Tering!quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu we bier nodig hebben om een middag/avond Ajax te doorstaan, verhogen ze de prijzen (alweer).
Kost vaak 6 euro. Zelfs een festival meegemaakt waar de kraan zo’n ministraaltje had dat je continu flesjes water moest blijven halenquote:
pfff, maar dan nog, op een festival als het heet is in de zomer en je bent er de hele dag snap ik nog dat je water gaat halen. 3,50 aan een flesje water uit te geven tijdens een voetbalwedstrijd kan ik me niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kost vaak 6 euro. Zelfs een festival meegemaakt waar de kraan zo’n ministraaltje had dat je continu flesjes water moest blijven halen
Dat water goedkoper is dan een biertje is zeldzaam.
Het is vooral voor de pillenslikkers maar klopt wel dat er op festivals meer sprake is van een verdienmodel voor waterdrinkers alhoewel je dat misschien inmiddels ook wel nodig hebt om te genieten van Ajaxquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
pfff, maar dan nog, op een festival als het heet is in de zomer en je bent er de hele dag snap ik nog dat je water gaat halen. 3,50 aan een flesje water uit te geven tijdens een voetbalwedstrijd kan ik me niets bij voorstellen.
Fitz Jim is een beetje een haarlemmeroliespeler, een soort Emanuelson. Zou me niets verbazen wanneer ze 'm op een gegeven moment als linksback gaan proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pienaar was wat aanvallender toch? Dit is volgens mij gewoon de zoveelste redelijke allround middenvelder die nergens echt in uitblinkt.
lekker boeien.. zie het hele braziliaanse elftal dansen tegen nobodiesquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Doen Neymar en griezmann dat ook als tegen een laagvlieger van het 2de niveau scoren? Volgens mij ging het er meer om dat hij het tegen fucking den bosch doet.
Als je nou in de CL de winnende scoort is het nog steeds debiel maar dan tolereren we het wel.
eens hoor maar dat geldt voor 99% van de voetballersquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat voetbal letterlijk het enige is waar hij iets van snapt. Die gozer is nog te dom om te gaan zitten tijdens het schijten.
Kan je nog beter Klaiber hebben en die kon er ook niks van. Ongelofelijke kutaankoop #387quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
1 ding is na gisteren echt wel zeker; die Sanchez kan er echt heel weinig van. Liet zich regelmatig foppen door de linksvoor van FC Den Bosch
Betalen voor een draagkarton. Hahahaha, achterlijke stukken stront.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu we bier nodig hebben om een middag/avond Ajax te doorstaan, verhogen ze de prijzen (alweer).
Ze hopen dat je daardoor je kartonnetje 2x gaat gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Betalen voor een draagkarton. Hahahaha, achterlijke stukken stront.
Geen excuses inderdaad meer. Mag hopen dat Schreudertje eruit vliegt als we deze pot niet winnen. Wanneer is het voor het laatst geweest dat we 5 wedstrijden op rij niet gewonnen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Kudus wonderbaarlijk genezen van zijn 'ziekte' dus hij kan weer mee doen morgen ook de andere zijn er weer bij behalve Brobbey. Full speed ahead dus morgen!
Schreudertje gaat helemaal nergens heen, ook niet na een mogelijk verlies morgen want dan moet van der Sar ook vertrekken en wie al niet meer. Dan is het hek helemaal van de dam en kun je het dit seizoen helemaal wel schudden. Beter dus god zegen de greep en deze tweede seizoenshelft door komen en in de zomer orde op zaken gaan stellen van hoog tot laag in de organisatie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen excuses inderdaad meer. Mag hopen dat Schreudertje eruit vliegt als we deze pot niet winnen. Wanneer is het voor het laatst geweest dat we 5 wedstrijden op rij niet gewonnen hebben?
Wel benieuwd wie de kind van de rekening wordt voorin, je gaat namelijk momenteel Conceição er niet meer uit halen. Voor morgen zou je Bergwijn of Tadic in de spits kunnen zetten, want Lucca maakte nou niet echt een goede indruk tegen Den Bosch.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Als ze allemaal opgesteld worden op de posities waar ze het beste renderen wie weet.
Kudus kan ook in de spitsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie de kind van de rekening wordt voorin, je gaat namelijk momenteel Conceição er niet meer uit halen. Voor morgen zou je Bergwijn of Tadic in de spits kunnen zetten, want Lucca maakte nou niet echt een goede indruk tegen Den Bosch.
Helemaal eens hoor en je hebt een speler of 6 die waarschijnlijk geen hele wedstrijd kunnen dus ben benieuwd wat de begin opstelling is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Kudus in de spits is ook niet alles hoor, maakte veel fouten. Buitenspel staan b.v.
had hij maar lekker bij Ajax moeten blijven die flikkerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Donny vd Beek er de rest van het seizoen uit, die jongen heeft toch ook echt een combinatie van een slechte keuzes en pech aan zijn kont hangen sinds hij bij Ajax weg is....
Hij is wel een miljoen of 10 rijker dan hij was geweest als hij bij Ajax was gebleven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had hij maar lekker bij Ajax moeten blijven die flikker
hij is zo mega domquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel een miljoen of 10 rijker dan hij was geweest als hij bij Ajax was gebleven.
Dat weet je nooit en hij heeft een rijke vrouw dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is zo mega dom
dat geld is hij voor zijn 40e toch al kwijt
hij is goede vrienden met Mighty Michael van Gerwen hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je nooit en hij heeft een rijke vrouw dat scheelt ook.
Dat hij niet slim was ik het wel mee eens, alleen dat z'n geld al op is op z'n 40e alleen niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is goede vrienden met Mighty Michael van Gerwen he
dat is niet bepaald de nieuwe Einstein
wel jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij niet slim was ik het wel mee eens, alleen dat z'n geld al op is op z'n 40e alleen niet.
Het type raumdeuter is toch een stille dood gestorven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel jammer
maar blijft ook wel een beetje een bijzonder type voetballer
veel spelers in de selectie van 2019/20 waren dat eigenlijk.
Zou Van Gerwen in crypto zitten?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is goede vrienden met Mighty Michael van Gerwen he
dat is niet bepaald de nieuwe Einstein
dat is Donny niet echtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het type raumdeuter is toch een stille dood gestorven.
@aTypisch @onlogischquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Van Gerwen in crypto zitten?
Dat blijf je toch houden bij een club als Ajax, de echte top speelt er niet dus je hebt altijd spelers die "gebrekkig" zijn op bepaald gebied, het gaat erom dat je ze in hun kracht laat spelen en er een team van maakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel jammer
maar blijft ook wel een beetje een bijzonder type voetballer
veel spelers in de selectie van 2019/20 waren dat eigenlijk.
Hangt ook wel van z'n blessure af en de genezing ervan, is niet een speler die je echt nodig hebt, een voetballende 6 lijkt me noodzakelijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Danny terughalen a la Klaassen zou ik toejuichen aankomend seizoen
Aldus intellectueel Tjackaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is zo mega dom
dat geld is hij voor zijn 40e toch al kwijt
quote:Heeft de positie van Schreuder intern onder druk gestaan?
“Nee, de keuze voor een trainer is een belangrijk onderdeel van het beleid en beleid maak je voor een langere periode, niet voor een paar weken of maanden.
Het gaat uiteraard ook om de centjes, Ronaldo speelt nu ook in de zandbak.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Het is jammer dat de eredivisie zo'n paupercompetitie is zonder allure, zodat iedere speler die ook maar een beetje goed is meteen naar het buitenland wil.
Stel dat je jaren met spelers als Donny, Ziyech, Antony, De Ligt, De Jong, Mazraoui, etc. kunt spelen
ja door jou heeft Nederland zeker een braindrain hahaquote:
Dat klopt uiteraard, maar waarom probeer je de aandacht te verleggen? Het begint er een beetje op te lijken alsof je jezelf weer aan de drank aan het verliezen bent. Pas een beetje op jezelf!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alle Nederlanders die in Bulgarije werken zijn zwakbegaafde of zitten in de mensenhandel
Geen idee wat je met Antony moet als je Ziyech nog zou hebben. Echt een godswonder dat je een speler die echt nergens in uitblinkt voor 100 miljoen hebt kunnen slijten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Het is jammer dat de eredivisie zo'n paupercompetitie is zonder allure, zodat iedere speler die ook maar een beetje goed is meteen naar het buitenland wil.
Stel dat je jaren met spelers als Donny, Ziyech, Antony, De Ligt, De Jong, Mazraoui, etc. kunt spelen
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.quote:
altijd op de overwinning.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.
Wordt dat dan niet een beetje een pyrrusoverwinning?quote:
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard ook om de centjes, Ronaldo speelt nu ook in de zandbak.
Ik hoop altijd dat Ajax wint. Laten we niet vergeten dat Ten Hag volgens velen ook weg moest in het begin.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.
uiteindelijk barts de bom met schreuder toch wel, en zonder TD is een nieuwe trainer sowieso niet handig. Dan maar winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet een beetje een pyrrusoverwinning?
We hopen op de (start van de) ommekeer en een dikke overwinning. Kwaliteit genoeg in deze selectie om gewoon bovenaan te staan in Nederland, en ja er is van alles dat beter kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland = 17 mio mensen waaraan je spulletjes / weddenschappen kunt verkopen. Er is een limiet aan wat sponsors / TV mensen daarvoor willen geven en dat werkt door in alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.
Mensen die het niet zagen in Ten Hag moet je natuurlijk niet serieus nemen. Totaal andere koek dan Schreuder. De ziekenboeg is op zich ook gelul, ook voor het wedstrijdje waarin de halve selectie zwak/ziek/misselijk was liep het niet. Het valt zelfs nog te beargumenteren dat het voetbalgewijs Schreuder zo slecht nog niet uitkwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat Ajax wint. Laten we niet vergeten dat Ten Hag volgens velen ook weg moest in het begin.
Als Ajax wint van Twente en Feyenoord, de ziekenboeg leegloopt en Schreuder een keer logische keuzes gaat maken kan het ook zomaar gaan lopen. De kwaliteiten zijn er.
Die gaat dus niet weg, zie quote Huntelaar #138quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag weer een afgang in de maak, hopelijk is Schreuder dan wel echt exit
quote:Hij was uitgefloten door zijn eigen fans, er werd geroepen om Nicolás Tagliafico. Dat was toen een klap in zijn gezicht. Ik begrijp zelf ook wel dat dat pijn heeft gedaan. Het feit dat de trainer een andere keuze heeft gemaakt, was voor hem kennelijk de druppel. Zo is het gegaan.”
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.
Ja Hunter draait er niet om heen en zet al die "fans" eventjes op hun plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
Nog een quote van Huntelaar, deze over Blind
[..]
Dat heb ik al heel lang, maar Ajax is "mijn" dus die kijk ik toch wel maar niet omdat het zo hoogstaand is al heeft het ook vaak met de tegenstanders in NL te maken die de bus parkeren, in de CL zijn de wedstrijden meer open, ook omdat Ajax dan niet altijd de favoriet is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.
ik kijk alleen ajax tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.
dit is een slechte dissquote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat klopt uiteraard, maar waarom probeer je de aandacht te verleggen? Het begint er een beetje op te lijken alsof je jezelf weer aan de drank aan het verliezen bent. Pas een beetje op jezelf!
Zeiden we vorige week ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Als het op kwaliteit aankomt dan zou het vanavond geen probleem mogen zijn, met welke coach dan ook.
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.quote:
berghuis als 8 dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.
Hoe spreken jullie over een stunt als je van FC Twente wint? :Squote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.
Nahquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef PicoMMP het volgende:
Vanavond moet het een keer gaan gebeuren!
Brobby kan niet sprinten, genotquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Niveauloze kutmiddenveld wordt compleet overlopen
Ik ken iemand die dat nog wel kanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Brobby kan niet sprinten, genot
danilo?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat nog wel kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brian van de Beukeringquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Brobby kan niet sprinten, genot
0-5 zelfs!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had al 0-3 kunnen staan, dit kan echt niet.
Slot op de deur Alvarez?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat nog wel kan
Bepaalde users gaan je zo vertellen dat Schreuder er niks aan kan doen dat ze met 10 man komen te staanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef Scorpie het volgende:
Dag Schreuder neem je pleurisbende maar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |