SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Goed omschreven..quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Och, is dit dat nieuwe ding van Anouk en die Emma?
Pure horror…
Heerlijk hoe onze meningen verschillenquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Och, is dit dat nieuwe ding van Anouk en die Emma?
Pure horror…
Ik hoorde het afgelopen week als primeur op Radio 2, heb de zender geswitcht.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe onze meningen verschillenIk vind dit een uitstekend liedje, ik kan niet anders zeggen.
Wel dapper dat je hier vrijwillig naar luistert.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal jullie er niet meer mee lastigvallen
Met jullie kan ik dat aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel dapper dat je hier vrijwillig naar luistert.
Het getuigt wel van doorzettingsvermogen
Afvalpoging 1quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Afvalpoging 1
Hopelijk is het voldoende.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Afvalpoging 1
Hopelijk is het voldoende.
Haha!quote:
Zeker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haha!Dus hij krijgt af en toe nog een glimp mee van ons avontuurlijke radio gebeuren.
En daarna?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga onder de tafel zitten en tel tot 21, leerden ze ons op school.
Verdorie.... het is dat ik M People al heb gedraaid, anders had ik zo met een nummer kunnen inhakenquote:
Je kan Moby draaien…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdorie.... het is dat ik M People al heb gedraaid, anders had ik zo met een nummer kunnen inhaken
En ook hier moest mijn zoon hard om lachen (net pas laten lezen)quote:
Als afsluiter prima te doen…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je Thousand bedoelt?(Leuk experiment, maar wel wegjaag-muziek)
Zijn ze inmiddels weer een beetje voorzien van instrumenten en apparatuur enzo?quote:
Ja, Henk heeft z'n originele gitaren terug, de keyboards van Robert Jan had hij thuis en de drums van Rob zijn vervangen…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels weer een beetje voorzien van instrumenten en apparatuur enzo?
Dat is wel bijzonder. Bedoel je muzikaal, of qua tekst?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:22 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste track is van The KLF en stond op de oorspronkelijke versie van het album The White Room. Later werd het geschrapt. Er zit een stuk in dat in een andere hit van ze terugkeert. Raad maar welke...The KLF - Go To Sleep
Muzikaal. Je hoort het zo wel in de bridge...quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder. Bedoel je muzikaal, of qua tekst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als we morgen weer wakker worden.....
Dat is mooiquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Henk heeft z'n originele gitaren terug, de keyboards van Robert Jan had hij thuis en de drums van Rob zijn vervangen…
Er is enorm veel geld en instrumentarium ingezameld…
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Antwoord:Ik heb het niet gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als we morgen weer wakker worden.....
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Klopt zeker jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Om eerlijk te zijn, waren ze erg goed in het hergebruiken van hun eigen sound…
Het zat wat verstopt op de achtergrond, maar het zit er 1 op 1 in…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het tussenstuk zit ook in de singleversie van Last Train...
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben inmiddels ook een mini rubberen robbie staan, vanmiddag gekocht
Ik ook. Ik merk nu dat het 's avonds nog niet helemaal donker is als ik naar huis fiets. Voelt alweer beterquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb zin in de morgenzon. Ik ben echt zo toe aan langere dagen.
Duurt helaas alleen nog wel even, ben ik bang.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb zin in de morgenzon. Ik ben echt zo toe aan langere dagen.
Ik heb dus echt geen idee wat je dan hebt gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben inmiddels ook een mini rubberen robbie staan, vanmiddag gekocht
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon zo https://dauplants.nl/products/ficus-elastica-robusta
Aah, leuke plant wel. Blijft hij een beetje leven?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon zo https://dauplants.nl/products/ficus-elastica-robusta
Mooi nummer inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit echt z'n meest ondergewaardeerde nummer. Prachtige productie (wie anders dan Trevor Horn) en ook een prachtig nummer.Robbie Williams - Morning Sun
Het was vandaag de zonnigste dag van het jaar, aldus onze zonnepanelen…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voorlopig komt er weer een enorme schuif regen aan.
Weet ik niet, de eerste (grote) staat in het oude huis en heb ik nog helemaal niet gezienquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Aah, leuke plant wel. Blijft hij een beetje leven?
Ja, vind ik ook. Ik kende het niet echt, hoewel het ook niet heel onbekend klonk.quote:
Hier moesten de gordijnen dicht omdat de zon bij Symph in z’n gezicht scheenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was vandaag de zonnigste dag van het jaar, aldus onze zonnepanelen…
Het lijkt op een andere song van 'm, waar ik qua titel nu even niet op kom…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik kende het niet echt, hoewel het ook niet heel onbekend klonk.
Welterusten Melting, dank je.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
Mooi moment om mijn bed in te duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Hebben jullie daar wat spullen gehouden voor de kijkers?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet ik niet, de eerste (grote) staat in het oude huis en heb ik nog helemaal niet gezien
Wilde ik net komen meldenquote:
Heeft inderdaad dezelfde sfeer.quote:
Ja, alle kunstplanten, paar gewone planten, bijzettafeltjes, paar enorme vloervazen. De bank en het bed staan er ook nog. Eerst schoonmaken en dan kijken hoe we het een beetje leuk kunnen aankleden voor met name de foto’s. Na het fotograferen gaan de levende planten wel mee hierheenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie daar wat spullen gehouden voor de kijkers?
Niet te verwarren metquote:
Wekken ze leuk op als de zon schijnt? Kilowatt of 4 op een zonnige dag moet mogelijk zijn met dat aantal panelen in dit jaargetijde.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was vandaag de zonnigste dag van het jaar, aldus onze zonnepanelen…
Slim!quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, alle kunstplanten, paar gewone planten, bijzettafeltjes, paar enorme vloervazen. De bank en het bed staan er ook nog. Eerst schoonmaken en dan kijken hoe we het een beetje leuk kunnen aankleden voor met name de foto’s. Na het fotograferen gaan de levende planten wel mee hierheen
Neequote:
Vandaag ruim 4kWh.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wekken ze leuk op als de zon schijnt? Kilowatt of 4 op een zonnige dag moet mogelijk zijn met dat aantal panelen in dit jaargetijde.
Netjes! Dat terwijl het niet de hele dag zonovergoten was, dus die doen hun werk meer dan prima.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag ruim 4kWh.
Heb een P1 meter op de slimme meter geplaatst, nu kan ik alles monitoren…
Het zonnetje scheen hier goed vandaag.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes! Dat terwijl het niet de hele dag zonovergoten was, dus die doen hun werk meer dan prima.
Dat zou mooi zijn met saldering op jaarbasis.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zonnetje scheen hier goed vandaag.
Ben benieuwd of we op jaarbasis geheel zelfvoorzienend kunnen zijn.
Denk het wel, we verbruiken sowieso al ruim minder dan voorheen.
Laptops en alle apparatuur uit als ik het niet gebruik, dat stond voorheen altijd aan.
Lampen in de keuken vervangen door ledverlichting, scheelt enorm…
Aan het eind van het jaar weten we meer…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn met saldering op jaarbasis.
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 12 januari 2023 06:21 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Ga je vandaag naar de horeca-beurs?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 06:32 schreef livelink het volgende:
Hier schijnt een lekker zonnetje hoor.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde gisteren op de radio de oproep om thuis te werken vandaag vanwege slechte weer en de verwachte files. Nou, dat hoef je mij geen 2x te zeggen hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
In het vorige huis dekten de zonnepanelen bijna de helft van het verbruik, hier gaan we dat niet halen vanwege de warmtepomp, maar goed, alle beetjes helpen en op termijn komen er hier wel meer panelen.
Zou just me al veilig thuis zijn gekomen?
Oh dat klinkt naar. Heb je een infraroodlamp?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:32 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
ik ben gisterenavond veilig thuisgekomen, het was alleen zo ontzettend koud dat ik bij thuiskomst ben gaan douchen om warm te worden. Ik heb nog steeds last van mijn rugspieren, straks maar weer oefeningen doen om de boel soepeler te krijgen.
Ik ben maandag bij de acupuncturist geweest, die heeft naaldjes gezet en daarna de warmtelamp aangedaan. Het heeft al redelijk geholpen, maandag weer een afspraak. Ik ben op zoek geweest naar een warmtekussen maar die zijn hier uitverkocht. Ik zou niet weten hoe ik een infrarode lamp moet neerzetten zodat mijn rug warm wordt. Zo maar eens online kijken naar een warmtekussen. Gelukkig hoefde ik gisteren geen kabouter te tillen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dat klinkt naar. Heb je een infraroodlamp?
ik ga zo op zoek naar een warmtekussen is denk ik voor mij iets veiligerquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Waardeloos ja. Ik zette dat ding altijd op een stapel boeken of een stevige doos op mijn bed en ging er dan op mijn zij voor liggen.
Zoiets? https://www.newpharma.nl/(...)tekussen-1-stuk.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga zo op zoek naar een warmtekussen is denk ik voor mij iets veiliger
dank je wel, ik zie dat die bij bol iets goedkoper is en ook met gratis verzendingquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zoiets? https://www.newpharma.nl/(...)tekussen-1-stuk.html
Ik heb ervaring met die webshop, is betrouwbaar, ik heb er oa oogdruppels vandaan
Ik heb zelf een paar kersenpitkussentjes die je in de magnetron of oven kunt opwarmen
Hier waai je compleet weg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel, ik zie dat die bij bol iets goedkoper is en ook met gratis verzending
ik krijg vanmiddag iemand hier van Concordia en zij is fysio, ik zal ook even met haar overleggen.
Het weer werkt ook niet mee om even te gaan wandelen
Sterktequote:Op donderdag 12 januari 2023 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Straks tandartsafspraak, heb best wel last van mijn gebit / tandvlees. Hoop dat de (financiële)schade meevalt.
If so, Willy Nelson dan…quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:03 schreef Symphonic het volgende:
They all went to Mexico. Artiest weet ik ff niet
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:03 schreef Symphonic het volgende:
They all went to Mexico. Artiest weet ik ff niet
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, Willy Nelson dan…
Luister straks mee, hoop ik.
Heb wel eens gehoord dat dat gewoon naar malse kip smaakt. Maar nooit gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
We aten vanavond gekonfijte eend, was lekker
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, Willy Nelson dan…
Luister straks mee, hoop ik.
Ik zag hetquote:
Wat voor knopje dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brother had daar een knopje voor…
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dst heet een jogwheel en dan moet je die heel snel rechtsom draaien…
Een draaiknopjequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Sad Sweet Dreamer - Sweet Sensation
Geen idee wat die gebruikt, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Is zo’n jogwheel dat wat je Leo Blokhuis ziet gebruiken bij de Top2000 a gogo?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier dus altijd alleen maar Sad, Sweet Demon in.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier dus altijd alleen maar Sad, Sweet Demon in.
Nee, ik heb ze nu al 4 keer gezien, waaronder 2 keer de originele bezetting (die niet meer optreedt), dus ik vind het wel OK zo…quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:27 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster: ga je naar de Blue Man Group als ze in Nederland komen?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
Dit is pas een jogwheel
[ afbeelding ]
Run Forrest, Run!quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
Dit is pas een jogwheel
[ afbeelding ]
Mijn katten zouden er nog niet eens op kunnen klimmen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn katten zouden er nog niet eens op kunnen klimmen.
Gewoon je lidmaatschap opzeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er werd op het journaal met geen woord gerept over het draaien van Melting deze avond. Klote NOS!
Oh hoi.
MSMquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er werd op het journaal met geen woord gerept over het draaien van Melting deze avond. Klote NOS!
Oh hoi.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh hoi.
Ik moet toch zo weg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:36 schreef Melting het volgende:
De volgende plaat gaat Mad niet leuk vinden.
Dat zou kunnen. Maar het gaat dan om de lengte van de titel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet toch zo weg.
Maar je kan 'm ook niet draaien, natuurlijk…
De winkel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel af wat er boven dat systeemplafond te zien is.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De winkel.
Je kijkt nu naar het magazijn in de kelder…
Of is het een slecht getimede inbraak?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel af wat er boven dat systeemplafond te zien is.
Uit den eerste beginne, geproduceerd door vrindje Jellybean…quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:43 schreef brother52 het volgende:
Ik ken deze helemaal niet... had dat eigenlijk ook graag zo gehouden.
Dat is inderdaad een oude foto.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit den eerste beginne, geproduceerd door vrindje Jellybean…
[ afbeelding ]
Die ontkent allesquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
En de plaat hierna draai ik om een bijzondere reden. Dat mag die persoon zelf even uitleggen.
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Nu ook..... om binnen te zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel!
Toen was het ook zulk lekker weer…
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen was het ook dit weer, maar dan met ijzige temperaturen. En just me zat vast in de trein en is met een dure taxi nog net op tijd aangekomen
Ah, ik dacht al…quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen was het ook dit weer, maar dan met ijzige temperaturen. En just me zat vast in de trein en is met een dure taxi nog net op tijd aangekomen
Nee, toen zaten we in het gemeentehuis van Woerden voor de partnerregistratie.quote:
Ja, het muntje viel door de opmerking van je echtgenote…quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, toen zaten we in het gemeentehuis van Woerden voor de partnerregistratie.
Fijne avond.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
34 Droge met whisky geïmpregneerde worsten ophalen…
Waai niet van de wegquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
Fijne avond nigquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
Ja die kan je dus wel weg mieteren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
Droog en met whisky geïmpregneerd klinkt tegenstrijdig. En 34 erg random als aantal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo meneer, hebben wij gedronken?
'awween wowst gewad agwent'
Oh ja, het waait nog flink.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Melting het volgende:
Deze moet natuurlijk nu Mad de weg op gaat.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
Er zijn mooiere versies. Deze is iets te snel
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:18 schreef just me het volgende:
oh shoot ik dacht dat @:Melting te uh..uh... zou zijn om te draaien.
Dan nog maar snel luisteren
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:19 schreef brother52 het volgende:
Fine Young Cannibals - Johnny come home
Ik dacht dat je er niet was omdat je bezoek kreegquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:18 schreef just me het volgende:
Dat is Melting om een of andere reden nooit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:18 schreef just me het volgende:
als je het maar leuk gehad hebtquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee hoor. Terugreis van 3 uur is behoorlijk ontnuchterend.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is Melting om een of andere reden nooit.
Klopt maar zij kwam vanmiddag al langsquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er niet was omdat je bezoek kreeg
de bui ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou..... ik voelde hem behoorlijk hangen hoor, toen ik naar huis ging.
Ja, maar het lukt je volgens mij altijd nog wel om te draaien zelfs als de kamer om je heen draait.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou..... ik voelde hem behoorlijk hangen hoor, toen ik naar huis ging.
Dan hou je gewoon de plaat stilquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het lukt je volgens mij altijd nog wel om te draaien zelfs als de kamer om je heen draait.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht echt dat ze hem opgezet hadden. Zo slecht zag hij er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |