Kansloze missie nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
En dit is dus waarom Drommel per direct verkocht moet worden.
Alsof iemand geld gaat geven voor deze idiootquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
En dit is dus waarom Drommel per direct verkocht moet worden.
Zal je nog verbazen. ¤ 100 zeker.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof iemand geld gaat geven voor deze idioot
Ik vroeg me af hoe het met Ihattaren zou gaan. Ik denk niet dat hij zijn eten net zo zorgvuldig afweegt als @onlogischquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ft-langer-vastzitten
Hoe zal het met hem gaan bedenk ik mij na deze rode kaart.
Misschien dat na vanavond Van Nistelrooy ook inziet dat die gewoonte om de beker te spelen met tweede doelmannen idioot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
Volgens van Nistelrooy blijft Drommel spelen tijdens de bekerwedstrijden
PSV neemt de beker dus NIET serieus terwijl ze vorig jaar deden alsof ze de CL wonnen
Vreemd
Mo heeft een stevige kerst gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het met Ihattaren zou gaan. Ik denk niet dat hij zijn eten net zo zorgvuldig afweegt als @:onlogisch
[ twitter ]
Mokertjedikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het met Ihattaren zou gaan. Ik denk niet dat hij zijn eten net zo zorgvuldig afweegt als @:onlogisch
[ twitter ]
Zag ik ook voorbij komen maar geloof het niet dat hij het is als voormalig topvoetballer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik snap dat ook nooit zo of ze moeten heel dicht bij elkaar liggen. Bij Ajax zou ik het ook nog wel begrijpen als ze Pasveer die potjes gunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat na vanavond Van Nistelrooy ook inziet dat die gewoonte om de beker te spelen met tweede doelmannen idioot is.
Qué mirás, bobo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:35 schreef LethalNinja het volgende:
Leuke pot
Wat schreeuwen ze nou? “Xavi hoerenjong”?
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat maakt PSV het nog onnodig spannend op het eind zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |