quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat achterlijke schanshaar zal ook niet meegholpen hebben. Ik kon de goedkope Euroshopper-gel hier ruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ze vind zijn kin niet goed genoeg. Wat een monster.
Was ook een idiote match. Zij zoekt een Lodewijk die mr. in de rechten is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je voelt de maar al vanaf het begin in de lucht hangen ja.
Altijd als ze beginnen met dat ie heel leuk is en day ze het heel leuk gehad heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je voelt de maar al vanaf het begin in de lucht hangen ja.
Zeker als het ook nog een "superlieve jongen/man" is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Altijd als ze beginnen met dat ie heel leuk is en day ze het heel leuk gehad heeft.
Nog niet eens kunnen aanzetten…quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Zou hij een printer kunnen aansluiten?
Vind je t gek. Kijk wat die gast aanheeft. En dan zegt ie ook nog ik vind t leuk om weer eens sex te hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ze voelde direct al geen aantrekkingskracht
Ik zou zijn stijl omschrijven als “Teletubbie”.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind je t gek. Kijk wat die gast aanheeft. En dan zegt ie ook nog ik vind t leuk om weer eens sex te hebben
Si claroquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een domme vraag, in het Spaans heb je toch ook el en la
Ik als: “achterlijk”quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zou zijn stijl omschrijven als “Teletubbie”.
Kringloopwinkel en wereldwinkel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind je t gek. Kijk wat die gast aanheeft. En dan zegt ie ook nog ik vind t leuk om weer eens sex te hebben
Ja al vanaf dat ze binnenkwam. Maar zelf is ze ook een moeilijk iemand zo te zienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |