SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Ze waren hun tijd dan ook ver vooruit... al aan het recyclen voordat het een ding was.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er was een bassline te horen in dat nummer van Pink Floyd dat ook terug te horen is in het nummer Goodbye cruel world.
Kan ik die alvast van mijn playlist afvinken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:34 schreef brother52 het volgende:
Bachman Turner Overdrive, The - You Ain't Seen Nothing Yet
Melting moet soms ook zo'n knop hebben…quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:39 schreef brother52 het volgende:
What does this button do?
Ah, dan is het liedje iets sneller voorbij.
Op de stream of bij je thuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Claw Boys Claw op de achtergrond…
Ah ja, die lijkt daar inderdaad wel wat op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de achtergrond in de vorige song.
De gitaarpingel van Rosie…
De baspartijen van Robert DeLeo zijn ook zo herkenbaar (voor mij dan)quote:
Oh ja, daar herkende ik de stem vanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
De baspartijen van Robert DeLeo zijn ook zo herkenbaar (voor mij dan)
Army of Anyone is eigenlijk gewoon Stone Temple Pilots maar dan met de zanger van Filter
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Spullen bij elkaar zoeken en mijn tas inpakken voor morgen…
Dank B52!
Kijk ze samen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan ook afhaken en nog wat tv kijken
Dan was het waarschijnlijk een octaaf hoger geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kate Bush had het kunnen zingen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk een octaaf hoger geweest
Gelukkig is hij het nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit had Rod Stewart kunnen zingen.
Tripje naar Alkmaar voor het werk…quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat is het deze keer voor avontuur?
Ah, ik dacht een uitje.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tripje naar Alkmaar voor het werk…
Klopt. Eigenlijk ken ik alleen hun hits maar moet me er eens wat meer in verdiepen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijn nummer ook. Mooie van hen vind ik dat ze de meest uiteenlopende nummers maakten.
Zo kende ik dat nummer van Queen weer niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk ken ik alleen hun hits maar moet me er eens wat meer in verdiepen.
Welkomquote:
Ja, was mooi. En er was nog redelijk wat publiek ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hey dame.Was het optreden van je oom oké?
Leuk! Ik heb alleen een oom die schilderijen maakt, maar nul publiek.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was mooi. En er was nog redelijk wat publiek ook.
Ja lekker hè.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
Klinkt trouwens fijn, luister al wel tijdje mee maar zat niet achter/voor/naast de PC
Mijn oom was altijd zanger van een coverband. Gewoon ouderwetse rock. En toen is hij op het idee gekomen om het het nog nooit zo donker west van Ede Staal in het Limburgs te vertalen en met dat liedje is hij toen doorgebroken in Limburgquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb alleen een oom die schilderijen maakt, maar nul publiek.
Zal het 's opzoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn oom was altijd zanger van een coverband. Gewoon ouderwetse rock. En toen is hij op het idee gekomen om het het nog nooit zo donker west van Ede Staal in het Limburgs te vertalen en met dat liedje is hij toen doorgebroken in Limburg![]()
Het is ook een mooi nummer in elke taal.
Ja, dat is inderdaad een erg mooi nummer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn oom was altijd zanger van een coverband. Gewoon ouderwetse rock. En toen is hij op het idee gekomen om het het nog nooit zo donker west van Ede Staal in het Limburgs te vertalen en met dat liedje is hij toen doorgebroken in Limburg![]()
Het is ook een mooi nummer in elke taal.
Bril.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
Heb je een thema, brother? Of draai je gewoon mooie muziek?
Nieuwe bril zelfsquote:
quote:
Fonkelnieuw.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:53 schreef brother52 het volgende:
En omdat dit eindelijk een computerbril heb:
[..]
Johnny Nash - I Can See Clearly Now
Ja, ik had er een paar jaar geleden al eentje moeten nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb sinds 2 jaar ook een computerbril. Ideaal!
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier een leesbril al een jaar of 4 van ¤1,75 Kruidvat. Doet het nog uit de kunst. Maar dat mag ook wel voor zo'n klap geld.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je wilt niet weten hoeveel geld ik heb betaald![]()
Ik heb -8 of zo en heb meteen twee nieuwe brillen gekocht. Die computerbril en een gewone bril. En dan wil ik niet bezuinigen op de monturen omdat ik ze nu eenmaal elke dag draag. Lang verhaal kort; ik was 1400 euro kwijt voor die twee brillen.
Ja het zijn bespottelijke bedragen en ze doen nog steeds overkomen op tv of je het nagenoeg gratis krijgt, maar de praktijk blijkt anders. Moeders was ook voor één bril over de ¤700 kwijt. Wel met een nieuwe manier van multifocale glazen slijpen, maar ja, je moet het toch ophoesten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je wilt niet weten hoeveel geld ik heb betaald![]()
Ik heb -8 of zo en heb meteen twee nieuwe brillen gekocht. Die computerbril en een gewone bril. En dan wil ik niet bezuinigen op de monturen omdat ik ze nu eenmaal elke dag draag. Lang verhaal kort; ik was 1400 euro kwijt voor die twee brillen.
Ik zit hem de hele avond al naar onderen in de playlist te duwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:16 schreef livelink het volgende:
Toch ook een heel lekker nummer van Fish.
Ja, maar ik wil bij onze eigen opticien in ons plaatsje. Want als er iets stuk is moet ik niet eerst naar Utrecht reizen of zo zonder bril. Dus dat is sowieso al duurder en geen acties en zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik was met 500 klaar voor 2. Maar dat was ook een actie bij de Pearle
Had ik weer mazzel mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit hem de hele avond al naar onderen in de playlist te duwen.
Klopt en over het algemeen heb je ook een stuk betere service dan bij een keten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil bij onze eigen opticien in ons plaatsje. Want als er iets stuk is moet ik niet eerst naar Utrecht reizen of zo zonder bril. Dus dat is sowieso al duurder en geen acties en zo.
Het moet van Livelinkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben je er mooi vlot bij.![]()
Dankjewel voor het draaien, dat was fijn!
Valt mee hoor, heb gewoon gewacht tot je binnen kwam vallen.quote:
Dat vind ik echt heel attent van je. Dank je welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, heb gewoon gewacht tot je binnen kwam vallen.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Johnny Nash - I Can See Clearly Now
03. the Who - I Can See For Miles
04. Alice Cooper - How You Gonna See Me Now
05. Grace Jones - I've Seen That Face Before
06. Lou Rawls - See You When I Get There
07. Marmalade - I See The Rain
08. The Jimi Hendrix Experience - Can You See Me
09. Pearl Jam - Gonna See My Friend
10. Screaming Trees - I See Stars
11. Pink Floyd - See Emily Play
12. KT Tunstall - Suddenly I See
13. Teenage Fanclub - If I Never See You Again
14. Bachman Turner Overdrive, The - You Ain't Seen Nothing Yet
15. The Babys - I See You There
16. Supergrass - You Can See Me
17. Queen - See What A Fool I've Been
18. Stereophonics - Just Lookin'
19. De Staat - Ah I See
20. Tindersticks - See My Girls
21. Army Of Anyone - Stop Look And Listen
22. Circa Survive - Close Your Eyes To See
23. Biffy Clyro - Watch
24. The Von Bondies - Tell What You See
25. The Kik - Ik Zie Je In De Stad
26. Devics - If We Cannot See
27. The Like - I Can See It In Your Eyes
28. Sixteen Horsepower - Seen What I Saw
29. Tori Amos - I Can't See New York
30. The Black Crowes - Seeing Things
31. Arctic Monkeys - The View From The Afternoon
32. Doors - My Eyes Have Seen You
33. The Stranglers - Never See
34. Foo Fighters - See You
35. The Black Keys - If You See Me
36. Corey Hart - Sunglasses At Night
37. Sponge - Have You Seen Mary
38. Anathema - Looking Outside Inside
39. By The Rivers - Don't Look to Me
40. Fish - The Voyeur (I like to watch)
41. Aimee Mann - I Was Thinking I Could Clean Up for Christmas
42. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Daarvoor kun je in eerste instantie ook naar de opticien. Ze verwijzen je wel naar een oogarts als het nodig is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben blij dat ik er nog niet aan hoef.
PC-bril soms wel denk ik. Vooral als ik moe ben.
Kleine lettertjes op scherm is dan wel lastig. Of op glimmende achtergrond, maar alleen als ik moe ben.
Beeldveld lijkt hier meer een dingetje te zijn.
Bijna weer aan de beurt bij de oogarts, ivm diabetes. Halfjaarlijkse controles...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarvoor kun je in eerste instantie ook naar de opticien. Ze verwijzen je wel naar een oogarts als het nodig is.
Dat is correct en tevens juistquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Programma van woensdag 11 januari:
19:00 uur: DJ11 - First 11 Of The Year
Ik ben nu onderweg naar Gouda, ik hoop op tijd thuis te zijn voor de 2e helftquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juistIk heb alweer de nodige muziek klaargezet. Nog niet zo veel nieuws, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb zin om weer te gaan draaien
Zekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt er een vooraf-track? [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerMoet zo nog even kijken welke.
Formeel moet ik erop wijzen dat de vooraf-track geen onderdeel is van de uitzending. Puur bedoeld om de verbinding te testen en zodat mensen op tijd kunnen inschakelen.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Formeel moet ik erop wijzen dat de vooraf-track geen onderdeel is van de uitzending. Puur bedoeld om de verbinding te testen en zodat mensen op tijd kunnen inschakelen.
Ik heb een hele map met "vooraf"-nummers, zo onderhand. Alles grotendeels of volledig instrumentaal. Meestal kies ik ze zo nieuw mogelijk uit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Composer: Sebastiaan Hagewoud. Fijne track zeg!
Deze is wel érg prettig in het gehoor liggend.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een hele map met "vooraf"-nummers, zo onderhand. Alles grotendeels of volledig instrumentaal. Meestal kies ik ze zo nieuw mogelijk uit.
Ja, deze formatie levert alleen topkwaliteit af. Als het resultaat niet goed is, komt dat door het gemixte nummer; niet door hun.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh dan weet je bij voorbaat al dat de mix oké is.
Weet je wat de melding inhield?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dacht ik eindelijk van een slecht werkende kookplaat af te zijn, begint het gelazer hier ook
Gewoon negeren. Mijn wasmachine geeft al tijden de foutmelding dat ik Miele moet bellen als ik hem aan zet. Stopcontact er even uittrekken en opnieuw aanzetten helpt tot nog toe. Hoewel ik verwacht dat ik binnenkort maar eens echt moet bellen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was koken met hindernissen vandaag, de kookplaat gaf een foutmelding
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zolang er geen E2 melding komt zitten we gebakken.
Denk te weten waarom.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is ook nog een cover van House Of The Rising Sun, maar die mag je zelf opzoeken
Ik hoorde niet direct dat het Rhys Lewis was, eigenlijk. Was wel een aangenaam nummer.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:24 schreef DJ11 het volgende:
De eerste nieuwe plaat van 2023 in de uitzending. En het niemand minder dan....Rhys Lewis - To Be Alive
Zijn nieuwe album komt eind volgende week uit. En daar kom ik zeker nog op terug.
Hij maakt veel van dit soort nummers. Ze klinken prettig, maar ik mis nog dat bijzondere van liedjes als Seasons, Hold On To Happiness, etc. Maar ik weet al bijna anderhalf jaar dat er op zijn aanstaande album een heel fraai nummer staat. Dat weer van dat kaliberquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde niet direct dat het Rhys Lewis was, eigenlijk. Was wel een aangenaam nummer.
Nou gelukkig maar, want je draait al veel te lekker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze overgang had ik iets soepeler in gedachten...Adamski - Killer (7-inch version)
(met op vocals uiteraard Seal)
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels ook een verzoekje van Livelink binnen. Muzikaal echt een behoorlijk eindje bij dit vandaan, dus ik borduur er zo wel een keertje naartoeMuse - Uprising
Ik weet wat je bedoelt. The KLF zijn daar ook nog mee aan de haal geweest...quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zitten wat tonen in verwerkt die behoorlijk lijken op de tune van Doctor Who.
En ook van Gary Glitter.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. The KLF zijn daar ook nog mee aan de haal geweest...
Dit vind ik eigenlijk wel zo'n lekker nummer. Draai hem regelmatig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels ook een verzoekje van Livelink binnen. Muzikaal echt een behoorlijk eindje bij dit vandaan, dus ik borduur er zo wel een keertje naartoeMuse - Uprising
Ik kom er straks nog wel even op terug. Ik heb namelijk nog een ander nummer klaarstaan waar het mooi bij past...quote:
Vind ik ook. Er is ook een Oekraïense versie van.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat zat technisch best fraai in elkaar. En de tekst mag voor iedereen duidelijk zijn.
Bijzonder is het wel.quote:
Waarschijnlijk het enige nummer ooit dat ik op Radio Oost heb ontdektquote:
Denk er gewoon hossende carnavalsvierders bijquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder is het wel.
Maar vind het een beetje verwarrend.
Geloof ik directquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit zou Symph gestart kunnen hebben.
Waarom zou je een gratis tompouce krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben vandaag zowaar weer eens buitenshuis geweest, ik ging mee boodschappen doen. Helaas heeft de Hema hier geen gebakafdeling, dus ik kon m’n gratis tompouce niet ophalen
Zekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit zou Symph gestart kunnen hebben.
Dat kregen de 1e 10 mensen die ernaar wezen en erbij zeiden, doe deze maar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je een gratis tompouce krijgen?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kregen de 1e 10 mensen die ernaar wezen en erbij zeiden, doe deze maar.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kregen de 1e 10 mensen die ernaar wezen en erbij zeiden, doe deze maar.
Rondom je verjaardag als je een klantenkaart hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je een gratis tompouce krijgen?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zat ik net verkeerd met mijn "Doe die maar".
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zat ik net verkeerd met mijn "Doe die maar".
Rondom gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rondom je verjaardag als je een klantenkaart hebt
Ja, deze verveelt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Onderhand een soort klassieker, maar ik had er weer eens zin inLaing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
Leuke plaatquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Onderhand een soort klassieker, maar ik had er weer eens zin inLaing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
Dus iemand die al eens een comeback heeft gehad?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Hurts - Wonderful Life (Mantronix remix)
Hierna: de nieuwe (comeback) single van een zeer bekend zanger, inmiddels in z'n 70s...
Vast al meerdere. Eigenlijk is -ie nooit echt weg geweest. Wel met langere tussenpozen afwezig...quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus iemand die al eens een comeback heeft gehad?
Dat is niet ondenkbaar bij iemand in de 70quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus iemand die al eens een comeback heeft gehad?
Qua leeftijd niet. Maar dat zou betekenen dat hij dus al 2 keer "afscheid" heeft genomen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbaar bij iemand in de 70
Leeft Heintje Davids nog?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Qua leeftijd niet. Maar dat zou betekenen dat hij dus al 2 keer "afscheid" heeft genomen.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
Bekende stem wel. Ik moet een beetje aan Phil Collins denken.
Mike van The Mechanics?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Er is ehhh.. zeg maar een verband tussen Phil Collins en deze man
Peter Gabriel was eerst de zanger van Genesis; Phil Collins was destijds drummer. Toen Gabriel vertrok, werd Collins de zangerquote:
Deze hebben jullie aan Melting te dankenquote:
Ah, dat wist ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Peter Gabriel was eerst de zanger van Genesis; Phil Collins was destijds drummer. Toen Gabriel vertrok, werd Collins de zanger
Ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Overigens wees Homijn mij nog een bijzonder nieuw verkeersbord, dat hij in dit topic postte: ONZ / [PAINT] Verzin je eigen verkeersbord
[ afbeelding ]
Pas op: overstekende Melting
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Overigens wees Homijn mij nog een bijzonder nieuw verkeersbord, dat hij in dit topic postte: ONZ / [PAINT] Verzin je eigen verkeersbord
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een Lucky's law ook alweer?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:22 schreef DJ11 het volgende:
En deze komt van L2B. En dan te bedenken dat er zo ook nog een Lucky's Law aan komt...Thomas Dolby - I Scare Myself
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is een Lucky's law ook alweer?
Jam and Spoon of andersom.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Steeds als L2B luistert* draai ik iets dat met Jam & Spoon heeft te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel ongeveer ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Deze twee broers zijn uit de 60s weggelopen, samen met hun opnameapparatuur.
Zo mooiquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn veel bekendere versies van dit nummer (o.a. Nazareth), maar dit is toch de eerste die werd uitgebracht, in de vroege 60s:The Everly Brothers - Love Hurts
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Simsalabim....Steve Miller Band - Abracadabra
Kwam het laatst tegen. Ik vind dat het nog verrassend fris klinktquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is een apart zijweggetje en klinkt heel best.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kwam het laatst tegen. Ik vind dat het nog verrassend fris klinkt
Misschien op Who Sampled Who te vinden?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik pieker me suf waar de samples vandaan komen…
Ik ben vroeger redelijk vaak bij hem thuis geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gijs ook nog steeds actief als DJ dus. 1 van de betere.
Hij zit nu goed op z'n plek in de vroege middag. En zolang hij niet doorpraat na intro's is het allemaal goed te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niks daar, ik ken het blazersdeuntje wel van iets…quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien op Who Sampled Who te vinden?
Lijkt me een bijzonder relaxte vent.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben vroeger redelijk vaak bij hem thuis geweest.
Nou, wat Gijs betreft lopen de meningen dus flink uiteen…quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien vind je hier iets. Tevens handige link voor Lucky:quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daar, ik ken het blazersdeuntje wel van iets…
Wel van een andere orde dan een Curry en Van Inkel in hun hoogtijdagen, maar vond het verder wel aangenaam.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, wat Gijs betreft lopen de meningen dus flink uiteen…
Nu je het zegt, een beetje.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
Moeten jullie bij dit nummer ook aan Hamelen denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |