Op voorsprong tegen de Kozakken boys, Dickiequote:
Hopelijk krijgt Fitz-Jim veel minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
Morgen Den bosch - ajax wordt lekker wedstrijdje
Dat Den Bosch kan er dus geen klote van. Makkelijk 0-5, zelfs met dit vormloze Ajax.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
Morgen Den bosch - ajax wordt lekker wedstrijdje
ONZ / [Ajax]Fitz Jimquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Fitz-Jim veel minuten
Ik gok dat hij nog vastzit als ik dit zo lees.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ft-langer-vastzitten
Hoe zal het met hem gaan bedenk ik mij na deze rode kaart.
Met dit Den Bosch impliceer je dat ze er ooit wel iets van hebben gekunnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Den Bosch kan er dus geen klote van. Makkelijk 0-5, zelfs met dit vormloze Ajax.
Lekker dromen over Tonny in het Feyenoord-shirt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
Buiten dat ik werkwoorden vertyft vervoeg lees ik de quote ook nog eens verkeerd
Tijd om naar bed te gaan
Komt die echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker dromen over Tonny in het Feyenoord-shirt.
Weghorst (je grote held) naar United lijkt definitief door te gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:07 schreef Caland het volgende:
Buiten dat ik werkwoorden vertyft vervoeg lees ik de quote ook nog eens verkeerd
Tijd om naar bed te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |