt, het slaapt heerlijk bijvoorbeeld. Het duurt alleen te lang, maar dat deed die veel te hete periode ook.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan wat je moet en wil doen natuurlijk. In mijn geval: het is weekend, dus ik wil sport kijken, dus ik zit binnen. Dan vind ik dit soort weer altijd wel wat hebben
Sowieso weer gejank over droogte in april of mei. Er valt echt meer dan genoeg regenquote:Op maandag 16 januari 2023 08:29 schreef dick_laurent het volgende:
https://www.nu.nl/297701/(...)me-zomerdroogte.html
Lekker dummy uitgelegd filmpje maar wel precies wat er dus mis gaat kwa watermanagement in NL.
Maar je hebt niks aan de regen als de boeren het water weg laten lopen.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso weer gejank over droogte in april of mei. Er valt echt meer dan genoeg regen
Jahquote:
Nu nog ff de skills om het vast te zetten en bij droogte te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso weer gejank over droogte in april of mei. Er valt echt meer dan genoeg regen
Hier in Zeeland.quote:
Echt? Stuur in vredesnaamdoor richting het oosten. Mijn week begon weer heerlijk, zeiknat geregendquote:
Gewoon wat vitamine d slikken of zo'n belachelijke lamp aanschaffen.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:13 schreef PzKpfw het volgende:
Heerlijk deze combinatie van grauwe luchten, harde wind en vooral veel regen. Als je niet depressief bent dan word je het wel.![]()
Het duurde maar 10 minuten maar wie het kleine niet eert....quote:Op maandag 16 januari 2023 11:59 schreef josja het volgende:
[..]
Echt? Stuur in vredesnaamdoor richting het oosten. Mijn week begon weer heerlijk, zeiknat geregend
Waar zie jij een pluim waar je de nachtvorst op kan terugzien dan?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef Starhopper het volgende:
Nog amper nachtvorst in de pluim![]()
Welkom lente
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=middenquote:Op maandag 16 januari 2023 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar zie jij een pluim waar je de nachtvorst op kan terugzien dan?
Daar is geen nachtvorst (= vorst op 10cm hoogte) op te zienquote:Op maandag 16 januari 2023 14:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=midden
Alleen nog nacht di-wo koud
De lijntjes duiken onder 0.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar is geen nachtvorst (= vorst op 10cm hoogte) op te zien
Gewoon vorst dusquote:
Huh...ik zie toch echt gewoon nog nachtvorst.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef Starhopper het volgende:
Nog amper nachtvorst in de pluim![]()
Welkom lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |