Ja die gozer kon er eigenlijk geen moer vanquote:
Nee muziek maakt de toonquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die gozer kon er eigenlijk geen moer van
Dat duurde lang ..quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Soury het volgende:
Eindelijk weer mijn muziek (cd) kunnen spelen.Ik was er een paar kwijt en bedacht me dat ik een dikke map had voor in de auto.
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverdquote:
aan de deur of weer bij de Appie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverd
Vorige was een andere vervoerder. Ik had ook geen track/tace (wel dat ik kon zien dat het bij de appie was.) Deze kwam via DHL en op mijn eigen adres. DHL heb ik nooit problemen mee.quote:
Nou gelukkig maar dat het goed afgelopen is en je weer muziek / media hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Vorige was een andere vervoerder. Ik had ook geen track/tace (wel dat ik kon zien dat het bij de appie was.) Deze kwam via DHL en op mijn eigen adres. DHL heb ik nooit problemen mee.
Ook geen topdansert maar wel veel energiequote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverd
Hangt een beetje van je boxen afquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet of mijn buren blij zijn. Fat boy slim is fucking in heaven
Muziek die nu op staatquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook geen topdansert maar wel veel energie
Terror voor de onderburen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Muziek die nu op staat[ link | afbeelding ]
Ah dat is wel ok. Ik overdrijf het niet.quote:
quote:
Stekte alvast.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]morgen neuroloog en ik ben best bang. Hoofdpijn sleept aan.
Hoofdpijn is kut. Niet bang zijn het kan je hopelijk helpen, en die onderzoeken doen geen pijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Succes Saar .. komt goedquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
ga je het weekend morgen wel halen zo ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo fijn, savonds werken.
Of eigenlijk, vooral wachten op iemand anders die wat moet opleveren waarmee ik weer verder moet.
Alleen wanneer het komt
Jaren avond en nacht gewerkt. Soms geen telefoontje niks 8 uur lang. Behalve als ik dacht ik ga even met de auto langs de burger king (5 minuten). Tring in de auto of met een vette bekquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo fijn, savonds werken.
Of eigenlijk, vooral wachten op iemand anders die wat moet opleveren waarmee ik weer verder moet.
Alleen wanneer het komt
Erger nog, ik weet nu al dat ik vrijdag werken moet in de ochtend.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
ga je het weekend morgen wel halen zo ?
De mac zat toch tegenoverquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren avond en nacht gewerkt. Soms geen telefoontje niks 8 uur lang. Behalve als ik dacht ik ga even met de auto langs de burger king (5 minuten). Tring in de auto of met een vette bek
Niet dus ... van je collegas moet je het hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, ik weet nu al dat ik vrijdag werken moet in de ochtend.
Nee (toen niet) burger king welquote:
Zat ie daarvoor op de plek van de Mac? Ah ja nu weet ik welkequote:
Dat staat los van wat deze collega nu doet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dus ... van je collegas moet je het hebben
Avond kerel.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 11 januari 2023 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ome Willem is vandaag 80 geworden
Joepie de .......
Ik dacht ouderquote:
Als dood ofzoquote:
Ook als bebopzanger stond hij zijn mannetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dag Koenquote:
Ik hoest ja 🤧 Maar gaat wel weer over.quote:
Ze passen helaas niet in mijn woonkamer.quote:
Drukquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoest ja 🤧 Maar gaat wel weer over.
Hoe is het daar?
Ja, ben weer verkouden.quote:
Gaan we zielig doen?quote:
Ik zei toch dat ik vanzelf de wereld zal veroveren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:49 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou moe, krijg je een badeend bij je bestelling![]()
@:superbadeendje
Ik probeer het, maar eendje is een taaie!quote:
Dar snappen ze tenminste hoe straatverlichting leuk isquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar eendje is een taaie!
In de hydraulische pers ermeequote:Op woensdag 11 januari 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is al eendje in geweestquote:
Je gaat een boek lezenquote:
Neuh, die kans is echt nul nu. Zeker niet na zo'n dag.quote:
Ik lees nu 4 tegelijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, die kans is echt nul nu. Zeker niet na zo'n dag.
Jij wel?
Been there, done that and I got the T-shirt.quote:
Ja, dat zekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu op dit moment? Iedere keer een woord uit een ander boek ?quote:
Aangenaam, SBE.quote:
nee per dag of dagdeel of waar ik op dat moment benquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu op dit moment? Iedere keer een woord uit een ander boek ?
Ik vond lezen in de trein altijd wel relaxed. Totdat ik constateerde dat bijna 100 euro per maand aan boeken kwijt was.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
nee per dag of dagdeel of waar ik op dat moment ben
Ik had het wel door maar voor straf moet je:quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen66 in SPL / Verander hier niets aan het woord #10
quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
En nu wil ik 5 top 40 liedjes met een doedelzak.
Ik heb nogal wat op de ereader, vooral gekregen en ged..dat wat je niet hardop mag noemen. En wat gekochte ebooks.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond lezen in de trein altijd wel relaxed. Totdat ik constateerde dat bijna 100 euro per maand aan boeken kwijt was.
Toen waren er nog geen ereaders etc. Een boek kotte rond de 20 euro en daar had ik best wel veel plezier van onderweg. Totdat ik mijn boekenkast eens op ging tellen hoeveel ik aan boeken al had uit gegeven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat op de ereader, vooral gekregen en ged..dat wat je niet hardop mag noemen. En wat gekochte ebooks.
Verder veel minibiebs in deze wijk, soms cadeautjes of laatst een schrijver die me zijn boek opstuurde in ruil voor een review of een vriendin die haar net uitgekomen boek cadeau doet.
En ja dan gebeurde laatst zomaar dat ik de volle prijs voor een nieuw boek heb betaald! Af en toe, heel af en toe mag dat ook gewoon, maar 100 euro per maand zal niet gebeuren
Je schreef niet precies wanneer in de trein 30 jaar geleden of 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen ereaders etc. Een boek kotte rond de 20 euro en daar had ik best wel veel plezier van onderweg. Totdat ik mijn boekenkast eens op ging tellen hoeveel ik aan boeken al had uit gegeven.
De bieb als ik daar nog aan denk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:48 schreef drakin het volgende:
30 jaar geleden was ik lid van de bieb
Daar was je geen 100 euro per maand aan kwijt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De bieb als ik daar nog aan denk.
Die 100 euro was 2005 ofzo, de bieb is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar was je geen 100 euro per maand aan kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |