quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat achterlijke schanshaar zal ook niet meegholpen hebben. Ik kon de goedkope Euroshopper-gel hier ruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ze vind zijn kin niet goed genoeg. Wat een monster.
Was ook een idiote match. Zij zoekt een Lodewijk die mr. in de rechten is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je voelt de maar al vanaf het begin in de lucht hangen ja.
Altijd als ze beginnen met dat ie heel leuk is en day ze het heel leuk gehad heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je voelt de maar al vanaf het begin in de lucht hangen ja.
Zeker als het ook nog een "superlieve jongen/man" is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Altijd als ze beginnen met dat ie heel leuk is en day ze het heel leuk gehad heeft.
Nog niet eens kunnen aanzetten…quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Zou hij een printer kunnen aansluiten?
Vind je t gek. Kijk wat die gast aanheeft. En dan zegt ie ook nog ik vind t leuk om weer eens sex te hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ze voelde direct al geen aantrekkingskracht
Ik zou zijn stijl omschrijven als “Teletubbie”.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind je t gek. Kijk wat die gast aanheeft. En dan zegt ie ook nog ik vind t leuk om weer eens sex te hebben
Si claroquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een domme vraag, in het Spaans heb je toch ook el en la
Ik als: “achterlijk”quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zou zijn stijl omschrijven als “Teletubbie”.
Kringloopwinkel en wereldwinkel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind je t gek. Kijk wat die gast aanheeft. En dan zegt ie ook nog ik vind t leuk om weer eens sex te hebben
Ja al vanaf dat ze binnenkwam. Maar zelf is ze ook een moeilijk iemand zo te zienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Godver, haha.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
Zij is 40 maar lijkt in al haar doen en laten wel 55
Haha ja, beetje hangende mondhoeken ook. Maar ik zou ook niet blij van hem worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja al vanaf dat ze binnenkwam. Maar zelf is ze ook een moeilijk iemand zo te zien
Soberso een grumpy bitch.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja al vanaf dat ze binnenkwam. Maar zelf is ze ook een moeilijk iemand zo te zien
Co wilde weer eens neuken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:14 schreef kibo het volgende:
"Voor mij is het ook een nee"...... Uiteraard, Co
Met mannen jahquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Via salsa kan je toch genoeg dates scoren
Absoluut, beste wat je kan doen als jongen zodra je gaat studeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Via salsa kan je toch genoeg dates scoren
Of skileraar op wintersport.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Op Cuba proberen al die jongens ook via 'salsa leren dansen' de toeristenmeisjes te scoren.
Zijn wel vaak meiden die met hun ouders komen, die krijg je niet zo gauw in je bedje daar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jonge meiden zjn nog naief genoeg om erin te trappen ook.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Op Cuba proberen al die jongens ook via 'salsa leren dansen' de toeristenmeisjes te scoren.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Absoluut, beste wat je kan doen als jongen zodra je gaat studeren.
Net als achter de bar werken.
quote:
Die behoort niet tot ons assortimentquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies dit ja
@:anneloos @:wereldgozer
Niet gelachenquote:
En naar de achteruitgang van Denice vragen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Meer dan met 500 vrouwen de liefde bedreven![]()
![]()
Dat is geen prestatiequote:Op woensdag 11 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig…. Maar tov van gister
Meteen bij de eerste date geven.quote:
Er komt nog genquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was te voorbarig…. Maar tov van gister
Maak het dan helemaal gek en doe je medisch dossier erbijquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste date geven.
zoooooquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
Die waren te druk met voor je bidden dat je niet naar de hel gaat
Die draag ik. Maar ze heeft wel iets aandoenlijks. En beetje zo'n basic gezicht wat ik vaak wel leuk vind.quote:
Basic als in niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die draag ik. Maar ze heeft wel iets aandoenlijks. En beetje zo'n basic gezicht wat ik vaak wel leuk vind.
Inb4 tijd voor een nieuwe oogmeting
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n domme naam altijd, Hendrik Ido Ambacht
Voor de volledigheid: Hendrik-Ido-Oostendam-Schildmanskinderen-Groot-en-Klein-Sandelingen-Ambachtquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n domme naam altijd, Hendrik Ido Ambacht
@GGMMquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Typische simpele knurft die dadelijk over Ajax gaat ijlen.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Typische simpele knurft die dadelijk over Ajax gaat ijlen.
Ja, misschien zoekt hij een milf?quote:
Mensen met zo'n accent denken dat dat belangrijk is om te zeggen tegen mensen uit Zuid Holland.quote:
Ja zelfs als het een afknapper voor je is is het vreemd om direct te vragen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien zoekt hij een milf?
Al zou ik als iemand dat als eerste vraag stelt denken dat hij dat als een afknapper ziet, tenzij hij zelf kinderen heeft. Zojn toelichting erna was ook meer dat hij het accepteert, niet dat hij het leuk vindt.
2 SHIRTJES VOOR 15 EURI, PAK JE KANS 2 SHIRTJES VOOR 15 EURIquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:46 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Kledinghandelaar, zal wel op de markt staan.
Daar koop je geen tweede huisje van dus zal wel iets beter zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
2 SHIRTJES VOOR 15 EURI, PAK JE KANS 2 SHIRTJES VOOR 15 EURI
Keer 's wat anders dan hysterische haaaaiiiii's . Die Borderliner van maandag was me wel een portret hoor. Kolere.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
In plaats van vrolijke en hysterische homo’s of non-binairen heftige verhalen vandaag
Goed puntquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar koop je geen tweede huisje van dus zal wel iets beter zijn.
Met die barret, classic….quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Keer 's wat anders dan hysterische haaaaiiiii's . Die Borderliner van maandag was me wel een portret hoor. Kolere.
Daar kan je prima een 2e huis van kopen…quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op de markt kun je prima geld vangen, of dat ook voor kleding geldt geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Borderline genot, heel erg mooiquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die en zijn drie kilo staat in zijn smoel
Met Pikachu jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Benieuwd of Dennis al eens een relatie gehad heeft.
Ze neukt hem een dwarslaesiequote:Op woensdag 11 januari 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen. Of ze rijdt hem er af.
Echt net een tiener die voor eerst praat over seks.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Wel een ranzige aap, die kerel. Maar ze moet er wel van blozen.
Die noteer ik als openingszin voor over 16 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 19:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n type die zegt van ik ben 58 maar 18 in de broek.
Prikkelend karakter vaakquote:
Toen kwam het hele Haai naar bovenquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:01 schreef Centenbak het volgende:
Een baard kan ik waarderen, WTF dude
Ja, had ook normaal kunnen zijn, echter zodra die andere homo erbij kwam kwamen de vrouwelijke trekjes iets meer naar voren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |