SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Goed omschreven..quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Och, is dit dat nieuwe ding van Anouk en die Emma?
Pure horror…
Heerlijk hoe onze meningen verschillenquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Och, is dit dat nieuwe ding van Anouk en die Emma?
Pure horror…
Ik hoorde het afgelopen week als primeur op Radio 2, heb de zender geswitcht.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe onze meningen verschillenIk vind dit een uitstekend liedje, ik kan niet anders zeggen.
Wel dapper dat je hier vrijwillig naar luistert.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal jullie er niet meer mee lastigvallen
Met jullie kan ik dat aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel dapper dat je hier vrijwillig naar luistert.
Het getuigt wel van doorzettingsvermogen
Afvalpoging 1quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Afvalpoging 1
Hopelijk is het voldoende.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Afvalpoging 1
Hopelijk is het voldoende.
Haha!quote:
Zeker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haha!Dus hij krijgt af en toe nog een glimp mee van ons avontuurlijke radio gebeuren.
En daarna?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga onder de tafel zitten en tel tot 21, leerden ze ons op school.
Verdorie.... het is dat ik M People al heb gedraaid, anders had ik zo met een nummer kunnen inhakenquote:
Je kan Moby draaien…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdorie.... het is dat ik M People al heb gedraaid, anders had ik zo met een nummer kunnen inhaken
En ook hier moest mijn zoon hard om lachen (net pas laten lezen)quote:
Als afsluiter prima te doen…quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je Thousand bedoelt?(Leuk experiment, maar wel wegjaag-muziek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |