wordt er niet beter op.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:30 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Pluim deze ochtend
quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dikke hoax. Volgens @:bloodymary1 is het bij haar altijd mooi weer, en nu is daar meer gevallen dan in Assen? Onzin natuurlijk
Kouder met nachtvorst en winterse buien. Echt spannend is het niet. Doe dan of vries temperaturen met sneeuw of 10 graden. Dat net niet en halfslachtige gedoe heb je precies niks aan. Enig voordeel is dat waarschijnlijk de zon tussen de buien door wel schijntquote:
- Film/seriequote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
Gaat morgen weer de hele dag plenzen zie ik. Lekker is dat.
Hangen met je matties zat er sowieso niet in.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
- Studeren
- Studeren
- Studeren
Goed voor het grondwaterpeil, dan kun je van de zomer wat meer lijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen! Ik denk dat dit weekend nog diverse wateren buiten hun oevers gaan treden. Het water staat overal aan de rand, en het water hier in verschillende wasbakken loopt nauwelijks nog weg
Dat is maar deels waar. De boeren hebben de grootste stem bij de waterschappen. Een groot deel van het water wordt daarom nog altijd afgevoerd naar zee. De gewassen houden namelijk niet van te natte voeten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor het grondwaterpeil, dan kun je van de zomer wat meer lijden.
Voor mijn humeur is het wat minder die zeikregen
Omschakeling van waterlozend naar watersparend land kost dan ook miljarden en vele jaren. Is niet iets wat je in een paar jaar oplost.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is maar deels waar. De boeren hebben de grootste stem bij de waterschappen. Een groot deel van het water wordt daarom nog altijd afgevoerd naar zee. De gewassen houden namelijk niet van te natte voeten.
Vooral in de laaggelegen gebieden, Flevoland bijvoorbeeld. Maar die zaten afgelopen zomer ook niet met een problematisch laag peil. Voor met name Brabant is het echt een zegen dit zeikweer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is maar deels waar. De boeren hebben de grootste stem bij de waterschappen. Een groot deel van het water wordt daarom nog altijd afgevoerd naar zee. De gewassen houden namelijk niet van te natte voeten.
Dan wil ik ook nog een waterlinie aanleggen bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Djeez het volgende:
Wat! Een! Regen! Ik denk dat dit weekend nog diverse wateren buiten hun oevers gaan treden. Het water staat overal aan de rand, en het water hier in verschillende wasbakken loopt nauwelijks nog weg
Toch wordt er nog te weinig mee gedaan, vind ik. Er valt nu immers voordat de lente begint echt meer dan voldoende regen, maar de berichten over droogte komen hoe dan ook in april of mei wel weer in de media.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Omschakeling van waterlozend naar watersparend land kost dan ook miljarden en vele jaren. Is niet iets wat je in een paar jaar oplost.
Het is dan ook een fantastische dag om binnen te zittenquote:
Maar, ik wil naar buiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook een fantastische dag om binnen te zitten
Dat kan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |