Ja die gozer kon er eigenlijk geen moer vanquote:
Nee muziek maakt de toonquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die gozer kon er eigenlijk geen moer van
Dat duurde lang ..quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Soury het volgende:
Eindelijk weer mijn muziek (cd) kunnen spelen.Ik was er een paar kwijt en bedacht me dat ik een dikke map had voor in de auto.
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverdquote:
aan de deur of weer bij de Appie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverd
Vorige was een andere vervoerder. Ik had ook geen track/tace (wel dat ik kon zien dat het bij de appie was.) Deze kwam via DHL en op mijn eigen adres. DHL heb ik nooit problemen mee.quote:
Nou gelukkig maar dat het goed afgelopen is en je weer muziek / media hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Vorige was een andere vervoerder. Ik had ook geen track/tace (wel dat ik kon zien dat het bij de appie was.) Deze kwam via DHL en op mijn eigen adres. DHL heb ik nooit problemen mee.
Ook geen topdansert maar wel veel energiequote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverd
Hangt een beetje van je boxen afquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet of mijn buren blij zijn. Fat boy slim is fucking in heaven
Muziek die nu op staatquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook geen topdansert maar wel veel energie
Terror voor de onderburen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Muziek die nu op staat[ link | afbeelding ]
Ah dat is wel ok. Ik overdrijf het niet.quote:
quote:
Stekte alvast.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]morgen neuroloog en ik ben best bang. Hoofdpijn sleept aan.
Hoofdpijn is kut. Niet bang zijn het kan je hopelijk helpen, en die onderzoeken doen geen pijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Succes Saar .. komt goedquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
ga je het weekend morgen wel halen zo ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo fijn, savonds werken.
Of eigenlijk, vooral wachten op iemand anders die wat moet opleveren waarmee ik weer verder moet.
Alleen wanneer het komt
Jaren avond en nacht gewerkt. Soms geen telefoontje niks 8 uur lang. Behalve als ik dacht ik ga even met de auto langs de burger king (5 minuten). Tring in de auto of met een vette bekquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo fijn, savonds werken.
Of eigenlijk, vooral wachten op iemand anders die wat moet opleveren waarmee ik weer verder moet.
Alleen wanneer het komt
Erger nog, ik weet nu al dat ik vrijdag werken moet in de ochtend.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
ga je het weekend morgen wel halen zo ?
De mac zat toch tegenoverquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren avond en nacht gewerkt. Soms geen telefoontje niks 8 uur lang. Behalve als ik dacht ik ga even met de auto langs de burger king (5 minuten). Tring in de auto of met een vette bek
Niet dus ... van je collegas moet je het hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, ik weet nu al dat ik vrijdag werken moet in de ochtend.
Nee (toen niet) burger king welquote:
Zat ie daarvoor op de plek van de Mac? Ah ja nu weet ik welkequote:
Dat staat los van wat deze collega nu doet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dus ... van je collegas moet je het hebben
Avond kerel.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 11 januari 2023 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ome Willem is vandaag 80 geworden
Joepie de .......
Ik dacht ouderquote:
Als dood ofzoquote:
Ook als bebopzanger stond hij zijn mannetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dag Koenquote:
Ik hoest ja 🤧 Maar gaat wel weer over.quote:
Ze passen helaas niet in mijn woonkamer.quote:
Drukquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoest ja 🤧 Maar gaat wel weer over.
Hoe is het daar?
Ja, ben weer verkouden.quote:
Gaan we zielig doen?quote:
Ik zei toch dat ik vanzelf de wereld zal veroveren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:49 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou moe, krijg je een badeend bij je bestelling![]()
@:superbadeendje
Ik probeer het, maar eendje is een taaie!quote:
Dar snappen ze tenminste hoe straatverlichting leuk isquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar eendje is een taaie!
In de hydraulische pers ermeequote:Op woensdag 11 januari 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is al eendje in geweestquote:
Je gaat een boek lezenquote:
Neuh, die kans is echt nul nu. Zeker niet na zo'n dag.quote:
Ik lees nu 4 tegelijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, die kans is echt nul nu. Zeker niet na zo'n dag.
Jij wel?
Been there, done that and I got the T-shirt.quote:
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu op dit moment? Iedere keer een woord uit een ander boek ?quote:
Aangenaam, SBE.quote:
nee per dag of dagdeel of waar ik op dat moment benquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op dit moment? Iedere keer een woord uit een ander boek ?
Ik vond lezen in de trein altijd wel relaxed. Totdat ik constateerde dat bijna 100 euro per maand aan boeken kwijt was.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
nee per dag of dagdeel of waar ik op dat moment ben
Ik had het wel door maar voor straf moet je:quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen66 in SPL / Verander hier niets aan het woord #10
quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
En nu wil ik 5 top 40 liedjes met een doedelzak.
Ik heb nogal wat op de ereader, vooral gekregen en ged..dat wat je niet hardop mag noemen. En wat gekochte ebooks.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond lezen in de trein altijd wel relaxed. Totdat ik constateerde dat bijna 100 euro per maand aan boeken kwijt was.
Toen waren er nog geen ereaders etc. Een boek kotte rond de 20 euro en daar had ik best wel veel plezier van onderweg. Totdat ik mijn boekenkast eens op ging tellen hoeveel ik aan boeken al had uit gegeven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat op de ereader, vooral gekregen en ged..dat wat je niet hardop mag noemen. En wat gekochte ebooks.
Verder veel minibiebs in deze wijk, soms cadeautjes of laatst een schrijver die me zijn boek opstuurde in ruil voor een review of een vriendin die haar net uitgekomen boek cadeau doet.
En ja dan gebeurde laatst zomaar dat ik de volle prijs voor een nieuw boek heb betaald! Af en toe, heel af en toe mag dat ook gewoon, maar 100 euro per maand zal niet gebeuren
Je schreef niet precies wanneer in de trein 30 jaar geleden of 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen ereaders etc. Een boek kotte rond de 20 euro en daar had ik best wel veel plezier van onderweg. Totdat ik mijn boekenkast eens op ging tellen hoeveel ik aan boeken al had uit gegeven.
De bieb als ik daar nog aan denk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:48 schreef drakin het volgende:
30 jaar geleden was ik lid van de bieb
Daar was je geen 100 euro per maand aan kwijt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De bieb als ik daar nog aan denk.
Die 100 euro was 2005 ofzo, de bieb is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar was je geen 100 euro per maand aan kwijt.
Alohaquote:
quote:
Deze?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mijn screenshot maar wel van een nest dat ik volg.
[ afbeelding ]
Jaaquote:
Ik gebruik gyazo daar ook voor maar deze heb ik niet zelf geüpload. Altijd zn geklooi met imgurl.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:29 schreef Loveable het volgende:
Gewoon Postimage.org gebruiken, als je plaatjes wilt uploaden
Je gebruiktte de afbeelding tags, dat werkt niet. Van imgur moet je de bb code kopiëren en hier plakken. Je kan ook de afbeeldinglink kopiëren, hier plakken en tussen img tag zetten.quote:
Imgur is idd lastig als je afbeelding wilt delenquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gebruik gyazo daar ook voor maar deze heb ik niet zelf geüpload. Altijd zn geklooi met imgurl.
Dat vind ik wel meevallen. Ik gebruik het veel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Imgur is idd lastig als je afbeelding wilt delen
Misschien als je een account hebt, dat het dan anders werkt?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ik gebruik het veel.
Spannend ... Ruimtevaart projectje?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:44 schreef engine het volgende:
Gevraagd om 6 weken naar Houston te gaan. Hoop heel erg dat het door gaat
Ik heb een account jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien als je een account hebt, dat het dan anders werkt?
Helemaal niet. En als je myimgur installeerd dan zit de uploadfunctie onder je rechter muisknop.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Imgur is idd lastig als je afbeelding wilt delen
Zullen we meegaan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:46 schreef Loveable het volgende:
Is wel lekker weer daar * heeft het even opgezocht *
Ik leg de korte broek vast klaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:46 schreef Loveable het volgende:
Is wel lekker weer daar * heeft het even opgezocht *
Nee dat niet helaasquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend ... Ruimtevaart projectje?
Misschien gewoon eens kijken dan maarquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik leg de korte broek vast klaar
[..]
Nee dat niet helaas
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niet. En als je myimgur installeerd dan zit de uploadfunctie onder je rechter muisknop.
Dat zou al heel gaaf zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens kijken dan maar
Op hoop van zegen dan maarquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou al heel gaaf zijn!
Maar ik weet hoe die dingen gaan bij ons. De ene keer zit je de volgende dag in het vliegtuig en de andere keer hoor je er nooit meer wat van.
Geslaagdquote:
Tof! Als je daar bent een keertje een auto huren. Dan gaan we een pilsje drinken in New Orleans, dat ligt ongeveer in het midden van onsquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:44 schreef engine het volgende:
Paar keer geweest vroegah. Wel een toffe stadquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:44 schreef engine het volgende:
Dat zou zeker leuk zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Tof! Als je daar bent een keertje een auto huren. Dan gaan we een pilsje drinken in New Orleans, dat ligt ongeveer in het midden van ons
Die neemt geen blad voor de mond.quote:
Het woeit ook zo hard vandaagquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die neemt geen blad voor de mond.
Wanneer mag je?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:44 schreef engine het volgende:
Na volgende week geloof ik als het door gaat.quote:
tuurlijk gaat het doorquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Na volgende week geloof ik als het door gaat.
Lekker snel alquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:09 schreef chufi het volgende:
Bijna klaar met Oostenrijkse serie Totenfrau
New Orleans moet je zeker een keertje gezien hebben en het is "maar" 5.5 uur rijden van Houston. Ik ken Houston niet (behalve het uitzicht van de snelwegquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou zeker leuk zijnhopelijk kom ik daar nog op terug
Tof!quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
As we speak ligt Tom lekker tegen me aan, hij kan niet zonder mijquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Die kat is in dit verhaal zo ongelofelijk beledigd
Als ik hem was zou ik weglopen
Gelukkig maar. Incontinentie Een zieke kat is niet leuk. Mijn vorige kat plaste op het laatst op alles wat maar op de grond lag, dus rugzakken kon ik niet laten liggen en tapijten waren ook uit de boze.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Een week of 4 geleden vond ik een plas van de kat in de hoek, op Nieuwjaarsdag vond ik een plas onder de bank, die had hij daar waarschijnlijk laten lopen omdat hij bang was voor het vuurwerk. Vorige week en vandaag in de ochtend weer een plas in dezelfde hoek als eerst. Dus toen heb ik met een pipet een potje gevuld en naar de dierenarts gebracht voor onderzoek.
Daarna alles schoongemaakt, bleek, dweilen, een heel werk. Toen vond ik een uur geleden weer een plas en het gordijn nat, dus Tom had daartegen aan geplast, dus de gordijnen eraf gehaald, een lap van 3 meter, en in de wasmachine gestopt.
Een half uurtje geleden belde de dierenarts met de uitslag, die vroeg of ik zeker wist dat het geen water was, toen heb ik de hoek nog eens aan een goed onderzoek onderworpen en bleek er langzaam water naar binnen te sijpelen![]()
Ik voelde me zo dom, maar heb wel een schone vloer en schone gordijnen en het belangrijkste, ik heb geen zieke kat
Door de muur? Hoe komt dat daar?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
en bleek er langzaam water naar binnen te sijpelen
Gijzeling heet datquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak ligt Tom lekker tegen me aan, hij kan niet zonder mij
Heb je geen kat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Incontinentie Een zieke kat is niet leuk. Mijn vorige kat plaste op het laatst op alles wat maar op de grond lag, dus rugzakken kon ik niet laten liggen en tapijten waren ook uit de boze.
Mijn boiler lekt nu een beetje en ik denk dat de loodgieter morgen zal zeggen dat ik een nieuwe moet
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Een week of 4 geleden vond ik een plas van de kat in de hoek, op Nieuwjaarsdag vond ik een plas onder de bank, die had hij daar waarschijnlijk laten lopen omdat hij bang was voor het vuurwerk. Vorige week en vandaag in de ochtend weer een plas in dezelfde hoek als eerst. Dus toen heb ik met een pipet een potje gevuld en naar de dierenarts gebracht voor onderzoek.
Daarna alles schoongemaakt, bleek, dweilen, een heel werk. Toen vond ik een uur geleden weer een plas en het gordijn nat, dus Tom had daartegen aan geplast, dus de gordijnen eraf gehaald, een lap van 3 meter, en in de wasmachine gestopt.
Een half uurtje geleden belde de dierenarts met de uitslag, die vroeg of ik zeker wist dat het geen water was, toen heb ik de hoek nog eens aan een goed onderzoek onderworpen en bleek er langzaam water naar binnen te sijpelen![]()
Ik voelde me zo dom, maar heb wel een schone vloer en schone gordijnen en het belangrijkste, ik heb geen zieke kat
Het komt door een naad bij het kozijn van de schuifpui, dus daar moet maar even een mannetje voor ingeroepen worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Door de muur? Hoe komt dat daar?
Mijn vorige kat is 2.5 jaar geleden op 16jarige leeftijd overleden (problemen met haar nieren). Sinds 2 jaar heb ik een veel te grote kater genaamd Max.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen kat?
Ik weet er alles van, ik had een kat met blaasgruis, die pieste ook overal, maar dat is gelukkig verholpen door een operatie en dieetvoer.
Dat is ook goed nieuws. Dat is een stuk makkelijker op te lossen dan een gaatje in je muurquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt door een naad bij het kozijn van de schuifpui, dus daar moet maar even een mannetje voor ingeroepen worden.
Fijn voor die kat ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Weet je zeker dat het je kozijn niet is?quote:
Begrijp ik. Vreselijk als je beesten wat (gaan) mankeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het je kozijn niet is?![]()
Maar ik ben zo opgelucht
Wat triest, ik was dus ook bang voor nierproblemen, want had er natuurlijk al naar zitten googelen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat is 2.5 jaar geleden op 16jarige leeftijd overleden (problemen met haar nieren). Sinds 2 jaar heb ik een veel te grote kater genaamd Max.
Preciesquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn voor die kat ookEn scheelt je behoorlijk dweilen
Veels te groot? Een tijger dus?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat is 2.5 jaar geleden op 16jarige leeftijd overleden (problemen met haar nieren). Sinds 2 jaar heb ik een veel te grote kater genaamd Max.
Petje afquote:
Ja joh, en dat gaat op een gegeven moment toch gebeuren, Tom is al 13, hij kan nog jaren meegaan, maar het verval kan ook ineens toeslaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Begrijp ik. Vreselijk als je beesten wat (gaan) mankeren.
Mijn dochtertje (toen 10) wilde de naam uitkiezen. Vooral in het begin was het net een "Mad Max"quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest, ik was dus ook bang voor nierproblemen, want had er natuurlijk al naar zitten googelen.
Max doet zijn naam wel eer aan
Het is een forse kater en aangezien hij (waarschijnlijk) in een kolonie leefde waar iemand ze continue voerde, was hij ook veel te dik. Toen ik hem adopteerde van het asiel zat hij onder de schrammen. Omdat hij FIV heeft, kan hij ook niet meer naar buiten. In de 2de jaar dat ik heb heb is hij wel wat afgevallen, maar hij zit nog steeds boven streefgewichtquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veels te groot? Een tijger dus?
Als je iets niet wil is een pies poes/kat . En de dierenarts gaat dat verlengen met duur voer. Niet leuk voor het beestje maar ook niet voor het baasjequote:Op donderdag 12 januari 2023 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het je kozijn niet is?![]()
Maar ik ben zo opgelucht
Klopt. Maar het blijft een naar moment als je op een geven moment de knoop moet doorhakkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je iets niet wil is een pies poes/kat . En de dierenarts gaat dat verlengen met duur voer. Niet leuk voor het beestje maar ook niet voor het baasje
Nou heel eerlijk was ik al een tijdje klaar mee. Achteraf bleek dat arme beest een nogal gezwel te hebben. En ik maar duur voer kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar het blijft een naar moment als je op een geven moment de knoop moet doorhakken
quote:
Wat voor ras kat was dat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:17 schreef drakin het volgende:
3000 nakomelingen die Jasper
3 jaar geleden met pensioen
3 dagen voor Frisian proms overleden
Vanavond wordt er wel even bij stil gestaan denk ik
Paard uit Friesland. Werd wel gezien als het mooiste paard ter wereld.quote:
Oh een paard.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paard uit Friesland. Werd wel gezien als het mooiste paard ter wereld.
Die met de mooiste billenquote:
Vast wel meer mooisquote:
Het is ook toeval dat ik het net zag, anders had ik het ook niet geweten.quote:
Was hij ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paard uit Friesland. Werd wel gezien als het mooiste paard ter wereld.
Is ie nu wel wat rustiger dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje (toen 10) wilde de naam uitkiezen. Vooral in het begin was het net een "Mad Max"Mijn armen zaten dan ook de hele tijd onder de krassen
[..]
Het is een forse kater en aangezien hij (waarschijnlijk) in een kolonie leefde waar iemand ze continue voerde, was hij ook veel te dik. Toen ik hem adopteerde van het asiel zat hij onder de schrammen. Omdat hij FIV heeft, kan hij ook niet meer naar buiten. In de 2de jaar dat ik heb heb is hij wel wat afgevallen, maar hij zit nog steeds boven streefgewichtEen echte Amerikaanse kat dus
Prachtig !!quote:
O dankje!quote:
Jaloers op de manenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook maar aan 1 ding
O ik dacht aan de warme sokjes rond de voetenquote:
Ja, hij moest even wennen aan zijn nieuwe baasje en omgeving. En ik weet beter wanneer hij gaat uithalenquote:
De asiel kater (ongeveer 10 jaar oud) heb ik nooit kunnen temmen. Ik liet hem zijn gang maar gaan. Mishandelt denk ik, had een hekel aan mijn berg schoenen. Vreemde wel ik had toen een vriend en als hij langs kwam sprong hij spinnend op schoot. Heel apart ik mocht hem amper aanrakenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hij moest even wennen aan zijn nieuwe baasje en omgeving. En ik weet beter wanneer hij gaat uithalenGrappige is dat hij op zijn rug ligt en luid loopt te spinnen en tegelijkertijd naar mijn arm kan uithalen; voor hem is dat gewoon spelen.
Moet je daar blij mee zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:35 schreef drakin het volgende:
Vanavond komen deze gasten ook bij Frisian Proms
Beter dan Hans Klok die ook komtquote:
Geen idee. Het heeft zeker anderhalf jaar geduurd voor hij eindelijk op de bank wilde zitten bij mij. Waarschijnlijk helpt het dat ik hem 4x per dag kleine beetjes voert (diet he) en dat hij dus goed doorheeft wie hem voert. Mannen zijn nou eenmaal makkelijk om te kopenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De asiel kater (ongeveer 10 jaar oud) heb ik nooit kunnen temmen. Ik liet hem zijn gang maar gaan. Mishandelt denk ik, had een hekel aan mijn berg schoenen. Vreemde wel ik had toen een vriend en als hij langs kwam sprong hij spinnend op schoot.
Rare vriend. Vandaar dat het nu je ex isquote:Heel apart ik mocht hem amper aanraken
Beart 411 mag er ook wel zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft wel de manen waar @:soury van houdt
Zo een had ik ook. Niet te bereiken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De asiel kater (ongeveer 10 jaar oud) heb ik nooit kunnen temmen. Ik liet hem zijn gang maar gaan. Mishandelt denk ik, had een hekel aan mijn berg schoenen. Vreemde wel ik had toen een vriend en als hij langs kwam sprong hij spinnend op schoot. Heel apart ik mocht hem amper aanraken
Nee hoor goeie gozer maar die kater noemde ik wel homoquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee. Het heeft zeker anderhalf jaar geduurd voor hij eindelijk op de bank wilde zitten bij mij. Waarschijnlijk helpt het dat ik hem 4x per dag kleine beetjes voert (diet he) en dat hij dus goed doorheeft wie hem voert. Mannen zijn nou eenmaal makkelijk om te kopen
[..]
Rare vriend. Vandaar dat het nu je ex is
Dat helptquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:50 schreef aloa het volgende:
Ik zeg altijd kutkat, maar dan komt ie luid spinnend naar me toe
Mensen die ze alleen maar willen lokken of ze aan gaan kijken is veel te bedreigendquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:50 schreef aloa het volgende:
Ik zeg altijd kutkat, maar dan komt ie luid spinnend naar me toe
Eigenzinnige beesten. Ik kan mijn katten ook niet oppakken en op schoot zettenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Mensen die ze alleen maar willen lokken of ze aan gaan kijken is veel te bedreigend
Ben je dronken?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.
Je hebt geen katten, ze hebben jou als slaafquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenzinnige beesten. Ik kan mijn katten ook niet oppakken en op schoot zettenMijn katten bepalen zelf of ze wel of niet bij mij op schoot gaan liggen.
Wees blij dat je geen dochter hebtquote:
Daar komt het soms wel op neer idd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt geen katten, ze hebben jou als slaaf
Heerlijkquote:
Leukquote:
Ik wist nooit dat het een vrouw wasquote:
Ik was ook al verbaasdquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat het een vrouw was
ja en family guy Gewoon niet wokequote:Op donderdag 12 januari 2023 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook al verbaasd
Wel een van de grappiger series
Miep miep ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Mel Blanc blijft toch wel de grootste stem acteur.
Hij deed bijna alle stemmen van Looney Tunes en Twiki. Bijna alle caracters in de film Who framed roger Rabit.quote:
Die lui zijn goud.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
5000 cartoons, 400 verschillende stemmen.
Ja, pure jeugdsentiment.quote:
Ik heb al eens twee plaskatten gehad, Tom en zijn broer, dat was echt niet leuk, ze bleken blaasgruis te hebben. Bij Tom is dat verholpen door dieetvoer en Fox is geopereerd, nu doen ze het alleen op de bak....Tom ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je iets niet wil is een pies poes/kat . En de dierenarts gaat dat verlengen met duur voer. Niet leuk voor het beestje maar ook niet voor het baasje
Deze scene ging ook aan je voorbij. Dacht je niet bij naquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, pure jeugdsentiment.![]()
Helaas is hij in '89 overleden.
Ze zijn natuurlijk ook speels en ja als ze nageltjes hebben is een kras zo gegeven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hij moest even wennen aan zijn nieuwe baasje en omgeving. En ik weet beter wanneer hij gaat uithalenGrappige is dat hij op zijn rug ligt en luid loopt te spinnen en tegelijkertijd naar mijn arm kan uithalen; voor hem is dat gewoon spelen.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk ook speels en ja als ze nageltjes hebben is een kras zo gegeven.
Ik was een keer gekrabt Op mijn dijbeen ik was een jaar of vijftien ik liep langs een stoel waar de kat op de leunining lag en die gaf een uithaal zomaar uit het niksquote:
Soms doen katten dat, daar zijn ze kat voorquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was een keer gekrabt Op mijn dijbeen ik was een jaar of vijftien ik liep langs een stoel waar de kat op de leunining lag en die gaf een uithaal zomaar uit het niks
ow ka ik had een korte broek aanquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms doen katten dat, daar zijn ze kat voor
Nou dat is mazzel. Ik werd niet goed van over de vloer en bank pissen. Alles aan gedaan met dierenarts. Voer medicijnen alles. Ik had er geen zin meer in. Kater ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al eens twee plaskatten gehad, Tom en zijn broer, dat was echt niet leuk, ze bleken blaasgruis te hebben. Bij Tom is dat verholpen door dieetvoer en Fox is geopereerd, nu doen ze het alleen op de bak....Tom ook
Daar zijn ze dol op.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ow ka ik had een korte broek aan
Het is ook niet leuk en is zwaar klote als je een plaskat hebt, je hele huis meurt, je vindt je kat niet leuk meer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is mazzel. Ik werd niet goed van over de vloer en bank pissen. Alles aan gedaan met dierenarts. Voer medicijnen alles. Ik had er geen zin meer in. Kater ook niet
Je went eraan op den duurquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig hoor zo'n bijna dood-ervaring.
Hoe durf je?quote:
Hij laat het nu ook (een beetje) toe dat ik zijn nageltjes knip. Dus zo scherp zijn ze niet meer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk ook speels en ja als ze nageltjes hebben is een kras zo gegeven.
Ik weet niet of je terug gelezen hebt. Dat beesje had al een flink gezwel bij zijn prive delen. Nou ja hij heeft wat leuke jaren gehadquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk en is zwaar klote als je een plaskat hebt, je hele huis meurt, je vindt je kat niet leuk meer.
Oh man, hoe is dat afgelopen??? Wel overleefd?? Hoe lang op de IC??quote:
Wat is er mis met een badeendje?quote:
Ik heb geen bad.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een badeendje?
Had ik gelezen ja, je probeert toch van alles, maar vaak weet je iet of dat het juiste is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of je terug gelezen hebt. Dat beesje had al een flink gezwel bij zijn prive delen. Nou ja hij heeft wat leuke jaren gehad
Dat is wel zo prettig, gelukkig staat Tom dat ook toe en loopt hij na afloop na het kastje waar de kattensnoepjes staanquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij laat het nu ook (een beetje) toe dat ik zijn nageltjes knip. Dus zo scherp zijn ze niet meer.
Nee maar de DA heeft hem onnodig in leven gehoudenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja, je probeert toch van alles, maar vaak weet je iet of dat het juiste is.
Ah, ik snap.quote:
Ik vind dat echt zo zinloos, eigenlijk best wreed in sommige gevallen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar de DA heeft hem onnodig in leven gehouden
Tuurlijk wil je het beste voor die kater, maar ik zag ook dat hij pijn had en bloed in plas. En ook niet meer de jongste hij was 10 en heeft 6 jaar ofzo bij me gewoondquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo zinloos, eigenlijk best wreed in sommige gevallen.
Ja klaar is klaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo zinloos, eigenlijk best wreed in sommige gevallen.
Zou ook met mensen moeten zijnquote:
Ja best treurig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die dierenartsen verdienen er ook dikke Euros mee dat is hun verdien model
Plasje onderzoeken = ¤27,50quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die dierenartsen verdienen er ook dikke Euros mee dat is hun verdien model
Dat valt nog mee. Dat lek kost meerquote:
Ja maar dat is toch wat lastigerquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan wel in vele gevallen wat doen natuurlijk
Schwalbequote:
Me 262quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |