SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Ze waren hun tijd dan ook ver vooruit... al aan het recyclen voordat het een ding was.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er was een bassline te horen in dat nummer van Pink Floyd dat ook terug te horen is in het nummer Goodbye cruel world.
Kan ik die alvast van mijn playlist afvinken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:34 schreef brother52 het volgende:
Bachman Turner Overdrive, The - You Ain't Seen Nothing Yet
Melting moet soms ook zo'n knop hebben…quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:39 schreef brother52 het volgende:
What does this button do?
Ah, dan is het liedje iets sneller voorbij.
Op de stream of bij je thuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Claw Boys Claw op de achtergrond…
Ah ja, die lijkt daar inderdaad wel wat op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de achtergrond in de vorige song.
De gitaarpingel van Rosie…
De baspartijen van Robert DeLeo zijn ook zo herkenbaar (voor mij dan)quote:
Oh ja, daar herkende ik de stem vanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
De baspartijen van Robert DeLeo zijn ook zo herkenbaar (voor mij dan)
Army of Anyone is eigenlijk gewoon Stone Temple Pilots maar dan met de zanger van Filter
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Spullen bij elkaar zoeken en mijn tas inpakken voor morgen…
Dank B52!
Kijk ze samen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan ook afhaken en nog wat tv kijken
Dan was het waarschijnlijk een octaaf hoger geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kate Bush had het kunnen zingen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk een octaaf hoger geweest
Gelukkig is hij het nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit had Rod Stewart kunnen zingen.
Tripje naar Alkmaar voor het werk…quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat is het deze keer voor avontuur?
Ah, ik dacht een uitje.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tripje naar Alkmaar voor het werk…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |